Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Lempeitä unia rakkaalleni. Kaikki olisi niin kaunista kanssasi.
Siis olen kyllä aina tiennyt ettei hän välitä eikä ole (ollut) kiinnostunut kuin satunnaisena ”hauskanpitona”, mutta kun oikein alkaa miettimään niin se realisoituu entistä syvemmin.
Samalla tuntuu kuin sydämestä pakenisi jotain, sellainen kylmä aalto leviää koko vartaloon jättäen sydämen ontoksi.
Pidättelen itkua kaverin sohvalla, jes
Vierailija kirjoitti:
Siis olen kyllä aina tiennyt ettei hän välitä eikä ole (ollut) kiinnostunut kuin satunnaisena ”hauskanpitona”, mutta kun oikein alkaa miettimään niin se realisoituu entistä syvemmin.
Samalla tuntuu kuin sydämestä pakenisi jotain, sellainen kylmä aalto leviää koko vartaloon jättäen sydämen ontoksi.
Pidättelen itkua kaverin sohvalla, jes
Ei kannata roikkua tuollaisessa miehessä! Minä rikoin itseni olemalla vastaavanlaisessa tilanteessa.
Miten niin kaipaat muistellen kaikkia niitä hetkiä? Eihän niitä hetkiä ollut kuin hätäiset 15 minuuttia ja näkemiin.
Rakas, on niin kova ikävä sinua.
Ajoit mun ohi äsken. Ennen pysähtymistään mun sydän huus sulle kuin se rakastaa sua.
Onko mielestäsi kiva tehdä yhdessä töitä? Minusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidättelen itkua kaverin sohvalla, jesEi kannata roikkua tuollaisessa miehessä! Minä rikoin itseni olemalla vastaavanlaisessa tilanteessa.
Kerkesin jo itseni rikkoa, mutta siis työstän itseäni muistosta irti eikä tarkoitus ole jatkaa tätä emotionaalista roikkumista.:)
Tiedostan ettei tule koskaan mitään ja myös sen, että vaikka saisinkin jonkun ”mahiksen” ei se olisi ns. J*malan armosta vaan päinvastoin, olisi vaan itkua ja hammasten kiristelyä taas edessä ja sama kaava toistuisi kuin aina ennenkin.
Ottaa vaan vähän aikaa päästä muistosta irti, kun olen vähäsen jumittajapersoona enkä ihastu juuri koskaan tai ylipäätään tapaa itseäni viehättäviä miehiä edes vuosittain.
Olisinpa sellainen herkästi ihastuva ja unohtava ihminen, niin olisi helpompaa elää.:)
J*mala piti sensuroida xDddd
Ei saanut muuten kommenttia julki
Vierailija kirjoitti:
J*mala piti sensuroida xDddd
Ei saanut muuten kommenttia julki
Tää on ihan mahdoton sen suuri palsta.
Pusipusi Pertti!
Mies tänään harmaassa t-paidassa. En toivu enkä palaa entiselleni ennen kun ollaan juteltu muutama sana. Saattaa olla ettei enää nähdä koskaan. Rakastuin niin ettei järki kulje.
Voi rakkaus. On se aika iso tällä näkemättömyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Olet mielessäni rakas.
Olisitpa tässä.
Haluaisin kanssasi sadekävelylle. Laitetaan kumisaappaat ja sadetakit ja mennään nauttimaan raikkaasta ilmasta. Ulkona tuoksuukin niin ihanalta sateella. Kävellään rantaan katsomaan, nouseeko mereltä myrskyä. Lämpimiä halauksia sinulle.
Herätit minut eloon tunteettomasta horroksesta. Meistä tuskin tulee koskaan mitään, koska ajallisesti on ollut liian paljon aikaa miettiä. Jos silloin kerran asiat olisivat menneet toisin niin vain taivas olisi ollut rajana. Kiitos silti kaikesta. Mieheltä naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Herätit minut eloon tunteettomasta horroksesta. Meistä tuskin tulee koskaan mitään, koska ajallisesti on ollut liian paljon aikaa miettiä. Jos silloin kerran asiat olisivat menneet toisin niin vain taivas olisi ollut rajana. Kiitos silti kaikesta. Mieheltä naiselle.
Kuinka kauan on liian paljon aikaa?
Olen auringossa ja ajattelen sinua nainen, koska sinun hymysi on minulle kuin aurinko. Sinä lämmität minut ja saat minut hymyilemään. Olet aurinkoni myös silloin, kun sataa. Aurinkoista päivää sinulle rakkaani.
Nuku hyvin rakkaani. Olisitpa täällä. Kesäilta on niin kaunis. Tahtoisin kävelylle kanssasi ja laiturille suutelemaan. Voisimme mennä vaikka iltauinnillekin. Suudelmia sinulle. Rakastan sinua. Hyvää yötä.