Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
4681/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pettynyt, kun et tänäänkään tullut. Ikävä. 

Vierailija
4682/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks päivä vaan tulit ja pyöräytit jotain ihan raiteiltaan. Ikinä en tajunnut mikä se oli ja mitä tapahtui, eikä olla asiasta sanaakaan koskaan vaihdettu. Kuitenkin tulit jäädäkses, ainakin mun mieleen, vaikka nyt lähdetkin. Tulen ikävöimään sua aina. Olet unissani päähenkilö.

T

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4683/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kappas, joku poistelee mustasukkaisuuttaan?!?? viestini, jotka ihan varmasti asialliset. 

Vastaus junassa olijalle liikaa yp? 

Hän on jo kotona, tulee aina olemaan ja turvassa minun kanssani, ellei halua välttämättä muuta.  Pidän niin hyvää huolta kuin ikinä voin ja hänen tarvitse pelätä mitään. 

Törkeää viestittelyä, eh? Onko tämä yp uusi tapa pitää palstaa vilkaana? Poistella neutraalit, ei sinulle kohdistetut viestit, että sitä sitten kommentoisi joku näiden "uppoan silmiisi" ja "Olli" jne höpinöiden väliin? Vai käykö kateeksi, että JOKU muu saa VIESTIN?

Sä se hauska olet. Kateellinen jostain anonyymistä viestistä palstalla. No ehkä itse olet. Taidat omia kaikki.

...ja poistaa piti; minä tiedän kuka yp:ssä hommissa. Niinkin mielenkiintoinen omiminen. Omi ihmeessä, oliko se niin, että ovelta kuuluu koputus jos työtäsi häiritään? Muistan varmaan väärin.

Vierailija
4684/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks päivä vaan tulit ja pyöräytit jotain ihan raiteiltaan. Ikinä en tajunnut mikä se oli ja mitä tapahtui, eikä olla asiasta sanaakaan koskaan vaihdettu. Kuitenkin tulit jäädäkses, ainakin mun mieleen, vaikka nyt lähdetkin. Tulen ikävöimään sua aina. Olet unissani päähenkilö.

T

Mihin hän lähtee? Mies vai nainen?

Vierailija
4685/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole koskaan ollut näin paskana niin pienestä näin pitkään.

Vierailija
4686/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T kaipaan!

Vierailija
4687/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ole koskaan ollut näin paskana niin pienestä näin pitkään.

Tässä ollaan nyt asian ytimessä ilman mitään krumeluureja.

Vierailija
4688/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oltaisiin rallikuski ja kartturi niin auto olisi varmaan minuutin sisällä katollaan? :D

Vierailija
4689/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sellaista, että jos me yhden kerran tavattaisiin? Vain yksi kerta ja sitten palattaisiin takaisin meidän tavalliseen elämään. Mitä mieltä olisit tällaisesta?

Vierailija
4690/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4691/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt sellaista, että jos me yhden kerran tavattaisiin? Vain yksi kerta ja sitten palattaisiin takaisin meidän tavalliseen elämään. Mitä mieltä olisit tällaisesta?

Entä jos meillä olisi oikein mukavaa sillä vain yhdellä kertaa ja minä tahdon tai sinä tahdot toisenkin kerran tavata?

Vierailija
4692/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on sua ikävä raksamies.

Vierailija
4693/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun olin varma että ei enää nähdä niin sittenhän se tapahtui... Tuli niin puun takaa, että välttelin varmaan katsekontaktia ja vaikutin kylmältä.

Sairasta, että aikuinen mies tuijottelee kattoa toista tuntia putkeen. Ikään kuin yritän olla ajattelematta vaikka kroppa tuntuukin käyvän kierroksilla.

Vierailija
4694/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä viet niin minä vikisen..

Vierailija
4695/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö syyn miksi hän ei tullut?

Vierailija
4696/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mies ikävä minua? Haluaisin, että olisit kanssani.

Vierailija
4697/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei tiedä että odotat häntä? Ei osaa luoksesi, ei löydä sun luo? Luulee että hänen seuransa ei kiinnosta sua vaan et sinulla on parempaa seuraa? Mikä voisi olla?

Vierailija
4698/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletmullekräkkiä kirjoitti:

Juuri kun olin varma että ei enää nähdä niin sittenhän se tapahtui... Tuli niin puun takaa, että välttelin varmaan katsekontaktia ja vaikutin kylmältä.

Sairasta, että aikuinen mies tuijottelee kattoa toista tuntia putkeen. Ikään kuin yritän olla ajattelematta vaikka kroppa tuntuukin käyvän kierroksilla.

Ei ole sairasta. Tuskin kukaan huomaa ☺

Vierailija
4699/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos meillä olisi oikein mukavaa sillä vain yhdellä kertaa ja minä tahdon tai sinä tahdot toisenkin kerran tavata?

Näin siinä varmasti tulisi käymään...Jos meistä on kyse.

Vierailija
4700/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletmullekräkkiä kirjoitti:

Tänäänkö tuo tapahtui?

Ketju on lukittu.