Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Yks päivä vaan tulit ja pyöräytit jotain ihan raiteiltaan. Ikinä en tajunnut mikä se oli ja mitä tapahtui, eikä olla asiasta sanaakaan koskaan vaihdettu. Kuitenkin tulit jäädäkses, ainakin mun mieleen, vaikka nyt lähdetkin. Tulen ikävöimään sua aina. Olet unissani päähenkilö.
T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas, joku poistelee mustasukkaisuuttaan?!?? viestini, jotka ihan varmasti asialliset.
Vastaus junassa olijalle liikaa yp?
Hän on jo kotona, tulee aina olemaan ja turvassa minun kanssani, ellei halua välttämättä muuta. Pidän niin hyvää huolta kuin ikinä voin ja hänen tarvitse pelätä mitään.
Törkeää viestittelyä, eh? Onko tämä yp uusi tapa pitää palstaa vilkaana? Poistella neutraalit, ei sinulle kohdistetut viestit, että sitä sitten kommentoisi joku näiden "uppoan silmiisi" ja "Olli" jne höpinöiden väliin? Vai käykö kateeksi, että JOKU muu saa VIESTIN?
Sä se hauska olet. Kateellinen jostain anonyymistä viestistä palstalla. No ehkä itse olet. Taidat omia kaikki.
...ja poistaa piti; minä tiedän kuka yp:ssä hommissa. Niinkin mielenkiintoinen omiminen. Omi ihmeessä, oliko se niin, että ovelta kuuluu koputus jos työtäsi häiritään? Muistan varmaan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Yks päivä vaan tulit ja pyöräytit jotain ihan raiteiltaan. Ikinä en tajunnut mikä se oli ja mitä tapahtui, eikä olla asiasta sanaakaan koskaan vaihdettu. Kuitenkin tulit jäädäkses, ainakin mun mieleen, vaikka nyt lähdetkin. Tulen ikävöimään sua aina. Olet unissani päähenkilö.
T
Mihin hän lähtee? Mies vai nainen?
En kyllä ole koskaan ollut näin paskana niin pienestä näin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole koskaan ollut näin paskana niin pienestä näin pitkään.
Tässä ollaan nyt asian ytimessä ilman mitään krumeluureja.
Jos oltaisiin rallikuski ja kartturi niin auto olisi varmaan minuutin sisällä katollaan? :D
Olen miettinyt sellaista, että jos me yhden kerran tavattaisiin? Vain yksi kerta ja sitten palattaisiin takaisin meidän tavalliseen elämään. Mitä mieltä olisit tällaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt sellaista, että jos me yhden kerran tavattaisiin? Vain yksi kerta ja sitten palattaisiin takaisin meidän tavalliseen elämään. Mitä mieltä olisit tällaisesta?
Entä jos meillä olisi oikein mukavaa sillä vain yhdellä kertaa ja minä tahdon tai sinä tahdot toisenkin kerran tavata?
Juuri kun olin varma että ei enää nähdä niin sittenhän se tapahtui... Tuli niin puun takaa, että välttelin varmaan katsekontaktia ja vaikutin kylmältä.
Sairasta, että aikuinen mies tuijottelee kattoa toista tuntia putkeen. Ikään kuin yritän olla ajattelematta vaikka kroppa tuntuukin käyvän kierroksilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä viet niin minä vikisen..
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pettynyt, kun et tänäänkään tullut. Ikävä.
Tiedätkö syyn miksi hän ei tullut?
Onko sinulla mies ikävä minua? Haluaisin, että olisit kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei tiedä että odotat häntä? Ei osaa luoksesi, ei löydä sun luo? Luulee että hänen seuransa ei kiinnosta sua vaan et sinulla on parempaa seuraa? Mikä voisi olla?
Oletmullekräkkiä kirjoitti:
Juuri kun olin varma että ei enää nähdä niin sittenhän se tapahtui... Tuli niin puun takaa, että välttelin varmaan katsekontaktia ja vaikutin kylmältä.
Sairasta, että aikuinen mies tuijottelee kattoa toista tuntia putkeen. Ikään kuin yritän olla ajattelematta vaikka kroppa tuntuukin käyvän kierroksilla.
Ei ole sairasta. Tuskin kukaan huomaa ☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos meillä olisi oikein mukavaa sillä vain yhdellä kertaa ja minä tahdon tai sinä tahdot toisenkin kerran tavata?
Näin siinä varmasti tulisi käymään...Jos meistä on kyse.
Oletmullekräkkiä kirjoitti:
Tänäänkö tuo tapahtui?