Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko vielä mielessäsi? Muisteletko koskaan sinua ja minua yhdessä? Haluaisitko joskus vielä kokea jotain samanlaista?
Joka päivä olet mielessäni.
Muistelen joskus, mutta enemmän ajattelen sitä, jos nyt nähtäisiin, mitä tapahtuisi, mitä sanottaisiin jne.
Haluaisin kokea edes yhden kerran vielä.Mitä itse vastaat? Mitä tunsit silloin?
Se oli ihanaa ja haluaisin kokea sen uudelleen. Pelkään vaan että sitten haluaa lisää eikä se jää siihen yhteen kertaan.
Viimeisenä työpäivänäni suutelen sua, ellet sinä ehdi ensin.
Jessus, A. Ihastun joka päivä sinuun uudestaan. Toivottavasti taas jutellaan eikä vaan tervehditä nyökytellen.. saisipa tämän helkutin ujouden pois.
M!-ode alapeukuttaa taas intona.
Vierailija kirjoitti:
Tarvisin kyllä jonkinlaisen closuren.
Kaikki jäi jotenkin ilmaan, vaikka tavallaan selvää onkin.
Minä todellakin allekirjoitan tämän, vaikka omasta jutusta onkin jo vuosia.
Haluaisin jakaa kanssasi tämän hetken. Rakastan sinua mies. Ikävä.
Kova on ikävä, eikä helpota hetkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mies lempimuisto/tapahtuma kaivattusi kanssa?
Oikeastaan kaikki hetket, kun saatiin olla yhdessä. Se tunne, jonka hänen seuransa toi. Oli hyvä olla yhdessä, ei kaivannut mihinkään muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jäi jotenkin ilmaan, vaikka tavallaan selvää onkin.Minä todellakin allekirjoitan tämän, vaikka omasta jutusta onkin jo vuosia.
Mullakin vuosia, en tiedä nähdäänkö enää koskaan.
Viimeisestä kontaktista alle vuosi, mutta taitaa jäädäkin viimeiseksi.
Tyhjä olo. Entistä ihastusta ei ole ikävä, onneksi pääsin siitä yli. Oli hirveä ihminen.
Ehkäs joskus löydän jonkun ja joku löytää myös minut...
Aika myös juoksee kokoajan nopeampaa kuin eilen.
Varmaan jonain päivänä huomaan vuosien kuluneen ilman, että mitään koskaan tapahtui.
Toisaalta aivan sama, menee se näinkin. Aina mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotus, hali & suukko erinomaiselle ja ihanalle elämäni naiselle mieheltä. Etunimemme alkavat samalla ääntiölle, ja niissä on saman verran kirjaimia ja tavuja. Ikävä.
Onko teillä ollut joku pidempi suhde joka on ohi ja olette jääneet kaipaamaan toisianne? Vai oletteko molemmat varattuja ja kaikki on siksi jäänyt vain kaipauksen asteelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jäi jotenkin ilmaan, vaikka tavallaan selvää onkin.Minä todellakin allekirjoitan tämän, vaikka omasta jutusta onkin jo vuosia.
Viimeisestä kontaktista alle vuosi, mutta taitaa jäädäkin viimeiseksi.
Miksi niin? Toivon, että saat edes sen päätöksen. Niin kuin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mies lempimuisto/tapahtuma kaivattusi kanssa?
Oikeastaan kaikki hetket, kun saatiin olla yhdessä. Se tunne, jonka hänen seuransa toi. Oli hyvä olla yhdessä, ei kaivannut mihinkään muualle.
Tunsin ihan samoin yhden miehen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisestä kontaktista alle vuosi, mutta taitaa jäädäkin viimeiseksi.Miksi niin? Toivon, että saat edes sen päätöksen. Niin kuin minäkin.
En tiedä. On vain sellainen olo, ettei hänestä kuulu enää.
Ja ihan realististakin ettei kuulu.
Ihminen ei ole halunnut nähdä pian kahteen vuoteen, vaikka mahdollisuuksia olisi ollut.
Välillä mietin ottavani yhteyttä, mutta tosiaan fakta: ei ole halunnut nähdä pian kahteen vuoteen.
Toinen fakta: on halunnut nähdä kaikkia mahdollisia muita
Eli: en v*tussa ota ikinä yhteyttä eikä ota hänkään, eli finito.
Niin ja kuluneet kaksi vuotta on olleet monin tavoin elämäni rankimmat, eikä häntä ole kiinnostanut yhtään miten voin tai mikään.
Ei ole kertaakaan kysynyt mitä kuuluu tai mitään, vaikka olisi voinut.
Olisi voinut milloin vaan, mutta ei vaan välitä. Välittää muista. Tai toisesta.
Ootkohan mun ihastus? :D Tiedän hänenkin olevan muhun ihastunut, mutta...Tuskin olet, mutta hauskahan se on hetken niin kuvitella.