Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä nyt sellainen haamu raskaustesti?

Vierailija
29.05.2018 |

https://aijaa.com/k1oFHk

Tässä kuva testistä.
Silmiä siristämällä näkee jotain.
Menkkojen pitäis alkaa vasta 4 päivän päästä.

Testi on pregcheck merkkinen

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmisen voi olla vaikeeta tajuta ettei ole edes raskaana :D

Oota edes että menkat on myöhässä

Vierailija
102/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On positiivinen! ei tuon toisen viivan edes sijaintipaikka näy, jos on nega ja tuossa näkyy. Eli onnittelut! Edelliselle kirjoittajalle suosittele silmälaseja :) Kyllä itse ainakin aivan selkeästi nään toisen viivan paikan. Itse olen myös tehnyt lukuisia testejä. Jos ei pysty toista viivaa hahmottamaan niin silloin ei ole raskaana, mutta jos toisen pystyy nähdä, niin on. Todnäk. raskaus on vasta niin aluillaan, että siksi viiva on haalea.

Kyllä negassa voi viivanpaikka näkyä hyvinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo alkuun kirjoitti että ap:n kannattasi Googlata noita testitikkuja kuvahaulla, samaa mieltä olen minäkin.

Googlasin ja niissä näkyy kaksi selkeää viivaa, sinulla vain kontrolliviiva

Miksi annatte väärää toivoa ihmiselle ? En tajua

Vierailija
104/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen viiva ja menkat alkoi ihan ajallaan... Tuossa kyseisen merkkisessä testissä kyllä saattaa viivanpaikka näkyä, toki viivanpaikka on väritön.

Vierailija
105/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä!

Olen taas entistäkin hämmentyneempi :(

Testasin pregcheckillä aamulla ja tässä tulos

https://aijaa.com/JmiwXJ

Mielestäni viiva oli ihan yhtä himmeä kuin eilenkin. Eikö sen pitäisi vahvistua joka päivä?

Testasin samalla myös apteekin omalla testillä, jonka herkkyys kai herkempi kuin pregcheckillä ja tulos tämä

https://aijaa.com/yvdpOX

Onkohan tämä nyt sellainen kemiallinen raskaus mut sitten mietityttää toi apteekin testi...

Lähikaupoistani kaikista oli pregcheckit loppu joten pakko kai sitten testata huomenna taas tolla apteekin omalla.

Ap

No raskaana olet tuon vikan kuvan perusteella. Onnea!

Vierailija
106/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo turha väitellä niistä aiemmista, toi vika on ihan selvä plussa. Ja mullakin oli haaleaa vuotoa muutaman päivän noihin aikoihin. Hyvältä vaikuttaa jos vuoto ei vaan lisäänny. Onnea! :)

Vierailija
107/121 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviä plussia.

Vierailija
108/121 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Pregcheckin omilla sivuilla sanotaan selvästi, että positiivista tulosta ei voi sekoittaa haamuviivaan, jossa näkyy vain ns. viivan paikka.

http://www.pregcheck.fi/tuotteet/raskaustestiliuskat/

”Usein raskaustestien tuloksista puhuttaessa tulee esiin termi ”haamuviiva” tai ”viivan paikka”, jolla tarkoitetaan testi-ikkunasta heikosti erottuvaa erittäin vaaleaa viivaa. Legenda haamuviivasta johtuu täysin testin teknisistä ominaisuuksista sillä testi-ikkunan alueella pitää olla kohta johon mahdollinen positiivisen tuloksen viiva ilmestyy. Tämä kohta on käsitelty HCG-hormonin tiettyyn pitoisuuteen reagoivalla aineella, joten se muuttuu punasävyiseksi jos hormonitaso on riittävä.

Positiivinen tulos on selkeä eikä sitä voi sekoittaa haamuun. Jos tuloksesi epäilyttää kannattaa testi tehdä uudelleen 48 tunnin kuluttua, jolloin mahdollisesti HCG-tasosi on noussut korkeammaksi.”

Vierailija
109/121 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota nyt se muutama viikko ja tee uudestaan. Turhaan ennen aikojasi mitään testejä teet ja suunnittelet. Pettymys voi olla sitten suurempi. Ja jos nyt jo alat hätiköimään, niin sinulle tulee TOSI pitkä raskausaika.

Vierailija
110/121 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi ostaa vaikka Clearbluen digitaalista? Varma vastaus. Raskaana, ei raskaana!

Herkkä testi näyttää jo haamua silloin kun digi näyttää vielä negaa. Ei siis ole luotettava vielä tuossa vaiheessa.

Vierailija
111/121 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku jo alkuun kirjoitti että ap:n kannattasi Googlata noita testitikkuja kuvahaulla, samaa mieltä olen minäkin.

Ap kysyy mielipidettä onko se haamuviiva. Silloin täällä voi vastailla ihmiset, joilla on kokemusta ja näkemystä kyseisistä viivoista. Onko sinulla? Jos viiva olisi selkeästi negatiivinen niin toivoa ei annettais, mutta useimman saman kokeneen mielestä tuo on positiivinen.

Ja olisiko siinäkään mitään väärää, että hetken ajan voi haaveilla? Aivan kuin lottovoittoa odotellessa, muutaman päivän voi miettiä mitä niillä kaikilla rahoilla tekisi ja sitten taas palaa arkiajatuksiin, kun ei voittanutkaan. Ei se sen kummempaa tarvitse olla.

Vaikka ap olisikin vahvasti plussana nyt, niin ei sekään ole varmaa. Mikään ei elämässä ole. Mutta vahvoilla on ihminen silloin kun hän osaa säätää mieltään ja käsitellä pettymykset ja surut. Ei silloin tarvitse pelätä onko sellaisella ihmisellä mielessään liikaa toivoa vai ei. Toivo ja haaveet ovat hyviä asioita, eikä jotain mitä pitäisi vältellä, jotta ei pettyisi.

Vierailija
112/121 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota nyt se muutama viikko ja tee uudestaan. Turhaan ennen aikojasi mitään testejä teet ja suunnittelet. Pettymys voi olla sitten suurempi. Ja jos nyt jo alat hätiköimään, niin sinulle tulee TOSI pitkä raskausaika.

Minä olen pyörinyt paljon vauvakuumepalstoilla, ja kyllä tuo pakkomielteinen tikkujen tihrustaminen joka kuukausi on siellä varsin tavallista, ja siitä huolimatta he ovat tärpin tullessa ihan tavallisia odottajia siinä missä muutkin. Oman kokemuksen perusteella tuo väitteesi ei siis pidä paikkaansa. On hysteerisiäkin odottajia, mutta he ovat usein joko keskenmenon/kohtukuoleman kokeneita, pelkkä vauvakuumeintoilu ei ketään sellaiseksi tee.

Vierailija
113/121 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täällä amatöörejä.

Tuo on selkeä plussa! Onnea. Itse olen neljän

raskauden ja parin kemiallisen perusteella himotestaajana nähnyt haamujen esiasteita, siis huomattavasti haamumpia kuin tuo. PregCheck on mielestäni paras testi. Ja ikinä ilman raskautta ei ole mitään viivanpaikkoja ko. merkkiin tullut.

Onnea vielä :) toivottavasti kaikki menee hyvin <3

Vaikka kuinka intät ja lapsellisesti haukut muita, et voi muuttaa sitä tosiasiaa että minulla samanlainen tulos oli negatiivinen. Et voi myöskään luvata ap:lle että hän on varmuudella raskaana joten eiköhän odotella muutama päivä että asiaan saadaan varmuus.

Voisin epäillä, että sinulla on ollut varhainen keskenmeno (nk. kemiallinen raskaus). Tuota punaista väriä ei tule ollenkaan, siis mitään haamua ei tule näkyviin, jos veressä ei ole hcg:tä (raskaudesta tai jostain tietystä lääkityksestä). Tämä siis nimenomaan PregCheck merkillä, muista merkeistä en osaa sanoa, jos niissä näkyy viivanpaikkaa, mutta silloinkin se tietääkseni on harmahtava, ei tippaakaan punertavaa tai sinertävää (riippuen merkistä).

Kun olen testannut kierrostakin, jolloin ei ole edes ollut mahdollista raskaus, niin on tullut tuollainen. Onko se nyt niin vaikea käsittää?

Häh, miksi ihmeessä testailet silloin kun raskaus ei ole mahdollinen? Ihan turhaa rahan ja vaivan hukkaa. En ymmärrä. On vaikea käsittää.

Vierailija
114/121 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti viiva on selkeämpi kun testaa myöhemmin, se ei suinkaan tarkoita sitä että haalea viiva olisi negatiivinen. Itsellä takana lähes 2 v yhteenlaskettua yritystä, yksi km ja kaksi onnistunutta raskautta, eikä minulla ole koskaan näkynyt noin selvää viivaa kuin ap:lla ilman että olisin raskaana. Ja niitä tikkuja aikanaan todella kului, montaa merkkiä ja monta kappaletta kuussa. Minun kokemuksellani tuo on selvä plussa, ja epäilen, että useimmat jotka kertovat vastakkaisia kokemuksia ovat itseasiassa kokeneet kemiallisen.

Vierailija
115/121 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://aijaa.com/fMX9mJ

Nyt kun täällä on tulkitsijoita paikalla, mites tämä? Kuvaan vähän laitettu kontrastia jälkikäteen koska paska kamera.... en tiedä miten tämä pitäis ottaa , just tein :oooooo jätettiin ehkäisy pois 1kk sitten..

Vierailija
116/121 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun täällä on tulkitsijoita paikalla, mites tämä? Kuvaan vähän laitettu kontrastia jälkikäteen koska paska kamera.... en tiedä miten tämä pitäis ottaa , just tein :oooooo jätettiin ehkäisy pois 1kk sitten..

Näyttää lähes samalta kuin AP:n eka testi. Joten ehkä voi käydä yhtä onnekkaasi kuin AP:lla ja lähtee tummenemaan :)

Vierailija
117/121 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

115 kyllä tuo mielestäni selvä plussa on 😍 ihana raskautuvien ketju tämä, tuo meille muillekin toivoa vauvahaaveisiin.

Vierailija
118/121 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

115, onnea!

Vierailija
119/121 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää samalta kuin omani aikanaan eli uskoisin olevan plussa. Myöhemmin sain Clearbluella plussan.

Jostain luin, että viivanpaikka näkyy harmaana ja haalea plussa punertavana.

Vierailija
120/121 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää samalta kuin omani aikanaan eli uskoisin olevan plussa. Myöhemmin sain Clearbluella plussan.

Jostain luin, että viivanpaikka näkyy harmaana ja haalea plussa punertavana.

Voi ihanaa!! Päivitän tähän miten tilanne kehittyy. Sinänsä erikoista, että minulla on menkat jo 6pv myöhässä, ja silti näin hailakka :O vähän pelottaa tuulimuna tai muut riskit... viime raskaudessa (teini, tein abortin) oli vaikeuksia myös saada positiivista testiin. Voiko olla että joillakin hormoni nousee hitaammin😭 t:115

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän