Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä nyt sellainen haamu raskaustesti?

Vierailija
29.05.2018 |

https://aijaa.com/k1oFHk

Tässä kuva testistä.
Silmiä siristämällä näkee jotain.
Menkkojen pitäis alkaa vasta 4 päivän päästä.

Testi on pregcheck merkkinen

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin viivan nään. Ei se "viivanpaikka" tuommoinen ole. Plussa se on haalea plussakin. Niin kuin yllä oleva hoitaja sanoi niin ei siihen testiin mitään tule jos ei ole virtsassa mitään mikä sen reaktion siihen tekee.

Tule parin päivän päästä kertomaan vielä näille epäilijöille 😊

Vierailija
42/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://aijaa.com/k1oFHk

Tässä kuva testistä.
Silmiä siristämällä näkee jotain.
Menkkojen pitäis alkaa vasta 4 päivän päästä.

Testi on pregcheck merkkinen

minä tein kolme päivää ennen oletettujen menkkojen alkua ja testi näytti vahvaa plussaa. Tästä jo 11v aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhuollossa näitä erilaisia liuskatestejä (ulosteen veri, huumetestit, mononukleoosi mitä näitä nyt on missä sitä yhtä viivaa kytätään) tehneenä sanoisin positiivinen. Jos siinä jotain näkee, se reaktio on tapahtunut mikä saa viivan näkymään. Mitään ei näy, jos niitä reaktion aikaansaavia aineita ei näytteessä ole.

Viimeinkin joku, joka tietää oikeasti jotain. Mitään värillisiä viivanpaikkoja ja epämääräisiä pigmenttejä niissä liuskoissa ei ole, vaan väriä niihin tulee vain ja ainostaan, kun detektoitavaa ainetta löytyy näytteestä.

Vierailija
44/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista!

Alavatsaa kipristelee ihan kuin menkat alkais nii olo vähän ristiriitainen tän "positiivisen" testin suhteen.

Raskautta olen nyt yrittänyt 7kk ja näillä samoilla pregcheckeillä mitä saa prismasta oon testannut joka kierrossa enkä ole aiemmin edes mitään viivanpaikkaa saanut näkyviin.

Ilman mitään "syytä" testaisin varmasti ihan yhtä aikaisin kun tällainen hätähousu olen mutta senkin takia pakko testailla ihan kohtuuajoissa kun heti plustestistä lähtien mulla on eräänlainen tukilääkitys käynnissä (autoimmuunisairauksia). Aloitin ton lääkityksen nyt jos se auttaisi jos olenkin raskaana.

Tiedän kyllä keskenmenon vaarat. Kälyni on saanut kolme keskenmenoa jopa varhaisultran jälkeen mut mitään syytä ei ole löydetty. On hän kuitenkin välillä saanut onneksi kokea normaalejakin raskauksia.

Testaan huomenna ja voin tulla sit päivittään tilannetta.

Ap

Vierailija
45/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole raskaana, testi on selvä nega

T. Kätilö

Haamutesti selvästi.

Sairaanhoitaja

Vierailija
46/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea positiivinen testi. Raskaus aivan alussa, tietenkin mahdollisuus myös ns kemialliseen raskauteen on vielä olemassa. Tosiaan, uutta testiä muutaman päivän kuluttua!:)

Vierailija
47/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe mitään toista viivaa 🙈

Vierailija
48/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole raskaana, testi on selvä nega

T. Kätilö

Haamutesti selvästi.

Sairaanhoitaja

Ei tule tuollaista haamutulosta ilman kohonnutta hcg:tä. Onnea ap! Toivotaan, että kyytiläinen pysyisi matkassa

T. Terveydenhoitaja

Vierailija
49/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon touhunnut sairaalassa työkseni noiden testien kanssa, ja tuo tulkittais selväksi positiiviseksi. Tietenkin jos ihan kumpi tulos tahansa epäilyttää, niin kannattaa tehdä uusi testi menkkojen alkamispäivänä tai pari päivää sen jälkeen.

Vierailija
50/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin kuvan ja se näkyi näytölläni niin että itse testiä ei näkynyt ja palasin tyytyväisenä lukemaan keskustelua ja nauroin kun luulin että kyseessä oli todellinen haamutesti jota ei paljaalla silmällä näe lainkaan :D

mutta positiivinen on, tuota väriä ei sinne tyhjästä ilmesty ilman reagoivaa ainetta, onnea ap!

Vierailija
51/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen paskaa täällä oikein jauhetaan! Olen tehnyt varmaan 100 negatiivista testiä ja niihin ei viivan paikkaa ole tullut näkymään, jos on ollut negatiivinen! Sen sijaan, kun tuli tuollainen haamuviiva, niin olin raskaana! Tosin epätoivotusti ja se päätyi aborttiin. Samoin kaverilla tuli tuollainen ja oli raskaana, tyttö syntyi myöhemmin. En tiedä mitkä mistään tietämättömät tyypit täällä omiaan selittelevät, mutta negatiivisessa ei näy viivan paikka! oli väriä tai ei, sillä ei ole merkitystä!

Aijaa! Sä oot kyllä paljon testannut! Että pitää sitten varmaan uskoa! Niin! Hitto, opettele kirjottaa ilman huutomerkkiä melkein jokaisen lauseen lopussa.

Vierailija
52/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tein kans äsken haamutestin (vähän tummemman)! Onnea :)

Vierailija
53/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä amatöörejä.

Tuo on selkeä plussa! Onnea. Itse olen neljän

raskauden ja parin kemiallisen perusteella himotestaajana nähnyt haamujen esiasteita, siis huomattavasti haamumpia kuin tuo. PregCheck on mielestäni paras testi. Ja ikinä ilman raskautta ei ole mitään viivanpaikkoja ko. merkkiin tullut.

Onnea vielä :) toivottavasti kaikki menee hyvin <3

Vierailija
54/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuollaiset ovat ollen negoja mutta vaikea mennä varmuudella sanomaan. Uusi testi sitten kun kuukautiset oikeasti myöhässä.

Vierailija
55/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä amatöörejä.

raskauden ja parin kemiallisen perusteella himotestaajana nähnyt haamujen esiasteita, siis huomattavasti haamumpia kuin tuo. PregCheck on mielestäni paras testi. Ja ikinä ilman raskautta ei ole mitään viivanpaikkoja ko. merkkiin tullut.

Vaikka kuinka intät ja lapsellisesti haukut muita, et voi muuttaa sitä tosiasiaa että minulla samanlainen tulos oli negatiivinen. Et voi myöskään luvata ap:lle että hän on varmuudella raskaana joten eiköhän odotella muutama päivä että asiaan saadaan varmuus.

Vierailija
56/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo saattaa olla positiivinen testi. Jos menkkoihin on vielä 4 päivää niin odottele muutama päivä ja tee uudelleen. Muistan kyllä kun noita piti tarkasti tutkia 😃 Itselläni näkyi myös 3 päivää ennen menkkoja jo ihan selvä viiva. Jos huomenna AAMUPISSA näyte on vahvempi viiva nii positiivinen on 😊 Ai ku tulee ihanasti mieleen ne ajat kun joka vessakäynnillä piti testi tehdä 😅 Nyt kaksi ihanaakin ihanampaa lasta joista ensimmäinen tuli hormoonien avittamana ja toinen luomuna 😊

Vierailija
57/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuommoinen haamu joka oli sitten positiivinen (vahvistui kun tein aamuvirtsasta) Munasolu ei kuitenkaan kiinnittynyt, joten kuukautiset tulivat. Vähän myöhässä ja aika runsaina, ja itselle tuli harmitus.

Viisastuin enkä enää tehnyt testejä liian aikaisin, hedelmöittynyt munasolu ei tarkoita vielä raskautta, eikä ilman testiä koko hedelmöittymistä edes huomaisi.

Vierailija
58/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tuommoinen haamu joka oli sitten positiivinen (vahvistui kun tein aamuvirtsasta) Munasolu ei kuitenkaan kiinnittynyt, joten kuukautiset tulivat. Vähän myöhässä ja aika runsaina, ja itselle tuli harmitus.

Viisastuin enkä enää tehnyt testejä liian aikaisin, hedelmöittynyt munasolu ei tarkoita vielä raskautta, eikä ilman testiä koko hedelmöittymistä edes huomaisi.

Hei haloo hcg ei nouse ellei kiinnittymistä ole tapahtunut

Vierailija
59/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut tuollaisia, kun en ole ollut raskaana. Sanoisin viivanpaikaksi.

Vierailija
60/121 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä amatöörejä.

Pitäisikö sinun mennä optikolle? Aloittajan testi ei ole positiivinen. Linkin kuva (kuva on Googlesta) on postiviivinen.

https://fi.girl-talk.info/wp-content/uploads/2017/09/what-time-period-p…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän