Onko tämä nyt sellainen haamu raskaustesti?
Tässä kuva testistä.
Silmiä siristämällä näkee jotain.
Menkkojen pitäis alkaa vasta 4 päivän päästä.
Testi on pregcheck merkkinen
Kommentit (121)
On siinä hailakka viiva, näkyy kyllä ihan siristämättäkin! :)
Näyttää positiiviselta testiltä. Tee toinen/käy lääkärissä varmistamassa.
Kiitos vastauksista! Olen tehnyt näitä samoja testejä jo useesti aiemminkin ja en ole aiemmin mitään heikkoa viivaa huomannut niin innostuin nyt tietenkin ja en voi mitään adialle et tietenkin heti laskin lasketun ajan ja mietin jo kaikki valmiiksi :D ja tosiaan menkat ei edes vielä ole myöhässä että ei ehkä niin kovin järkeväö tämä tällainen.
Ap
En näe viivaa siristämälläkään. Ja minulla on sentään 5 lasta, joten testejä on tullu tehtyä.
On positiivinen! ei tuon toisen viivan edes sijaintipaikka näy, jos on nega ja tuossa näkyy. Eli onnittelut! Edelliselle kirjoittajalle suosittele silmälaseja :) Kyllä itse ainakin aivan selkeästi nään toisen viivan paikan. Itse olen myös tehnyt lukuisia testejä. Jos ei pysty toista viivaa hahmottamaan niin silloin ei ole raskaana, mutta jos toisen pystyy nähdä, niin on. Todnäk. raskaus on vasta niin aluillaan, että siksi viiva on haalea.
Et ole raskaana, testi on selvä nega
T. Kätilö
Katso googlen kuvahaulla vastaavia raskaustestejä silloin kun ovat plussaa. Tuo sinun testi on selvä negatiivinen testi, ei edes haamuviivaa tule esille
Haamuviivat saa jokainen testeihin kastamalla testit vaikka veteen. Syy siihen on se, että testiliuskassa on pigmenttiä viivan kohdalla. Vasta vahva plussa saa pigmentin kunnolla värjäytymään
Nega tuo on.
Kun plussa tulee niin viiva on paljon selvempi, jopa noin aikaisin tehtynä.
Sorry😱
On, odotat kummitusta. Onneksi olkoon! Synnytys tulee olemaan helppo, lähinnä semmonen reipas pieru.
Mulla tuollaiset olivat aina negoja, vaikka kuinka ne halusin haamuksi ajatella. Tee muutaman päivän päästä uudestaan.
Kyllä. Tee uusi testi muutoman päivä päästä.
ymmärrän paremmin kuin hyvin testaamishingun, mutta ei tuosta kannata vielä maalailla tulevaisuuden näkymiä suuntaan tai toiseen. Vaikka tuossa haalea plussa näkyisikin (olin siinä jotain näkeväni kyllä), raskauden eteneminen on tuossa vaiheessa hyvin, hyvin epävarmaa. Suurin osa menee kesken ennen kuin ehtii oikein alkaakaan. Viikon myöhässä olevat menkat ja positiivinen testi kannattaa vasta alkaa ottaa tosissaan.
Kokeile jonkun toisen valmistajan. Osa näyttää jopa neljä päivää ennen oletettuja kuukautisia. Itsellä moinen testaus oli vaikeaa, kun piti odottaa 35päivään asti ennen kuin oli täysin varma, sillä vaihteluvälini oli 28-35. Tosin jo päivänä 28 tuli ihan hailakka viiva joka vahvistui viikon sisällä.
Mun mielestä nega.
Ei tuossa mitään viivaa ole.
Mikset testaa Clearbluen digitaalisella joka kertoo viikkoa ennen tuloksen?
Ja sori kuvassa näkyy valkoisen koiramme karva :D