Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän koira osaa puhua.

Vierailija
11.06.2023 |

Tosin se valehtelee aika paljon. Kun se esimerkiksi pyysi lisää ruokaa ja sanoin sille, että "Sinä sait jo ruokaa", niin se sanoi ihan selvästi, että "En oo" ja aamulla jos meinaan nukkua liian pitkään kun koira tahtoo ulos niin se tuo itse taluttimen ja sanoo, että "Äiti tuu jo".

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Vierailija
2/13 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa kyllä takuulla puhuu. Sillä on tasan erilaiset naukumiset eri tilanteissa ja ne jopa vastaavat sen tunnetiloja.

Se on joko iloinen tai se vaatii, vaatii vielä kovemmin, on pettynyt.

Se myös ilmoittaa naukumisella tärkeistä havaitsemistaan asioista kuten kärpäsestä makuuhuoneen katossa.

Kerran se jopa itki. Se oli se ainoa kerta kun olin sille vihainen ja lähes huusin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D 

Vierailija
4/13 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän eläimet puhuu. Kaikki ei vain ymmärrä niitä.

Vierailija
5/13 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira osaa sanoa: "Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä."

Vierailija
6/13 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kissa kyllä takuulla puhuu. Sillä on tasan erilaiset naukumiset eri tilanteissa ja ne jopa vastaavat sen tunnetiloja.

Se on joko iloinen tai se vaatii, vaatii vielä kovemmin, on pettynyt.

Se myös ilmoittaa naukumisella tärkeistä havaitsemistaan asioista kuten kärpäsestä makuuhuoneen katossa.

Kerran se jopa itki. Se oli se ainoa kerta kun olin sille vihainen ja lähes huusin.

Meidän kissa vastaa kolmeen kysymykseen. Kun tulen kotiin on puhelia niin kauan kun saa ruokaa kuppiinsa. Käskee avaamaan parvekkeen oven ja kiljaisee riemusta kun avaan tonnikalapurkin.

Kun isäni kuoli ja itkin sohvalla, kissa tuli rinnalleni ja laittoi molemmat tassut ikäänkuin kaulan ympärille ja mun mielestä se itki mun kanssa.  Ainakin lohdutti.

Vierailija
7/13 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu eikun elsu!

Vierailija
8/13 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla labbis, niiden maha on pohjaton.

Vierailija
9/13 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira puhuu sinulle?Nyt sinulla ei ole kaikki ihan ok.

Vierailija
10/13 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/13 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira on kaksikielinen,   osaa suomea ja englantia, ehkä kolmattakin kieltä.

Hän syntyi ja sirutettiin Suomen ulkopuolella.

Kerran sitten ajattelin kokeilla englantia ja kehoitin englanniksi tekemään tiettyjä asioita.  Onnistui!

Eläin ymmärtää paljon, todella paljon enemmän kuin ihminen. 

Kissatkin ovat viisaita. Mahtavia eläimiä, kun vain herkistymme ymmärtämään niitä.

Vierailija
12/13 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nyt jo edesmennyt koira oli kaksikielinen. Hän oli aika hiljainen mutta ymmärsi kaiken.

Nykyinen koiraneiti on hyvin puhelias, hänellä on kommentti joka asiaan. Jos sanon jotain, josta neiti ei pidä tai komennan, hän talks back. Lisäksi hänen aina pitää saada viimeinen sana.

Vierailija
13/13 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös tuollainen muistamaton pikku huijari. Kanalautasellisen jälkeen tulee anovan ja nälkäisen näköisenä kuppi suussa keittiöön.

"En ole koskaan saanut yhtään ruokaa. Saisiko tällainen pieni söpö koira edes vähän ruokaa?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi