Onko tämä nyt sellainen haamu raskaustesti?
Tässä kuva testistä.
Silmiä siristämällä näkee jotain.
Menkkojen pitäis alkaa vasta 4 päivän päästä.
Testi on pregcheck merkkinen
Kommentit (121)
Seitsemän kertaa mäkin testasin, kun tuli eka noita haamuja :) plussa se on minustakin. Tulehan sitten kertomaan viivan vahvistumisesta, että uskaltaa onnitella!
No kyllä tuo voi olla positiivinen, minulla näkyi myös aivan samalla testillä juuri noin ja ennen menkkojen alkua vielä ja loppu raskaus jo häämöttää. Tuolla testillä aina testannut ja mitään ei toisiaan näy jos nega, mutta tuossa nyt näkyy ihan selkeästi..silmälasit päähän
Höpö höpö..ei ne viivat todellakaan näy "aina" vahvoina emsinmäiseksi tuo on ihan puppua.. Ei minullakaan näkynyt mitään vahvaa viivaa vain aivan samanlainen kuin tuossa kuvassa ja tummeni sitten myöhemmin
Ei paska! Sain samanlaisen tuloksen ja mulla on mirena!
Oi ihania muistoja mieleen! Haamun näen. Vahvistuu kyllä mutta itse en tuolla testillä koskaan saanut vahvaa viivaa, vaikka tukevasti olin raskaana.
Kolmen äiti
Ap tässä!
Olen taas entistäkin hämmentyneempi :(
Testasin pregcheckillä aamulla ja tässä tulos
https://aijaa.com/JmiwXJ
Mielestäni viiva oli ihan yhtä himmeä kuin eilenkin. Eikö sen pitäisi vahvistua joka päivä?
Testasin samalla myös apteekin omalla testillä, jonka herkkyys kai herkempi kuin pregcheckillä ja tulos tämä
https://aijaa.com/yvdpOX
Onkohan tämä nyt sellainen kemiallinen raskaus mut sitten mietityttää toi apteekin testi...
Lähikaupoistani kaikista oli pregcheckit loppu joten pakko kai sitten testata huomenna taas tolla apteekin omalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä!
Olen taas entistäkin hämmentyneempi :(Testasin pregcheckillä aamulla ja tässä tulos
https://aijaa.com/JmiwXJ
Mielestäni viiva oli ihan yhtä himmeä kuin eilenkin. Eikö sen pitäisi vahvistua joka päivä?Testasin samalla myös apteekin omalla testillä, jonka herkkyys kai herkempi kuin pregcheckillä ja tulos tämä
https://aijaa.com/yvdpOXOnkohan tämä nyt sellainen kemiallinen raskaus mut sitten mietityttää toi apteekin testi...
Lähikaupoistani kaikista oli pregcheckit loppu joten pakko kai sitten testata huomenna taas tolla apteekin omalla.
Ap
Sanoin tämäin eilenkin ja sanon tänäänkin, että onnea ap: olet raskaana!
Pregcheck ei ole erityisen herkkä testi (25ml/u) joten ihan normaalia, ettei näytä vielä vahvaa plussaa.
Tiedän että odottelu on tuskallista, mutta jos menkat eivät ole vielä edes myöhässä, niin en pitäisi vielä huolestuttavana tuota että testin viiva ei ole tummentunut yhdessä päivässä. Kokeilepa viikon päästä uudestaan niin jo luulisi tummentuneen! Ja onhan tuo toinen testi ihan selvä plussa, ei tarvitse edes tihrustella.
Positiivinen, mullakin La helmikuussa
On tuo apteekin testi jo plussa. Näen tuossa toisessakin nyt selkeämmän viivan kuin eilisessä.
Minulla ne viivat, joita sinulla eilen oli, ovat aina olleet negatiivisia. Mutta kyllä tuosta apteekin testistä jo plussan sanoisin. Vaikka täällä aikanaan minulle tuollaistakin negaksi sanottiin..
Minä vastasin että ei ole plussa, mutta nyt vaihdan mielipiteeni.
Tuo apteekin testi on selvä plussa!
Onnea kovasti vauvasta 🤗
Ite sain plussaa rv 4+5 pregchekillä, tosi haileeta viivaa kaikkialla ja ei digitesteissäkään viiko edenny niinku piti. Kunnes selvis et olinkin plussannu ekan testin rv 3+3 ja nyt on maailman ihanin vauva kotona.
Toista haaveillessa, onnea!
Olet sinä raskaana, kuten jo eilen totesin 😊
Tuo on ihana hetki! Omasta on jo hetki aikaa, kuopus kohta 10kk mutta muistan tuon hetken kun istuu vessassa, tuijottaa tikkua ja kun siihen oikeasti se toinen viiva alkaa piirtyä! Haaleahan se on alussa enkä itse tuon vahvempia ole saanutkaan. Enkä kyllä myöhemmin ole testannut edes, uskonut olen ja kyllä sen vaan tietää 😊
Olen neljän äiti ja jokaisesta muistan tuon hetken!
Onnea!!
Joo kyllähän toi apteekin oma näyttää jo aika selvältä plussalta.
Nyt teille plussanneille kysymys:
Kävin vessassa ja tuli ihan hiukan vaaleanpunahtavaa valkovuotoa.
Onko olut normaalia näihin aikoihin ja raskaus jatkunut vaiko merkki keskenmenosta/kemiallusesta ?
Itellä menkat aina alkaa ihan kunnon verellä ja samalla kipuja ja nyt kun ne kivutkin puuttuu niin toivon kovasti että ei olis mitää vakavaa :(
Ap
Ihan selvä plussa. Onneksi olkoon!
Ihanaa onnea Ap kyllä tuossa vikassa kuvassa on selvä viiva!
Eilen vastasin että negatiivinen.
Miten mones YK?
Montako kertaa hässitte tässä kierrossa jotta onnisti?
Jätitkö kahvin juonnin pois?
Monesko Dpo nyt sulla kun testaat?
ONNEA 😍❤️💕💝☀️
Plussa tuo on. Huomenna viiva voi olla jo paljon tummempi jos teet uuden testin. Puhun kokemuksesta. ;) Mulla oli päivää ennen menkkojen oletettua alkua paljon haaleampi haamu. Seuraavana päivänä tuli jo kunnon plussa.
Vierailija kirjoitti:
Negatiivinen on. Kyllä ne viivat näkyy aika selvästi, jos on positiivinen, ei tarvitse edes siristää.
Öö, ei. Riippuu kuinka aikaisin testin tekee. Alussa viiva voi olla todella todella haalea, koska raskaushormonin määrä virtsassa ei ole vielä suuri. Hormoni nousee päivä päivältä. Parin päivän päästä viiva on tummempi, koska testi havaitsee suuremman määrän raskaushormonia.
Se apteekin testi on selkeä plussa, tiedän koska niitä tuli tehtyä monta ja siinä ei näy yhtään mitään jos ei ole raskaana. Onnea!
Alkuraskauden verenvuodot voivat olla yleisiäkin, itsellä lapsi säikytteli kolme eri kertaa raskauden alussa. Pieni vuoto ei vielä välttämättä ole keskenmeno, iso vuoto kylläkin. Aina kannattaa siis mennä tarkistuttamaan tilanne. Itse en päässyt julkisella todin, sanoivat cain että seuraa tilannetta jos vuoto ei lisäänny. viikolla 7 näin sydämensykkeen hormonipoliklinikalla jossa oltiin asiakkaana: )
Negatiivinen on. Kyllä ne viivat näkyy aika selvästi, jos on positiivinen, ei tarvitse edes siristää.