Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä nyt sellainen haamu raskaustesti?

Vierailija
29.05.2018 |

https://aijaa.com/k1oFHk

Tässä kuva testistä.
Silmiä siristämällä näkee jotain.
Menkkojen pitäis alkaa vasta 4 päivän päästä.

Testi on pregcheck merkkinen

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin samoja halppisliuskoja kuin ap useampana päivänä ja yritin monena aamuna tihrustaa, että onko niissä haalea viiva vai ei. Viiva oli niin hailakka, että piti aika monessa valossa niitä katsoa mutta kyllä niissä viiva silti oli. Lopulta marssin apteekkiin ostaan Clearbluen ja sillä tuli heti selkeä plussa.

Vierailija
82/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä verenvuodosta alkuraskaudessa ei voi sanoa mitään. Se voi tarkoittaa kemiallista, jolloin vuoto runsastuu ja raskaus jää kemialliseksi, se voi tarkoittaa tuulimunaa, kohdun ulkopuolista raskautta, herkistä limakalvoista vuotanutta verta, täysin normaalia raskautta tai melkein mitä vaan. Aika näyttää miten käy.

Puhun omasta kokemuksesta. Muistan kuinka googlettelin verenvuotojani että saisin selville miksi vuotaa. Yksi raskaus vuoti pikkuhiljaa viikkoja, kunnes meni kesken viikolla 10. Toisessa sama homma ja vuotokin samanlaista, kunnes todettiin tuulimuna viikolla 11. Viimeisimmässä vuodin taas samanlailla viikolle yhdeksän, mutta kaikki on hyvin (menossa nyt rv 26) eikä vuodon syytä tiedetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllähän toi apteekin oma näyttää jo aika selvältä plussalta.

Nyt teille plussanneille kysymys:

Kävin vessassa ja tuli ihan hiukan vaaleanpunahtavaa valkovuotoa.

Onko olut normaalia näihin aikoihin ja raskaus jatkunut vaiko merkki keskenmenosta/kemiallusesta ?

Itellä menkat aina alkaa ihan kunnon verellä ja samalla kipuja ja nyt kun ne kivutkin puuttuu niin toivon kovasti että ei olis mitää vakavaa :(

Ap

No siis, joillakin naisilla voi raskauden aikana tulla hieman veristä vuotoa sinä ajankohtana, kun menkat normaalistikin olisivat (eivät siis ole menkat, vaikka monet näin virheellisesti väittävätkin, vaan muuta vuotoa kohdusta) ja se voi olla harmitonta, mutta yleensä se varmistetaan lääkärillä mitä se vuoto on. Sulla kun on näin hyvin hyvin alussa raskaus, niin vuoto voi olla merkki ihan mistä tahansa ja eihän tuollaista voi tutkia mistä johtuu. Joten aikalailla joudut nyt vaan odottelemaan, että mitä jatkossa tapahtuu.

Oma kokemus.... Aikoinaan sain plussan, kun menkat olivat myöhässä joitakin päiviä. Ihan hyvin meni muutaman viikon, mutta sitten alkoi tulla hennon vaaleanpunaista vuotoa, ei ollut kipuja ja lopulta ihan kunnolla verta ja keskenmenohan se oli. Tässä vaiheessa vasta oli alavatsakipuja.

Eli, en sano, että sulla olisi menossa raskaus poikki, mutta jos tuosta verenvuoto yltyy, niin uskon, että keskenmeno se on. Toki varmistus lääkärillä.

Vierailija
84/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paska! Sain samanlaisen tuloksen ja mulla on mirena!

Mäkin sain joskus haamun kun oli Mirena ja tuloksena oli kohdunulkoinen.

Vierailija
85/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onnea! Menkkakivut raskauden alussa on ihan normaalia.

Vierailija
86/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ensimmäisestä testistä näkee, että selvä plussa, onnea! :) Itsellä oli samanlainen joulukuussa pregcheckillä ja nyt vatsassa potkii pieni tyttö. Älä välitä noista, jotka tahallaan väittävät ettei tulos olisi plussa, tekevät kiusaa tai sitten heillä on surkeat asetukset näytössä.

Vierailija
87/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

86 jatkaa. Vaaleanpunainen vuoto ei välttämättä tarkoita keskenmenoa, itsellä oli ensimmäiset viikot tuollaista vuotoa ja sama seksin jälkeen. Voi aivan hyvin olla, että kaikki on kunnosss. Alkuun tapahtuu kaikkea pelottavaa, on kipuja ja vuotoja, mutta pitää vain ajatella, että suurinosa on osa raskautta ja jos huonosti käy niin sille ei vain voi mitään itse tehdä. Vaikka keskenmenonkin kokeneena tiedän ettei se ajatus alkuun juuri lohduttanut, myöhemmin kyllä

Vierailija
88/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä plussa on toi apteekin testi ja kantoi toinenkin kyllä. Onnea😊

Vierailija
89/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole raskaana, testi on selvä nega

T. Kätilö

Höppöpöö. Kukaan kätilö ei antaisi lausuntoa 4 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamisaikaa tehdyn kotitestin perusteella.

T. Hortonomi-psykologi

Vierailija
90/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole raskaana, testi on selvä nega

T. Kätilö

Höppöpöö. Kukaan kätilö ei antaisi lausuntoa 4 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamisaikaa tehdyn kotitestin perusteella.

T. Hortonomi-psykologi

...paitsi joku pelottava ilonpilaajakätilö, joista täällä palstalla joskus kerrotaan.

Onnea odotukseen, ap!

Vierailija
91/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi pitää katsoa heti eikä vanhana. Vanhaan testiin voi piirtyä viiva vaikka ei olisikaan

raskaana. Se oli muistaakseni noin 10 min,  jonka jälkeen ei pitäisi enää testiin luottaa,

kun on testin tehnyt.

Vierailija
92/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä!

Olen taas entistäkin hämmentyneempi :(

Testasin pregcheckillä aamulla ja tässä tulos

https://aijaa.com/JmiwXJ

Mielestäni viiva oli ihan yhtä himmeä kuin eilenkin. Eikö sen pitäisi vahvistua joka päivä?

Testasin samalla myös apteekin omalla testillä, jonka herkkyys kai herkempi kuin pregcheckillä ja tulos tämä

https://aijaa.com/yvdpOX

Onkohan tämä nyt sellainen kemiallinen raskaus mut sitten mietityttää toi apteekin testi...

Lähikaupoistani kaikista oli pregcheckit loppu joten pakko kai sitten testata huomenna taas tolla apteekin omalla.

Ap

Himotestaaja 😊 vastaa: mulla on kestänyt viivan tummuminen pitkän aikaa, pari viikkoakin. Ja jännä juttu, että vaikka PregCheck ilmoittaa 25 luvun, niin itse olen nimenomaan sillä saanut aiemmin haamun kuin joillain randomeilla herkemmillä (10 herkkyys). Siksi ko. merkki on ollut mun suosikki.

Vierailija
93/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täällä amatöörejä.

Tuo on selkeä plussa! Onnea. Itse olen neljän

raskauden ja parin kemiallisen perusteella himotestaajana nähnyt haamujen esiasteita, siis huomattavasti haamumpia kuin tuo. PregCheck on mielestäni paras testi. Ja ikinä ilman raskautta ei ole mitään viivanpaikkoja ko. merkkiin tullut.

Onnea vielä :) toivottavasti kaikki menee hyvin <3

Vaikka kuinka intät ja lapsellisesti haukut muita, et voi muuttaa sitä tosiasiaa että minulla samanlainen tulos oli negatiivinen. Et voi myöskään luvata ap:lle että hän on varmuudella raskaana joten eiköhän odotella muutama päivä että asiaan saadaan varmuus.

Voisin epäillä, että sinulla on ollut varhainen keskenmeno (nk. kemiallinen raskaus). Tuota punaista väriä ei tule ollenkaan, siis mitään haamua ei tule näkyviin, jos veressä ei ole hcg:tä (raskaudesta tai jostain tietystä lääkityksestä). Tämä siis nimenomaan PregCheck merkillä, muista merkeistä en osaa sanoa, jos niissä näkyy viivanpaikkaa, mutta silloinkin se tietääkseni on harmahtava, ei tippaakaan punertavaa tai sinertävää (riippuen merkistä).

Vierailija
94/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo ensimmäisestä testistä näkee, että selvä plussa, onnea! :) Itsellä oli samanlainen joulukuussa pregcheckillä ja nyt vatsassa potkii pieni tyttö. Älä välitä noista, jotka tahallaan väittävät ettei tulos olisi plussa, tekevät kiusaa tai sitten heillä on surkeat asetukset näytössä.

Ateeksi nyt vain, mutta en eilen todellakaan kiusallani väittänyt, että minusta näyttää negalta. Sanoin, että minulla juurikin tuolla testillä nuo noin haaleat olivat negoja. Joillain nähtävästi ollut plussa. Tässä on vain kyse siitä miten nuo ovat toimineet eri ihmisillä. Jostain syystä minulle ei raskaanakin tulee tuollainen todella himmeä näkyviin.

Vierailija
95/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täällä amatöörejä.

Tuo on selkeä plussa! Onnea. Itse olen neljän

raskauden ja parin kemiallisen perusteella himotestaajana nähnyt haamujen esiasteita, siis huomattavasti haamumpia kuin tuo. PregCheck on mielestäni paras testi. Ja ikinä ilman raskautta ei ole mitään viivanpaikkoja ko. merkkiin tullut.

Onnea vielä :) toivottavasti kaikki menee hyvin <3

Vaikka kuinka intät ja lapsellisesti haukut muita, et voi muuttaa sitä tosiasiaa että minulla samanlainen tulos oli negatiivinen. Et voi myöskään luvata ap:lle että hän on varmuudella raskaana joten eiköhän odotella muutama päivä että asiaan saadaan varmuus.

Voisin epäillä, että sinulla on ollut varhainen keskenmeno (nk. kemiallinen raskaus). Tuota punaista väriä ei tule ollenkaan, siis mitään haamua ei tule näkyviin, jos veressä ei ole hcg:tä (raskaudesta tai jostain tietystä lääkityksestä). Tämä siis nimenomaan PregCheck merkillä, muista merkeistä en osaa sanoa, jos niissä näkyy viivanpaikkaa, mutta silloinkin se tietääkseni on harmahtava, ei tippaakaan punertavaa tai sinertävää (riippuen merkistä).

Kun olen testannut kierrostakin, jolloin ei ole edes ollut mahdollista raskaus, niin on tullut tuollainen. Onko se nyt niin vaikea käsittää?

Vierailija
96/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä plussa. Negassa ei näy mitään!

Vierailija
97/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suurinpiirtein samanlainen viiva kun tein kaupan halpistestin. Illalla apteekin kalleimmalla ja oli sillä ihan selkeä +. Ja mulla oli jo kuukautiset 5 päivää myöhässä siinä vaiheessa :)

Vierailija
98/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan ekaa kertaa.

Minusta Pregcheck on vähän vahvistunut ja tuo Apteekin oma on selvä plussa! Mikäänhän ei ole varmaa, mutta en mä noiden viivojen perusteella mitään kemiallista diagnosoisi - varsinkaan tuossa vaiheessa kiertoa!!!!!

Toivotaan parasta!

Vierailija
99/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi ostaa vaikka Clearbluen digitaalista? Varma vastaus. Raskaana, ei raskaana!

Vierailija
100/121 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen! Onneks olkoon!

Mulla näkyi samalla tavalla haamuna!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä