Petän vaimoani
Olen jo useamman vuoden pettänyt vaimoani useiden naisten kanssa. Meillä on kaksi uhteistä lasta.
Kommentit (153)
Niin, tämä on minun tapani elää. Jos kaikki toimii ja ketään ei satuteta niin kertokaa ihmeessä mikä on siinä väärin?. Nukumme samassa sängyssä ja suutelemme. Seksiä ei vaan ole. Muuten kaikki on täydellistä.
Puhuimme todella paljon asiasta. Meinasimme hakea ammattiapua,mutta vaimo ei suostunut.
Haluttomuuteen ei okein löytynyt mitään selvää syytä. Tottakai pikkulapsi arki ja lapsi arki vie haluja. Minussakaan ei vikaa kuulemma ollut kun sitäkin kysyin.
Yritimme kaikkea.mutta halut ei vaan palanneet.
Olemme muuten tosi iloisia ja teemme paljon asioita yhdessä rakkautta on.
Olen itsekkin tyytyväinen saan hyvää seksiä säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toiset naiset tietoisia siitä, että haet vain seksiä? Menepä itseesi huijaatko heitä seksiin tunteella? Mikäli näin niin kuvottava sika olet.
No voi hellanlettas. Tiedätkö, että naisissakin on sellaisia, jotka aidosti nauttivat seksistä ja haluavat sitä harrastaa, tunteita tai ei.
Näin ainakin itse - kumppaniluku on ennen avioitumista lähempänä kahtasataa, enkä tosiaankin ollut rakastunut tai ihastunut henkilönä kuin ehkä reiluun kymmeneen. Muut oli seksuaalisesti viehättäviä panokavereita.
Että nainenkin saa ja voi olla seksuaalinen ja aktiivinen, eikä pelkkä aviomiestä väkipakolla metsästävä vauvansiementä kaipaava äitihahmo.
Ääripäiden välille mahtuu paljon. Kyllä monella on ne tunteet usein mukana kun seksiin mennän. Ja tunteilla leikkiminen ja huijaaminen on totta kai väärin. Ei tämä asia ole mitenkään ristiriidassa sen kanssa, että toiset nauttivat seksistä myös ilman (suurempia) tunteita.
Kuulostaa juuri sellaiselta elämältä kuin haluaisin joskus itsekin viettää. Tsemppiä t m27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista on pelkkä seksi? Onko se pelkkä kassien tyhjennysoperaatio vai liittyykö asiaan tunteita, kaipuuta, ihastumista, haaveilua ym?
Sinä varmaan masturboit?
ööö, sooloseksiä on myös todella monenlaista. Myös voimakkaiden tunnemielikuvien kanssa, vai mitä tarkoitit kommentillasi? Että sooloseksissä ei koskaan olisi tunteita mukana? (Jotkut masturboivat jopa myös pelkillä fantasioilla ja kuvittelulla ilman fyysitä stimulaatioita. Fantasiat voivat olla myös tunnepitoisia tai kohdistua tunnepitoisesti johonkin todelliseen tai keksittyyn henkilöön.)
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämä on minun tapani elää. Jos kaikki toimii ja ketään ei satuteta niin kertokaa ihmeessä mikä on siinä väärin?. Nukumme samassa sängyssä ja suutelemme. Seksiä ei vaan ole. Muuten kaikki on täydellistä.
Kyllä mä mun mielestä sun pitäisi informoida myös vaimoasi tavastasi elää. Tämä on kuitenkin sen verran iso asia parisuhteen kannalta. Vaimosi elää valheessa tällä hetkellä kun et kerro hänelle oleellista tietoa (ja itse asiassa sitä kautta sinä myös). Luuletko että vaimollesi asia voisi olla ok? Kysy vaimoltasi vaikka ensin mitä mieltä hän olisi avoimesta suhteesta? Olisi reilua että molemmilla on samat säännöt parisuhteessa. Haittaisiko sinua jos vaimosi harrastaisi muiden kanssa seksiä vai olisiko se sulle ok?
Ehkä olemme olleet nyt niin kauan seksittä suhteessamme että en enää itsekkään halua vaimoani,en ehkä koe häntä enään haluttavana. En tiedä,vaikea kysymys. En osaa selittää.
Olen nyt kuitenkin saanut paljon hyvää ja monipuolista seksiä muilta.mutta jos vaimo haluaisi harrastaa seksiä niin minulle kävisi se jos minulta häviäisi halut kokonaan. En voisi kieltää häneltä nautintoa. Mutta minä taas en haluaisi tietää siitä,en haluaisi että hän puhuu heille puhelimessa meidän kodissa tai tuo meille kotiin. En minäkään tee noin. Minulla on kaksi puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä pidän ehkäisyn kunnossa. Ja teen niin ettei vaimo saa tietää. En halua että joutuu kärsimään. Täällä nyt on paljon saanut haukkuja. Mutta tämä on minun valinta,joku kiukuttelen vaimolle tai haen muualta ja olen iloinen. Meillä aina ollut hemmottelua. Lisäksi kotityöt on ulkoistettu,joten niilläkään en seksiä saa palkinnoksi,niinkuin te teette miestenne kanssa. Teille luksusta on kun mies imuroi. Antakaa minun olla ja eläkää omaanne. Kerroin vain miten teen. Jos joku muu mies elää puolison valitsemalka selibaatilla ja on kaikkensa yrittänyt niin menkää hakemaan muualta. Meullä on yksi elämä vain. Olin työmatkalla saksassa ha rapasin siellä paikallisen naisen;sain hyvää seksiä. En vain peiton alla tapahtuvaa lähetyssaarnaajaa jota olisi pitänyt kinuta kuukausia. Kun tulin kotiin suutflin vaimoa ja annoin tuliaiset ja leiki lapsien kanssa. Seuraavana päivänä lähdimme mökille. Siellä saunoimme ja grillasimme ja söimme hyvin. Vaimon kanssa juttelimme nuotion ääressä kun lapset nukkuivat.
Olet tainnut ymmärtää jotakin nyt väärin. Se, että teillä jostakin syystä vaimo ei halua seksiä, ei tarkoita että muilla olisi samalla tavalla.
Yleensä on kuitenkin niin, ettei seksissä ole saajaa eikä antajaa vaan molemmat haluavat seksiä. Eikä siis naiset "anna" seksiä miehille palkinnoksi miehen teoista. Toki tasa-arvoinen parisuhde, jossa kotityöt eivät kaadu vain toisen niskaan lisää tyytyväisyyttä parisuhteessa ja arjessa jaksamista ja senpä takia sillä ilmeisesti on myös jonkinlainen korrelaatio seksihalukkuudenkin suhteen.
Toisaalta mm. esimerkiksi kotitöitä tekevä mies (naisen näkökulma) tosiaan voi saada kyllä halut heräämään, sillä naisesta, perheestä ja kodista huolehtiva mies on haluttava ja seksikäs ja kotitöiden tekeminen on yksi tapa tätä osoittaa. (Uskon kyllä että tämä pätee kumminkin päin sukupuolesta riippumatta.)
Nostan hattua sulle. Hienoa pidät huolta haluistasi. Ei muija voi vaan lopettaa seksiä. Pitäskö kärvistellä ilman mitään vuosikaudet. Ja tyytyä sääliseksiin lauantaisin.elä niinkuin elät,oot kunkku. Kapinallinen!
Tekevätkö vieraat naiset juttuja jota vaimosi ei tee? Antavatko päätä tai kakkosta?
Jotkut jutut ovat. En kauheasti pidä anaali seksistä. Mutta olen huomannut että jotkut haluavat sitä itse. Suuta meillä oli kotonakin kyllä. Jotkut ovat kauniimpia kuin vaimoni,nuorempiakin.eksoottisempia.jotkut varattuja ja jotkut sinkkuja.
Mutta vaikka ovat kauniita niin ovat vain seksiä varten. Kotona on oikeaa rakkautta.
Edelleenkään en eroa. Kun kotona kaikki muuten hyvin. Jos vaimo olisi vaikka ilkeä tai huono äiti niin eroaisin. Mutta kun kaikki hyvin niin en eroa. Töistä on mukava tulla kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olemme olleet nyt niin kauan seksittä suhteessamme että en enää itsekkään halua vaimoani,en ehkä koe häntä enään haluttavana. En tiedä,vaikea kysymys. En osaa selittää.
Olen nyt kuitenkin saanut paljon hyvää ja monipuolista seksiä muilta.mutta jos vaimo haluaisi harrastaa seksiä niin minulle kävisi se jos minulta häviäisi halut kokonaan. En voisi kieltää häneltä nautintoa. Mutta minä taas en haluaisi tietää siitä,en haluaisi että hän puhuu heille puhelimessa meidän kodissa tai tuo meille kotiin. En minäkään tee noin. Minulla on kaksi puhelinta.
Tarkoitin ihan että nykyisessä tilateessanne, ei vain silloin jos sinulta halut katoaisivat. Nyt tilanne on kuitenkin se, että elätte molemmat seksittömässä liitossa ja sinä haet seksiä muualta. Vaimollasi pitäisi olla sama mahdollisuus, halusi hän sen käyttää tai ei. Mitä mieltä olisit että vaimosi haluaisikin seksiä jonkun toisen kanssa. Olisiko se ok? Olisiko avoin suhde sulle ok? (On myös mahdollista että vaimosi halut ovat kadonneet vain sinua kohtaan jostain syystä?)
Nytkun ajattelen niin kyllä minulle avoin suhde kävisi. Sillä edellytyksellä että minä en tietäisi siitä. Kotiin ei tuotaisi ketään.
Koska saan nyt seksiä silloin kun haluan. Ja ihan millaista vain.
Kun vaimo ei halua seksiä niin kyse on aina siitä, ettei oma mies enää sytytä tai tietää miehen muista naisista. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä. Tuntuu kun en suostunut elää niinkuin suurinosa perheenisistä elää,niin minut lynkattiin:).
En ymmärrä,miksi minun pitäisi elää ilman seksiä.vain siksi että vaimo näin päättää.
Aikani yritin,mutta se ei tuottanut tulosta.vonkaamaanko olisi pitänyt.Minä olen nainen, joka kirjoitti jo aiemmin tuosta seksuaalisesta vapaudesta (lynkattii heti aloittajaksi) ja meidän suhteessa parisuhteen seksi on ulkoistettu juuri noin, että miehelläni on vapaus käydä vieraissa, että minulla on se vapaus olla harrastamatta sitä seksiä. Mikä luulet, että suhtautuminen tälläiseen vaimoon on? Saan todella paljon kuulla siitä, että tuo on naisen arvoa alentavaa, jne, mutta koskaan mitään perusteluja tai ratkaisuja ei esitetä miten tilanne tulisi hoitaa jos ero ei ole vaihtoehto. Tuskin nämä paheksujatkaan pelkästä runkkaamisesta paljon irti saa. Pelkän seksin takia emme ala perhettä hajottomaan.
Teillä on yksi ratkaiseva ero aloittajan kanssa. Sinä ja miehesi olette päätyneet ratkaisuun yhdessä. Aloittaja sen sijaan ei ole ratkaissut asiaa vaimonsa kanssa, vaan hakee seksiä salaa muulta, eli pettää puolisoaan. On hyvä, jos teille tuo järjestely on paras ratkaisu. Ei se naisen arvoa mitenkään alenna, silloin kun asia on tiedossa ja sovittu noin. Mielestäni pelisäännöt pitäisi olla tiedossa molemmille.
Aloittaja olisi voinut myös ehdottaa rehdisti samanlaista järjestelyä tai avointa suhdetta ylipääntään omassa tilanteessaan ja liitossaan. Se olisi ollut kumppanin arvostamista.
Vierailija kirjoitti:
Voi tietysti olla että vaimo on harkinnut eroa. Elämme kuitenkin mukavasti meillä on avioehto. Talo ja mökki ja sijoitusasunnot jäävät minulle. Vaimo joutuisi hankkimaan oman asunnon,tällä hetkellä ei töissä. Lapsista tietysti pitäisin huolta erottuamme. Lisäksi voisin antaa yhden asunnoistani vaimolle. Jos ero tekisi vaimoni onnelliseksi niin suostuisin tietysti. Itse en ole harkinnutkaan eroa,koska rakastan häntä ja lapsiamme. Kun käyn vieraissa niin kyse on vain seksistä,ei muusta. Iltaisin vietämme kahden aikaa kun lapset nukkuvat. Ja kerran vuoteen lähdemme kahdestaan viikoksi ulkomaille. Perheenä käymme myös ulkomailla.
Miksi luulet, että vaimosi on harkinnut eroa? Ilmeisesti oletat kuitenkin ettei hän ole tyytyväinen suhteeseenne. Miksi ei ole tyytyväinen? Jos hänelle tuo seksinpuute ei ongelma. Vai onko seksinpuute kuitenkin vaimollekin ongelma? Onko rakkaus hänen puoleltaan loppunut?
Miten paljon ja syvällisesti olette keskustelleet seksielämästänne tai vamon haluttomuudesta. Mitä hän on kertonut syyksi? Kokeeko vaimosi muuten parisuhteenne hyväksi ja toimivaksi? Entäpä sinä?