Petän vaimoani
Olen jo useamman vuoden pettänyt vaimoani useiden naisten kanssa. Meillä on kaksi uhteistä lasta.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Tai harrastamassa seksiä kauniiden naisten kanssa.
Nuorten ja jumalallisen kauniiden
Ai että teillä on 2 yhteistä lasta? Niinhän sinä luulet, totuus voi oikeasti olla ihan toinen :-)
No voihan ap olla tehnyt niinkuin minä. Puoliso kun tuli raskaaksi niin sitten aikanaan tehtiin isyystesti,vaikka oltiin naimisissa. Katso silloinkun on omaisuutta hieman enemmän ja on perheyritys niin haluaa että yritys jää todellakin perheen jäsenille. Minun isä tehnyt aikanaan saman testin. Katso kun aina ei voi luottaa. Puolisoon. Niin on helpompi kun on varmuus.
Aika rankkaa teidän rikkaiden elämä. Mulla tällä hetkellä tilillä 15e. Muijalta en oo saanu 3kk. Teillä rahaa ja asuntoja. Seksiäkin saatte.
Ni hao kirjoitti:
Ap käy työmatkoilla Aasiassa, kun noin paljon vientiä länsimaalaisena miehenä! Siellä naiset ovat hulluina länsimaalaisiin. Ja varkkuus todellakin kiinnostaa sikäläisiä naisia. Tekevät mitä vain, jotta saavat miehen huomion ja röyhkeästi kokeileva josko tästä saisi itselleen miehen. Ei muuten miehellä olisi noin paljon vientiä ja helppoa seksiä ellei kyse ole prostituoiduista.
Tämä on ihan tiedostettu juttu Aasiassa asuvien suomalaisten keskuudessa. Fiksutkin miehet menevät sekaisin siitä huomiosta.
Tsemppiä vaan ap:lle!
Tämä on niin totta.
Kannattaa lukea Single Mans's Paradise - blogia / sivustoa.
Eihän se järvi siitä kulu jos vaikka välillä poikkeaakin soutelemaan pikku lammella.
Saisko valokuvan siitä nuohoojasta? Varmaan tumma ja nokinen.
Vierailija kirjoitti:
No voihan ap olla tehnyt niinkuin minä. Puoliso kun tuli raskaaksi niin sitten aikanaan tehtiin isyystesti,vaikka oltiin naimisissa. Katso silloinkun on omaisuutta hieman enemmän ja on perheyritys niin haluaa että yritys jää todellakin perheen jäsenille. Minun isä tehnyt aikanaan saman testin. Katso kun aina ei voi luottaa. Puolisoon. Niin on helpompi kun on varmuus.
Minulla on tuttava. Hän on naimisissa ja sai lapsen miehensä veljen kanssa. Samaa sukua kumminkin, jos veljeksillä on sama isä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää porvoo juttu on?.ei oo vissiin ap enää linjolla ollu tänää.
Porvoon uusrikkaita.
No joo.
Pettäminen on aina aika syvältä, se haavoittaa petettyä osapuolta aina enemmän kuin arvaisikaan.
Ja muistakaa, myös naiset osaavat pettää - salakavalasti, hävyttömästi ja täysin pokkana. Useimmiten pettämisestä jää kiinni mies, ja sitä kautta sitten usein paljastuu, että myös nainen on ollut tahollaan naimisissa. Näitä on niin nähty.
Kaikkea ei voi elämästä saada. Kiinnostus seksiin on helposti katoava luonnonvara. Jos on seksuaalisesti kyllästynyt kumppaniin, siitä pitäisi ymmärtää puhua. Moni riita ja pettymys olisi selvitetty, jos seksiin kyllästynyt osapuoli olisi itse avannut suunsa ja alkanut puhua omasta haluttomuudestaan.
On hyvä, että pettämisestä keskustellaan. Sen syynä kun on kovin usein toisen osapuolen haluttomuus. Jos tunnet haluttomuutta itsessäsi, kannattaisi avata suunsa ja keskustella puolison kanssa asiasta. Muuten saattaa jonakin kauniina päivänä löytää itsensä kuuntelemasta sanoja, joita kukaan ei haluaisi kuulla:
"Anteeksi kulta, en tiedä miten tämän kertoisin, mutta minulla on toinen..."
Tai harrastamassa seksiä kauniiden naisten kanssa.