Petän vaimoani
Olen jo useamman vuoden pettänyt vaimoani useiden naisten kanssa. Meillä on kaksi uhteistä lasta.
Kommentit (153)
Olen tällä hetkellä työmatkalla. Kotiin päöstyä aion ehdottaa vaimolle vapaata suhdetta. Kerron myös seksisuhteistani. Jos tulee ero niin voi,voi. Jatkan seksielämääni joka tapauksessa. Uskon kuitenkin että vaiml ei ala lähteä mihinkään.
Illalla minulla on tapaaminen 25-vuohiaan naisen kanssa. Vien hänet syömään ja lopuksi hotellihuoneeseeni.
Noin vuoden jaksoin olla kiltisti ennennkuin petin. Tapahtui alaiseni vaimon kanssa.
Paljonko tienaat vuodessa?. Susta tulee mieleen ihan american psyko elokuvan hahmo:).onko nää naiset maksullisia mitä tapaat?
Kerranhan tässä eletään. Ei tää öman vaimon sääliseksi hyvältä tunnu. Rouva on kuin tekidi suurenkin palveluksen kun kerran kk pääsen päälle pommimaan:). Siksi käynki välillä thai-hieronnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on läski mamma kotona, joka on tyhmä, kuin saapas. Hoitaa pennut ja tekee ruoan.
Ei ole tyhmä.uskon että on paljon viisaampi ja käynyt kouluja kuin sinä. Hän hoitaa lapsia mutta on meillä myös lastenhoitaja ja välillä aupair. Ruokaa tehdään yhdessä tai jos ei jaksa niin tuon mukanani jotain ulkoa. Tai aitten menemme koko poppoo ulos syömään näin lapsetkin oppivat syömään ulkona ja pöytätapoja.
Mutta mamma se tykkää syödä. Ehkä ruoka voittaa sinun taitosi. Epätoivoinen sinunkin täytyy olla. Anna mammakle ruokaa, niin syö sitä ääntä kohden ja voit mennä reissuille tuottamaan vieraille samanlaisen pettymyksen, minkä ole lihonneelle mammallesi tuottanut. Jopa ruoka päihittää sinut.
Surkeaa. :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on läski mamma kotona, joka on tyhmä, kuin saapas. Hoitaa pennut ja tekee ruoan.
Ei ole tyhmä.uskon että on paljon viisaampi ja käynyt kouluja kuin sinä. Hän hoitaa lapsia mutta on meillä myös lastenhoitaja ja välillä aupair. Ruokaa tehdään yhdessä tai jos ei jaksa niin tuon mukanani jotain ulkoa. Tai aitten menemme koko poppoo ulos syömään näin lapsetkin oppivat syömään ulkona ja pöytätapoja.
Mutta mamma se tykkää syödä. Ehkä ruoka voittaa sinun taitosi. Epätoivoinen sinunkin täytyy olla. Anna mammakle ruokaa, niin syö sitä ääntä kohden ja voit mennä reissuille tuottamaan vieraille samanlaisen pettymyksen, minkä ole lihonneelle mammallesi tuottanut. Jopa ruoka päihittää sinut.
Surkeaa. :-D
Kyllähän ihminen syö.syöthän sinäkin?.eikä ole lihava. Taidat itse olla.ja kouluttamaton varmaankin.mitäpä vaimoni ulkomuoto tähän liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkeaa. :-DKyllähän ihminen syö.syöthän sinäkin?.eikä ole lihava. Taidat itse olla.ja kouluttamaton varmaankin.mitäpä vaimoni ulkomuoto tähän liittyy.
No sinähän täällä vongut, kun vaimoasi petät. Sinulla on huono elämä, lihava vaimo, joka on sinun kanssasi vain siksi, että maksat laskut ja ruokit sitäkin. Mikset ole sinkku? Vai oletko niin avuton, ettet sinäkään pärjää, jos ei mammasi pese kalsareitasi?
Ei sullakaan paljon järki päätä pakota, vaikka aivot seisoo vieraiden kanssa. Vaimosi kyllä tietää ja he käyttävät rahallisesti hyväkseen.
Artturisakari kirjoitti:
Paljonko tienaat vuodessa?. Susta tulee mieleen ihan american psyko elokuvan hahmo:).onko nää naiset maksullisia mitä tapaat?
Kerranhan tässä eletään. Ei tää öman vaimon sääliseksi hyvältä tunnu. Rouva on kuin tekidi suurenkin palveluksen kun kerran kk pääsen päälle pommimaan:). Siksi käynki välillä thai-hieronnassa.
En nyt mielelläni kerro tulojani. Täällä kun on todella paljon katkeria ja kateellisia ihmisiä. Muutamalla taitaa olla mennyt elämä vähän raiteiltaan. Ja siksi tänne kateuttaan kommentoivat ja haukkuvat.Menee vielä heillä ilta pilalle.
Olen erään ison firman palkkalistoilla. Myyn tietyille yrityksille tiettyjä asioita. Työni mpuolesta tapaan paljon ihmisiä. Sekä työmatkoilla. Ravintoloista esim. En ole käyttänyt maksullisia. Nuoret naiset tuntuvat olevan kiinnostuneita minusta,ehkä etsivät luksusta. Minä tarjoan vain illallisen,jos syön itse. Mutta rahaa en seksistä anna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämä on minun tapani elää. Jos kaikki toimii ja ketään ei satuteta niin kertokaa ihmeessä mikä on siinä väärin?. Nukumme samassa sängyssä ja suutelemme. Seksiä ei vaan ole. Muuten kaikki on täydellistä.
Kyllä mä mun mielestä sun pitäisi informoida myös vaimoasi tavastasi elää. Tämä on kuitenkin sen verran iso asia parisuhteen kannalta. Vaimosi elää valheessa tällä hetkellä kun et kerro hänelle oleellista tietoa (ja itse asiassa sitä kautta sinä myös). Luuletko että vaimollesi asia voisi olla ok? Kysy vaimoltasi vaikka ensin mitä mieltä hän olisi avoimesta suhteesta? Olisi reilua että molemmilla on samat säännöt parisuhteessa. Haittaisiko sinua jos vaimosi harrastaisi muiden kanssa seksiä vai olisiko se sulle ok?
Mitä se haittaa, jos miehellä rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei surkea. Rakastan häntä kyllä. En vain ollut valmis luopumaan seksuaalisuudestani.
Toivottavasti vaimosikin pettää sinua, koska olet ilmeisesti pakottanut hänet luopumaan keskinäisestä seksistänne.
En ole sanonut että vaimoni on lihava. Mistä olet sen saanut päähäsi?.vai onko sinulla lukihäiriö?vai luetun ymmärtämisessä?.mielestänk siihen saa apua nykyään?
Minulla ei ole huono elämä.niin en ole sanonut.olet taas ymmärtänyt väärin,tai jättänyt jotain ymmärtämättä. Olen oikein onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Vaimoni maksaa talon ylläpitomaksut. Tiedätkö? Sähkö,nuohooja jne. Talo on minun,rakennutin sen jo ennen kuin tapasin vaimoni. Pyykkiä osaan kyllä pestä. Asuin yksin ennen kuin tapasin vaimoni.meillä pyykinpesu kuuluu siivoojalle. Hän pesee meillä pyykit ja silittää.
Vaimoani rakastan. Siihen bäntä tarvitsen. Rakastaako sinua kukaan.onko yksinäistä kun muiden elämää ja elämäntapoja haukut.
Kuka noiden teidän yhteisten lasten biologinen isä on? Vai onko erit isät?
Vierailija kirjoitti:
En ole sanonut että vaimoni on lihava. Mistä olet sen saanut päähäsi?.vai onko sinulla lukihäiriö?vai luetun ymmärtämisessä?.mielestänk siihen saa apua nykyään?
Minulla ei ole huono elämä.niin en ole sanonut.olet taas ymmärtänyt väärin,tai jättänyt jotain ymmärtämättä. Olen oikein onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Vaimoni maksaa talon ylläpitomaksut. Tiedätkö? Sähkö,nuohooja jne. Talo on minun,rakennutin sen jo ennen kuin tapasin vaimoni. Pyykkiä osaan kyllä pestä. Asuin yksin ennen kuin tapasin vaimoni.meillä pyykinpesu kuuluu siivoojalle. Hän pesee meillä pyykit ja silittää.
Vaimoani rakastan. Siihen bäntä tarvitsen. Rakastaako sinua kukaan.onko yksinäistä kun muiden elämää ja elämäntapoja haukut.
Et kyllä vaikuta onnelliselta, vaikka vaimollasi käy Porvoon talossa nuohooja. Pitäiskö sinunkin vaihtaa alasi nuohoojaksi? Nuohoojat nuohoaa. Tiedät kyllä
Ei asuta porvoossa. Mutta joo,lähden nyt ulos.kateelliset ja elämäänsä kyllästyneet yh äidit haukkuvat ja luulevat olevansa parempia. Kuten olen sanonut minulle käy jos vaimolla on rakastaja. Aion kotiin palatessani kertoa mitä olen touhunnut. Jos lähtee niin sitten lähtee;ei voi mitään.
En ole linjalla enään tänään varmaan. Lähden syömään ja juomaan viiniä jumalattoman kauniin 25-vuotiaan bruneten kanssa. Joten kiitos kaikille ja hyvää iltaa ja yötä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vaikka ero tulee? Näen silti lapsiani. Eikä tarvitse muuttaa vuokralle yksiöön.
Talouteni ei muutu millään tavalla,toki elatusmaksut. Mutta niitä nyt maksan mielelläni. Samalla lailla saan sitten seksiä.Sitä paitsi vaimo ei saa tietää.
Jos vaimosi ei halua lapsia mukaansa? Mihin sinä tunget?
Hei,antakaa nyt miehen nauttia elämästä. Mitä sitten jos eroaa.kuulostaa että on varmaan varaa jäädä himaan hoitamaan niitä lapsia. Ja eikös mieskin saa aupairin?.
Taas av-mammat motkottaa turhasta.ehkä tän muijalla on jotain muuta hommaa. Jos vuoden oottelee että halut palautuu ennen kuin hakee vierasta niin iha oikein. Itte jaksais vuotta ees oottaa.
Pitäis olla suvaitsevainen.vai eikö se koske mammojen mielestä suomalaista miestä?.
Ihan samanlailla ne muijatkin pettää. Pistää vielä nuolemaan toisten miesten spermatkin baarireissun nälkeen. Niinkuin tossa yhessä.ketjussa oli.
Ei muuta,mo
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tää mun pomo:).
Ootko kiksautellut ap.n kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn vieraissa noin 2-3 kertaa kuukaudessa. Olen myös ollut vaimoni ystavattären kanssa. Häneläkin mies joka ei halua häntä.syyksi kerron juuri nuo ylityöt.
Jos vaimoni halut palaavat niin tottakai lopetan pettämisen.tällä hetkellä niin ei ole.en ole valmis elämään selibaatissa. Jos vaimoni pettää minua niin ei voi mitään.onhan minkllakin seuraa.Miten paljon ja syvällisesti olette keskustelleet seksielämästänne tai vamon haluttomuudesta. Mitä hän on kertonut syyksi? Kokeeko vaimosi muuten parisuhteenne hyväksi ja toimivaksi? Entäpä sinä?
Mul on kolmen sekunnin muna. Se tulee, kuin ammuttuna. Jee jee
No pitäisikö sinun ehdottaa nyt sitä sitten vaimollesi? Olisi tasapuolista sitten.
Vai onko kivempi itsekkäistä syistä nykyisellä tavalla? Nykyisellä käytökselläsi osoitat ettet arvosta kumppaniasi. Onko näin? Miksi et arvosta?
Teidän keskustelu seksittömyydestä ja sen syistä ja ratkaisuista on muuten luultavasti tyrehtynyt siihen, kun olet tehnyt salaa tämän oman ratkaisusi. Kauanko teillä ehti olla seksitön liitto ennen kuin aloit käydä vieraissa?