Petän vaimoani
Olen jo useamman vuoden pettänyt vaimoani useiden naisten kanssa. Meillä on kaksi uhteistä lasta.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa, just tälläista "ihanaa" kulissi elämää. On talot, mökit jne omaisuutta. Silti liitossa on jotain mätää kun ukko hakee seksin kodin ulkopuolelta. Eihän tuo ole mikään parisuhde! kyseessä kämppis/kaveri suhde. Minun mielestä avioliitto ei ole mikään oikea suhde ilman seksiä,rakkautta ja juuri sitä Parempaa Seksiä silloin kun on rakastunut. Pelkät panot on kassien tyhjentämistä ja tarpeiden tyydyttämistä. Tosi säälittävää elämää. En mistään hinnasta suostuisi tuollaiseen elämään. Mielummin olen köyhempi ja onnellinen rakkautta/seksiä tihkuvassa suhteessa, ei ole kuin tämä yksi elämä elettävänä.
Ja minusta avioliitossa on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa. Yhteenkuulumisen tunne tulee ihan muista asioista. Seksi tuo ihan turhia paineita liittoon.
Nakerrat koko ajan suhdettanne ja ero tulee piankin.
Vierailija kirjoitti:
Millaista on pelkkä seksi? Onko se pelkkä kassien tyhjennysoperaatio vai liittyykö asiaan tunteita, kaipuuta, ihastumista, haaveilua ym?
Sinä varmaan masturboit?
Joo kyllä pidän ehkäisyn kunnossa. Ja teen niin ettei vaimo saa tietää. En halua että joutuu kärsimään. Täällä nyt on paljon saanut haukkuja. Mutta tämä on minun valinta,joku kiukuttelen vaimolle tai haen muualta ja olen iloinen. Meillä aina ollut hemmottelua. Lisäksi kotityöt on ulkoistettu,joten niilläkään en seksiä saa palkinnoksi,niinkuin te teette miestenne kanssa. Teille luksusta on kun mies imuroi. Antakaa minun olla ja eläkää omaanne. Kerroin vain miten teen. Jos joku muu mies elää puolison valitsemalka selibaatilla ja on kaikkensa yrittänyt niin menkää hakemaan muualta. Meullä on yksi elämä vain. Olin työmatkalla saksassa ha rapasin siellä paikallisen naisen;sain hyvää seksiä. En vain peiton alla tapahtuvaa lähetyssaarnaajaa jota olisi pitänyt kinuta kuukausia. Kun tulin kotiin suutflin vaimoa ja annoin tuliaiset ja leiki lapsien kanssa. Seuraavana päivänä lähdimme mökille. Siellä saunoimme ja grillasimme ja söimme hyvin. Vaimon kanssa juttelimme nuotion ääressä kun lapset nukkuivat.
Mitä sitten vaikka ero tulee? Näen silti lapsiani. Eikä tarvitse muuttaa vuokralle yksiöön.
Talouteni ei muutu millään tavalla,toki elatusmaksut. Mutta niitä nyt maksan mielelläni. Samalla lailla saan sitten seksiä.
Sitä paitsi vaimo ei saa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vaikka ero tulee? Näen silti lapsiani. Eikä tarvitse muuttaa vuokralle yksiöön.
Talouteni ei muutu millään tavalla,toki elatusmaksut. Mutta niitä nyt maksan mielelläni. Samalla lailla saan sitten seksiä.Sitä paitsi vaimo ei saa tietää.
Nämä narskuvaimot on sitä mieltä, että yksikään mies ei pärjää ilman heitä ja höylää ranteet auki heti kun ero tulee :D
Niimpä. Tuntuu kun en suostunut elää niinkuin suurinosa perheenisistä elää,niin minut lynkattiin:).
En ymmärrä,miksi minun pitäisi elää ilman seksiä.vain siksi että vaimo näin päättää.
Aikani yritin,mutta se ei tuottanut tulosta.vonkaamaanko olisi pitänyt.
Sillä on läski mamma kotona, joka on tyhmä, kuin saapas. Hoitaa pennut ja tekee ruoan.
Vierailija kirjoitti:
Niimpä. Tuntuu kun en suostunut elää niinkuin suurinosa perheenisistä elää,niin minut lynkattiin:).
En ymmärrä,miksi minun pitäisi elää ilman seksiä.vain siksi että vaimo näin päättää.
Aikani yritin,mutta se ei tuottanut tulosta.vonkaamaanko olisi pitänyt.
Minä olen nainen, joka kirjoitti jo aiemmin tuosta seksuaalisesta vapaudesta (lynkattii heti aloittajaksi) ja meidän suhteessa parisuhteen seksi on ulkoistettu juuri noin, että miehelläni on vapaus käydä vieraissa, että minulla on se vapaus olla harrastamatta sitä seksiä. Mikä luulet, että suhtautuminen tälläiseen vaimoon on? Saan todella paljon kuulla siitä, että tuo on naisen arvoa alentavaa, jne, mutta koskaan mitään perusteluja tai ratkaisuja ei esitetä miten tilanne tulisi hoitaa jos ero ei ole vaihtoehto. Tuskin nämä paheksujatkaan pelkästä runkkaamisesta paljon irti saa. Pelkän seksin takia emme ala perhettä hajottomaan.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on läski mamma kotona, joka on tyhmä, kuin saapas. Hoitaa pennut ja tekee ruoan.
Ei ole tyhmä.uskon että on paljon viisaampi ja käynyt kouluja kuin sinä. Hän hoitaa lapsia mutta on meillä myös lastenhoitaja ja välillä aupair. Ruokaa tehdään yhdessä tai jos ei jaksa niin tuon mukanani jotain ulkoa. Tai aitten menemme koko poppoo ulos syömään näin lapsetkin oppivat syömään ulkona ja pöytätapoja.
Vierailija kirjoitti:
Voi tietysti olla että vaimo on harkinnut eroa. Elämme kuitenkin mukavasti meillä on avioehto. Talo ja mökki ja sijoitusasunnot jäävät minulle. Vaimo joutuisi hankkimaan oman asunnon,tällä hetkellä ei töissä. Lapsista tietysti pitäisin huolta erottuamme. Lisäksi voisin antaa yhden asunnoistani vaimolle. Jos ero tekisi vaimoni onnelliseksi niin suostuisin tietysti. Itse en ole harkinnutkaan eroa,koska rakastan häntä ja lapsiamme. Kun käyn vieraissa niin kyse on vain seksistä,ei muusta. Iltaisin vietämme kahden aikaa kun lapset nukkuvat. Ja kerran vuoteen lähdemme kahdestaan viikoksi ulkomaille. Perheenä käymme myös ulkomailla.
Vaimoko ei ole koskaan osallistunut noihin kuluihin? Mihin hänen rahansa menevät? merkkilaukkuihin?
Tällainen provo tällä kertaa.
Useampi narsisti vastaamassa apn lisäksi. Hohhoijaa mistä näitä epäkurantteja syntyy?
Hankin onsisuuteni ennen kuin tavattiin.osan työllä ja osan perintönä. Vaimo tuli ns valmiiseen pöytään. Hän on opettaja,omaa rahaa on myös. Mutta minulla isompi omaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Hankin onsisuuteni ennen kuin tavattiin.osan työllä ja osan perintönä. Vaimo tuli ns valmiiseen pöytään. Hän on opettaja,omaa rahaa on myös. Mutta minulla isompi omaisuus.
Taidan tuntea teidät. Naisparka. Pitäiskö vihjata ketjusta.
Olen itse maksanut asuntojen remontit sekä käyttökulut. Avioehto tehty siksi,että en menetä perinhörahojani. Kaikki tarkastettu ja tehth juristin avulla. Lomamatkat maksamme yhteisesti. Molemmat maksavat omat autonsa. Ja ruoka tietty yhteisenä. Sähkölasku vaimon. Muta raha asioitani ei minun tarvitse täällä selitellä
Toki voit kertoa ketjusta. Vapaa maahan tämä on. Fpäilen kuitenkin että emme tunne.
Olen sika kun en pelaa teidän säänhöjenne mukaan. Kun en suostu naisten määräyksiin ja sääntöihin. Kun en polvillani palvo ja pyydä seksiä. Meillä menee hyvin suhteessa.olen vain seksin ulkoistanut. Perhettä en seksin takia hajota. Mutta seksittä en ole. Enkä nöyryytä niin että vonkaisin ja pyytelisin.
Vierailija kirjoitti:
Useampi narsisti vastaamassa apn lisäksi. Hohhoijaa mistä näitä epäkurantteja syntyy?
Kerro sinä. Sinun sisäinen narsisti suorastaan huutaa sitä, että luulet olevasi jotenkin parempi ihminen luulessasi että sinulla on joku oikeus tuomita muiden tapaa elää.
Mitä ei tiedä, se ei loukkaa. Eli huolehdi ehkäisystä ja siitä, ettei vaimosi ikinä saa tietää tai muutenkaan joudu kärsimään pettämisestäsi, niin kaikki ok.