Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petän vaimoani

Vierailija
24.05.2018 |

Olen jo useamman vuoden pettänyt vaimoani useiden naisten kanssa. Meillä on kaksi uhteistä lasta.

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on todella tyhmiä! Eivät ymmärrä miksi nainen ei halua enää seksiä. Siihen on vain ja ainoastaan yksi ja ainut yksinkertainen syy, nainen EI enää rakasta miestään. Silloin sitä kavahtaa jo pelkkää miehen kosketusta ja seksi ei tunnu miltään!! Mutta sehän ei tarkoita sitä ettei enää himoja olisi :D päinvastoin, kun on sopiva kohde joka vie jalat alta niin kyllä mahla virtaa ja tekee mieli naida ihan koko ajan! 

Sellaista se touhu on, muistakaa tämä te pettävät ukkomiehet! 

Vierailija
22/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei surkea. Rakastan häntä kyllä. En vain ollut valmis luopumaan seksuaalisuudestani.

Jokaisella on oikeus seksuaaliseen vapauteen ja onneksi pettämiseen ei enää suhtauduta yhtä tiukasti kuin ennen ja suhteet voi olla mitä monimuotoisempia. Ihmisen erilaisia tarpeita ei tyydytetä yhden ihmisen kanssa ja perustuslaki takaa itsemääräämisoikeuden elää sellaista elämää kuin parhaakseen katsoo.

Keskustele asia läpi vaimosi kanssa. Hän voi vedota vähän eri lakipykäliin kuin sinä. Hän saattaa lukea jopa raamattua. Tosi jos kumpikaan ei välitä mitä toinen tekee, niin asia on ok.

Täällä kirjoitelee muutkin kuin vain ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on todella tyhmiä! Eivät ymmärrä miksi nainen ei halua enää seksiä. Siihen on vain ja ainoastaan yksi ja ainut yksinkertainen syy, nainen EI enää rakasta miestään. Silloin sitä kavahtaa jo pelkkää miehen kosketusta ja seksi ei tunnu miltään!! Mutta sehän ei tarkoita sitä ettei enää himoja olisi :D päinvastoin, kun on sopiva kohde joka vie jalat alta niin kyllä mahla virtaa ja tekee mieli naida ihan koko ajan! 

Hetkinen nyt...miten tämä on sukupuolisidonnainen asia?! Naiset ei petä?!

Vierailija
24/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Miksi naiset sitten jäävät tuollaisiin suhteisiin?

Vierailija
25/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Miksi naiset sitten jäävät tuollaisiin suhteisiin?

Naiset on pirun itsenäisiä, kauniita, riettaita, jne, mutta kuitenkin ..... kuivana uhriutuvat suhteissaan ja kirjoittavat ajanvietteenä käytettevälle palstalla kuinka huonoja miehiä heillä on :D

Vierailija
26/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekisi hyvää tollaiselle pettäjä ukkomiehelle katsoa kun oma vaimo rakastelee hellästi ja kiihkeästi jonkun toisen miehen kanssa!!!

Vierailija
27/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tekisi hyvää tollaiselle pettäjä ukkomiehelle katsoa kun oma vaimo rakastelee hellästi ja kiihkeästi jonkun toisen miehen kanssa!!!

Voi pientä. Luuletko ihan oikeasi, että tuo menisi jotenkin tunteisiin?

Vierailija
28/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Osallistuin lasten hoitoon ja kustansin vaimoni kylpylään,että saisi omaa aikaa. En todellakaan oainostanut. Mfillä käy diivooja 2kertaa viikossa.otin seksin puheeksi kun lapset alkoivat nukkumaan omissa huoneissaan. Sitä ennen ehdotin,mutta vaimoa ei kiinnostanut. Sanoin että jos häntä masentaa niin minulle voi puhua,tai jos ei halua minulle niin ammattilaiselle. Meillä oli seksiä varmaan 1kerran 2kk. Yrtin ymmärtää ha olla tukena.annoin omaa aikaa ja olin/olen lasten kanssa paljon.

Vierailija
29/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti olla että vaimo on harkinnut eroa. Elämme kuitenkin mukavasti meillä on avioehto. Talo ja mökki ja sijoitusasunnot jäävät minulle. Vaimo joutuisi hankkimaan oman asunnon,tällä hetkellä ei töissä. Lapsista tietysti pitäisin huolta erottuamme. Lisäksi voisin antaa yhden asunnoistani vaimolle. Jos ero tekisi vaimoni onnelliseksi niin suostuisin tietysti. Itse en ole harkinnutkaan eroa,koska rakastan häntä ja lapsiamme. Kun käyn vieraissa niin kyse on vain seksistä,ei muusta. Iltaisin vietämme kahden aikaa kun lapset nukkuvat. Ja kerran vuoteen lähdemme kahdestaan viikoksi ulkomaille. Perheenä käymme myös ulkomailla.

Vierailija
30/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Osallistuin lasten hoitoon ja kustansin vaimoni kylpylään,että saisi omaa aikaa. En todellakaan oainostanut. Mfillä käy diivooja 2kertaa viikossa.otin seksin puheeksi kun lapset alkoivat nukkumaan omissa huoneissaan. Sitä ennen ehdotin,mutta vaimoa ei kiinnostanut. Sanoin että jos häntä masentaa niin minulle voi puhua,tai jos ei halua minulle niin ammattilaiselle. Meillä oli seksiä varmaan 1kerran 2kk. Yrtin ymmärtää ha olla tukena.annoin omaa aikaa ja olin/olen lasten kanssa paljon.

Kysy vaimoltasi miksi hän ei halua, mitkä ovat ne syyt. Toivottavasti hän pystyy sinulle kertomaan kaiken avoimesti. Kun tällaisista näin vaikeista asioista alkaa puhumaan, siinä on aina omat riskinsä. Varaudu tunneryöpytykseen, haukkuihin ym....

Vierailija
31/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pientä. Luuletko ihan oikeasi, että tuo menisi jotenkin tunteisiin?

Ei tarvitse pienenellä.

Vierailija
32/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toiset naiset tietoisia siitä, että haet vain seksiä? Menepä itseesi huijaatko heitä seksiin tunteella? Mikäli näin niin kuvottava sika olet.

Vierailija
33/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietävät. Olen tehnyt asian selväksi heti. En hae muuta kuin seksiä. Ja he tietävät sen

Vierailija
34/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tietävät. Olen tehnyt asian selväksi heti. En hae muuta kuin seksiä. Ja he tietävät sen

Ihan vain seksi on helpompaa juurikin varattujen kanssa.

Vierailija
35/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, just tälläista "ihanaa" kulissi elämää.  On talot, mökit jne omaisuutta. Silti liitossa on jotain mätää kun ukko hakee seksin kodin ulkopuolelta. Eihän tuo ole mikään parisuhde! kyseessä kämppis/kaveri suhde. Minun mielestä avioliitto ei ole mikään oikea suhde ilman seksiä,rakkautta ja juuri sitä Parempaa Seksiä silloin kun on rakastunut. Pelkät panot on kassien tyhjentämistä ja tarpeiden tyydyttämistä. Tosi säälittävää elämää. En mistään hinnasta suostuisi tuollaiseen elämään. Mielummin olen köyhempi ja onnellinen rakkautta/seksiä tihkuvassa suhteessa, ei ole kuin tämä yksi elämä elettävänä.

Vierailija
36/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toiset naiset tietoisia siitä, että haet vain seksiä? Menepä itseesi huijaatko heitä seksiin tunteella? Mikäli näin niin kuvottava sika olet.

No voi hellanlettas. Tiedätkö, että naisissakin on sellaisia, jotka aidosti nauttivat seksistä ja haluavat sitä harrastaa, tunteita tai ei.

Näin ainakin itse - kumppaniluku on ennen avioitumista lähempänä kahtasataa, enkä tosiaankin ollut rakastunut tai ihastunut henkilönä kuin ehkä reiluun kymmeneen. Muut oli seksuaalisesti viehättäviä panokavereita.

Että nainenkin saa ja voi olla seksuaalinen ja aktiivinen, eikä pelkkä aviomiestä väkipakolla metsästävä  vauvansiementä kaipaava äitihahmo.

Vierailija
37/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa pelkkää seksiä?

Vierailija
38/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on pelkkä seksi? Onko se pelkkä kassien tyhjennysoperaatio vai liittyykö asiaan tunteita, kaipuuta, ihastumista, haaveilua ym?

Vierailija
39/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hellanlettas. Tiedätkö, että naisissakin on sellaisia, jotka aidosti nauttivat seksistä ja haluavat sitä harrastaa, tunteita tai ei.

Näin ainakin itse - kumppaniluku on ennen avioitumista lähempänä kahtasataa, enkä tosiaankin ollut rakastunut tai ihastunut henkilönä kuin ehkä reiluun kymmeneen. Muut oli seksuaalisesti viehättäviä panokavereita.

Että nainenkin saa ja voi olla seksuaalinen ja aktiivinen, eikä pelkkä aviomiestä väkipakolla metsästävä  vauvansiementä kaipaava äitihahmo.

Katsos on niitä viehättäviä, seksuaalisia ja moraalisia naisiakin eikä vaan patjoja ja madonnia.

Vierailija
40/153 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista on pelkkä seksi? Onko se pelkkä kassien tyhjennysoperaatio vai liittyykö asiaan tunteita, kaipuuta, ihastumista, haaveilua ym?

Apllä varmaan pelkkä kassien tyhjennys. Narsku kun on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi