Petän vaimoani
Olen jo useamman vuoden pettänyt vaimoani useiden naisten kanssa. Meillä on kaksi uhteistä lasta.
Kommentit (153)
Ootko kiksautellut ap.n kanssa?
En tiedä.tapasin eräässä työpaikassani todella komean ja charmikkasn miehen. Hän pukeutui tyylikkäisiin pukuihin ja oli muutenkin huoliteltu. Hän oli esimieheni. Lähdimme yhdessä työmatkalle ja kun saimme diilin kuntoon menimme illalla syömään. Hän osasi tilata ruuat ja hyvän viinin. Yksi asia johti toiseen ja harrastimme seksiä. Hän painotti että on naimisissa. Se jäi vain siihen kertaan.hän vetäytyi pois enkä enään nähnyt häntä töissä. Pari vuotta tuosta sain lopputilin 4 muun kanssa tuotannollisista syistä. Kaikki oltiin naisia....
Ihan turha tänne tulla kyselemään viime hetken parisuhdeohjeita ja parisuhdeneuvoja vinku kun vaimo se nyt jätti mut. Mitä tehdä yhhyy yhhyy.
Osoittakaa se rakkaus, kunnioitus ja arvostus suhteissanne ajoissa eikä liian myöhään. Puhukaa asioista. Osoittakaa että rakastatte. Rakkautta ei ole pettäminen.
Naisia on niin hirveän helppoa vetää eri naruista että kaatuvat sänkyyn. Vähän kehuu kauniiksi ja nätiksi, pikkuisen katsoo silmiin. Älkää naiset lähtekö noiden ällötyksien perään kuten ap on.
Jos mun kohdalle satut ap, niin soitan vaimollesi!
Ihan omia lapsiakin. On se niin ihanaa aijai.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on niin hirveän helppoa vetää eri naruista että kaatuvat sänkyyn. Vähän kehuu kauniiksi ja nätiksi, pikkuisen katsoo silmiin. Älkää naiset lähtekö noiden ällötyksien perään kuten ap on.
Jos mun kohdalle satut ap, niin soitan vaimollesi!
Mistä tiedät että.oot ap:n tyyppiä edes. Voi olla ihan toinen maku. Tiedä vaikka nättäis sun haltasen lahnan ihan rauhaan. Onhan meressä kaloja.jotainhan ap:ssa on kun saa naisia.
Kauheet vittuilut saa niskaan jos ei jaksa pihtari vaimoa katsella
Ja tämä piti tulla kertomaan tänne koska...?
Sinunlaisiasi tyhjäpäisiä mulkkuja kyllä riittää, valitettavasti. Toivottavasti vaimosi saa kustannuksellasi hyvät naurut.
Ihmiset on kyllä todella tuomitsevia. Missähän kuplassa elätte? Että todella miehen/naisen täytyy elää ilman seksiä lopun elämää jos toinen ei todella halua, jos ei auta puhe ja avun hankkimistakin ehdotettu. Kyllä on iso hinta pelkästä seksistä laittaa puoliso pihalle, jos on lapsiakin. Seksi voi todellakin olla vain seksiä.
Tässä kalevauvalle biisi. Toivottavasti vaimosi pitää kulttuurista.
n32 kirjoitti:
Ihmiset on kyllä todella tuomitsevia. Missähän kuplassa elätte? Että todella miehen/naisen täytyy elää ilman seksiä lopun elämää jos toinen ei todella halua, jos ei auta puhe ja avun hankkimistakin ehdotettu. Kyllä on iso hinta pelkästä seksistä laittaa puoliso pihalle, jos on lapsiakin. Seksi voi todellakin olla vain seksiä.
Ai, että jokaisen pitäisi olla avioeroa pelkäävä luuseri?
Ap on löytänyt vaimostaan äidin, kun äiti on kyllästyksissään katkaissut se napanuoran. Siksi ap etsii huo.an ja vaimo kutoo sukkaa.
Luulisi menestyneen miehen osaavan hiukan parempaa suomen kieltä kirjoittaa. En usko tähän tarinaan, mukava fantasia varmasti..
Vierailija kirjoitti:
Ei asuta porvoossa. Mutta joo,lähden nyt ulos.kateelliset ja elämäänsä kyllästyneet yh äidit haukkuvat ja luulevat olevansa parempia. Kuten olen sanonut minulle käy jos vaimolla on rakastaja. Aion kotiin palatessani kertoa mitä olen touhunnut. Jos lähtee niin sitten lähtee;ei voi mitään.
En ole linjalla enään tänään varmaan. Lähden syömään ja juomaan viiniä jumalattoman kauniin 25-vuotiaan bruneten kanssa. Joten kiitos kaikille ja hyvää iltaa ja yötä.
Mikä saa nyt kertomaan vaimolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asuta porvoossa. Mutta joo,lähden nyt ulos.kateelliset ja elämäänsä kyllästyneet yh äidit haukkuvat ja luulevat olevansa parempia. Kuten olen sanonut minulle käy jos vaimolla on rakastaja. Aion kotiin palatessani kertoa mitä olen touhunnut. Jos lähtee niin sitten lähtee;ei voi mitään.
En ole linjalla enään tänään varmaan. Lähden syömään ja juomaan viiniä jumalattoman kauniin 25-vuotiaan bruneten kanssa. Joten kiitos kaikille ja hyvää iltaa ja yötä.
Mikä saa nyt kertomaan vaimolle?
Aaveen painostus
Vierailija kirjoitti:
Onko nimesi Jorma Jortikkainen
Jortsu, päässä kortsu.
Sanoisin tässä tapauksessa että ihan oikein vaimollesi!
Tiedän kokemuksesta miltä tuntuu tulla torjutuksi aina uudelleen ja uudelleen ja ainoa mitä mies sanoo on anteeksi, en tiedä. Jos sanon että tuntuu pahalta , miksi asia on näin.
Kyllä vittu sanoin että haen seksini muualta ja välillä kyllä harmitti kun en pystynyt pettää.
Kerran oöin 2 viikkoo puhumatta aiheesta ,sit kysyin miksei ole mennyt lääkäriin niin mies hämmästyneenä sanoi että luuli ettei ongelmia ole enää.
Aijaa, millä logiikalla ongelma olisi hävimnyt, kun mikään ei ollut muuttunut. Siinä vaiheessa kyllä räjähdin miehelle, ihme kusipää äijä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama vaikka pettäisikin. Suon sen hänelle. Petän koska seksi loppui vaimon aloitteesta. Aikani kärvistelin,kunnes kävin vieraissa ekan kerran.kun kotona ei saa muuta kuin kieltävää vastausta niin ulkoistin seksin. En tiedä,epäileekö vaimo. Voi ihmetellä kunen ole tehnyt aloitteita seksiin. Harrastan seksiä vaimon kanssa kun hän haluaa. Mutta en saa siitä mitään. Muten menee hyvin. Apua haluttomuuteen ei hskenut vaikka sitä useasti ehdotin.ehdotin jopa terapiaa johon voitaisiin mennä,pillerit pois jne. Vaimo tuntuu olevan onnellinen lasten kanssa. Joskus pidämme yhteisen loman kahdestaan ulkomailla.
N E W S F L A S H ! ! ! ! ! !
Mies pettää vaimoaan!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Miehet on todella tyhmiä! Eivät ymmärrä miksi nainen ei halua enää seksiä. Siihen on vain ja ainoastaan yksi ja ainut yksinkertainen syy, nainen EI enää rakasta miestään. Silloin sitä kavahtaa jo pelkkää miehen kosketusta ja seksi ei tunnu miltään!! Mutta sehän ei tarkoita sitä ettei enää himoja olisi :D päinvastoin, kun on sopiva kohde joka vie jalat alta niin kyllä mahla virtaa ja tekee mieli naida ihan koko ajan!
Sellaista se touhu on, muistakaa tämä te pettävät ukkomiehet!
Samaa mieltä. Koettu on.
n32 kirjoitti:
Jos suhde ei toimi niinkin tärkeän asian suhteen kuin seksi, niin parempi olisi kummankin kannalta erota. Kyllähän pettäminen rikkoo sen keskinäisen luottamuksen, vaikkei toinen vielä siitä tietäisikään. Tässäkin kuviitteellisessa tapauksessa vaimolla pitäisi olla oikeus valita haluaako erota vai sietääkö petturia. Mutta eihän tässä tarvita kuin yksi kostonhimoinen pano, niin homma leviää apn käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Kun vaimo ei halua seksiä niin kyse on aina siitä, ettei oma mies enää sytytä tai tietää miehen muista naisista. Aina.
Kovin vähän naisetkaan tietää meidän naisten kyvyttömyydestä seksiin. Mieheni sytyttää kyllä, mutta mitään ens siitä irti saa en yksin en miehen kanssa. Lopettakaa jo pikku hiljaa se, että kaikessa vika on AINA siinä miehessä. Toivoivoisin, että miehenikin jossain vaiheessa luovuttaa ja alkaisi käymään vieraissa ja meidän ei tarvitsisi läpi käydä sitä stressiä joka minun viat ja puutteet meidän suhteessa aiheuttaa.
Oletko miettinyt sellaista että vaimosi voi jättää sinut ihan millä hetkellä hyvänsä. Mitä sitten?