miten suhtautua naiseen joka on narsisti?
Kommentit (16)
Jos nainen sanoo ei, hän ei ole narsisti
Eli et voi, jos nainen ei halua. Ja harva haluaa.
Itse olen suhteellisen avoin siitä, että olen narsisti. Tämä ei merkittävästi lievitä kiinnostuneiden miesten intoa, enkä ihme kyllä ole koskaan tullut jätetyksi vaikka olen mielestäni aika mahdoton.
Suosittelen lämpimästi skippaamaan narsistit, ellei ole itse todella itsevarma ja vakaa tyyppi ja jostain muusta syystä valmis sietämään tällaista vikaa.
Riippuu varmaan aika paljon minkä tyypin narsisti, mitä muita ongelmia, miten paljastuu, millainen nainen on muuten...
Vierailija kirjoitti:
Itse olen suhteellisen avoin siitä, että olen narsisti. Tämä ei merkittävästi lievitä kiinnostuneiden miesten intoa, enkä ihme kyllä ole koskaan tullut jätetyksi vaikka olen mielestäni aika mahdoton.
Suosittelen lämpimästi skippaamaan narsistit, ellei ole itse todella itsevarma ja vakaa tyyppi ja jostain muusta syystä valmis sietämään tällaista vikaa.
Vitsihän tässä on se, että narsisti ei siedä itsevarmoja kumppaneita
Narsistin kanssa sairastuu aina. Usein henkisen lisäksi myös fyysisesti.
En pidä narsisteja elinpiirissäni, etenkään parisuhdekumppanina.
Ja jos ajattelet, että nyt menee hyvin, huomenna voi olla jo toisin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä temppuja teet? Eivät he usko sinua narsistiksi, ellet suoraan kerro mitä olet tehnyt ja miksi + et kadu + et aio muuttua. Sittenkään osa ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska olet homo ja kohtukateellinen. Yhdessä asiassa olet oikeassa. Pääsen valkkaamaan. Olen nytkin varattuna. Päivänjatkoja!
Minä seurustelen naisen, jolla isot daisarit. Se keskeisintä tässä naisasiassa.
Pysy kaukana, ihan oikeasti. Sääli että narsisimi ei näy naamasta vaan paljastuu vasta jonkin ajan kuluttua ja sitten olet jo kusessa.
Ei kannata olla kenenkään kanssa joka on jotenkin selkeästi häiriintynyt ja kohtelee sinua huonosti. Sama se onko pers.häir, addikti, itsekäs, tunnetaidoton, käyttää jotain diagnoosia tekosyynä.. jos kohtelu on kurjaa, lopeta suhde.
Onko kumppani myöz narsisti. Miksi käyt terapiassa? Eihän narsistit nää yleensä mitään vikaa itsessään vaan siinä toisessa. Vai yrittäkö esittää parempaa mitä olet. Oliko lapsuutesi vaikea ja dramaattinen vai mikä toi sinulle nämä piirteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä temppuja teet? Eivät he usko sinua narsistiksi, ellet suoraan kerro mitä olet tehnyt ja miksi + et kadu + et aio muuttua. Sittenkään osa ei usko.
Olen kontrolloiva ja melko dramaattinen, otan kaiken henkilökohtaisesti ja ne jankkaukset ja riidat saattavat kestää melko pitkään. En oikeastaan enää terapian jälkeen (muista syistä kuin narsistinen persoonallisuushäiriö) järjestä mitään ihan hulluja tem
Tuohan ei ole konkreettinen lista. Pitäisi lisätä mukaan sitä, miten nuo ilmenevät. Kontrolloiva = yritän eristää sinut muista ihmisistä, luen puhelintasi ja meiliäsi, estän sinua menemästä ulos kaverien kanssa, valehtelen sinulle ystävistäsi, jotta saan kiilan väliinne, päätän vaatteustasi, olen selkäsi takana yhteydessä läheisiisi ja valehtelen heille jne jne.
Tuollainen asiatason listaus mitä kerrot ei saa ihmisiä uskomaan yhtään mitään.
Jos tunnistaa ihmisen joka kontrolloi ja manipuloi, en olisi tekemisissä edes ystävätasolla. Tällainen ihminen yrittää kaikin tavoin vaikuttaa ja pilata elämääsi selkäsi takana.
Voitko opetella suomi kieli