Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi

Olive
21.05.2018 |

Vauva 7kk ja valvottava öisin todella paljon! Varsinkin minä alan olemaan aivan loppu, koska minähän ne yöheräämiset hoidan kun tissillä heti rauhoittuu. No, kuppi on mennyt väsymyksen johdosta aivan nurin ja en enää jaksa. Saan järkkyjä raivokohtauksia ja mies on saanut osansa. Viime yönä antoi tulla takaisin....

Mä aloitin, mä läpsin miestä ja huusin sille. En puolustelee itseäni. Pyysin huolehtimaan vauvasta, että saan nukkua edes hetken. Äijä antaa vauvan huutaa tunnin ja siinä kohtaa mulla vaan leikkasi kiinni... Mies löi mua täysillä kasvoihin, huuli halki ja leuan avaaminen ei onnistu kunnolla. Kaksi tuntia kylmää keskellä yötä piti onneksi muistelmat poissa...

Mitä tekisitte? Avioliitto tässä? Mä kuitenkin aloitin ja kenellä tahansa olisi mun riehumiseen palanut pinna...

Kommentit (385)

Vierailija
241/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras13 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, tämä tapaus ja meidän parisuhteen kohtalo ratkesi. Mies oli työpäivän aikana tehnyt lapsista lastensuojeluilmoituksen, koska heidän ei pitäisi joutua katselemaan meidän riitojamme. Olen tästä aivan samaa mieltä, ja avioeron myötä ei tarvitse lasten katsella kun vanhemmat tappelevat...

Pakkasin lapset autoon ja lähdin. Olen niin vihainen! Mies mieluummin tekee lasun, kun osallistuu itse lapsiensa hoitoon. Joo, myönnän, apua tarvitaan tähän tilanteeseen, mutta olisiko sitä apua voinut vaikka lähteä hakemaan siitä että mies auttaisi arjen pyörittämisessä ja antaisi minun edes joskus nukkua! Mutta ei, lasu.... Nyt itkettää, suututtaa ja väsyttää vielä enemmän.

Mä toivon itsekin että tämä olisi Provo. Miten mun elämä meni palasiksi parissa päivässä....

(Ja noihin aiempiin kommentteihin, lapsi ei suostu syömään tuttia. Isä ei nukkunut kun läpsin vaan selasi puhelinta samalla kun vauva huusi pinnasängyssä. Sellainen sankari)

Ap

Mies asennoituu sinuun nyt näköjään vihollisena, jota vastaan hän köy sotaa ja pyrkii voittamaan likaisillakin keinoilla.

Mene heti itse lääkäriin dokumentoimaan vammat ja tee rikosilmoitus.

Mies tulee yrittämään todistamaan, että et ansaitse lasten huoltajuutta, koska olet muka se vökivaltainen teistä, ja sinun täytyy turvata myös selustasi.

Laita talteen myös tämä tekemäsi aloitus.

Säästä kaikki tekstiviestit. Voit myös nauhoittaa keskustelunne.

Ota heti yhteys juristiin, siis palkkaa itsellesi asianajaja!!!! Se on tärkeää tehdä nyt heti. Välittömästi. Saat häneltä lisäneuvoja.

Palkkaa juristi itsellesi nyt heti, tänään.

Lastensuojeluilmoitus tehdään "onneksi" lasten tilanteesta, joten se ei kohdistu ap:seen mitenkään muuten kuin siten, että se kohdistui molmepiin vanhempiin. Se kuka ansaitsee lasten huoltajuuden, ei ole vanhempien päätettävissä, ellei toinen vapaaehtoisesti halua huoltajuuttaan luovuttaa. Eron jälkeen voi jatkaa ihan hyvin yhteishuollolla, turhista asioista kun ei liikoja kertoile, niin ei toinen voi pahemmin kapuloita heitellä rattaisiin. Koululta menee ilmoitukset molempiin koteihin, ehkä joistakin lääkärikäynneistä myös, eipä sen kummempaa. Passit, pankkitilit yms saa yksinkin lapselle avattua ja otettua. Osoitteen voi vaihtaa jne. Mitään eroa en ole huomannut missään toimissa, oli sitten yhteis- tai yksinhuolto. Toki joku vanhempi voi saada aiheutettua vaikeuksia, mutta se vaatii kauheasti vaivannäköä eikä vaikeudet kovinkaan suuria, esim hidastettua passinhakukäsittelyä tms. 

On kuitenkin ihan turhaa luottaa toisen hyvyyteen, vaikka kuinka mairea olisi. Ositukset, lasten elatusmaksut yms kannattaa aina sopia ulkopuolisen kanssa, eikä kahdenkeskisillä sopimuksilla.

Nyt vain tsemppiä ja jaksamista jatkoon. Lapsi pois maidontuoksuisen äidin kainalosta nukkumasta, yöllä voi antaa pulloa tai taputella pinniksen kaiteiden välistä lasta rauhoitellakseen ja hyssytellä. Jos ei itse jaksa tai onnistu, niin tähänkin saa varmasti apua tai päiviin saa apua, kun kertoo tilanteesta rehellisesti neuvolassa tms.

Tunnen lastensuojelua aika hyvin kunnan puolelta.

Tästä ketjusta käy ilmi, että mies valmistelee huoltajuusoikeudenkäyntiä ap:ta vastaan. Hänen on helppoa leimata väsymyksestä sekainen ap huonoksi äidiksi ja itsensä hyväksi huolehtivaksi isäksi. On varmasti jo levittänyt tutuille ja sukulaisillekin sellaista käsitystä ja antanut ymmärtää vastaavansa yksin lastenhoidosta kotona ja vaimonsa muka vaan nukkuu yöt ja raivoaa. Mies toimii melkein kuin narsisti tuossa tilanteessa.

Ap:n on pakko saada lakimiehen apua itselleen ja unta.

Vierailija
242/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiis Hillum kirjoitti:

Ei kuulosta kovin terveeltä liitolta. Parempi erota ja miehen ei kyllä kannata aloittaa uutta suhdetta, jos noin käyttäytyy.

En nyt antaisi synninpäästöä kummallekaan. Ei läpsitä eikä lyödä.

Hoitakaa ne asianne päiväsaikaan puhumalla.

Kummankaan ei kannata alkaa uutta suhdetta - hoitakaa tämä suhde kuntoon.

Tilanne on hätähuuto, joten hakekaa apua ja se tärkein apu on nukkuminen tavalla tai toisella. Jos on tuloja, palkatkaa joku hoitamaan välillä, että saatte nukkua.

Rintalapset syövät usein pidempään öisin, joten ehkä auttaa, että lapsi täytetään piripintaan illalla rintamaitoa vahvemmalla, jotta jaksaa nukkua. Ja sitten joku vieras hoitamaan pari yötä, niin oppii nukkumisrytmiä.

Siitä pyhästä imetyksestä ei todellakaan kannata pitää kiinni, jos aiheuttaa tuon luokan ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vieras13 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, tämä tapaus ja meidän parisuhteen kohtalo ratkesi. Mies oli työpäivän aikana tehnyt lapsista lastensuojeluilmoituksen, koska heidän ei pitäisi joutua katselemaan meidän riitojamme. Olen tästä aivan samaa mieltä, ja avioeron myötä ei tarvitse lasten katsella kun vanhemmat tappelevat...

Pakkasin lapset autoon ja lähdin. Olen niin vihainen! Mies mieluummin tekee lasun, kun osallistuu itse lapsiensa hoitoon. Joo, myönnän, apua tarvitaan tähän tilanteeseen, mutta olisiko sitä apua voinut vaikka lähteä hakemaan siitä että mies auttaisi arjen pyörittämisessä ja antaisi minun edes joskus nukkua! Mutta ei, lasu.... Nyt itkettää, suututtaa ja väsyttää vielä enemmän.

Mä toivon itsekin että tämä olisi Provo. Miten mun elämä meni palasiksi parissa päivässä....

(Ja noihin aiempiin kommentteihin, lapsi ei suostu syömään tuttia. Isä ei nukkunut kun läpsin vaan selasi puhelinta samalla kun vauva huusi pinnasängyssä. Sellainen sankari)

Ap

Mies asennoituu sinuun nyt näköjään vihollisena, jota vastaan hän köy sotaa ja pyrkii voittamaan likaisillakin keinoilla.

Mies tulee yrittämään todistamaan, että et ansaitse lasten huoltajuutta, koska olet muka se vökivaltainen teistä, ja sinun täytyy turvata myös selustasi.

Ota heti yhteys juristiin, siis palkkaa itsellesi asianajaja!!!! Se on tärkeää tehdä nyt heti. Välittömästi. Saat häneltä lisäneuvoja.

Lastensuojeluilmoitus tehdään "onneksi" lasten tilanteesta, joten se ei kohdistu ap:seen mitenkään muuten kuin siten, että se kohdistui molmepiin vanhempiin. Se kuka ansaitsee lasten huoltajuuden, ei ole vanhempien päätettävissä, ellei toinen vapaaehtoisesti halua huoltajuuttaan luovuttaa. Eron jälkeen voi jatkaa ihan hyvin yhteishuollolla, turhista asioista kun ei liikoja kertoile, niin ei toinen voi pahemmin kapuloita heitellä rattaisiin. Koululta menee ilmoitukset molempiin koteihin, ehkä joistakin lääkärikäynneistä myös, eipä sen kummempaa. Passit, pankkitilit yms saa yksinkin lapselle avattua ja otettua. Osoitteen voi vaihtaa jne. Mitään eroa en ole huomannut missään toimissa, oli sitten yhteis- tai yksinhuolto. Toki joku vanhempi voi saada aiheutettua vaikeuksia, mutta se vaatii kauheasti vaivannäköä eikä vaikeudet kovinkaan suuria, esim hidastettua passinhakukäsittelyä tms. 

On kuitenkin ihan turhaa luottaa toisen hyvyyteen, vaikka kuinka mairea olisi. Ositukset, lasten elatusmaksut yms kannattaa aina sopia ulkopuolisen kanssa, eikä kahdenkeskisillä sopimuksilla.

Nyt vain tsemppiä ja jaksamista jatkoon. Lapsi pois maidontuoksuisen äidin kainalosta nukkumasta, yöllä voi antaa pulloa tai taputella pinniksen kaiteiden välistä lasta rauhoitellakseen ja hyssytellä. Jos ei itse jaksa tai onnistu, niin tähänkin saa varmasti apua tai päiviin saa apua, kun kertoo tilanteesta rehellisesti neuvolassa tms.

Tästä ketjusta käy ilmi, että mies valmistelee huoltajuusoikeudenkäyntiä ap:ta vastaan. Hänen on helppoa leimata väsymyksestä sekainen ap huonoksi äidiksi ja itsensä hyväksi huolehtivaksi isäksi. On varmasti jo levittänyt tutuille ja sukulaisillekin sellaista käsitystä ja antanut ymmärtää vastaavansa yksin lastenhoidosta kotona ja vaimonsa muka vaan nukkuu yöt ja raivoaa. Mies toimii melkein kuin narsisti tuossa tilanteessa.

Lakimies kannattaa muutenkin ottaa avuksi erotilanteissa. 

Suuresti silti ihmettelen sitä, miksi tuollainen vätysmies haluaa lapset itselleen? Hänhän se joutuu sitten sen vauvan kanssa valvomaan. Jos motivaatio hoitamiseen lähentelee muutenkin lasten rääkkäämistä (tunnin huudatus), ei mies ole soveltuva lasten hoitajaksi. Myös empatian puute puhuu tämän puolesta. Ja ap:n todellakin kannattaa käydä lääkärillä näyttämässä vammansa ja tehdä rikosilmoitus.

Vierailija
244/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, että ketään ei lyödä. Jos kuitenkin minua lyödään on se ja sama onko se nainen, lyön takaisin. Olen näin tehnytkin..siinä oli tuntematon typy ihmeissään , oli vissiin useinkin lyönyt miehiä ja he eivät tilastollisesti olleet lyöneet takaisin. No minä vedin päin taulua ja olipa hämmästynyt ilme.. jo sen ilmeen vuoksi kannatti.

Mä pidän sun kaltaisia arjen sankareita aika säälittävinä. Ilmeisesti ette saaneet hiekkalaatikolla tapeltua lelujanne takaisin tai isänne hakkasivat teitä kun lauloitte korkean C:n sijasta matalan G:n baritonissa, mutta noi sankaripuheet miten löitte naista takaisin on niin säälittäviä. Sitä paitsi näissä on yleensä sama kaava - ensin auotaan naamaansa jollekin naiselle niin, että kenellä tahansa menisi niitä lapsellisuuksia kuunnellessa hermot ja kun saatte läpsystä sen h u o r    a sanan jälkeen, ootte sankarillisia kaikkien miesten puolesta ja läimäsette naista kunnolla takaisin nyrkillä. Ei väliä, koska olihan se nainen kun aloitti sen ja pääasia ettette jää päänaukomisessa ja fyysisessä mittelössä kakkoseksi. 

Eskälleni kävi muuten ihanasti ja kerron tämän varoituksena vastaisuuden varalle, että katsokaakin ettei ole katsojia paikalla kun päätätte sankaroitua. Hän ensin kokeili kuinka kauan voi soittaa poskea koko juhlakansan kuullen, ja kun lopulta läimäytin häntä poskelle, hän pamautti takaisin. Ei tietoakaan siitä, etten lyönyt todellakaan kovaa vaan pääasia että hän pääsi näyttämään voimiaan. Sen jälkeen hän juhlallisesti ilmoitti, miten lyö aina takaisin ja kolme kertaa kovempaa kaikkien hiljennyttyä katsomaan showta joka paisui hänen miessankaruutensa takia ihan omituisiin mittoihin, mutta isoäitini sanoi että jollen olisi läimäyttänyt ensin, hän olisi tehnyt sen puolestani. Harmi sinänsä että yhteinen tuttumme oli paikalla ja sen jälkeen ex etsi itseään naama perunapeltoon painettuna kädet niskan takana sen aikaa kun joku kysyi tilataanko taksi vai poliisi. Myöhemmin hän yritti että pesen hänen kauluspaitansa, mutta haaveeksi jäi.  

Ei arjensankari vaan arjenopettaja :D. Sankaruus ei ollut tavoite vaan signaali, että aina tulee takaisin. Oikeasti mut pitää tappaa ennenkuin minä lopetan. Mä en koskaan aloita tappelua mutta aina olen sen lopettanut. Aina. Haluatko sinä lyödä minua? Minä lyön takuulla takaisin. Tottakai aina löytyy se joka voittaa minut, mutta sen tarvii olla jo tosi kova luu ja todennäköisyys sen osumikseen vastaan on pieni

Hyi millaiselta ihmiseltä vaikutat. Tulee kuva kuin olisit oikein äärirajoille pingotettuna koko ajan vain odottamassa, koska saisit tilaisuuden lyödä. Ei, minä en halua lyödä sinua (en ole tuo kelle vastasit), en lyö ikinä, mutta tuollainen väkivallalla fantasiointi "hyvästä syystä" vaikuttaa sairaalta. 

Mitä sitten? Kajoa minuun ja saat päin alventia. Sairasta tai ei mutta näin se maa makaa, vaikka miten iniset ja uliset. Älä kajoa ja vot, saat pitää kasvojesi luut ehjinä.

Johan sanoin, etten löisi, niin paljon kuin asialla nyt näytätkin fantasioivan. Sinä tässä iniset.

Vierailija
245/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuuntelit tunnin tekeekö mies lapsen eteen mitään. En olisi odottanut noin kauan vaikka olisin ollut kuinka väsynyt. Vaan olisin ottanut rinnalle, jossa lapsi heti rauhottuu. 

Ja tuolla väkivallalla et saa mitään aikaseksi. Se vain pahentaa tilannetta. 

MItä jos olisit yksinhuoltaja? Mistä hakisit apua silloin? Hae sitä apua nyt muualta. 

Vierailija
246/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras13 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vieras13 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lakimies kannattaa muutenkin ottaa avuksi erotilanteissa. 

Suuresti silti ihmettelen sitä, miksi tuollainen vätysmies haluaa lapset itselleen? Hänhän se joutuu sitten sen vauvan kanssa valvomaan. Jos motivaatio hoitamiseen lähentelee muutenkin lasten rääkkäämistä (tunnin huudatus), ei mies ole soveltuva lasten hoitajaksi. Myös empatian puute puhuu tämän puolesta. Ja ap:n todellakin kannattaa käydä lääkärillä näyttämässä vammansa ja tehdä rikosilmoitus.

Miehen logiikka tuossa ei ole, että hän haluaisi yh-isäksi, vaan se että hän haluaa voittaa ap:n ja kostaa ap:lle kaikki kuvittelemansa vääryydet ja nujertaa hänet. Mies on ikäänkuin sotatilassa ja pyrkii voittamaan ap:n.

Oikeastihan mies ei ome ilmeisesti välittänyt kodinhoidosta ja lastenhoidosta yhtään. Hän ei ole suostunut osallistuman vauvanhoidossa, vaikja rättiväsynyt ap on pyytänyt monta kertaa. Mies ei kadu lyöntiään yhtään vasn piti sitä oikeutettuna.

Kaikenkaikkiaan miehestä piirtyy kuva ap:ta väheksyvästä sovknistista, mies siis pitää itseään parempana ja ylempiarvoisena kuin ap tai naiset yleensä. Jos hän uhraa ajatusta eronjälkeiselle elämälle, hän varmaan kuvittelee selviävänsä lasten hoidossa paljon paremmin kuin ap. Mies kuulunee niihin miehiin, joiden mielestä kotiäiti in laiska lomailija, joka ei tee muuta kuin makaa sohvalla katsomassa telkkaria ja loisii miehen lompakolla. Sellainen palstamiehen vastine elävässä elämässä.

Vierailija
247/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tämä on totta. Ei kukaan äiti kuuntele tunnin lapsen itkua vaikka kuinka olisi isän vuoro hoitaa. 

Vierailija
248/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt tänne osui palstahullu. Tää olikin ihan asiallinen ketju, tähän asti.

Vierailija
249/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanpa viettäneeni esikoinen sylissä olkkarin sohvalla yli tunnin pituisia jaksoja, jonka aikana vauva huutaa kurkku suorana korvaani ja rauhoittunut sitten jossakin vaiheessa, tämä siis siinä vaiheessa kun vaimolta on palanut pinna ja huutanut kurkku suorana, että ei jaksa enää.

Meillä muuten vyöhyketerapia (siis asiansa oikeasti osaavan vyöhyketerapeutin pitämä) & unikoulun pitäminen ovat lopulta tepsineet kahden lapsen kohdalla.

Vierailija
250/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eimikaauliuliuli kirjoitti:

jos menisin nakkikioskille läpsimään jotakin kasvoihin ja huutaisin sille ja sitten saisin itse pataani, niin tokihan silloin menisin ja tekisin rikosilmoituksen siitä toisesta.

kyllä on arvostus aivan nolla tuolöaista aloittajaa kohtaan. Jos ei kestä itse ottaa edes yhtä lyöntiä niin silloin ei pidä läpsiä toista naamaan.

On sanonta, kestä kuin mies. Suosittelen tässä vaiheessa AP:lle sitä ja samoin läpsimisen lopettamista.

Ja huuli auki ja pientä punoitusta ei ole vielä mikään oikea vamma.

Juu, ja seuraavalla kerralla silmä-silmästä-periaatteen mukaisesti ap iskee miestään nyrkillä, koska mieskin teki niin, eivätkä ne siitä iskusta seuraavat vammat oikeita vammoja ole. Eiks je?

Mies ei edelleenkään aloittanut väkivaltaa vaan vastasi siihen oletettavasti refleksinomaisesti ja itseään puolustaen.

Vammalla käsittäisin lähinnä peruuttamattomat vammat. Vai tarkoitatko, että sinä aiheutat miehelle _vamma_ kun hänen poski muuttuu punaiseksi läpsystä.

Vierailija
251/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Tissi ei ole tutti, sen on tarkoitus ruokkia vauva. Jos vauva jo pärjää ilman imetystä, ei ole mitään järkeä traumatisoida koko perhettä yöimetyksellä. Antakaa sitä korviketta!

2) Miehen olisi kuulunut ottaa vastuuta vaimon jaksamisesta alun perinkin.

3) Jos nainen läpsii, voimakkaampana mies voi esim. ottaa käsistä kiinni. Takaisin lyöminen osoittaa, että kyseisellä miehellä on vakavia puutteita impulssikontrollissa. Rikosilmoitus ehdottomasti, koska on todennäköistä, että väkivalta tulee toistumaan.

Niin, ja rikosilmoitus naisesta. Hän aloitti väkivallan, joka ilmeisesti toistui jo tuossa tilanteessa. Mies ei aina ole voimakkaampi, ja nainen on aikuinen ihminen, jolla ei ole mitään suurempaa oikeutta lyödä kuin miehellä. Naisella on vakavia puutteita impulssikontrollissa, ja väkivalta tulee toistumaan. Ja laajenemaan, myös lapsiin.

Kyllä ja huvittaakin nämä palstan kaksoisstandardit.

Jos tilanne olisi ollut toisin päin, ei kenellekään olisi epäselvää, että miten se hätävarjelu taas menikään. Jos mies olisi läiskinyt avareilla ja nainen tirvaissut kerran takaisin, nainen olisi palstamammojen suuri sankari. Kehoitettaisiin myös jättämään hullu väkivaltainen läpsijä, sillä tilanne pahenee.

Sinänsä kumpikin ihan oikein, mutta on se jännä, että kun läpsijä olikin nainen, tilanne kääntyy päälaelleen ja asiasta huomauttaminen on "naisvihamielistä".

Vierailija
252/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, että ketään ei lyödä. Jos kuitenkin minua lyödään on se ja sama onko se nainen, lyön takaisin. Olen näin tehnytkin..siinä oli tuntematon typy ihmeissään , oli vissiin useinkin lyönyt miehiä ja he eivät tilastollisesti olleet lyöneet takaisin. No minä vedin päin taulua ja olipa hämmästynyt ilme.. jo sen ilmeen vuoksi kannatti.

Mä pidän sun kaltaisia arjen sankareita aika säälittävinä. Ilmeisesti ette saaneet hiekkalaatikolla tapeltua lelujanne takaisin tai isänne hakkasivat teitä kun lauloitte korkean C:n sijasta matalan G:n baritonissa, mutta noi sankaripuheet miten löitte naista takaisin on niin säälittäviä. Sitä paitsi näissä on yleensä sama kaava - ensin auotaan naamaansa jollekin naiselle niin, että kenellä tahansa menisi niitä lapsellisuuksia kuunnellessa hermot ja kun saatte läpsystä sen h u o r    a sanan jälkeen, ootte sankarillisia kaikkien miesten puolesta ja läimäsette naista kunnolla takaisin nyrkillä. Ei väliä, koska olihan se nainen kun aloitti sen ja pääasia ettette jää päänaukomisessa ja fyysisessä mittelössä kakkoseksi. 

Eskälleni kävi muuten ihanasti ja kerron tämän varoituksena vastaisuuden varalle, että katsokaakin ettei ole katsojia paikalla kun päätätte sankaroitua. Hän ensin kokeili kuinka kauan voi soittaa poskea koko juhlakansan kuullen, ja kun lopulta läimäytin häntä poskelle, hän pamautti takaisin. Ei tietoakaan siitä, etten lyönyt todellakaan kovaa vaan pääasia että hän pääsi näyttämään voimiaan. Sen jälkeen hän juhlallisesti ilmoitti, miten lyö aina takaisin ja kolme kertaa kovempaa kaikkien hiljennyttyä katsomaan showta joka paisui hänen miessankaruutensa takia ihan omituisiin mittoihin, mutta isoäitini sanoi että jollen olisi läimäyttänyt ensin, hän olisi tehnyt sen puolestani. Harmi sinänsä että yhteinen tuttumme oli paikalla ja sen jälkeen ex etsi itseään naama perunapeltoon painettuna kädet niskan takana sen aikaa kun joku kysyi tilataanko taksi vai poliisi. Myöhemmin hän yritti että pesen hänen kauluspaitansa, mutta haaveeksi jäi.  

Ei arjensankari vaan arjenopettaja :D. Sankaruus ei ollut tavoite vaan signaali, että aina tulee takaisin. Oikeasti mut pitää tappaa ennenkuin minä lopetan. Mä en koskaan aloita tappelua mutta aina olen sen lopettanut. Aina. Haluatko sinä lyödä minua? Minä lyön takuulla takaisin. Tottakai aina löytyy se joka voittaa minut, mutta sen tarvii olla jo tosi kova luu ja todennäköisyys sen osumikseen vastaan on pieni

Hyi millaiselta ihmiseltä vaikutat. Tulee kuva kuin olisit oikein äärirajoille pingotettuna koko ajan vain odottamassa, koska saisit tilaisuuden lyödä. Ei, minä en halua lyödä sinua (en ole tuo kelle vastasit), en lyö ikinä, mutta tuollainen väkivallalla fantasiointi "hyvästä syystä" vaikuttaa sairaalta. 

Mitä sitten? Kajoa minuun ja saat päin alventia. Sairasta tai ei mutta näin se maa makaa, vaikka miten iniset ja uliset. Älä kajoa ja vot, saat pitää kasvojesi luut ehjinä.

Johan sanoin, etten löisi, niin paljon kuin asialla nyt näytätkin fantasioivan. Sinä tässä iniset.

Älä lempeä. Siinä alkaa sinulla kohta nyrkit heilua ja sitten vedän kiertolaakin muotoosi.

Vierailija
253/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaaja puolustelee täällä onnessaan väkivaltaista miestä.

Ohita ne kommentit, ap.

Olennaista on se, että sinulla on nyt mies, josta tiedät, että hän on mielestään oikeutettu pahoinpitelemään sinua ja kokee, ettei hänellä ole velvollisuutta lastenhoitoon.

Ihan tämä yhteenveto riittäisi minulla ratkaisun tekemiseen.

Voi hyvää päivää...siis nainen saa olla väkivaltainen mutta miehen pitää niellä kaikki? Ootko tosissas? Toivottavasti et koskaan ole parisuhteessa, ja jos sellaiseen meinaat, niin kerrot kumppanille että kannatat miehen alistamista. Olennaista on että ap. menee terapiaan miehen kanssa, ja sopii lastenhoitoarjen niin ettei ap:n tarvii läpsiä miestä.

Läpsimisestä ja lyömisestä niin, että dyntyy vamma, saa oikeudessa eri tason tuomiot.

On tärkeää noudattaa virallisia linjoja tällaisissa asioissa.

Vastaavasti menee hätävarjelun liioitteluksi käyttää enemmän voimaa kuin on tarpeen hyökkäyksen pysäyttämiseksi. Ap:n miehen tpiminta ei ollut enää hätävarjelua vaan pahoinpitely. Siinä vaikuttaa teon arviointiin myös se, kumpi osapuoli on vahvempi. Voimakkaammalla miehellä on oikeus käyttää vähemmän voimaa kuin heikommalla hätävarjelussakin.

Oikeus tuomitsisi miehen teon kovemmin. Se on objektiivinen mittari.

Onko sinulla tietoa käsitetäänkö hätävarjelun liioitteluna yksikin lyönti vaiko ehkä se jos muijaa mukiloi kymmenen kertaa varmuuden vuoksi? Sanotaanko, että aika perseilyä on jos _mies_ tuomitaan yhdestä lyönnistä kun puolustautuu sarjassa tuleviin naamalle läpsimisiin. Lisäksi, leuka tulee kipeäksi ja huuli halkeaa yllättävän helposti. Ei siihen tarvita mitään toisen tappamisyritystä vaan pieni kopautus.

Vierailija
254/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos menisin nakkikioskille läpsimään jotakin kasvoihin ja huutaisin sille ja sitten saisin itse pataani, niin tokihan silloin menisin ja tekisin rikosilmoituksen siitä toisesta.

kyllä on arvostus aivan nolla tuolöaista aloittajaa kohtaan. Jos ei kestä itse ottaa edes yhtä lyöntiä niin silloin ei pidä läpsiä toista naamaan.

On sanonta, kestä kuin mies. Suosittelen tässä vaiheessa AP:lle sitä ja samoin läpsimisen lopettamista.

Juu, ja seuraavalla kerralla silmä-silmästä-periaatteen mukaisesti ap iskee miestään nyrkillä, koska mieskin teki niin, eivätkä ne siitä iskusta seuraavat vammat oikeita vammoja ole. Eiks je?

Mies ei edelleenkään aloittanut väkivaltaa vaan vastasi siihen oletettavasti refleksinomaisesti ja itseään puolustaen.

Vammalla käsittäisin lähinnä peruuttamattomat vammat. Vai tarkoitatko, että sinä aiheutat miehelle _vamma_ kun hänen poski muuttuu punaiseksi läpsystä.

Ei tässä väkivalta ole se olennainen vaan mies on jättänyt huolehtimatta lapsistaan ja vaimostaan ja näin tilanne on kärjistynyt täysin uupuneen äidin vuoksi tähän yölliseen episodiin.

Ja vaikka minulla ei olisi univelkaa, näkisin punaista, jos mieheni huudattaisi vauvaa pinnasängyssä ja itse näpertelisi puhelintaan piittaamattomana.

Vierailija
255/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kerran odotus on oma valinta, jatkuva nyrkkeily sulaa hulluutta.

Varaan poppareita, milloin otatte uusintaottelun? Muista raportoida

Vierailija
256/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytin miehelleni ja ensinnäkin sanoi, ettei ikinä päästäisi tilannetta noin pitkälle, että saisin raivokohtauksia univajeeni vuoksi.

Jos jostain syystä tilanne kärjistyisi noin, kuten aplla yöllä, hän ottaisi syliin ja estäisi läpsimiset, mutta tuota tilannetta ei tulisi, koska hän lähtisi huutavan vauvan kanssa toiseen huoneeseen ja jos mikään ei auttaisi, vaikka vauvan kanssa autoajelulle, pahimmatkin huutajat nukahtavat autoon.

Minäkin _voisin_ ottaa läpsivän vaimoni syliin ja estää läpsyt jos sillä hetkellä niin huvittaisi. Mutta se ei poistaisi sitä faktaa, että jättäisin naisen ja tekisin rikosilmoituksen.

Teidän ämmat kannattaa ymmärtää, että se että mies voi rauhoitella teidän raivarit, ei tarkoita että tekonne olisi millään tasolla hyväksyttävää ja ymmärrettävää.

Vierailija
257/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lempeä. Siinä alkaa sinulla kohta nyrkit heilua ja sitten vedän kiertolaakin muotoosi.

Saisiko saman suomeksi?

Vierailija
258/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä väkivalta ole se olennainen vaan mies on jättänyt huolehtimatta lapsistaan ja vaimostaan ja näin tilanne on kärjistynyt täysin uupuneen äidin vuoksi tähän yölliseen episodiin.

Ja vaikka minulla ei olisi univelkaa, näkisin punaista, jos mieheni huudattaisi vauvaa pinnasängyssä ja itse näpertelisi puhelintaan piittaamattomana.

Huolehtia vaimostaan? Onko vaimo toinen lapsi josta miehen pitää huolehtia?

Btw. Unikouluun kuuluu, että vauvan vaatimuksiin ei vastata.

Vierailija
259/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolehtia vaimostaan? Onko vaimo toinen lapsi josta miehen pitää huolehtia?

Btw. Unikouluun kuuluu, että vauvan vaatimuksiin ei vastata.

Unikoulua ei ollut.

Normaaliin parisuhteeseen kuuluu toisesta huolehtiminen, kun toisella vaikeaa, esim tässä vauva valvotti. Jossain toisessa perheessämieheltä voi vaikkapa katketa jalka ja silloin vaimo huolehtii ja jeesaa.

Vierailija
260/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap makaa kotona, mies käy töissä. Mutta kyllä vain nainen on se joka kärsii unen puutteesta.

Kotonamakaaminen onkin niin kovin raskasta.

Lisäksi ap on raivohullu ja väkivaltainen. Mutta vika on miehessä.

Hyvin te kyllä vedätte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi