Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi

Olive
21.05.2018 |

Vauva 7kk ja valvottava öisin todella paljon! Varsinkin minä alan olemaan aivan loppu, koska minähän ne yöheräämiset hoidan kun tissillä heti rauhoittuu. No, kuppi on mennyt väsymyksen johdosta aivan nurin ja en enää jaksa. Saan järkkyjä raivokohtauksia ja mies on saanut osansa. Viime yönä antoi tulla takaisin....

Mä aloitin, mä läpsin miestä ja huusin sille. En puolustelee itseäni. Pyysin huolehtimaan vauvasta, että saan nukkua edes hetken. Äijä antaa vauvan huutaa tunnin ja siinä kohtaa mulla vaan leikkasi kiinni... Mies löi mua täysillä kasvoihin, huuli halki ja leuan avaaminen ei onnistu kunnolla. Kaksi tuntia kylmää keskellä yötä piti onneksi muistelmat poissa...

Mitä tekisitte? Avioliitto tässä? Mä kuitenkin aloitin ja kenellä tahansa olisi mun riehumiseen palanut pinna...

Kommentit (385)

Vierailija
281/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen olen turvakodin kannalla, jos muuta paikkaa minne mennä ei ole. Tarvitsette apua heti. Läppäisyyn reagointi lyömällä noin lujaa on liioiteltua, enkä todellakaan luottaisi, että kerta jää viimeiseksi. Itse olen vastaavaa suhdetta elänyt joskus, luoja kiitos meillä ei ollut lapsia. En toivo samaa kenelläkään. Pakene vielä kun voit.

Et vamaan lukenut että nainen aloitti lyömisen? No, eipä mitään. Kannattanee aloittaa kommentointi kun on ensin lukenut ketjun. Ei mulla muuta.

Samat sanat sulle, kannattanee lukea ensin.

Miksi nainen sekosi?

Siksi, kun miehensä, lasten isä kieltäytyi hoitamasta omaa vauvaansa ja äidillä oli univajetta jo pidemmältä ajalta.

Tiesitkö,mettä valvottamista käytetään kidustuskeinona?

Nukkuuko AP paremmin yh:na? Sama lapsi siinä vieressä itkee, oli miestä tai ei. Me ei tiedetä mikä "työnjako" perheessä on ollut. Ketjusta päätellen mies käy töissä, ja AP hoitaa päivisin lapsia. Minulla on kolme muksua, ja kyllä lapset on minun juttu yöllä ja päivällä. Illalla isä tekee ruokaa ja katsoo hetken muksujen perään. Enkä ikinä ala "läpsimään" miestä jos se kännykkää räknää, vaikka kuinka vauva itkee.

Lyön ottaa lattiaan, löytyi täydellinen äiti/vaimo.

Muuten Sulla meni koko tämän keskustelun pointti täydellisesti ohi😁

Ei mennyt, koska en halua lyödä miestäni, eikä mies minua. Kun lapsia teet niin pidä huoli että kasvatat ne joko yksin, tai miehesi kanssa. Väkivaltaa ei pidä sietää, kenenkään.

Vierailija
282/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepuolustus ja kosto on kaksi eri asiaa. Itse kun työskentelen väkivaltaisten ihmisten kanssa, on tämä asia käyty koulutuksissa hyvin tarkasti läpi. Jos joku käy sinun kimppuusi, saat käyttää niin paljon voimaa kuin on tarpeellista itsesi puolustamiseen, mutta et yhtään enempää. Jos esimerkiksi töissä pieni vanha mummo alkaa läpsimään, en saa lyödä häntä nyrkillä naamaan. Sen sijaan saan ottaa hänen ranteista kiinni tai työntää hänet pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näytti todellisen heikkoutensa ja löi vain kerran.

Vierailija
284/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen saa seota, mutta mies ei? Luultavasti se mieskään ei ole saanut kunnolla nukuttua. Minustakin aloittajaa nyt paapotaan ihan liikaa. 

Vierailija
285/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepuolustus ja kosto on kaksi eri asiaa. Itse kun työskentelen väkivaltaisten ihmisten kanssa, on tämä asia käyty koulutuksissa hyvin tarkasti läpi. Jos joku käy sinun kimppuusi, saat käyttää niin paljon voimaa kuin on tarpeellista itsesi puolustamiseen, mutta et yhtään enempää. Jos esimerkiksi töissä pieni vanha mummo alkaa läpsimään, en saa lyödä häntä nyrkillä naamaan. Sen sijaan saan ottaa hänen ranteista kiinni tai työntää hänet pois.

Tämä onkin mielenkiintoinen aihe. Meillä lapsen kaverit kiusasi, ja usein kotia tultiin koulusta itku silmässä. Sanottiin lapselle että pistä kiusaajalle vastaan, tarkoittaa että tönäise tai lyö niin kuin se kiusaaja tekee,  mutta pikkusen enemmän. Kyllä se sattuu sinuunkin, mutta niin se pitää sattua myös siihen toiseenkin. Kumma juttu, kiusaaminen loppui siihen kun toinen lapsi sai turpaansa. Tämän jälkeen ei olla kiusattu yhtään. Opettajat oli viran puolesta pahoillaan, mutta sivulauseessa antoi ymmärtää että ihan oikein. Toimi, ainakin meillä.

Vierailija
286/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkuuko AP paremmin yh:na? Sama lapsi siinä vieressä itkee, oli miestä tai ei. Me ei tiedetä mikä "työnjako" perheessä on ollut. Ketjusta päätellen mies käy töissä, ja AP hoitaa päivisin lapsia. Minulla on kolme muksua, ja kyllä lapset on minun juttu yöllä ja päivällä. Illalla isä tekee ruokaa ja katsoo hetken muksujen perään. Enkä ikinä ala "läpsimään" miestä jos se kännykkää räknää, vaikka kuinka vauva itkee.

Tuli heti alapeukku. Onko kaikki AV-palstan lukijat lapsettomia? Ihan tavallista lapsiarkea toi on.

Kyllä se lapsiarki vaihtelee paljon eri perheissä.

Mulla ja ystävättärellä oli vauvat melkein saman ikäiset.

Mun vauvani nukkua puksutti päivisin 2x 3-4tuntia ja äisin heräsi pari kertaa syömään.

Ystävättären vauvan pisimmät päiväunet olivat 15 min ja yöt kaaottisia.

Olimme kerran rannalla vauvojemme kanssa katselin kauhulla miten kovilla ystävättereni oli.

Onneksi hänellä oli hyvä, vastuuntuntoinen mies ja selvisivät vauva-aajsta.

Vierailija
287/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen olen turvakodin kannalla, jos muuta paikkaa minne mennä ei ole. Tarvitsette apua heti. Läppäisyyn reagointi lyömällä noin lujaa on liioiteltua, enkä todellakaan luottaisi, että kerta jää viimeiseksi. Itse olen vastaavaa suhdetta elänyt joskus, luoja kiitos meillä ei ollut lapsia. En toivo samaa kenelläkään. Pakene vielä kun voit.

Minä sanoisin miehelle, että pakene raivotautisen naisen luota. Kerran työkaverini tuli töihin naama aika pahasti raavittuna. Pian erosikin tästä väkivaltaisesta naisesta. 

Vierailija
288/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuo avioliitto pelastettavissa, koska mies ei kadu.

Jokainen normaali, vaimoaan rakastava mies olisi järkyttynyt teostaan ja ymmärtää, että vaimoa tarvitsee apua, jotta saa levätä.

Mistä me tiedetään katuuko mies tekoaan? Ei AP välttämättä kerro meille ihan kaikkea ja objektiivisesta näkökulmasta.

Eipä sillä miehelläkään ihan hirveen mukavaa ole olla toisen aggression ja ties kuinka kirvelevän läpsimisen kohteena.

Usein sitä saa mitä tilaa.

Miks mies sitten antaa tahallaan vauvan huutaa tunnin?? Jos sillä on yhtäkään aivosolua, niin käsittää oman toimintansa korreloimisen. Järkevä ihminen ottaisi vain vaimosta kiinni rauhoittaakseen tilanteen, eikä alentuisi Vieläkin Alemmalle tasolle, kuin läpsivä vaimonsa.

Menee varmaan jo ohiraiteelle mutta kyllä mä jaksoin kuunnella vauvan kitinää ja huutoa tunnin, ja enemmänkin. Kärsivällisyyttä se vaan vaatii kun opetetaan pois tissistä, eikä kenenkään tarvinnut läpsiä ketään. Isoja lapsia nyt eikä jäänyt traumoja.

Jos tästä on kyse, niin se pitää yhdessä sopia, eikä vain huudattaa, koska ei jaksa liikauttaa eväänsä. Tietääkseni ap ei ollut sopinut tällaista. Mieskin olisi voinut kommunikoida, jos tästä on kyse. Samoin toki vaimo huutamatta.

Nainen liikautti eviään vähän turhankin tehokkaasti!

Vierailija
289/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies näytti todellisen heikkoutensa ja löi vain kerran.

Tässä näkyy, millainen tämä palstan k ilttimies oikeasti on, joka valitta alati, mikseivät kiltit miehet kelpaa.

Vierailija
290/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on turvakotien yhteystiedot. Löydä lähin ja tilaa taksi. Miel heti

https://thl.fi/fi/palvelut-ja-asiointi/valtion-sosiaali-ja-terveydenhuo…

Kun olet päässyt sinne lapsesi kanssa niin tuossa osoitteessa voit tehdä rikosilmoituksen:

https://www.poliisi.fi/rikokset/sahkoinen_rikosilmoitus

Turvakodin henkilökunta auttaa sitten muissa käytännön asioissa eteenpäin. 

Muista: Kenelläkään ei ole oikeutta pahoinpidellä sinua. Ei moraalista eikä juridista

Vierailija
291/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee varmaan jo ohiraiteelle mutta kyllä mä jaksoin kuunnella vauvan kitinää ja huutoa tunnin, ja enemmänkin. Kärsivällisyyttä se vaan vaatii kun opetetaan pois tissistä, eikä kenenkään tarvinnut läpsiä ketään. Isoja lapsia nyt eikä jäänyt traumoja.

Jos tästä on kyse, niin se pitää yhdessä sopia, eikä vain huudattaa, koska ei jaksa liikauttaa eväänsä. Tietääkseni ap ei ollut sopinut tällaista. Mieskin olisi voinut kommunikoida, jos tästä on kyse. Samoin toki vaimo huutamatta.

Nainen liikautti eviään vähän turhankin tehokkaasti!

Ketjun pointti onkin että nainen saa "läpsiä" miestään, mutta mies ei naistaan, oli nainen sitten painonnostaja tai marjanpoimija.

Vierailija
292/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet päässyt sinne lapsesi kanssa niin tuossa osoitteessa voit tehdä rikosilmoituksen:

Muista: Kenelläkään ei ole oikeutta pahoinpidellä sinua. Ei moraalista eikä juridista

Olihan tämä tarkoitettu miehelle? Vai saako naiset lyödä miehiään vapaasti?

Vierailija
293/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Lastensuojeluilmoitus oli tilanteessa paras ratkaisu. Miehen luultavasti kannattaisi tehdä myös toistuneista pahoinpitelyistä rikosilmoitus. Ihan tulevaisuuden kannalta.

Ap itse sanoo, ettei vauva lopeta itkuaan millään muulla tavalla kuin rinta suuhun laittamalla, eikä huoli tuttia. Mitä hän olisi halunnut miehen tekevän ennen kuin aloitti pahoinpitelemään tätä?

Vierailija
294/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella tulehtuneelta tilanteenne. Hakekaa apua heti. Onko mies lyönyt aoemmin sinua jossain tilanteessa? Jos on eroaisin heti.

Tiedän, että nyt nousee myrsky vesilasissa, mutta jos mies on työssä hänen ei tarvitse yöllä herätä lasta hoitamaan työpäivinä.

Vauvan sänkyyn kymmenen tuttia ensi yöksi. Nappaa sieltä tutin suuhunsa ja jollei ensimmäisenä yönä, niin oppii kyllä jossain vaiheessa. Tarjoa vettä tuttipullossa yöllä vauvalle. Yöllä on kuuma, vauvalla saattaa olla jano.

Vierailija
295/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vieras13 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, tämä tapaus ja meidän parisuhteen kohtalo ratkesi. Mies oli työpäivän aikana tehnyt lapsista lastensuojeluilmoituksen, koska heidän ei pitäisi joutua katselemaan meidän riitojamme. Olen tästä aivan samaa mieltä, ja avioeron myötä ei tarvitse lasten katsella kun vanhemmat tappelevat...

Pakkasin lapset autoon ja lähdin. Olen niin vihainen! Mies mieluummin tekee lasun, kun osallistuu itse lapsiensa hoitoon. Joo, myönnän, apua tarvitaan tähän tilanteeseen, mutta olisiko sitä apua voinut vaikka lähteä hakemaan siitä että mies auttaisi arjen pyörittämisessä ja antaisi minun edes joskus nukkua! Mutta ei, lasu.... Nyt itkettää, suututtaa ja väsyttää vielä enemmän.

Mä toivon itsekin että tämä olisi Provo. Miten mun elämä meni palasiksi parissa päivässä....

(Ja noihin aiempiin kommentteihin, lapsi ei suostu syömään tuttia. Isä ei nukkunut kun läpsin vaan selasi puhelinta samalla kun vauva huusi pinnasängyssä. Sellainen sankari)

Ap

Mies asennoituu sinuun nyt näköjään vihollisena, jota vastaan hän köy sotaa ja pyrkii voittamaan likaisillakin keinoilla.

Mene heti itse lääkäriin dokumentoimaan vammat ja tee rikosilmoitus.

Mies tulee yrittämään todistamaan, että et ansaitse lasten huoltajuutta, koska olet muka se vökivaltainen teistä, ja sinun täytyy turvata myös selustasi.

Laita talteen myös tämä tekemäsi aloitus.

Säästä kaikki tekstiviestit. Voit myös nauhoittaa keskustelunne.

Ota heti yhteys juristiin, siis palkkaa itsellesi asianajaja!!!! Se on tärkeää tehdä nyt heti. Välittömästi. Saat häneltä lisäneuvoja.

Palkkaa juristi itsellesi nyt heti, tänään.

Lastensuojeluilmoitus tehdään "onneksi" lasten tilanteesta, joten se ei kohdistu ap:seen mitenkään muuten kuin siten, että se kohdistui molmepiin vanhempiin. Se kuka ansaitsee lasten huoltajuuden, ei ole vanhempien päätettävissä, ellei toinen vapaaehtoisesti halua huoltajuuttaan luovuttaa. Eron jälkeen voi jatkaa ihan hyvin yhteishuollolla, turhista asioista kun ei liikoja kertoile, niin ei toinen voi pahemmin kapuloita heitellä rattaisiin. Koululta menee ilmoitukset molempiin koteihin, ehkä joistakin lääkärikäynneistä myös, eipä sen kummempaa. Passit, pankkitilit yms saa yksinkin lapselle avattua ja otettua. Osoitteen voi vaihtaa jne. Mitään eroa en ole huomannut missään toimissa, oli sitten yhteis- tai yksinhuolto. Toki joku vanhempi voi saada aiheutettua vaikeuksia, mutta se vaatii kauheasti vaivannäköä eikä vaikeudet kovinkaan suuria, esim hidastettua passinhakukäsittelyä tms. 

On kuitenkin ihan turhaa luottaa toisen hyvyyteen, vaikka kuinka mairea olisi. Ositukset, lasten elatusmaksut yms kannattaa aina sopia ulkopuolisen kanssa, eikä kahdenkeskisillä sopimuksilla.

Nyt vain tsemppiä ja jaksamista jatkoon. Lapsi pois maidontuoksuisen äidin kainalosta nukkumasta, yöllä voi antaa pulloa tai taputella pinniksen kaiteiden välistä lasta rauhoitellakseen ja hyssytellä. Jos ei itse jaksa tai onnistu, niin tähänkin saa varmasti apua tai päiviin saa apua, kun kertoo tilanteesta rehellisesti neuvolassa tms.

Tunnen lastensuojelua aika hyvin kunnan puolelta.

Tästä ketjusta käy ilmi, että mies valmistelee huoltajuusoikeudenkäyntiä ap:ta vastaan. Hänen on helppoa leimata väsymyksestä sekainen ap huonoksi äidiksi ja itsensä hyväksi huolehtivaksi isäksi. On varmasti jo levittänyt tutuille ja sukulaisillekin sellaista käsitystä ja antanut ymmärtää vastaavansa yksin lastenhoidosta kotona ja vaimonsa muka vaan nukkuu yöt ja raivoaa. Mies toimii melkein kuin narsisti tuossa tilanteessa.

Ap:n on pakko saada lakimiehen apua itselleen ja unta.

Narsisteja tässä ei ole muita kuin te miesvihaiset hullut jotka sätitte miestä joka on useaan kertaan kohdannut naisen aloittamaa naamalle läpsimistä.

Kukaan ei ole edes ehdottanut, että lapset huostaan naiselta ja että naisen EI KANNATA aloittaa ikinä uutta suhdetta kun kokee tarvetta läpsiä miehiä. Miksi ei?

Vierailija
296/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä nyt on jo muuttunut, että miestä on ”pahoinpidelty” useasti.

Vierailija
297/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ei saa MUTTA toinen oli pieni läpsäisy joka on hädin tuskin edes lievä pahoinpitely ja toisessa tapauksessa käytettiin raakaa väkivaltaa. Siinä on suuri ero. Jokainen meistä tietyssä tilanteessa saattaisi kevyesti läpäistä (vaikka ei saa, tietenkään) mutta harva käyttäytyy noin rajun sadistisesti. 

Vierailija
298/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä nyt on jo muuttunut, että miestä on ”pahoinpidelty” useasti.

Ap kirjoittaa : Saan järkkyjä raivokohtauksia ja mies on saanut osansa. Viime yönä antoi tulla takaisin....

Ilmeisesti useamman kerran on jo raivonnut, enkä usko kyseessä olevan kevyitä läpsäisyjä. On raivonnut miehen äärirajoille. 

Vierailija
299/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläpeukkua satelee. Kääntäkää miesvihaajat ajatus niinpäin, että mies tulee läpsimään avarilla poskelle kun nukutte. Lyötte refleksillä naamalle. Miksi? Miksi ette vain läpsäise takaisin tai vikkelin jaloin katoa ovesta? Onko kiva kun mies tekee teistä ilmoituksen, että olette nyrkillä lyövä hullu akka?

Vierailija
300/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ei saa MUTTA toinen oli pieni läpsäisy joka on hädin tuskin edes lievä pahoinpitely ja toisessa tapauksessa käytettiin raakaa väkivaltaa. Siinä on suuri ero. Jokainen meistä tietyssä tilanteessa saattaisi kevyesti läpäistä (vaikka ei saa, tietenkään) mutta harva käyttäytyy noin rajun sadistisesti. 

Olemme siis paradoksissa, kumpi oli ensin, muna vai kana. Nainen aloitti väkivallan ja mies vastasi siihen. Kumpi oli väärässä? Kumpikin, mutta aloittaja kantakoot vastuun. Oli väkivallan syy mikä tahansa niin toista ei saa läimiä, läpsiä, hakata, lyödä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän