Mies löi
Vauva 7kk ja valvottava öisin todella paljon! Varsinkin minä alan olemaan aivan loppu, koska minähän ne yöheräämiset hoidan kun tissillä heti rauhoittuu. No, kuppi on mennyt väsymyksen johdosta aivan nurin ja en enää jaksa. Saan järkkyjä raivokohtauksia ja mies on saanut osansa. Viime yönä antoi tulla takaisin....
Mä aloitin, mä läpsin miestä ja huusin sille. En puolustelee itseäni. Pyysin huolehtimaan vauvasta, että saan nukkua edes hetken. Äijä antaa vauvan huutaa tunnin ja siinä kohtaa mulla vaan leikkasi kiinni... Mies löi mua täysillä kasvoihin, huuli halki ja leuan avaaminen ei onnistu kunnolla. Kaksi tuntia kylmää keskellä yötä piti onneksi muistelmat poissa...
Mitä tekisitte? Avioliitto tässä? Mä kuitenkin aloitin ja kenellä tahansa olisi mun riehumiseen palanut pinna...
Kommentit (385)
Vierailija kirjoitti:
Ap makaa kotona, mies käy töissä. Mutta kyllä vain nainen on se joka kärsii unen puutteesta.
Kotonamakaaminen onkin niin kovin raskasta.
Lisäksi ap on raivohullu ja väkivaltainen. Mutta vika on miehessä.
Hyvin te kyllä vedätte.
Ap:n mies on löytänyt palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap makaa kotona, mies käy töissä. Mutta kyllä vain nainen on se joka kärsii unen puutteesta.
Hyvin te kyllä vedätte.
Ap:n mies on löytänyt palstalle.
Tai helle vaikuttaa :)
Vierailija kirjoitti:
Het lääkäriin. Todistus pahoipitelystä. Et voi tietää mikä tilanne on vuoden kuluttua, tyhmää olisi jättää rikosilmoitus tekemättä. Minut hakattiin melkein kuoliaaksi lomamatkalla, eikä minulla ollut edes toditusta sieltä lomapaikan sairaalasta. Miehestä otin eron parin vuoden kuluttua, oli pakko. Sain heti eron ja yksinhuoltajuuden. Uudessa avioliitossa olen onnellinen ja olen saanut vielä yhden lapsen. Entisestä miehestäni en tiedä mitään. Tiedän vain ,että hän on juonut kaikki rahansa vaikka sai erossa asunto-osakkeen ja veneen. Yleensä väkivalta vain pahenee jos jatkat. Kaikki sen tietävät. Yksikin lyönti voi tappaa. Älä kuuntele noiden miesten mielipiteitä. Ympäri maailman vauvojen äitejä hakataan, helppo kohde, kun avuton.
Aloittaja löi ensin, lisäksi on epävakaa ja raivohullu persoona.
Ympäri maailmaa naiset tappavat vauvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies tuosta viimeistään tajunnut, että hänen pitää kantaa myös vastuuta arjessa? Sano selvästi, että jos mies ei ala hoitaa vauvaa ja anna dinun nukkua, joudut lähtemään jonnekin sairaalahoitoon nukkumaan ja jättämään vauvan hänelle kokonaan.
Oikeestiko kuvittelet, että veromarkoilla väsyneet äidit käyvät sairaalassa nukkumassa ? Kun ei ole vara kunnolla hoitaa sairaitakaan ja vanhuksia .. ?
Olisikohan hotelli se oikea paikka nukkua väsymystä pois ja omalla rahalla.
Kyllä minusta on outoa, että nainen saa huutaa ja raivota ja läpsiä eikä sitä pidetä minään, mutta annappa kun mies läpsäsee, niin johan ollaan rikosilmoitusta tekemässä.
Molemmat nyt apua hakemaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin te kyllä vedätte.
OT ikinä en ole ollut niin kovilla kuin äitiyslomalla huonosti nukkuvan vauvan kanssa. Helpotti, kun menin töihin, vaikka lapsi edelleen valvotti. Töissä pystyin tuijottamaan typertyneenä tietokoneen ruutua. Kotona pienikin kitinä sai univelkaisen otsasuonet pullistumaan. Lisäksi univelkaisena ei jaksanut lähteä mihinkään, kun menin itse nukkumaan, jos vauva nukkui. Sitten elämä olikin aika yksinäistä. En kyllä läpsinyt lasta tai miestä, mutta kovin onnellinen en ollut.
Onneksi lapsi nukkuu nykyään ja on reipas 5-vuotias, jonka kanssa on ihana viettää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies tuosta viimeistään tajunnut, että hänen pitää kantaa myös vastuuta arjessa? Sano selvästi, että jos mies ei ala hoitaa vauvaa ja anna dinun nukkua, joudut lähtemään jonnekin sairaalahoitoon nukkumaan ja jättämään vauvan hänelle kokonaan.
Oikeestiko kuvittelet, että veromarkoilla väsyneet äidit käyvät sairaalassa nukkumassa ? Kun ei ole vara kunnolla hoitaa sairaitakaan ja vanhuksia .. ?
Olisikohan hotelli se oikea paikka nukkua väsymystä pois ja omalla rahalla.
Olisi normaalisti, mutta mies ei suostu hoitamaan vauvaa, jotta ap saisi nukkua edes kotonaan yöllä ja ap:n väsymys alkaa olla akuutilla tasolla. Apu löytyy silloin turvakodin tai ensikodin kautta eli pitää ottaa yhteys neuvolaan ja kuvata tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta on outoa, että nainen saa huutaa ja raivota ja läpsiä eikä sitä pidetä minään, mutta annappa kun mies läpsäsee, niin johan ollaan rikosilmoitusta tekemässä.
Molemmat nyt apua hakemaan yhdessä.
Sinua voitaisiin valvottaa nyt ensi alkuun pari viikkoa ja sittrn kysyä miten menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen, että ketään ei lyödä. Jos kuitenkin minua lyödään on se ja sama onko se nainen, lyön takaisin. Olen näin tehnytkin..siinä oli tuntematon typy ihmeissään , oli vissiin useinkin lyönyt miehiä ja he eivät tilastollisesti olleet lyöneet takaisin. No minä vedin päin taulua ja olipa hämmästynyt ilme.. jo sen ilmeen vuoksi kannatti.
Mä pidän sun kaltaisia arjen sankareita aika säälittävinä. Ilmeisesti ette saaneet hiekkalaatikolla tapeltua lelujanne takaisin tai isänne hakkasivat teitä kun lauloitte korkean C:n sijasta matalan G:n baritonissa, mutta noi sankaripuheet miten löitte naista takaisin on niin säälittäviä. Sitä paitsi näissä on yleensä sama kaava - ensin auotaan naamaansa jollekin naiselle niin, että kenellä tahansa menisi niitä lapsellisuuksia kuunnellessa hermot ja kun saatte läpsystä sen h u o r a sanan jälkeen, ootte sankarillisia kaikkien miesten puolesta ja läimäsette naista kunnolla takaisin nyrkillä. Ei väliä, koska olihan se nainen kun aloitti sen ja pääasia ettette jää päänaukomisessa ja fyysisessä mittelössä kakkoseksi.
Eskälleni kävi muuten ihanasti ja kerron tämän varoituksena vastaisuuden varalle, että katsokaakin ettei ole katsojia paikalla kun päätätte sankaroitua. Hän ensin kokeili kuinka kauan voi soittaa poskea koko juhlakansan kuullen, ja kun lopulta läimäytin häntä poskelle, hän pamautti takaisin. Ei tietoakaan siitä, etten lyönyt todellakaan kovaa vaan pääasia että hän pääsi näyttämään voimiaan. Sen jälkeen hän juhlallisesti ilmoitti, miten lyö aina takaisin ja kolme kertaa kovempaa kaikkien hiljennyttyä katsomaan showta joka paisui hänen miessankaruutensa takia ihan omituisiin mittoihin, mutta isoäitini sanoi että jollen olisi läimäyttänyt ensin, hän olisi tehnyt sen puolestani. Harmi sinänsä että yhteinen tuttumme oli paikalla ja sen jälkeen ex etsi itseään naama perunapeltoon painettuna kädet niskan takana sen aikaa kun joku kysyi tilataanko taksi vai poliisi. Myöhemmin hän yritti että pesen hänen kauluspaitansa, mutta haaveeksi jäi.
Ehdottomasti kannattaa ottaa läpsiminen aseeksi toisen suunsoittamiseen. Vaihtoehtona ei tietysti ole suullinen kanssakäyminen tai vaikka tilanteesta poistuminen! Väkivalta kannattaa aina!
Muutenkin arvostettavaa, että teitä väkivaltaisia naisia on suvussanne enemmän! Pitäkää tytöt yhtä.
Edellinen olen turvakodin kannalla, jos muuta paikkaa minne mennä ei ole. Tarvitsette apua heti. Läppäisyyn reagointi lyömällä noin lujaa on liioiteltua, enkä todellakaan luottaisi, että kerta jää viimeiseksi. Itse olen vastaavaa suhdetta elänyt joskus, luoja kiitos meillä ei ollut lapsia. En toivo samaa kenelläkään. Pakene vielä kun voit.
Vierailija kirjoitti:
Naisena kuvottaa, miten moni hyväksyy mieheen kohdistuvan fyysisen väkivallan. Minulla on kolme poikaa, enkä halua heitä suhteeseen, jossa heitä saa lyödä.
Naisten mielestä näin: Ei miehiäkään saa lyödä. _Mutta_ jos miestä lyödään niin kyllä miehen täytyisi se kestää miehenlailla eikä ainakaan IKINÄ lyödä naista takaisin!!1
Ja ajatelkaa jos mies vaikka lankeaa itkemään kun kokee lyömistä. Naisen tussu kuivuu ikuisiksi ajoiksi sellaisen vässykän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tekisin rikosilmoituksen. Mies päättäköön omasta puolestaan, tekeekö sinun toiminnastasi. Voitte siitä huolimatta mennä terapiaan ja hakea mitä vaan apua saatavilla on, mutta ei se nollaa noita väkivallan toimia.
Sanon vaan kokemuksesta, kun mies löi minua kun vauva oli pieni ja sai mut ylipuhuttua olemaan menemättä lääkärille. Koitettiin vielä jatkaa, mutta lopulta onneksi erosin. Nykyään mies oikein lällättelee kuinka mulla ei ole mitään todistusaineistoa hänen väkivallastaan, eikä todellakaan ole mikään hyvä isä lapsellemme. Jos olisin tehnyt ilmoituksen, olisin saanut yksinhuoltajuuden, kun ero lopulta oli ajankohtainen.
Tässä tapauksessa nainen on kuitenkin myös ensin itse raivonnut ja läpsinyt miestä, oliko sinun tapauksessani näin? Ei ole kummallakaan aivan puhtaat kädet... Jos nainen siis tekee rikosilmoituksen niin toivon ainakin että mieskin tekisi.
Mies teki paljon pahemmin. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Ap: tee se rikosilmoitus. Itsesi ja myös lapsen vuoksi. Kyllä se mies voi lastaankin lyödä. Tuollaisella nyrkiniskulla voi mennä henki.Ja erossa on hyvä olla todisteita niin ei joudu huonolle isälle lasta antamaan.
Minkä vuoksi mies ei tajua että hänellä on samanlainen vastuu lapsesta kuin naisella? Se on ihan sama vaikka menee aamulla töihin. Aikuisen, joka mieskin on, täytyy kantaa vastuu.
Ei ole ihme että naiset ottavat eron kun miehestä ei ole ollenkaan kumppaniksi. Työn puolisolla teettäväksi iniseväksi lyöjäksi kyllä on.
Ja ap: ehdottomasti lyömisestä pitää kertoa neuvolassa ja mene jo lääkäriin ja poliisille.
Olen samaa mieltä, että ehdottomasti neuvolassa on oltava rehellinen, eli kerrottava kuinka ap hyökkäsi nukkuvan miehen päälle hakaten häntä raivon vallassa, jolloin mies oli puolustautunut ja lyönyt yhden iskun takaisin.
Nimenomaan. On tärkeää että viranomaiset tietävät että ap on aivan loppu koska mies ei hoida osaansa eikä äyä antaa vaimon levähtää niin että jaksaisi hoitaa lasta ja että vaikka vaino on ihan loppu ja pyytää apua niin mies vain nukkuu ja kun vaimo ei enää jaksa niin mies lyö vaimoa niin että naama on ruhjeilla. Sittenhän se vaimo vasta hyvin jaksaakin.
Ja neuvolasta saa apua ja tukea miehen jättämiseen.Valvottamista käytetään. kidutuskeinona. Pienen lapsen äidin kohdalla unella ei kuitenkaan ole mitään väliä. Nainenhan jaksaa aina vain vai miten se olikaan.
Nainen on kuitenkin se joka on kotona ja mies töissä. Isommat lapset hoitoon ja äiti ehtii nukkua ja levätä joka päivä. Ei se lapsi kai 24/7 ole hereillä.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen olen turvakodin kannalla, jos muuta paikkaa minne mennä ei ole. Tarvitsette apua heti. Läppäisyyn reagointi lyömällä noin lujaa on liioiteltua, enkä todellakaan luottaisi, että kerta jää viimeiseksi. Itse olen vastaavaa suhdetta elänyt joskus, luoja kiitos meillä ei ollut lapsia. En toivo samaa kenelläkään. Pakene vielä kun voit.
Et vamaan lukenut että nainen aloitti lyömisen? No, eipä mitään. Kannattanee aloittaa kommentointi kun on ensin lukenut ketjun. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vamaan lukenut että nainen aloitti lyömisen? No, eipä mitään. Kannattanee aloittaa kommentointi kun on ensin lukenut ketjun. Ei mulla muuta.
Samat sanat sulle, kannattanee lukea ensin.
Miksi nainen sekosi?
Siksi, kun miehensä, lasten isä kieltäytyi hoitamasta omaa vauvaansa ja äidillä oli univajetta jo pidemmältä ajalta.
Tiesitkö,mettä valvottamista käytetään kidustuskeinona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, tämä tapaus ja meidän parisuhteen kohtalo ratkesi. Mies oli työpäivän aikana tehnyt lapsista lastensuojeluilmoituksen, koska heidän ei pitäisi joutua katselemaan meidän riitojamme. Olen tästä aivan samaa mieltä, ja avioeron myötä ei tarvitse lasten katsella kun vanhemmat tappelevat...
Pakkasin lapset autoon ja lähdin. Olen niin vihainen! Mies mieluummin tekee lasun, kun osallistuu itse lapsiensa hoitoon. Joo, myönnän, apua tarvitaan tähän tilanteeseen, mutta olisiko sitä apua voinut vaikka lähteä hakemaan siitä että mies auttaisi arjen pyörittämisessä ja antaisi minun edes joskus nukkua! Mutta ei, lasu.... Nyt itkettää, suututtaa ja väsyttää vielä enemmän.
Mä toivon itsekin että tämä olisi Provo. Miten mun elämä meni palasiksi parissa päivässä....
(Ja noihin aiempiin kommentteihin, lapsi ei suostu syömään tuttia. Isä ei nukkunut kun läpsin vaan selasi puhelinta samalla kun vauva huusi pinnasängyssä. Sellainen sankari)
Ap
Muista kertoa kaikki viranomaisille juurta jaksaen ja käy siellä lääkärissä ja tee rikosilmoitus. Olet saanut lyönnistä luultavasti loppuiän vaivan. Oletko varma ettei hampaita ole vaurioitunut muun lisäksi? Ja älä sovittele vaan vie syyte tuomioon asti. Osaa olla jatkossa lyömästå.
Kyllä te jaksatte paapoa väkivaltaista naista. Useaan otteeseen hakannut miestään ja aloitteellisesti. Teidän mielestä miehestä rikosilmoitus? Loppuiän vaiva siitä, että huuli halkeaa? Voi LOL. Te ämmat näytätte itse olevan lasista vaikka oma käsi viuhuukin piiskaavasti milloin miestä, milloin lapsia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen sekosi?
Siksi, kun miehensä, lasten isä kieltäytyi hoitamasta omaa vauvaansa ja äidillä oli univajetta jo pidemmältä ajalta.Tiesitkö,mettä valvottamista käytetään kidustuskeinona?
Selväksi kävi joo. Miehen vika kun sai avarista vaimoltaan! Vi**u te ootte kakaroita, ottakaa vastuu teoistanne. Lärvinne ei varmaan yhdestä kopautuksesta hajoa ja aivan oikeutetusti sai pataansa kun aloitti itse väkivallan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen sekosi?
Siksi, kun miehensä, lasten isä kieltäytyi hoitamasta omaa vauvaansa ja äidillä oli univajetta jo pidemmältä ajalta.Tiesitkö,mettä valvottamista käytetään kidustuskeinona?
Nukkuuko AP paremmin yh:na? Sama lapsi siinä vieressä itkee, oli miestä tai ei. Me ei tiedetä mikä "työnjako" perheessä on ollut. Ketjusta päätellen mies käy töissä, ja AP hoitaa päivisin lapsia. Minulla on kolme muksua, ja kyllä lapset on minun juttu yöllä ja päivällä. Illalla isä tekee ruokaa ja katsoo hetken muksujen perään. Enkä ikinä ala "läpsimään" miestä jos se kännykkää räknää, vaikka kuinka vauva itkee.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuuko AP paremmin yh:na? Sama lapsi siinä vieressä itkee, oli miestä tai ei. Me ei tiedetä mikä "työnjako" perheessä on ollut. Ketjusta päätellen mies käy töissä, ja AP hoitaa päivisin lapsia. Minulla on kolme muksua, ja kyllä lapset on minun juttu yöllä ja päivällä. Illalla isä tekee ruokaa ja katsoo hetken muksujen perään. Enkä ikinä ala "läpsimään" miestä jos se kännykkää räknää, vaikka kuinka vauva itkee.
Tuli heti alapeukku. Onko kaikki AV-palstan lukijat lapsettomia? Ihan tavallista lapsiarkea toi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen sekosi?
Lyön ottaa lattiaan, löytyi täydellinen äiti/vaimo.
Muuten Sulla meni koko tämän keskustelun pointti täydellisesti ohi😁
Het lääkäriin. Todistus pahoipitelystä. Et voi tietää mikä tilanne on vuoden kuluttua, tyhmää olisi jättää rikosilmoitus tekemättä. Minut hakattiin melkein kuoliaaksi lomamatkalla, eikä minulla ollut edes toditusta sieltä lomapaikan sairaalasta. Miehestä otin eron parin vuoden kuluttua, oli pakko. Sain heti eron ja yksinhuoltajuuden. Uudessa avioliitossa olen onnellinen ja olen saanut vielä yhden lapsen. Entisestä miehestäni en tiedä mitään. Tiedän vain ,että hän on juonut kaikki rahansa vaikka sai erossa asunto-osakkeen ja veneen. Yleensä väkivalta vain pahenee jos jatkat. Kaikki sen tietävät. Yksikin lyönti voi tappaa. Älä kuuntele noiden miesten mielipiteitä. Ympäri maailman vauvojen äitejä hakataan, helppo kohde, kun avuton.