Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oi miten hienosti prinssi Charles kohteli Meghania ja hänen äitiään Doriaa!

Vierailija
21.05.2018 |

Kyllä nyt nousi ainakin minun silmissä Charlesin pisteet, mikä gentleman! Miten kohteliaasti ja kunnioittavasti kohteli niin uutta miniäänsä että tämän äitiä, varmaan Doria olisi tuntenut olonsa vieläkin yksinäisemmäksi. Myös Camilla huomioi hienosti Dorian.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi kiitollinen suvulle joka korjaa heidän tuhoutuneen hiusgeenistönsä?

Vierailija
102/103 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "herrasmies" piti häissä puheen jossa ei edes maininnut poikansa äitiä. Todella, todella, todella tökeröä käytöstä.

Mistä me se tiedetään? Ehkä oli Harryn pyyntö että Dianaa ei mainita, olisi tuonut varmaan surutunnelman häihin?

Miksi ihmeessä Harry olisi sellaista pyytänyt? Tehtyään itse ensin kaikkensa, että Diana näkyy häissä kaikin tavoin.

Ai miten?

Morsiamen kihlasormuksessa Dianan timantit, toisessa kädessä Dianan merkkisormus, hääkirkko koristeltu Dianan lempikukilla, morsiuskimpussa Dianan lempikukkia, häissä laulettiin sama virsi kuin Dianan hautajaisissa ja häissä esiintyi sama artisti kuin Dianan hautajaisissa. Häissä vieraina paljon Dianan ystäviä ja Dianan suku hyvin edustettuna.

Tottakai Dianan suku oli hyvin edustettuna. Nehän on sulhasen sukua myös. En ehkä ihan laskisi sitä Dianan muistamiseksi ja kenties Dianan ystävät voivat olla ystäviä myös sulhasen ja muun perheen kanssa.

Nuo ensin mainitsemasi asiat timanteista, lempikukista jne. lasken kyllä Dianan muistamisenksi. En kuitenkaan usko, että henkilöitä kutsutaan paikalle vain siksi, että  ovat joskus tunteneet sulhasen menehtyneen äidin. Eiköhän siinä joku muukin asia paina..

Toivottavasti pari on onnellinen now and forever!

Kyllä minä ainakin lasken sen nimenomaan äidin muistamiseksi. Itse menetin isäni 14-vuotiaana ja minullakin on ihmisiä, joiden kanssa en itse edes ole läheinen, mutta jotka tuntuvat tärkeiltä, koska he ovat olleet isälleni läheisiä.

Molemmat pojat myös kihlahaastattelussa puhuneet äidistään jne.

Charlesin käytös oli ihan vaan moukkamaista. Vahvisti käsitystä tökeröstä itsekeskeisestä sosiaalisesta kömpelyksestä.

Mielestäni tuo Dianan itsepintainen muistelu on todella pimeetä. Hän kuoli 20 vuotta sitten, eikö olisi jo aika jatkaa elämää?

Mikä itsepintainen muistelu? Ko pojat antaneet aiheesta yhden haastattelun ja perhejuhlissa edesmennyttä vanhempaa muistellaan. Yhdelle lapselle yhdeksi nimeksi annettu edesmenneen äidin nimi.

Minulta kuoli isä kun olin 14 ja suunnilleen juuri saman verran itse olen häntä itsepintaisesti julkisesti muistellut. Sen lisäksi esim äitini kykenee puhumaan hänestä tärkeissä perhejuhlissa...

Dianan osalta vaikuttaa, että hovi tieten tahtoen pyrkii unohtamaan koko tulevan kuninkaan äidin. Mikä on asiatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dianan osalta vaikuttaa, että hovi tieten tahtoen pyrkii unohtamaan koko tulevan kuninkaan äidin. Mikä on asiatonta.

Johtunee ensinnäkin siitä, että Diana on maannut haudassa jo yli kaksikymmentä vuotta. Toisekseen koko Diana-case on hovin kannalta kiusallista muisteltavaa. Pyhimys-Dianaan verrattuna nämä elävät ja hengittävät, virheitäkin tekevät nykykuninkaalliset ovat aina alakynnessä, joten viisainta on pyrkiä pitämään Diana poissa vertailusta.