Kiihottaako naisen siittäminen raskaaksi?
Olen nainen ja minua kiihottaisi todella paljon jos mies siittäisi minua raskaaksi. Myös synnyttäminen kiihottaa ja se että mies katsoisi synnytystä vierestä. Onko täällä miehiä joita nämä asiat kiihottavat?
Kommentit (117)
Ei siittäminen ole pelkästään miehen himo. Tapailen 36 naista satunnaisesti, ehkäisynä kumi tai keskenveto. Lusikassa tykkäämme nukkua. Josku herännyt kun pillu puristelee munaani ja lantio liikkuu hitaasti. Kun kysyn, tehdäänkö vauva? Niin pillu kostuu ja liike lisääntyy. Aikani nautitta pyydä ottamaan siemenet, niin alkaa tosissaan voihkiin panemaan. Kun laukean niin tulee pyyntö. Älä lopeta.
Ei. Siksi kävin kolme vuotta sitten vasektomiassa. Seksi kyllä sinällään kiinnostaa, jälkikasvua en enempää halua.
Minä tykkään harrastaa seksiä miesystäväni kanssa ilman ehkäisyä. Vauvaa emme halua, mutta "varmat päivät" ja reippaasti yli 40 vuoden ikä on saanut riittää ehkäisyksi. Emme tapaa edes joka viikko.
Nuori fwb kiinnostui kimppaseksistä ja mukaan saatiin 30+ eronnut mies, joka muutaman seksitreffin jälkeen alkoi panna tyttöä paljaalla. Nuorempi mies kiihotti selvästi ja tyttö sai hänen kanssaan helposti rajuja orkkuja. Spermaa valuva torttu oli alkuhämmennyksen jälkeen kiihottavan näköinen ja liukastelukin tuntui jännältä vaikka kumin kanssa aina vetelin. Lopulta parilla tärppäsi ja tyttö alkoi odottaa miehelle lasta. Pari kertaa paneskeltiin vielä sen jälkeen kun raskaus oli tiedossa. Nykyään ovat naimisissa ja toinenkin lapsi tehtynä. M 47
Kyllähän se ajatuksen tasolla tuo ekstrakiksejä, kun miettii naisen sisään laukeamista ja kuinka omat ryynit voivat olla juuri ne, jotka nostavat mahan pystyyn.
No tuota, kyllähän se nyt sen verran kiihottaa, että useampi lapsi tullut siitettyä. Kaikki rakkaampia kuin elämä.
M44
Minä varmasti suostuisin siitoshommiin, jos joku nainen pyytäisi. Sen verran kiihottavaa se on. Lapsia on jo 4.
Ei kiihota, vaan kauhistuttaa ja kuvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään harrastaa seksiä miesystäväni kanssa ilman ehkäisyä. Vauvaa emme halua, mutta "varmat päivät" ja reippaasti yli 40 vuoden ikä on saanut riittää ehkäisyksi. Emme tapaa edes joka viikko.
Oioi! Mä aina kanssa ennen ajattelin juuri noin, että kun olen yli 40 ja koska on säännölliset kuukautiset niin antaa miehen tulla vapaasti sisälleni "varmoina päivinä" sillä onhan se vaan niin ihanan luonnollista minulle ja ennen kaikkea myös miehelleni täydellinen nautinto. No kuinkas kävikään?
Pari vuotta meni hyvin, mutta sitten mies alkoi luottaa täysin siihen, etten tulisi enää raskaaksi ja meni loppuun myös niinä ei niin kovin varmoina päivinä ja tuuttaili siemenet sisälleni lähes joka kerta, niin niinhän siinä lopulta vain kävi, että nyt reilusti yli nelikymppisenä olen nyt jälleen vatsa pystyssä raskaana rakkaalle miehelleni.
Meillä vedettiin "vatsalle" aika kauan, eikä käynyt kuinkaan, Mutta heti paikalla, kun päätettiin että nyt naidaan jotta tulee, niin heti napsahti, ja ihna molemmilla kerroilla.
Olihan se kiimaista, muistan kun sanoin miehelleni, että nyt nait niin että tulosta tulee. Oli kelko riemukasta, mutta heti napsahti nalli.
Nyt 2 aikuista ihanaa lasta ja niistä olemme ylpeitä todellakin, 1 lapsenlapsikin jo on, niin ihana pian 2 vee poika.
Onhan se hitonmoinen alkukantainen miehisyyden tunne kun painaa paljaalla. Siinä vaiheessa se tuntuu ihan varpaista selkäytimeen saakka kun ampuu siittiöt matkaan paljaaseen kulliin ympärillä supistelevaan ja sykkivään kuuman kosteaan vastaanottavaiseen pilluun. Aina alitajuisesti ajattelee, että tässä pannaan muija laakista oli oma tai vieras nyt paksuksi.
Siinä vaiheessa jos narttu on varattu. Esim kaverin vaimon nussiminen raskaaksi kiihottaa
Mä voin siittää sinut raskaaksi.
Olen luova ihminen ja uuden elämän luominen kauniiden geenien omaavan naisen kanssa kyllä innostaa kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Niin minustakin... Kiinnostaisiko jotain tutustua minuun ja mahdollisesti tehdä raskaaksi jos meillä synkkaisi? Olen 27-vuotias tavallinen nainen. Haluaisin niin paljon lapsia mutta miestä, joka haluaa myös lapsia, ei ole.
Ap
Mä voin siittää sinut raskaaksi
Otahan yhteyttä niin sovitaan tapaaminen jossa siitän sinut raskaaksi
Onhan se ihan puuhaa. T. Aki