Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottaako naisen siittäminen raskaaksi?

Vierailija
12.05.2018 |

Olen nainen ja minua kiihottaisi todella paljon jos mies siittäisi minua raskaaksi. Myös synnyttäminen kiihottaa ja se että mies katsoisi synnytystä vierestä. Onko täällä miehiä joita nämä asiat kiihottavat?

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
2/117 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein asia maailmassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minustakin... Kiinnostaisiko jotain tutustua minuun ja mahdollisesti tehdä raskaaksi jos meillä synkkaisi? Olen 27-vuotias tavallinen nainen. Haluaisin niin paljon lapsia mutta miestä, joka haluaa myös lapsia, ei ole.

Ap

Vierailija
4/117 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minustakin... Kiinnostaisiko jotain tutustua minuun ja mahdollisesti tehdä raskaaksi jos meillä synkkaisi? Olen 27-vuotias tavallinen nainen. Haluaisin niin paljon lapsia mutta miestä, joka haluaa myös lapsia, ei ole.

Ap

Tuollainen on miehelle mahdotonta koska mies ei pääse elatusvelvollisuudesta eroon.

Vierailija
5/117 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kaikista kiihottavinta kun pääsee työntämään paljaan kyrvän syvälle naisen pilluun ja purkautua raivolla syvälle märkään ja lämpimään ihanuuteen.

Vierailija
6/117 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi niin ihanaa jos joku mies haluaisi siittää minut. Minun puolesta ei tarvitsisi olla elatusvelvollinen jos ei halua. Olisi myös tietysti ihanaa jos joku mies olisi kiinnostunut minusta ihan muutenkin ja sen lisäksi haluaisi kovasti tehdä minut raskaaksi...

Ap

Vierailija
7/117 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta lapselle kuuluu myös isä koko elämän ajan lähellä tai kaukana!

Vierailija
8/117 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä lapselle kuuluu isä. Olisiko täällä miestä joka olisi kiinnostunut parisuhteesta ja lapsen hankkimisesta kanssani?

Ap

Vierailija
9/117 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista parasta on kun saa siittää vieraan varatun naisen.

Jo nainen haluaa kondomin niin laita se mutta ota se salaa pois jossain yhdynnän vaiheessa.

Paljaalla paras

Vierailija
10/117 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyis sulle ainakin 38v mies, jos kiinnostaa..

Vierailija
11/117 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sinä 38 v mies olet? Pidän oman ikäisistä eniten mutta harvat ikäiseni miehet haluavat vielä lapsia.

Ap, N27

Vierailija
12/117 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mies laitetaan isyystestiin ja maksaa elareita lopun ikää. Kannattaa huomioida.

Ootte muuten pimeitä.

Vierailija
13/117 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen töissä käyvä sinkkumies, joka vielä olis valmis lapsen teko puuhiin...

M38v

Vierailija
14/117 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Millä alalla olet ja etkö ole vaan löytänyt tähän mennessä naista joka haluaa lapsia? Miten pitkän ajan päästä tutustumisesta voisit haluta lapsen? Mitä harrastat?

Ap

Vierailija
15/117 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, AP:n uusi elatusmaksumaksajanetsintä-ketju.

Vierailija
16/117 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en etsi elatusmaksunmaksajaa. Mutta jos joku mies olisi kiinnostunut minusta ja on sellainen mies joka haluaa ehdottomasti perustaa perheen ja haaveilee lapsista todella paljon, olen kiinnostunut.

Ap

Vierailija
17/117 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. No lastenvalvoja laittaa kuitenkin isäehdokkaat dna-testiin lapsen synnyttyä. Poliisi hakee, jos ei mies muuten ole suostuvainen. Siitä sitten elareita maksamaan kunnes lapsi on 18. Kuulostaapa hyvältä.

Vierailija
18/117 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no tietenkin haluaisin että mies joka minut haluaisi tehdä raskaaksi olisi muutenkin kiinnostunut minusta vaimona.

Ap

Vierailija
19/117 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen 34v mies Helsingistä. Ok näköinen..tekstaile 0452712129 niin kerron itsestäni lisää 😁

Vierailija
20/117 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Oon 39 vuotias mies ja joskus 30 vuotiaana alkoi jonkin sortin siittämisfetissi. Siinä vaiheessa kun terska hieroo märkiä pillunhuulia, ja nainen antaa työntyä sisään, se on menoa. Tiedän, että saan voimakkaimmat orgasmit juuri tällä tavalla. Paljaalla ja pimpulassa. Ajattelen koko aktin ajan yksityiskohtia. Sitä miten pimpula hieroo ja imee mun vartta ja nuppia. Sitä miten tunnen sisälläni kun puurosatsi valmistuu. Sitä miten haluan sen olevan mahdollisimman suuri. Loppua lähestyessä tunnen, miten pallot vetäytyy laukasuasentoon. Kun tunnen, että puurot lähtee liikkeelle, työnnyn oikein syvälle, niin että mun pippelin reikä on mahdollisimman lähellä kohdunsuuta ja kun tunnen nupin kärjestä nykimiset ja suihkaukset ajattelen koko ajan, miten oon merkannu omalla siemenliemelläni juuri tuon naaraan ja miten juuri mun siimahännät lähti sielä vikkelästi liikkeelle. Voimakkaampaa tunnetta ei ole.

Usein nainen on vielä mukana asiassa, joka tuo oman ekstrakiihotuksensa. Hieroo pusseja, joka symboloi mulle, että se haluaa sen sisällön itseensä. Tuuppii vasten. Painaa perseestä. Lukitsee paikoilleen. Kuiskaa korvaan, että anna tulla vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän