Kiihottaako naisen siittäminen raskaaksi?
Olen nainen ja minua kiihottaisi todella paljon jos mies siittäisi minua raskaaksi. Myös synnyttäminen kiihottaa ja se että mies katsoisi synnytystä vierestä. Onko täällä miehiä joita nämä asiat kiihottavat?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kaikista kiihottavinta kun pääsee työntämään paljaan kyrvän syvälle naisen pilluun ja purkautua raivolla syvälle märkään ja lämpimään ihanuuteen.
ja sitten maksat 18 vuotta elatusmaksuja
Viimeksi kun pokasin naisen yökerhosta ja vaatteetkin oli jo lähteneet jatkoilla ja nainen kyseli onko kumeja. Sanoin, joo on, mutta ei kai me niitä tarvita, johon nainen tuumasi jos vauvoja haluat niin ei ja hihitti päälle. Asettelin sitten touhutippoja valuvan vehkeen häppäreiden välin ja siitä vaginan uumeniin. Nainen lopussa huomasi, että olen lähellä tulemista ja kuiskasi anna tulla sisään...
Kyllä kiihottaa. Täällä on 49v hyvinvarustettu mies halukas siittämään
Vaimoni on aina halunnut siemenet pillun pohjalla ja rakastanut lasten siittämistä ja raskausaikaa. Osasi valita itselleen sopivan oriin, kun 7 lasta siittänyt ja 7 kertaa ollut synnytyksessä mukana. Olisi siittänyt niin monta kuin olisi ollut mahdollista, jotenkin vain geeneissä se että yhdynnässä pakko päästä laukeamaan mahdollisiiman syvälle pillun perille. Lasta haluava nainen on kuuminta ja parasta mitä tiedän. Siitä on leikki kaukana, kun nainen on päättänyt ottaa miehen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista parasta on kun saa siittää vieraan varatun naisen. - - Paljaalla paras
Tällainen fantasia, fetissi, fritti on ponnistimena monissa cuckold-asetelmissa. Aviopari hakeutuu seurustelusuhteeseen tarjotakseen vieraalleen ja kokeakseen itsekin. Oikeasti hedelmöitystä ei tapahtu, sillä rouva on ehkäisty, on se sitten hormonaalista tai, kuten moni mielellään suosii, ei-hormonaalista. Jälkimmäisessä on hieman enemmän pohdittavaa. Voiko luottaa varmoihin päiviin, varsinkin kun ollaan jo naisen parhailla vuosikymmenillä, elokuun kypsissä hedelmissä? Tai pitäisikö opetella pessaarin käyttö, isoäitien tapaan? Mitäpä ei vieraan iloksi tehtäisi. Kirpaisee kivasti, kun sen hänelle kerromme. Rouva on valmisteltu, otettavissa paljaaltaan. Varattu nainenkin on siinä herkimmillään, tietää saavansa mieskuntoista, viriiliä siementä, nuorelta mieheltä kissankupillisen.
Kiinnostaako tämä aihe naisia? Onko naisia linjoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kaikista kiihottavinta kun pääsee työntämään paljaan kyrvän syvälle naisen pilluun ja purkautua raivolla syvälle märkään ja lämpimään ihanuuteen.
Kallis lasku lyhyestä nautinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallis lasku lyhyestä nautinnosta
Alfat ovat sitä varten, että siittävät jälkeläisiä. Mitä hiton merkitystä on rahalla perimmäisten asioiden kanssa. Ei mitään.
Tänä päivänä niitä harvoja kertoja kun oikeaa seksiä harrastetaan. Kuminnussijalle löytyisi halvempia ja helpompia kumipilluja.
Teininä vanhempi ja kokeneempi tyttöystävä sanoi milloin "ei saa laskea sisään. Pian kertoi ettei halua sitoutua vain yhteen poikaan. Ja oltiin 'vain kavereita' reilun vuoden ajan. Olin aika mustasukkainen muista seksikumppaneista, enkä olisi halunnut jäädä varapanoksi. Niinpä päätin toimia ja seuraavilla panokerroilla laskin täyden lastin sisään, ennen kuin joku muu ehtii ensin. Onnistuneena tuloksena perhe rakastamani naisen kanssa. Myöhemmin avovaimo jätti salaa ehkäisyn ja tuli jälleen raskaaksi. Omien seikkailujeni tuloksena tuli kaksi varattua naista vahingossa raskaaksi, mutta ovat pysyneet salassa(toivottavasti). Nuoremman (yhteisen) lapsen jälkeen oli ehkäisy toiminut kahdeksan vuotta, kun kihlattuni kertoi olevansa raskaana toiselle miehelle. Sovittiin, että tuo mies tunnustaa lapsen, (ja maksaa elarit)mutta ei ole yhteydessä, huoltajuus on minulla ja tämä pidetään kaikilta salassa. No nyt tuosta ensimmäisestä kulunut kohta 30 vuotta ja kaikki ok, mutta monta asiaa tekisin toisin.
Kiihotti pitkään mutta enää ei. Kiihotti nimenomaan ajatuksen tasolla, ja useampaan kertaan tulikin leikittyä tulella ja naitua paljaalla erilaisia tuttavuuksia. Luotin siihen, ettei voi tulla raskaaksi kerrasta, kun yleensä vissiin vauvaakin pitää yrittää useampi kuukausi.
Pitkään meni hyvin, mutta vuonna 2022 tuurini loppui. Pantiin -84 syntyneen Tinder-tuttavuuden kanssa paljaalla hänen ehdotuksestaan, ja raskaaksihan hän tuli. Nyt olen 1 v 4kk ikäisen pojan isä. Eiköhän ne siittämiset saa nyt olla tässä vähäksi aikaa, jollei sitten löydy jotain puolisoa jonka kanssa asettua aloilleen.
Kyllä tuollainen kuullostaa kiihottavalta. Ja varsinkin, jos on ollut pari päivää selibaatissa.
Upealta tuntuu ajatus siittämisestä. Kuinka nainen antautuu hedelmöitettäväksi. Ai että.
Ei kiihottunut suuremmin eikä olisi moiseen pitänyt ryhtyäkään. Vaimoa kyllä siihen aikaan kiinnosti kovasti. Nykyään ei juurikaan, kun on homma hoidettu.
Kiihottaa äärimmäisen paljon!
Jos vain olisi mahdollista, nainen olisi jatkuvasti raskaana. Valitettavasti sopivaa vaimoa ei ole joten joutuu tyytyä fantasioihin. Minua kiihottaa tuossa niin siittäminen, joko itse tai vieras ns. puikoissa, raskausaika ja odotus, mm. niin että olisi edes tekovatsa tai vastaava yllä, ja myös synnytys. Olen joskus katsellut tekovatsoja mm. amazonista mutta kun ei ole sellaiselle käyttäjää niin haaveeksi on toistaiseksi jäänyt. Haluaisin löytää naisen, myös mahdollisesti vaimoehdokkaan, joka olisi tuollaisista leikeistä kiinnostunut. Oikeasti ei tarvitse lapsia heti alkaa puskemaan, mutta kunhan tuo aihe edes kiihottaisi. Kuten tuossa jo vihjailin, niin myös kolmaspyörä leikit kiinnostaisi tuoda mukaan suhteeseen. On minulla myös muitakin fantasioita ja hyvin toimiva mielikuvitus, joten ei tarvitse yhden aiheen ympärillä pelkästään pörrätä.
niin..tai voihan sen ajatella niin että oletko oikeasti noin *"DEEP_in_S##T"* vai onko tämä vain itse ymmärtämääsi parodiaa?
niin..' m i e l e n k i i n t o i s t a '..indeed..
Kyllä ja myös synnytyksen käynnistäminen/kivunlievitys seksin avulla.
Siittäjä kirjoitti:
Hei olen 34v mies Helsingistä. Ok näköinen..tekstaile 0452712129 niin kerron itsestäni lisää 😁
Aika epätoivosta laittaa numero palstalle. Tv- chatti tais loppua?
34v miestä kiinnostaisi siittää joku nainen, joka haluaa lapsen, mutta ei miestä.työn kuvani takia olen noin 220 päivää suomesta poissa.koti satamani on Kokkola.nyt olen seuraavat 2,5 kk suomessa,jonka jälkeen mailmojen meret kutsuvat.
Täälä reilu 30v nainen,joka haluaisi lapsen mutta ei miestä.