Kiihottaako naisen siittäminen raskaaksi?
Olen nainen ja minua kiihottaisi todella paljon jos mies siittäisi minua raskaaksi. Myös synnyttäminen kiihottaa ja se että mies katsoisi synnytystä vierestä. Onko täällä miehiä joita nämä asiat kiihottavat?
Kommentit (117)
Kiinnostaa ja kiihottaa.
olen 39v mies ja haluaisin lapsia mutta vastakumppania ei ole löytynyt.
Oi sitä tunnetta kun pääsisi siittämään, laskemaan omat siemenet itämään ja että joku sanoisi minulle ISÄ
Täällä 60v mies joka haluaisi tehdä sinulle lapsen.
Vauva-palstalaisilla on fyysiset edellytykset olla osallisina siittämisessä, mutta ei älyllisiä edellytyksiä käyttää oikein siittää-verbiä. Näin on aina ollut ja näin tulee aina olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Täälä reilu 30v nainen,joka haluaisi lapsen mutta ei miestä.
Voishan tehdä. Olen 48v, 5 lasta, pituus yli 190cm, akateeminen koulutus. Tähänastiset lapset on kaikki luokkiensa pisimpiä ja kauneimpia/komeimpia ja myös parhaat arvosanat. Elareita en maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voishan tehdä. Olen 48v, 5 lasta, pituus yli 190cm, akateeminen koulutus. Tähänastiset lapset on kaikki luokkiensa pisimpiä ja kauneimpia/komeimpia ja myös parhaat arvosanat. Elareita en maksa.
Tyypillinen luuseri munaton mies, siittää kyllä halutaan mutta ei sitten vastata seurauksista :D Onneksi sulla ei mitään lapsia edes ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen luuseri munaton mies, siittää kyllä halutaan mutta ei sitten vastata seurauksista :D Onneksi sulla ei mitään lapsia edes ole
Onhan ihan mahdollista, että joku nainen haluaa lapsen ilman isää ja on valmis luopumaan elareista, jottei tule siteitä. Sitenhän keinohedelmöitys toimii, spermanluovuttajat ei joudu maksamaan elatusmaksuja. Miksei kahden ihmisen välillä voisi olla tällaista sopimusta? Henkilöllisyyden pitäisi sitten pysyä salassa. Ja on minulla tosiaan lapsia. Voi tietysti mennä hedelmöityshoitoihin, mutta jos on terve nainen myös luonnonmenetelmä on mahdollinen ja sitä on käytetty jo miljoonia vuosia.
M48
Ei. Pidän enemmän kaluista ja miespyllyistä.
On todella kiihottavaa harrastaa suojaamatonta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vanhempi herrasmies olisi valmis tekemään kanssasi lapsen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Oon 39 vuotias mies ja joskus 30 vuotiaana alkoi jonkin sortin siittämisfetissi. Siinä vaiheessa kun terska hieroo märkiä pillunhuulia, ja nainen antaa työntyä sisään, se on menoa. Tiedän, että saan voimakkaimmat orgasmit juuri tällä tavalla. Paljaalla ja pimpulassa. Ajattelen koko aktin ajan yksityiskohtia. Sitä miten pimpula hieroo ja imee mun vartta ja nuppia. Sitä miten tunnen sisälläni kun puurosatsi valmistuu. Sitä miten haluan sen olevan mahdollisimman suuri. Loppua lähestyessä tunnen, miten pallot vetäytyy laukasuasentoon. Kun tunnen, että puurot lähtee liikkeelle, työnnyn oikein syvälle, niin että mun pippelin reikä on mahdollisimman lähellä kohdunsuuta ja kun tunnen nupin kärjestä nykimiset ja suihkaukset ajattelen koko ajan, miten oon merkannu omalla siemenliemelläni juuri tuon naaraan ja miten juuri mun siimahännät lähti sielä vikkelästi liikkeelle. Voimakkaampaa tunnetta ei ole.
Usein nainen on vielä mukana asiassa, j
Vau 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Oon 39 vuotias mies ja joskus 30 vuotiaana alkoi jonkin sortin siittämisfetissi. Siinä vaiheessa kun terska hieroo märkiä pillunhuulia, ja nainen antaa työntyä sisään, se on menoa. Tiedän, että saan voimakkaimmat orgasmit juuri tällä tavalla. Paljaalla ja pimpulassa. Ajattelen koko aktin ajan yksityiskohtia. Sitä miten pimpula hieroo ja imee mun vartta ja nuppia. Sitä miten tunnen sisälläni kun puurosatsi valmistuu. Sitä miten haluan sen olevan mahdollisimman suuri. Loppua lähestyessä tunnen, miten pallot vetäytyy laukasuasentoon. Kun tunnen, että puurot lähtee liikkeelle, työnnyn oikein syvälle, niin että mun pippelin reikä on mahdollisimman lähellä kohdunsuuta ja kun tunnen nupin kärjestä nykimiset ja suihkaukset ajattelen koko ajan, miten oon merkannu omalla siemenliemelläni juuri tuon naaraan ja miten juuri mun siimahännät lähti sielä vikkelästi liikkeelle. Voimakkaampaa tunnetta ei o
Näin se oli. Muistan kun 20v vanhana takaa naidessa jäi kumista vain rengas kullinvarteen jäljelle. Silloinen kihlattu sanoi, että kun vahinko kävi jo niin naidaan paljaalta. Siitä se lähti, sanoinkuvaamaton tunne päästää siemenet pillun perille tarkoituksella. Naitiin koko viikonloppu putkeen. Aina sama tunne seuraava 10 vuotta ja useamman lapsen jälkeen.
Kyllä kiihottaa ja kiinnostaa siittäminen. Löytyisipä vaan joku jonka siittäisin.
Kuitenkin ihan hyvännäköinen ja omillani tulen toimeen. Parisuhteet vaan ajautunut näissä asioissa eroon, kun olen halunnut lapsen.
Ajatuksen tasolla kiihottaa yhtä vähän kuin kalun työntäminen oksasilppuriin.
Käytännön tasolla raskausuutinen vähän samanlainen kuin kuuleminen jostain kuolettavasta sairaudesta. Kuvotuksen- ja hukkumisentunne päällimmäisenä.
Kyllä kiihottaa, vaikka en halua missään nimessä jälkikasvua.
Oli se aika kiihottavaa kun alettiin lasta tekemään harkitusti. Ajattelin mielessäni että nyt ammutaan kovilla ja suojaa ei ole. Panin parastani ja syöksin parhaat taistelijani suureessa valkoisessa purkauksessa valtavalla paineella kohteeseen. Tuli sellaista valkoista rotanhäntää/helminauhaa että oksat pois.
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksen tasolla kiihottaa yhtä vähän kuin kalun työntäminen oksasilppuriin.
Käytännön tasolla raskausuutinen vähän samanlainen kuin kuuleminen jostain kuolettavasta sairaudesta. Kuvotuksen- ja hukkumisentunne päällimmäisenä.
No kaikista ei ole siittäjä uroiksi, toiset jää marjapoimijoiksi. Ihan on luonnonvalintaa.
Ei, ei seksi ketään kiihota. Sairasta touhua.