Kiihottaako naisen siittäminen raskaaksi?
Olen nainen ja minua kiihottaisi todella paljon jos mies siittäisi minua raskaaksi. Myös synnyttäminen kiihottaa ja se että mies katsoisi synnytystä vierestä. Onko täällä miehiä joita nämä asiat kiihottavat?
Kommentit (117)
18v viriili mies valmis kaikkeen Iisalmesta
Totta kai kiihottaa siittäminen, mutta ei helvetissä kiihota synnytyksen katsominen!
Vittumainen kokemus pikemminkin. Sitten kun se rääpäle rääkäsee niin helpottaa. Ja se on sitten muuta kuin kiihottumista se tunne.
Provohan tää on. Uskoisin, että siittäminen on joka ukolle kuumaa kamaa, itse asiassa koko homman sisältö. Pelkästä ’astumisesta’ jää tyhjä olo. Tarvitaan tunteet mukaan. Ne kehittyy raskausaikana myös siihen ’parkuvaan rääpäleeseen’ kun se aikanaan syntyy. Muuten koko seksi on turhaa ajan ja energianhukkaa.
Olen mies ja kiihotun kovasti naisen tekemisestä raskaaksi. Myös raskaus ja synnytys kiihottaa paljon.
Ei todellakaan kiihota kenenkään raskaaksi saattaminen.
Vuosikymmenet pidin hedelmöittymistä suunilleen ebolatartunnan kaltaisena katastrofina ja tuosta ehdollistamisesta on mahdoton oppia pois. Lapsia kun puolison kanssa tarkoituksella hankittiin niin laukeamisen tienoilla tuntui sielussa asti kammottava kuvotuksen tunne.
Nykyään onneksi narut katkaistu niin ei tarvitse näitä hedelmöityksen kauhuja enää kokea.
Haluaisin panna tyttöystävän raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin minustakin... Kiinnostaisiko jotain tutustua minuun ja mahdollisesti tehdä raskaaksi jos meillä synkkaisi? Olen 27-vuotias tavallinen nainen. Haluaisin niin paljon lapsia mutta miestä, joka haluaa myös lapsia, ei ole.
Ap
Olethan tuota kysellyt täällä ennenkin. Kannattaa varoa
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja kiihotun kovasti naisen tekemisestä raskaaksi. Myös raskaus ja synnytys kiihottaa paljon.
Mikä toisen kivussa ja kärsimyksessä kiihottaa?
Intiassa oli joku mies, jolla oli 39 vaimoa ja 94 lasta. Ei kovin paljon. Kyllähän oikein yritteliäs mies saa aikaan tuon määrän lapsia vuodessa Helsingin yöelämässä. Vain 94 ap:ta!
Jokaisen elollisen solun - myös solurykelmän nimeltä ihminen perustarkoitus on lisääntyä. Halusi se tai ei. Sitä ei kysytä. Siten siittämisfetissi ei ole mikään ihmeellinen fetissi.
Siittäminen on kivaa puuhaa jos siitä ei jää kiinni. Ei kiinnosta kuitenkaan maksella tuosta ilosta 70 000 euroa. Ei se yksinkertaisesti niiin mukavaa ole. Jos homman saisi hoidettua satkulla, niin voisin harkita. Sitten satkusta pois aina naisen laadun ja siittämisen sujuvuuden mukaan.
"Voimakkaampaa tunnetta ei ole", joku tuolla kirjoitti, ja jatkoi: "Paljaalla ja pimpulassa."
Olin vuosia sitten toista kertaa raskaana, jo melkoisen pitkällä, kun puolituttu, hieman vanhempi mies otti mieheeni ja minuun yhteyttä ja kysyi antaisimmeko hänen rakastella minun omalle miehelleni raskaana olevan pimppini. Että sellainen on ollut hänen haaveensa ja intohimonsa, jonka hän kerran elämässään haluaisi elävässä elämässä kokea.
Kuinka siinä sitten kävi, sitä en ole parhaalle ystävättärellenikään tohtinut kertoa.
"Jokaisen elollisen solun - myös solurykelmän nimeltä ihminen perustarkoitus on lisääntyä. Halusi se tai ei. Sitä ei kysytä."
Kylläpä oli rumasti sanottu!
Ihminen solurykelmä???
Häpee, jos osaat.
-Tp85
Ps. 139:13-17
Vierailija kirjoitti:
Voimakkaampaa tunnetta ei ole, joku tuolla kirjoitti, ja jatkoi: Paljaalla ja pimpulassa.
- Sä sit oot niin ihana ja rakas...
Maaretille, 38.
-T36
"Vuoden 1983 mallia oleva - minua vain reilut pari vuotta vanhempi - seurakuntamme syötävänsuloinen sihteeri Maaret on kietonut minut - naimisissa olevan uskovan miehen - sormensa ympärille ja saanut minut haluamaan yhdyntää hänen kanssaan! Jopa niinkin paljon, että haluan lapsen hänen kanssaan! Kovasti tämä toinen M yrittää olla todella vaikeasti tavoitettava, mutta sellainen peli on saanut minut vain haluamaan häntä lisää! Haluan tätä Maaretia niin paljon, että järki lähtee!!! Riudun, kun hän kiusaa minua hymyillään"
"Olen monesti suoraan Maaretille sanonut, että rakastan häntä..."
"Voi, kunpa pääsisin tekemään Maaretin kanssa suloista syntiä!!! Ja lapsen! Useita! Haluaisin panna häntä niin, että meiltä molemmilta lähtis järki! Minä ja Maaret molemmat täysin alastomina seurakunnan pyhäkouluhuoneessa pehmeällä patjalla avoimen ikkunan edessä... Maaret olisi patjalla selällään ja nostaisi jalkansa ylös, niin että peräaukko ja pillu näkyisivät... ja sit asettaisin elimeni hiljaa hiipien hänen sisäänsä... - aloittaisin härnäämällä hänen häpyhuuliaan..."
"... ja tämä ihana rakastamani Maaret tulisi minusta raskaaksi!!!"
"Ehkä minulla on vielä jotain toivoa saada Maaret paksuksi..? Täytyy vaan todella SINnikkäästi yrittää jatkaa hänen piirittämistään... ehkä se Taivas sieltä vielä aukeaa... ja pääsen Paratiisin kauneimpaa Kukkaa hedelmöittämään... voi kunpa hänen pesäänsä pääsisin!!!" -T36
Vierailija kirjoitti:
Siittäminen on kivaa puuhaa jos siitä ei jää kiinni. Ei kiinnosta kuitenkaan maksella tuosta ilosta 70 000 euroa. Ei se yksinkertaisesti niiin mukavaa ole. Jos homman saisi hoidettua satkulla, niin voisin harkita. Sitten satkusta pois aina naisen laadun ja siittämisen sujuvuuden mukaan.
Niin että naiselle vaan maksettavaksi kaikki niinkuin koko työ ja tuska lapsiasiassa muutenkin? Semmosta miehekkyyttä. Olet varmaan ylpeä ja äitisi varsinkin kun tuollaisen vastuunpakoilija vätyksen sai isäsi kanssa.
Ehdottomasti kiinnostaa. En tästä syystä piittaa kondomin käyttämisestä olleenkaan, enkä siksi harrasta irtosuhteitakaan. Yhtä hyvin voi panna jotain kumilelua naisen sijaan jos kortsua täytyy käyttää tautien tai raskaaksi tulon pelossa.
Raskaaksi haluavat naiset vain ovat harvassa nykyään ja nekin naiset haluavat enintään 1-2 lasta. Semmoisen suuren perheen haluavan (12+ lasta) naisen tapaaminen olisi aivan unelma.
m32
Ei kiinnosta,, koska olen parin sinkkuvuosikymmenen aikana ehdollistunut niin vahvasti hedelmöityksen & tautien välttämiseen, että paljaalla loppuun harrastaminen vertautuu samaan kuin injektoisin tahallaan neulalla HIV:n heppiini tai kupan silmämunaani.
Terve
Onko tämä keskusteluketju vielä hengissä?
Asia olisi sellainen, jos joku haluaisi tulla raskaaksi, olisin valmis
Kannattaa tulevan iskäehdokkaan pyytää myös sukupuolitautitestit ettei käy huonosti. Samoin dna testit ennen elareita.