Kiihottaako naisen siittäminen raskaaksi?
Olen nainen ja minua kiihottaisi todella paljon jos mies siittäisi minua raskaaksi. Myös synnyttäminen kiihottaa ja se että mies katsoisi synnytystä vierestä. Onko täällä miehiä joita nämä asiat kiihottavat?
Kommentit (117)
Tuo on ihan totta. :D olisi ihanaa jos joku mies hedelmöittäisi minut.
Ap
Mies 38 v, laitatko s-postisi niin laitan sinulle viestiä :)
Ap
Minä ymmärrän että se hedelmöittäminen, ei siis siirtäminen, kiihottaa kuten myös raskausaika ja seksi raskausaikana. Mitään kiihottavaa ei kyllä missään ultrakäynneissä tai synnytyksessä mukanaolossa ollut, mahtavaa, ihanaa, jännittävää, pelottavaa ja ties mitä se oli, mutta ei se kyllä pätkääkään kiihottanut
M36
Ap, millainen mielikuva sinulla oikein on synnyttämisestä?!?
Ja et kai lasta tee siksi, että haluat tulla siitetyksi ja synnyttää? Nyt jotain rajaa kuitenkin. Lapsi ei vanhempiaan voi valita, ja lapsi muttaa koko elämän.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi niin ihanaa jos joku mies haluaisi siittää minut. Minun puolesta ei tarvitsisi olla elatusvelvollinen jos ei halua. Olisi myös tietysti ihanaa jos joku mies olisi kiinnostunut minusta ihan muutenkin ja sen lisäksi haluaisi kovasti tehdä minut raskaaksi...
Ap
Laita s-postia asian tiimoilta niin eiköhän onnistu mikkomallikas82hki@gmail.com
Vierailija kirjoitti:
Kaikista parasta on kun saa siittää vieraan varatun naisen.
Jo nainen haluaa kondomin niin laita se mutta ota se salaa pois jossain yhdynnän vaiheessa.
Paljaalla paras
Itsellä on ainakin toiminut hyvin kortsun kyselijöiden kanssa, kun olen ehdottanut voidaanko olla ilman, koska tuntuu paremmalta. Panemisessahan on nautinnosta kyse ja naisetkin tykkää enemmän luomusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista parasta on kun saa siittää vieraan varatun naisen.
Jo nainen haluaa kondomin niin laita se mutta ota se salaa pois jossain yhdynnän vaiheessa.
Paljaalla paras
No en kyllä sitä hyväksy, että jos kortsusta on sovittu, että sitä salaa ei sitten käytetäkään. Mutta jos taasen naiselle sopii, että paljaalla homma hoidetaan, kyllä se mulle sopii. Usein jos paljaalla antavat, haluavat myös roinat torveen. On ollut nainen, joka sanoi ennen yhdynnän alkua, että älä tuu sitten sisään ja lupasin vetää ulos ennen. Kuitenkin loppua lähestyessä tulikin kuiskaus anna tulla vaan. Sinne ne sitten tuli.
Pimpula hi hii, hahaa Mikä penis sitten olisi, kapula ha ha hi hii
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän että se hedelmöittäminen, ei siis siirtäminen, kiihottaa kuten myös raskausaika ja seksi raskausaikana. Mitään kiihottavaa ei kyllä missään ultrakäynneissä tai synnytyksessä mukanaolossa ollut, mahtavaa, ihanaa, jännittävää, pelottavaa ja ties mitä se oli, mutta ei se kyllä pätkääkään kiihottanut
M36
Liekö tämäkin biologiaa, jotta isä pysyisi uskollisena naiselleen (ja sitä kautta lapselleen).
Moni mies sanoo, että raskausaika on heillekin äärimmäisen fyysinen ja intensiivinen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36Liekö tämäkin biologiaa, jotta isä pysyisi uskollisena naiselleen (ja sitä kautta lapselleen).
Moni mies sanoo, että raskausaika on heillekin äärimmäisen fyysinen ja intensiivinen kokemus.
Tiedä biologiasta sitten, mutta raskaana oleva nainen on viimeisen päälle Nainen
M36
Itseä miehenä kiihottaa sperman sisään laskeminen, seksi kondomin kanssa ei tahdo enää kiinnostaa. Sinkkuna se on vaan vaikeempaa, mistä löytää sellaisen sänkykumppanin ettei kumia tarvittais. Olen tehnyt niin että jos uusi tuttavuus ei kondomista mitään sano niin sitten en laitakaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Oon 39 vuotias mies ja joskus 30 vuotiaana alkoi jonkin sortin siittämisfetissi. Siinä vaiheessa kun terska hieroo märkiä pillunhuulia, ja nainen antaa työntyä sisään, se on menoa. Tiedän, että saan voimakkaimmat orgasmit juuri tällä tavalla. Paljaalla ja pimpulassa. Ajattelen koko aktin ajan yksityiskohtia. Sitä miten pimpula hieroo ja imee mun vartta ja nuppia. Sitä miten tunnen sisälläni kun puurosatsi valmistuu. Sitä miten haluan sen olevan mahdollisimman suuri. Loppua lähestyessä tunnen, miten pallot vetäytyy laukasuasentoon. Kun tunnen, että puurot lähtee liikkeelle, työnnyn oikein syvälle, niin että mun pippelin reikä on mahdollisimman lähellä kohdunsuuta ja kun tunnen nupin kärjestä nykimiset ja suihkaukset ajattelen koko ajan, miten oon merkannu omalla siemenliemelläni juuri tuon naaraan ja miten juuri mun siimahännät lähti sielä vikkelästi liikkeelle. Voimakkaampaa tunnetta ei ole.
Usein nainen on vielä mukana asiassa, joka tuo oman ekstrakiihotuksensa. Hieroo pusseja, joka symboloi mulle, että se haluaa sen sisällön itseensä. Tuuppii vasten. Painaa perseestä. Lukitsee paikoilleen. Kuiskaa korvaan, että anna tulla vaan.
Vähänkö kiihottavasti kerrottu. Taitaa mies joutua koville, illalla... 😏
Ap:ta haluaisin neuvoa. Tiedän että tuossa iässä naisilla hormoonit jyllää kovin. Älä pilaa elämääsi tekemällä isättömiä lapsia. Suomi on muutenkin täynnä rikkinäisiä perheitä. Ensin pitää saada vakaa parisuhde ja harkinnan mukaan sitten tehdä lapsia. Eikä suinpäin pokata yhdenillan pano ja loppu elämä on pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Itseä miehenä kiihottaa sperman sisään laskeminen, seksi kondomin kanssa ei tahdo enää kiinnostaa. Sinkkuna se on vaan vaikeempaa, mistä löytää sellaisen sänkykumppanin ettei kumia tarvittais. Olen tehnyt niin että jos uusi tuttavuus ei kondomista mitään sano niin sitten en laitakaan
Sama itselläkin ja monesti kumin kysyjätkin antaa paljaalla, kun ehdottaa ilman tuntuvan paremmalta. Ainakaan itsellä ei ole ollut ongelmaa löytää naisia, jotka antavat ilman kortsua ja saa laskea sisään. Yhden yön ja Tinder hoidotkin on antaneet <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minustakin... Kiinnostaisiko jotain tutustua minuun ja mahdollisesti tehdä raskaaksi jos meillä synkkaisi? Olen 27-vuotias tavallinen nainen. Haluaisin niin paljon lapsia mutta miestä, joka haluaa myös lapsia, ei ole.
Ap
Tuollainen on miehelle mahdotonta koska mies ei pääse elatusvelvollisuudesta eroon.
Niin sehän se on tärkein ettei joudu 100 euroa kuukaudessa maksamaan oman lapsen elatusta. Pääasia ettå lapsen äiti ja muut ihmiset eli yhteiskunta elättää. Mies-paran taloushan on satasesta kiinni. Sen vuoksi menee talot, autot, mökit ja työpaikat.
Kun harrastaa seksiä niin aina on raskauden mahdollisuus. Älä ole tyhmä vaan ehkäise jos et halua vanhemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi niin ihanaa jos joku mies haluaisi siittää minut. Minun puolesta ei tarvitsisi olla elatusvelvollinen jos ei halua. Olisi myös tietysti ihanaa jos joku mies olisi kiinnostunut minusta ihan muutenkin ja sen lisäksi haluaisi kovasti tehdä minut raskaaksi...
Ap
Miks tää ap kuulostaa ihan vitsikkäältä kulli pystössä kirjoittavalta mieheltä :D
Vierailija kirjoitti:
Ap:ta haluaisin neuvoa. Tiedän että tuossa iässä naisilla hormoonit jyllää kovin. Älä pilaa elämääsi tekemällä isättömiä lapsia. Suomi on muutenkin täynnä rikkinäisiä perheitä. Ensin pitää saada vakaa parisuhde ja harkinnan mukaan sitten tehdä lapsia. Eikä suinpäin pokata yhdenillan pano ja loppu elämä on pilalla.
Kyllähän sitä vierasta spermaa sisäänsä himoitsee moni nainen. Mulla kiihottaa eniten panna varattua naista ja laskea sisään ja miettiä sen jälkeen sitä miten mällit valuu kuumasta pillusta housuihin ja melkein penkille samalla kun nainen ajelee
autolla uupuneena kotiin miehensä luo joka ei tiedä mitään :))
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Etenkin jos nainen vastustelee ja yrittää hädissään rimpuilla ja estää yhdyntää tapahtumasta.
Tuota kutsutaan raiskaukseksi.
t. mies
Ei hätää, sinut on jo siitetty! Lisää siitä erityiskiitos seuraavaan isänpäiväkorttiin! Mutta toivottavasti löydät jonkun joka haluaa hedelmöittää sut :)