Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työntekijä ei osallistunut tyhypäivään. Onko riittävä peruste antaa hänelle varoitus?

Vierailija
26.09.2025 |

Muutenkin ikävä tyyppi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhy, lyhenne tulee sanoista..? Niinpä, en osallistu minäkään.

Vierailija
2/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhy, lyhenne tulee sanoista..? Niinpä, en osallistu minäkään.

Lisäys, tein toki töitä tyhypäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö töitä vai oliko vapaalla? Eikö työnantajan pitäisi arvostaa, että joku tekee tuottavaa työtä, mitä tyhypäivät eivät yritykselle ole. 

Vierailija
4/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja kannattaa. Nuo juuri pahimmat tiimihengen pilaajat. Voisi irtisanoa kylmiltään. "En tule, en 🙂"

Vierailija
5/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vapaaehtoista, tosin moni osallistuu siihen kun siitä päivästä saa palkan.  Eiköhän monille riitä että työnsä tekee, eikä vapaa-aikaansa vietä vittumaisten työkavereiden kanssa.

Vierailija
6/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan osallistunut. Olen töissä aina sillon. Usein ihmiset osallistuvat niihin vain siksi, että saavat oikeasta työstä vapaata. Eivät siksi, että tykkäisivät niistä tyhypäivistä. 

Vierailija
7/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä palsta onkin paras mahdollinen paikka kysyä lainsäädännöllisiin asioihin neuvoa

Vierailija
8/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortistoon vaan. Oppiipahan. T. Purra & Orpo

Vierailija
9/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoitoalalla töissä ja aina pitää olla väkeä töissä koska kyse ympärivuorokautisesta hoivasta. Ei voi koskaan kaikki osallistua. Itse olin viime tyhyn aikaan sairauslomalla enkä osallistunut vaikka olin ilmoittautunut.

No ap onkin typerä trolli.

Vierailija
10/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taktinen ylityövapaa keksityillä liukumatunneilla?

Vierailija
11/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu oliko vapaa-aikaa vai työpäivä. Tekikö normityötä ?kysy

Vierailija
12/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa tietenkin suoraan potkut. Sen voi tehdä nykyään  pärstäkertoimen mukaan, jos vielä ikävä tyyppi. Säästyy sinunkin ap. kallista aikaasi, kun olet niin kiireinen ja tehokas. Ei kannata olla liian ystävällinen pomo, niin kuin aloituksesta saa sen käsityksen. Kiltit ihmiset ei saa mitään. Kärsii firma, ja se voi vaikuttaa osingonjakoon. 

Vierailija
13/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki kyseessä tykypäivä. En ole ikinä ollut. K-marketin mainos oli kyllä oivaltava ko. asian suhteen:) Juu siis meidän virmassa noita ei ole ja K- marketissakin käyn harvoin, joten osu ja uppos.

Vierailija
14/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti on firman asiat hoidettu, jos vauvapalstalta pitää tulla tällaista kysymään

Vierailija
15/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakustanteinen tyhypäivä on vitseistä suurin.

Vierailija
16/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän firmassa ole muita huolen aiheita, kuin ikävät työntekijät, niin voitaisiin samalla ratkaista mutkin asiat. 

Vierailija
17/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä työsopimuksessa lukee. Jos siellä lukee yleinen kaikki työnantajan määrittelemät tehtävät, niin silloin osallistutaan tyky- tai tyhypäivään mikäli työnantaja niin sanoo.

Vierailija
18/18 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä kummallista! Osaan lukea ja kirjoittaa kiinaa!

Vastaus aloitukseen: todellakin on. Häpeä yritykselle jatkaa epälojaalin työsuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme