Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon outo käyttäytyminen

Huolestunut mies
10.05.2018 |

Vaimoni on viimeisen puolen vuoden aikana käyttäytynyt oudosti. Hän on paljon omissa mietteissään, kuuntelee musiikkia luureista "haaveileva" ilme kasvoillaan. Välillä naurahtelee. Hänellä on lisäksi alkanut olla paljon omia menoja, risteilyitä, illanviettoja tyttöporukassa jne. Tuo on toki normaalia, mutta nyt viime viikkoina olen miettinyt onko tässä jotain taustalla.

Hän kertoi työpaikallaan käyvästä miehestä (asiakas, ei työkaveri) , joka tuijottelee estottomasti vaimoani. En halua kertoa tarkemmin mutta paikka on sellainen, jossa ei kuuluisi flirttailla. Vaimoni kertoikin tuon jatkuneen jo noin vuoden. Olin aika tyrmistynyt, koska jos se on ollut oikeasti yksipuolista kuten sanoo, mutta epäilen että jotain peliä vaimonikin puolelta on täytynyt olla. Tuskin mies kuitenkaan mikään sekopää on.

Me olemme 3 lapsen perhe, ollaan nelikymppisiä ja nuo menot sekä tämä oma aika (haaveilu ja kotitöistä luistaminen) ovat alkaneet jo vaikuttaa siihen että lastenhoito jää yksin minulle, eikä hän jaksa/halua monesti tehdä enää mitään seuraavana päivänä.

En tiedä mitä minä voin tehdä. Pitääkö mun käydä näyttäytymässä tuolle äijälle ja kehottaa lopettamaan tuo ääliömäinen tuijottelu? Pahinta on se kun se EI tunnu vaimoani haittaavan. Lisäksi hänen kaveripiirissä on enimmäkseen eronneita yh-äitejä ja jotenkin pelkään että he yrittävät saada vaimoani siihen joukkoon. Vaimoni on nimittäin välillä puhunut eroaikeistaan...

Olenko minä nyt vain vainoharhainen vai en? Koska jotain semmoista tässä on josta mulle ei kerrota. Ollaan oltu 17 vuotta yhdessä, tämä on ensimmäinen kerta kun olen huolissani suhteestamme.

Kommentit (343)

Vierailija
281/343 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pettää sinua, ei tuosta voi enää erehtyä!

Vierailija
282/343 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut mies kirjoitti:

Voiko nainen haluaa silti seksiä vaikka olis toinen mies mielessä? Ei kyllä tosin anna mitään hellyyden merkkejä, ei suutele eikä halaa. Pamputtaminen kyllä kelpaa.

Suostuu pamputtamiseen, mutta vetää rajan suuteluun koska se olisi rakkautta eikä tunne hellyyttä sinua kohtaan koska ei halua halata.

Naiset voivat antaa koska luulevat että niin kuuluu tehdä. Ei tarkoita että itse olisivat halukkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/343 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko itse jatkaa tätä? Mitä mieltä olet parisuhteestanne tällä hetkellä. Mitä toivot vaimosi tekevän? Tekeekö niin? Sinun pitää ottaa komento käteen. Joko unohdat kaiken ja jatkat kuin mitään ei olisi tapahtunut tai sitten toimit, kuten toimisit jos joku pettää sinua. Ei ole harmaata aluetta.

Vierailija
284/343 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se muuttaa jos vaimo tunnustaa?

Vierailija
285/343 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Tällä kertaa vaimo käyttäytyy oudosti. Viimeksi se oudostikäyttäytyjä oli mies. No, ihan sama.

Vierailija
286/343 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, hotelliyö takana. Mitäs aloittaisi? Ei mennyt eilinen ihan putkeen. Meidän oli tarkoitus mennä yhteen tapahtumaan, mutta yhtäkkiä vaimoni vaan ilmoitti, ettei aio kiirehtiä sinne. Sanoin, että haluun mennä ajallaan kun se lippu ei ole ihan ilmainenkaan.

Oltiin ravintolassa syömässä ja sit ehdotinkin, että voin mennä yksinkin ja tapasin siellä erään vanhan kaverin. Vaimoni kävi ostoksilla ja meni hotellille. Itse olin 4-5 tuntia tuossa tapahtumassa ja palasin sit hotellille. Tarkoitus oli, että jatkettaisiin vielä terassilla tai baarissa. Kaverinikin oli tulossa sinne baariin, mutta ei ollut mukana hotellilla. Vaimoni ei sit halunnut lähtee enää minnekään. Olis kyllä voinut vähän kunnioittaa, mulla oli kuitenkin synttärit. Ja kaveriakin kohtaan se ei ollut kivasti tehty. Itse sit olin pettynyt ja jäin hotellin sängylle lepäämään ja nukahdin.

Tänä aamuna käytiin aamupalalla ja huoneessa sekstailtiin. Mutta ei halauksia/suutelua. Automatka kotiin oli aika hiljainen, hän omissa ajatuksissaan, välillä katseli peilistä itseään ja hymyili itsekseen.

Oon vakuuttunut että ajattelee sitä toista miestä. Mitä teen, kun keskustelua ei ole, en saa häneen henkistä yhteyttä..? Edelleenkään en usko, että olisi pettänyt mutta tulevaisuudesta en vielä tiedä.

Vierailija
287/343 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi automatkan (2 tuntia) ei kovin montaa lausetta vaihdettu. Yritin muutaman kerran saada kevyttä keskustelua aikaan, mut hän sanoi haluavansa rentoutua ja kuuntelin musiikkia luureista.

Mä menetän kohta mielenterveyteni näiden asioiden piinatessa. Välillä tuntuu paremmalta, mut heti uudelleen se kääntyy taas huonoksi/puhumattomuudeksi/tiuskimiseksi tai itsekseen hymyilyksi (joka ei selvästi ole kohdistettu minulle). Välillä jopa kääntää pään pois kun niin kovasti hymyilyttää.

Mitä helvettiä mä voin enää tehdä?

Vierailija
288/343 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenellään oo mitään sanottavaa..? Onko kaikki kyllästyneitä tähän tilanteeseen ja siihen kun en saa mitään aikaan?

Vierailija
289/343 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta suhteelta. Itse pakottaisin toisen puhumaan, tai vähintäänkin kuuntelemaan kaiken, mitä minulla olisi sanottavana. Jos ei keskustelukykyä ja henkistä yhteyttä sen jälkeen löytyisi, eroaisin.

Vierailija
290/343 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jemmasin nettikameran sohvan alle, sellainen mikä reagoi ääneen ja liikkeeseen. Sitten appsi luuriin, mihin kamera ilmottaa kun jotain tapahtuu. Otin vanhan kännykän, siihen muutaman euron liittymän ja tein googleen tilin salanimellä. Sitten tähän vanhaan kännykkään päälle "etsi puhelimeni" ja luuri jemmaan vaimon autoon.

Mitä selvisi? Kun en ole kotona niin vaimo soittelee exälleen, harrastaa puhelinseksiä tämän kanssa.

Autolla lähtee "töihin", vaikka kartasta näki reaaliaikaisesti missä oikein menee. Yleensä meni Omena -hotelliin.

En jaksanut alkaa kuulustelemaan tai väittelemään aiheesta. Erään vaimon "tyttöjen" viikonlopun aikana pakkasin kaikki tavarani ja lähdin pois. Jätin vain lapun, että olen vapaaehtoisesti kadoksissa, ei tarvitse ottaa yhteyttä jatkossa. Eikä mitään ole sen jälkeen kuulunutkaan. Avioeron hoidin lakimiehen kautta. Avioehto on muuten hyvä juttu. Vaimolle jäi käytännössä vaatteensa ja meikit.

Vierailija
291/343 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenellään oo mitään sanottavaa..? Onko kaikki kyllästyneitä tähän tilanteeseen ja siihen kun en saa mitään aikaan?

Ehkä kukaan ei vain osaa auttaa. Kuulostaa sille ettei mitään ole enää tehtävissä kun vaimosi ei edes suostu puhumaan :( Pariterapiaa voisitte kokeilla, jos vaimo ei siihen suostu, ei auta enää mikään.

Ketään ei voi pakottaa rakastamaan toista.

Vaimosi käytös on todella törkeää. Ensiksi lopeta vaimon palveleminen ja vaadi osallistumaan kodin hoitoon.

Toiseksi vaadi pariterapiaan ja jos vaimosi ei suostu, anna aikaraja erolle tyyliin kuukauden päästä muutan lopullisesti pois.

Vierailija
292/343 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tämä ap täällä vinkuu ja ihmettelee! Jos ei ole rakkautta enää suhteessa ja koko ajan epäilee toista, miksi siinä pitää roikkua ?! Minä en kertakaikkiaan ymmärrä näitä ruikuttajia jotka vaan valittavat eivätkä tee asialle mitään! Täälläkö se tilanne korjaantuu kun ihmettelee ja kyselee, hoh hoijaa, sanon minä! Ja aikuinen mies kyselee ja vinkuu mitä ihmettä voin tehdä?! Mietipä sitä. Jos ei osaa kuolleesta liitosta lähteä, on sitten jäätävä siihen, löysään hirteen roikkumaan!! Näin naisena olen aivan varma että ap:n vaimo on rakastunut ja ihastunut palavasti toiseen mieheen :D Se nimittäin pistää hymyilemään, on niin ihanaa muistella ja ajatella miestä johon on aivan kiimassa ja mahlat virtaa ! 

Vierailija
293/343 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sille että vaimosi tahallaan ei keskustele kanssasi, jotta voisi jatkaa omaa mukavaa elämäänsä. Toivoo ehkä myös että ottaisit eron puheeksi jotta se ei olisi hänen "vikansa"

Vierailija
294/343 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän mä voi oikein erotakaan, kun mitään varsinaista pettämistä ole tapahtunut. Mutta nytkin, tällä samalla hetkellä, vaimoni istuu parvekkeella, poltti tupakan (ei polta normaalisti, vain kun on stressaantunut tms.) ja haroo hiuksiaan auringossa. On mietteissään, ei ota pelkästään aurinkoa. Tein ruoan, häntä ei kiinnosta edes mitä tein ruoaksi. Kysyi vain vienkö lapset ulos pyöräilemään. No en ehkä vie, koska hän vain jatkaisi haaveiluaan...

Tällasta tää on. Ei sen kummempaa. Ei outoja piheluita, ei pitkäks venyneitä iltoja...

Vierailija
295/343 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni itse ulos lasten kanssa ja pyysi mua siivoamaan. Toki siivoan, mut voitais joskus mennä kaikki yhdessä ulos. Vaimoni ei halua liikkua seurassani. En tiedä miks.

Vierailija
296/343 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko ketjun, ja ainoa mitä osaan vastata on että otat vaimolta kuulokkeet päästä (tänään, et huomenna) ja kerrot kiertelemättä miten hänen väheksyvä käyttäytyminen sua kohtaan on törkeän loukkaavaa, ja et huomenna marssit lakitoimistoon ja pistät avioeron harkinta-ajan käyntiin mikäli nyt ei puhuta suita puhtaaksi. Jos naista ei kiinnosta keskustelu, niin eiköhän toi homma ole tossa.

Vierailija
297/343 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelemalla asiat ei etene. En saa asisan selvyyttä. Onko mielestänne liian yliampuvaa mennä vakoilemaan hänen työpaikan luo mitä siellä tapahtuu... Pääsen yleensä häntä ennen töistä ja ehtidin nähdä omin silmin tilannetta.

Vierailija
298/343 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan mene vakoilemaan. Nyt ryhdistäydy, hyvä mies!

Kerrot vaimollesi tunteistasi ja jos hän ei halua keskustella, sinulla on tasan kaksi vaihtoehtoa: jäädä ja kärsiä tai ilmoittaa, että haluat eron. Mieti, kumpaan olet valmis. Molemmat negatiivisia vaihtoehtoja sinulle, mutta elämä on kaikilla joskus hyvinkin raadollista, joten siihen on sitten vain tyytyminen, tällä kertaa. Onneksi elämässä mennään eteenpäin eikä se ole aina huonoa, päinvastoin.

Nyt otat oman elämäsi hallinnan itsellesi ja toimit!

Vierailija
299/343 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon muu auta kuin anna luvsn kanssa käydä kokeilemassa vierasta. Kummasti alkaa halu hiipua kun kyse ei ole enää kielletystä hedelmästä. Ja tuskin haluaa panemista jatkaa jos kokeilemaan päätyy. Ja kerro vaimollesi, että sinäkin kuljet ns. silmät auki ja koska nuoruudessa jäi kokeilut vähemmälle voisit käydä sopivan naisen kanssa nautiskelemassa. Ja ala kiinnittämään huomiota ulkonäköösi jne. Tee vaimosi mustasukkaiseksi. Naiset haluavat sitä, joka on jo toisen oma tai josta muut naiset ovat kiinnostuneita.

Vierailija
300/343 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat toisen omaa. Trolli.