Mitä järkeä miesten on tehdä naisille aloitteita, jos kerran naiset tekevät aloitteita niille miehille, joista ovat kiinnostuneita?
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Minä lähdin treffeille miehen pyynnöstä. Tuskin olisin itse esittänyt treffikutsua. Olisin päätellyt etten kiinnosta miestä. Treffien jälkeen annoin ymmärtää, joten olin aloitteellinen. Avioliittohan siitä syntyi ja yksi lapsikin, mutta ei olisi ellei mies olisi ollut aloitteellinen ensin.
No et todellakaan ollut "aloitteellinen" kun MIEHEN PYYNNÖSTÄ lähdit treffeille.Kumpi otti riskin päätyä naurunalaiseksi? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähdin treffeille miehen pyynnöstä. Tuskin olisin itse esittänyt treffikutsua. Olisin päätellyt etten kiinnosta miestä. Treffien jälkeen annoin ymmärtää, joten olin aloitteellinen. Avioliittohan siitä syntyi ja yksi lapsikin, mutta ei olisi ellei mies olisi ollut aloitteellinen ensin.
No et todellakaan ollut "aloitteellinen" kun MIEHEN PYYNNÖSTÄ lähdit treffeille.Kumpi otti riskin päätyä naurunalaiseksi? Niinpä.
Minkä ikäisen kanssa minä oikein keskustelen (en ole tuo jolle vastasit mutta olen kommentoinut tätä keskustelua monta kertaa)? Naurunalaiseksi? Teetkö aloitteita joillekin 15-vuotiaille pissiksille? Teetkö aloitteita ihan random-naisille täysin puskasta? Kerro muutama viimeisin episodi, joka on johtanut siihen, että olet päätynyt naurunalaiseksi, kun olet mennyt juttelemaan kiinnostavalta vaikuttavalle naiselle. Ehkä sitten on helpompi ymmärtää, mitä siinä oikein on tapahtunut.
fasdsdfasdf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
dfgsdgsdgsdfg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Voi ajatella, että mies on autoilija ja nainen liikennevalo. Nainen näyttää vihreää valoa katsomalla miestä ja se on naisen aloite. Miehen pitää kuitenkin sitten tehdä muutakin kuin olla paikallaan ja ruveta ajamaan lastia perille ja johdatella jatkoa.
Mutta jos kukaan nainen ei edes katso miestä, niin sitten on ihan turha yrittää mitään.
Tuossa olet ihan oikeassa. Jos yrität saada jonkun naisen huomion ja hän tietoisesti väistää katsettasi, niin on aivan turha mennä juttelemaan hänelle. Joskus voi tottakai olla kyse siitä, että nainen ei vain ihan oikeasti ole nähnyt sinua, mutta jos olet hänen näköpiirissään ja hänen on täytynyt huomata sinut, mutta hän ei katso sinua niin hän ei ole kiinnostunut. Eikä se keskustelun aloituksesta muuksi muutu.
Toivottavasti naiset eivät tulkitse samalla tavalla. Usein väistän naisten katseita, mutta se ei tarkoita ettenkö olisi kiinnostunut. Jotenkin on vain kiusallista katsoa toista silmiin, jos ei jutella
eri
Tuota noin. Mistäs naisten pitäisi kiinnostuksesi arvata jos et katso silmiin? Tätä sanotaan silmäpeliksi eli flirtiksi joka alkaa katseiden vaihdolla ja hymyilyllä ja sitten jompi kumpi tulee toisen luo juttelemaan.
Siitä että menen juttelemaan
No onko tämä suorilla kylmiltään juttelemaan meno toiminut sinulle hyvin? Ainakin itsestä olisi outoa jos joku tyyppi yhtäkkiä vaan poukkaa tulla tekemään juttua.
Ihmettelet että joku tulee juttelemaan baarissa? Niin no nykyään suora kopelointi taitaa olla yleisempää. En tajua mikä suomalaisia vaivaa, kun juttelullekin on olemassa tuollainen kynnys
Voi juttelemaan tulla. Se vaan ei ole mikään aloite siinä mielessä. Se on vain juttelua kun ei aikaisemmin ole ollut mitään signaaleja mihinkään suuntaan. Tai mikä sen ainakin se toinen osapuoli ottaa, ihan sama miksi sinä sen tarkoitat.
Kyllä se on aloite. Ei kukaan mene vieraalle ihmiselle baarissa juttelemaan, koska kiinnostaa niin kovasti jonkun randomin näkemykset asioista ihan muuten vaan. Voi tsiisus teidän kanssa.
Voi tsiisus teidän kanssa jotka ette osaa jutella toiselle ihmiselle ilman taka-ajatuksia.
No ei ole tapana alkaa jutella ventovieraalle, jos ei ole jonkilaista motivaatiota tutustua tähän ihmiseen. Toki onhan näitä tyyppejä, jotka alkoholia otettuaan ovat kaikkien kavereita mutta selvinpäin eivät katsoisi edes silmiin. Minusta se on lähinnä rasittavaa, turhan jauhaminen pelkän humaltuneisuuden takia.
Eli jos joku tulee juttelemaan eikä itse ole kiinnostunut voi saman tien istua tuppisuuna ettei tule turhaa jauhantaa? Ei ainakaan kannata alkaa jutella koska silloin se luulee että myös sinua kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei ikinä kannata tehdä aloitetta miehelle, mies tekee aloitteen jos on riittävän kiinnostunut. Jos nainen joutuu tekemään aloitteen, mies ei ole riittävän kiinnostunut ja peli on pidemmän päälle menetetty.
Entäs ne miehet jotka yrittävät jokaista naista? Vakava suhde tiedossa vai?
Mitään muita vaihtoehtoja ei ole kuin miehet, jotka yrittävät jokaista naista ja miehet, jotka eivät tee aloitteita vaikka näkisivät kiinnostavan naisen? Kyllä niitä ainakin ennen on ollut. Ne ovat olleet miehiä, jotka eivät suinkaan yritä kaikkia naisia, mutta jos kiinnostuvat jostain naisesta ja huomaavat tämänkin katsovan itseään "sillä silmällä" tulevat juttusille.
Itselläni on netistä aivan sama kokemus kuin edellisellä kirjoittajalla eli omat aloitteeni eivät ole juuri koskaan johtaneet edes tapaamiseen. Tasoista ei kannata alkaa vääntää, koska ensinnäkään en ole ikinä laittanut viestiä miehelle, jonka kriteereihin en mahdu ja toiseksi on aivan yhdentekevää, millä tasolla minä ja ko. miehet jonkun mukaan olivat, koska kävin läpi kaikki lähialueen miehet ja laitoin viestiä vain niille, joista aidosti kiinnostuin. Toisin kuin miehet ilmeisesti tekevät, en joka tapauksessa olisi laittanut viestiä kenellekään vain siksi, että olisin "rimaa laskemalla" ylipäänsä saanut vastauksia.
Varmaa on ainakin se että suurin osa miehistä ei tee paljon aloitteita.Eniten tekevät ne miehet jotka tekevät niitä jokaiselle.
Eikös sen juuri noin kuulu ollakin? Miehet tekevät aloitteita (vain) kun tapaavat/huomaavat aidosti kiinnostavan naisen. Jos nainen ei ole niin kiinnostava, että mies vaivautuisi tekemään aloitteen, niin kaikki voittavat siinä että hän jättää sen tekemättä.
Meinaatko että näitä miehiä kiinnostaa aidosti kaikki naiset baarissa? Siis kun puhuttiin miehistä jotka yrittävät suunnilleen jokaista? Voittaahan siinä se mies ainakin, jos yksi naisista suostuu seksiin, mutta ei se niitä naisia auta jotka etsivät jotain muuta kuin pelkkää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
fasdsdfasdf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
dfgsdgsdgsdfg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Voi ajatella, että mies on autoilija ja nainen liikennevalo. Nainen näyttää vihreää valoa katsomalla miestä ja se on naisen aloite. Miehen pitää kuitenkin sitten tehdä muutakin kuin olla paikallaan ja ruveta ajamaan lastia perille ja johdatella jatkoa.
Mutta jos kukaan nainen ei edes katso miestä, niin sitten on ihan turha yrittää mitään.
Tuossa olet ihan oikeassa. Jos yrität saada jonkun naisen huomion ja hän tietoisesti väistää katsettasi, niin on aivan turha mennä juttelemaan hänelle. Joskus voi tottakai olla kyse siitä, että nainen ei vain ihan oikeasti ole nähnyt sinua, mutta jos olet hänen näköpiirissään ja hänen on täytynyt huomata sinut, mutta hän ei katso sinua niin hän ei ole kiinnostunut. Eikä se keskustelun aloituksesta muuksi muutu.
Toivottavasti naiset eivät tulkitse samalla tavalla. Usein väistän naisten katseita, mutta se ei tarkoita ettenkö olisi kiinnostunut. Jotenkin on vain kiusallista katsoa toista silmiin, jos ei jutella
eri
Tuota noin. Mistäs naisten pitäisi kiinnostuksesi arvata jos et katso silmiin? Tätä sanotaan silmäpeliksi eli flirtiksi joka alkaa katseiden vaihdolla ja hymyilyllä ja sitten jompi kumpi tulee toisen luo juttelemaan.
Siitä että menen juttelemaan
No onko tämä suorilla kylmiltään juttelemaan meno toiminut sinulle hyvin? Ainakin itsestä olisi outoa jos joku tyyppi yhtäkkiä vaan poukkaa tulla tekemään juttua.
Ihmettelet että joku tulee juttelemaan baarissa? Niin no nykyään suora kopelointi taitaa olla yleisempää. En tajua mikä suomalaisia vaivaa, kun juttelullekin on olemassa tuollainen kynnys
Voi juttelemaan tulla. Se vaan ei ole mikään aloite siinä mielessä. Se on vain juttelua kun ei aikaisemmin ole ollut mitään signaaleja mihinkään suuntaan. Tai mikä sen ainakin se toinen osapuoli ottaa, ihan sama miksi sinä sen tarkoitat.
Kyllä se on aloite. Ei kukaan mene vieraalle ihmiselle baarissa juttelemaan, koska kiinnostaa niin kovasti jonkun randomin näkemykset asioista ihan muuten vaan. Voi tsiisus teidän kanssa.
Voi tsiisus teidän kanssa jotka ette osaa jutella toiselle ihmiselle ilman taka-ajatuksia.
No ei ole tapana alkaa jutella ventovieraalle, jos ei ole jonkilaista motivaatiota tutustua tähän ihmiseen. Toki onhan näitä tyyppejä, jotka alkoholia otettuaan ovat kaikkien kavereita mutta selvinpäin eivät katsoisi edes silmiin. Minusta se on lähinnä rasittavaa, turhan jauhaminen pelkän humaltuneisuuden takia.
Eli jos joku tulee juttelemaan eikä itse ole kiinnostunut voi saman tien istua tuppisuuna ettei tule turhaa jauhantaa? Ei ainakaan kannata alkaa jutella koska silloin se luulee että myös sinua kiinnostaa.
Tokihan minä juttelen takaisin jos joku aloittaa, onneksi sitä ei tapahdu juuri koskaan. En vain itse aloita keskustelua pelkästään huvin vuoksi vieraan ihmisen kanssa.
Mutta naiset monesti kyllä toimivat tuon mukaan, mitä kirjoitit. Heistä moni on huomannut, että miehelle ei kannata antaa yhtään köyttä, jos ei halua että saa takiaisen koko illaksi. Ellei mies sitten satu kiinnostamaan.
Eikös sen juuri noin kuulu ollakin? Miehet tekevät aloitteita (vain) kun tapaavat/huomaavat aidosti kiinnostavan naisen. Jos nainen ei ole niin kiinnostava, että mies vaivautuisi tekemään aloitteen, niin kaikki voittavat siinä että hän jättää sen tekemättä.