Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä miesten on tehdä naisille aloitteita, jos kerran naiset tekevät aloitteita niille miehille, joista ovat kiinnostuneita?

Vierailija
09.05.2018 |

Niin että mitä?

Kommentit (306)

Vierailija
241/306 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gsdfgdfgsdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miess kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen ihan tavallinen pulliainen ja kun näin kauneimman naisen ikinä niin pyysin sitä ulos. Ja se lähti. Tuossa se nyt on ollut kohta kuusitoista vuotta.

Kannatti kysyä.

Varmaan moni tilanteessasi oleva mies kuitenkin miettii että millaista mahtaisi elämä olla jos olisikin sellaisen naisen kanssa joka olisi halunnut minua niin paljon että teki jopa aloitteen.

Mutta jos olette hyvin onnellisia niin ok.

En oikein ymmärrä ajatuksenjuoksuasi. Siis mies näki mielestään maailman kauneimman naisen ja sai haluamansa, koska uskalsi lähestyä tätä. Miten sinä oletat, että se aloitteen tehnyt nainen sinusta pitäisi enemmän kuin se nainen joka suostuu sun aloitteeseen? Voihan olla, että tämä aloitteen tekijä on rutinoitunut aloitteen tekijä, joten hänellä ei ole mitään kynnystä tehdä aloitteita pitkin ja poikin. Sinulle teki aloitteen vaikkapa koska parempaa ehdokasta ei ole tarjolla juuri tai vaikka ihan ajankulukseen. -eri

Naiset eivät todellakaan tee aloitteita ajankulukseen. Miehessä pitää olla jotain TODELLA puoleensavetävää, jotta nainen ottaa aktiivisen roolin. Muuten naiset odottavat passiivisina, jopa silloinkin kun joku vaikuttaa kiinnostavalta. Älä nyt ihan höpöjä puhu. Miehet sen sijaan hakevat monesti pelkkää seksiä eivätkä muutenkaan ole niin tarkkoja ja käyttävät juurikin tätä "kysele sadalta, yksi lähtee" -menetelmää.

Ikävä rikkoa harhaasi näin mutta saatan tänäänkin baarissa heittää flirttiä tai mennä juttelemaan ja joku voi ottaa sen aloitteen mutta en minä ole millään tavalla kiinnostunut. Se on juuri sitä ajankulua ja hupia, ei muuta.

Olen myös jutellut jollekin pelkästään saadakseni seksiä ilman kiinnostusta mihinkään muuhun. En tiedä yllättääkö että naisetkin pitää seksistä?

Vierailija
242/306 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle naiset ovat tehneet oikeastaan koko aikuisikäni aloitteita, mutta yleensä ne on juuri niitä naisia joista en ole lainkaan kiinnostunut. Tykkään käydä yökerhoissa tanssimassa, mutta olen oppinut tanssilattioilla välttelemään naisia, sillä kauniiden naisten ympärille kertyy aina rinki miehiä ja jos valitsen väljemmän paikan niin vähemmän kauniit naiset koittavat peruuttaa minuun kiinni. Viime aikoina olen käynyt parin varatun naisen kanssa tanssimassa, koska he karkottavat minun kimpusta epätoivotut naiset ja toisaalta minun seura karkottaa edes osan heidän seuraansa haluavista miehistä. Tinderin kokeilu vahvisti sen että naama ja habitus ei riitä niihin naisiin joihin tunnen vetoa, mutta toisaalta en viehäty niistä naisista jotka pitävät minua viehättävänä. Sinkkuilu luultavimmin jatkuu siis loputtomiin.

En tiedä enkä tunne yhtään kundia, joka käy tanssimassa kuppiloissa.

Minä tunnen. Niin ne ihmiset, jopa miehet, vaan ovat erillaisia. Kumma juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/306 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Voi ajatella, että mies on autoilija ja nainen liikennevalo. Nainen näyttää vihreää valoa katsomalla miestä ja se on naisen aloite. Miehen pitää kuitenkin sitten tehdä muutakin kuin olla paikallaan ja ruveta ajamaan lastia perille ja johdatella jatkoa.

Mutta jos kukaan nainen ei edes katso miestä, niin sitten on ihan turha yrittää mitään.

Tuossa olet ihan oikeassa. Jos yrität saada jonkun naisen huomion ja hän tietoisesti väistää katsettasi, niin on aivan turha mennä juttelemaan hänelle. Joskus voi tottakai olla kyse siitä, että nainen ei vain ihan oikeasti ole nähnyt sinua, mutta jos olet hänen näköpiirissään ja hänen on täytynyt huomata sinut, mutta hän ei katso sinua niin hän ei ole kiinnostunut. Eikä se keskustelun aloituksesta muuksi muutu.

Toivottavasti naiset eivät tulkitse samalla tavalla. Usein väistän naisten katseita, mutta se ei tarkoita ettenkö olisi kiinnostunut. Jotenkin on vain kiusallista katsoa toista silmiin, jos ei jutella

eri

No niin, nyt asia alkaa avautua. Eli meillä on miehiä, jotka välttävät katsekontaktia. Heille ei heidän mielestään tehdä aloitteita, koska he kokevat naisten katsealoitteet vain kiusallisiksi. He itse puolestaan ilmeisesti kuvittelevat, että naisetkin välttävät heidän katseitaan samasta syystä, eli ovat kiinnostuneita mutta kiusaantuneita. Siispä he menevät juttelemaan juuri niille naisille, jotka ovat kaikin tavoin yrittäneet välttää viestittämästä kiinnostustaan.

Lopputulos: näiden miesten mielestä naiset eivät koskaan tee aloitteita (paitsi kirurgilentäjille) ja he itse taas saavat aina pakit, joten aloitteita ei kannata tehdä.

Vierailija
244/306 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ajatella, että mies on autoilija ja nainen liikennevalo. Nainen näyttää vihreää valoa katsomalla miestä ja se on naisen aloite. Miehen pitää kuitenkin sitten tehdä muutakin kuin olla paikallaan ja ruveta ajamaan lastia perille ja johdatella jatkoa.

Mutta jos kukaan nainen ei edes katso miestä, niin sitten on ihan turha yrittää mitään.

Tuossa olet ihan oikeassa. Jos yrität saada jonkun naisen huomion ja hän tietoisesti väistää katsettasi, niin on aivan turha mennä juttelemaan hänelle. Joskus voi tottakai olla kyse siitä, että nainen ei vain ihan oikeasti ole nähnyt sinua, mutta jos olet hänen näköpiirissään ja hänen on täytynyt huomata sinut, mutta hän ei katso sinua niin hän ei ole kiinnostunut. Eikä se keskustelun aloituksesta muuksi muutu.

Toivottavasti naiset eivät tulkitse samalla tavalla. Usein väistän naisten katseita, mutta se ei tarkoita ettenkö olisi kiinnostunut. Jotenkin on vain kiusallista katsoa toista silmiin, jos ei jutella

eri

Tuota noin. Mistäs naisten pitäisi kiinnostuksesi arvata jos et katso silmiin? Tätä sanotaan silmäpeliksi eli flirtiksi joka alkaa katseiden vaihdolla ja hymyilyllä ja sitten jompi kumpi tulee toisen luo juttelemaan.

Siitä että menen juttelemaan

No onko tämä suorilla kylmiltään juttelemaan meno toiminut sinulle hyvin? Ainakin itsestä olisi outoa jos joku tyyppi yhtäkkiä vaan poukkaa tulla tekemään juttua.

Vierailija
245/306 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä katsekontaktin välttely viittaa taas kerran siihen yhteen ja samaan ongelmaan joka pyörittää näitä loputtomia keskusteluja täällä ja alkaa a-kirjaimella.

Vierailija
246/306 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Tuota noin. Mistäs naisten pitäisi kiinnostuksesi arvata jos et katso silmiin? Tätä sanotaan silmäpeliksi eli flirtiksi joka alkaa katseiden vaihdolla ja hymyilyllä ja sitten jompi kumpi tulee toisen luo juttelemaan.

No onko tämä suorilla kylmiltään juttelemaan meno toiminut sinulle hyvin? Ainakin itsestä olisi outoa jos joku tyyppi yhtäkkiä vaan poukkaa tulla tekemään juttua.

Ihmettelet että joku tulee juttelemaan baarissa? Niin no nykyään suora kopelointi taitaa olla yleisempää. En tajua mikä suomalaisia vaivaa, kun juttelullekin on olemassa tuollainen kynnys

Vierailija
247/306 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Ihmettelet että joku tulee juttelemaan baarissa? Niin no nykyään suora kopelointi taitaa olla yleisempää. En tajua mikä suomalaisia vaivaa, kun juttelullekin on olemassa tuollainen kynnys

Tässä on nyt useammat naiset yrittäneet taas monen sivun ajan viestittää, että kannattaa ensin ottaa se katsekontakti ja siirtyä juttusille vasta, kun se toimii. Mutta ei. Ei vaan mene perille. Älkää siis valittako siitä, että tulee pakit toistensa jälkeen ja etteivät naiset tee aloitteita.

Vierailija
248/306 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse ei ole aloite. Se on korkeintaan merkki, että aloite voisi onnistua. Vihjailu ei ole aloite. Säästä puhuminen, ei ole aloite. Aloite on semmoinen josta ei voi erehtyä, jossa aloitteen tekijä asettaa itsensä alttiiksi torjumiselle, joidenkin mielestä kasvojen mentykselle. 

Vierailija
249/306 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset naiset katsovat muuten silmiini 10x useammin, kuin suomalaiset. Enkä siis puhu kehitysmaista, ihan länsimaista. Helsingin kaduillakin, kun joku vastaantuleva nainen katsoo silmiin, yleensä hän näyttää eteläeurooppalaiselta.

Vierailija
250/306 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Voi juttelemaan tulla. Se vaan ei ole mikään aloite siinä mielessä. Se on vain juttelua kun ei aikaisemmin ole ollut mitään signaaleja mihinkään suuntaan. Tai mikä sen ainakin se toinen osapuoli ottaa, ihan sama miksi sinä sen tarkoitat.

Vierailija
251/306 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

No ihmettelen lähinnä sitä, miksi tyyppi, joka ei millään tavalla näytä minusta kiinnostuneelta tulee juttelemaan minulle. Haluaa olla kaveri ja iskeä jonkun mun seurasta?

Vierailija
252/306 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katse ei ole aloite. Se on korkeintaan merkki, että aloite voisi onnistua. Vihjailu ei ole aloite. Säästä puhuminen, ei ole aloite. Aloite on semmoinen josta ei voi erehtyä, jossa aloitteen tekijä asettaa itsensä alttiiksi torjumiselle, joidenkin mielestä kasvojen mentykselle. 

Nyt taas se kaverin pyytäminen kävelylle, teelle tai leffaan taas ei ole aloitteita? Ei siinä mitään kasvoja menetä, ihan normaalia että toinen nyt ei aina innostu tai ehdi ja erehtymisen mahdollisuus suuri.

Baarissa juttelemaan tuleminenkaan ei siis ole aloite. En minä ikinä ole ajatellut että ne haluaa muuta kuin jutella kun siihen tulevat välillä olen erehtynyt eli erehtymisen mahdollisuus on myös baarissa juttelulle.

Aloite on siis se että suoraan sanoo mitä haluaa niin kukaan ei erehdy. Tästä päästään taas siihen että ei yhtäkään minun parisuhdetta ole edeltänyt aloitetta.

Vierailija
253/306 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset naiset katsovat muuten silmiini 10x useammin, kuin suomalaiset. Enkä siis puhu kehitysmaista, ihan länsimaista. Helsingin kaduillakin, kun joku vastaantuleva nainen katsoo silmiin, yleensä hän näyttää eteläeurooppalaiselta.

Skannaa mahdollisia asiakkaita?

Vierailija
254/306 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te autistit jotka ette pysty katsomaan naisia silmiin ja muutenkaan suksi ei luista. Oletteko ikinä lähestyneet ongelmaanne siitä näkökulmasta että olen autisti enkä siksi saa naista, mitäs nyt? Kai aiheesta on olemassa kirjallisuutta jne.

Vierailija
255/306 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tehnyt aloitetta. Olen nainen.

Ei ole tarvinnut, ja tiedän ettei tarvinne jatkossakaan.

Toisaalta voin myös sanoa, että jos miehestä ei siihen ole, minä olen hälle väärä nainen ;)

Vierailija
256/306 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Olet ilman muuta oikeutettu pitämään tukkimiehen kirjanpitoasi siitä, kumpi sukupuoli tekee enemmän aloitteita. Meille muille ei ole olennaista, kumpi sen aloitteen tekee ja mikä lasketaan aloitteeksi. Mistä puheen ollen: kukaan ei ole tainnut vieläkään osata kertoa minulle, kumpi tässä nykyisessä parisuhteessani teki aloitteen, minä vai mies (kävely + teelle kutsuminen eivät olleet aloite koska ne olisin tehnyt vaikka mies ei olisi vaikuttanut kiinnostavalta).

Vierailija
257/306 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te autistit jotka ette pysty katsomaan naisia silmiin ja muutenkaan suksi ei luista. Oletteko ikinä lähestyneet ongelmaanne siitä näkökulmasta että olen autisti enkä siksi saa naista, mitäs nyt? Kai aiheesta on olemassa kirjallisuutta jne.

Mä olen ainakin ollut puolen vuoden tutkimusjaksolla, jossa mun mielenterveyteni ja persoonani on kartoitettu, eikä mitään autismiin, edes lievään sellaiseen eli Aspergerin oireyhtämään viittaavaa löytynyt.

Vierailija
258/306 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi tehdä "aloitteen", mutta miehen on yleensä tehtävä se virallinen aloite. Voisi sanoa, että olen elämäni aikana saanut useammankin vihjeen naisilta tajuamatta tarttua niihin. Ne tajuaa sitten joskus myöhemmin.

Vierailija
259/306 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen kihlattu teki aloitteen minun näkökulmasta täysin puskista, oltiin oltu hyviä kavereita jo jonkin aikaa. Meillä oli kaveriporukassa niin paljon miehiä ettei mulle yleensä tullut mieleenkään sen suuremmin katsoa heitä sillä silmällä, yksi aiempi säätösekoilu mielessä painaen. Olin toki ollut tietoinen siitä, että mieheni on luonteeltaan ja ulkonäöltään minua viehättävä, mutta varsinaisesti kiinnostuksen herätti hänen aloitteensa.

Vierailija
260/306 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skannaa mahdollisia asiakkaita?

Niin että italialaiset ja espanjalaiset naiset ovat hu***a?

Kaikkea sitä saa täällä lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan