Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amway(?) tuotteet... Kokemuksia, kertokaa! Apua!

Vierailija
05.05.2018 |

Ystäväni on alkanut jälleenmyymään jotain tuotteita joiden merkki on Amway. Hän kehui niitä maasta taivaisiin, ja ostinkin muutamia tuotteita, kun kuulostivat tosi hyviltä. Esim. hammastahnaa, pesuaineita, shampoota, parranajoaineita miehelle sekä muutamia meikkejä tuli ostettua. Halusin tukea ystävääni alkavassa työssään, mutta nyt on alkanut epäilyttämään.

Missään tuotteissa ei ole tuoteselostetta. Itselläni on esimerkiksi herkkä iho ja allergioita ja tuotteiden sisällöt olisi tärkeää saada tietää. Mieheni sai parranajogeelistä pistelevän tunteen kasvoilleen ja jonkinlaista ihottumaa.
Kun tällä hammastahnalla pesee hampaat, hengitys haisee aivan kamalalle ja tuntuu että hampaat eivät puhdistu. Voiko olla mahdollista että nämä tuotteet on jotain huuhaata eikä aidosti turvallisia&toimivia??

Toinen ystäväni sanoi että pestyään Amwayn shampoolla hiuksensa hänen päänahka kuivui todella paljon, kutisi&hilseili eikä tätä ole hänelle ikinä tapahtunut.
Näiden perusteella en taida meikkejä uskaltaa edes kokeilla.
Yritin varovasti kysellä ystävältäni tuotteista mutta hän vakuutti niiden turvallisuutta ja "mahtavuutta", mutta tuoteselosteista ei osannut sanoa muuta kuin ympäripyöreästi jotain.. Ystäväni on fiksu, mutta työnhaussa hänellä on vähäisen koulutuksen takia ollut ongelmia. En silti haluaisi uskoa että hän myisi tuotteita tietäen, että niistä tulee ongelmia?

Haluaisin nyt REHELLISIÄ kokemuksia, faktoja ja tietoa näistä tuotteista! Jälleenmyyjätkin voisi tunnustaa näistä tuotteista jotain anonyymisti, tehdäänkö tätä rahan takia? Miksi näitä edes saa vain jälleenmyyjiltä? En halua enää ostaa mitään, mutta haluaisin kuulla muidenkin kokemuksia! Tuntuu että asiakkaat eivät näistä tykkää mutta jälleenmyyjät puhuvat ympäri. Itsestäni tuntuu melkein jopa töykeältä sanoa ei ystäväni jatkuviin kyselyihin josko me ostettaisiin lisää.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan huonoja kokemuksia, olin itse menossa mukaan. Koko verkostomarkkinointi on kuin iso uskonlahko, sairas sellainen....EN suosittele missään nimessä. Nää ihmiset karkottaa kaikki läheiset sillä pakkomyynnillä.

Vierailija
2/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyramidihuijaus paskoilla ”tuotteilla”, pysykää kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania laatutuotteita olivat ainakin kymmenen vuotta sitten, kun yksi perhetuttu myi noita. Ne käsivoiteet, suihkutuotteet ja meikit olivat oikeita luxustuotteita ainakin silloin. Erikoista jos laatu olisi nyt sitten romahtanut ihan. Tietysti allergioita on kaikenlaisia.

Vierailija
4/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin iso pyramidimarkkinoija, pari pomoa huipulla käärii voitot ja kotikauppias tienaa pennin per saippua. Pysy kaukana.

Vierailija
5/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyramidihuijaus.... myyjät on vähän yksinkertaisia ja luulevat voivansa jäädä eläkkeelle 35-vuotiaina miljoonia tilillä, samalla kun isot pomot nauraa.

Vierailija
6/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan kaverille ettei teidän tarvii ostaa lisää kun ne tuotteet on niin ihanan riittoisia

Vierailija
7/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihintaisia ja liian voimakas tuoksuisia minun mielestäni. Ihminen, joka uskoo tuohon pyramidihuijaukseen ja alkaa jälleenmyyjäksi pääsee hyvin nopeasti eroon ystävistään jatkuvalla tuotteiden tuputtamisellla.

Vierailija
8/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostomarkkinointia ja huonoja tuotteita.Meno  kuin lahkokokouksissa ja pakko käännyttää kaverit. Älä  osta ja pyydä  kaveri kylään vasta kun se on tuosta hullutuksesta toipunut.

Vierailija
9/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylihintaisia ja liian voimakas tuoksuisia minun mielestäni. Ihminen, joka uskoo tuohon pyramidihuijaukseen ja alkaa jälleenmyyjäksi pääsee hyvin nopeasti eroon ystävistään jatkuvalla tuotteiden tuputtamisellla.

Tämä. Lähipiirissä oli useita näitä "pakkomyyjiä." Huom. OLI.

Vierailija
10/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän saa rahaa siitäkin, jos houkuttelee tuttaviaan mukaan myymään, sen takia ne niitä tuotteita kehuu, ja yrittää innostaa muita mukaan. Tälläsia verkostomarkkinointifirmoja on useita mm. Nuskin, zinzino, amway... kaikki yhtä p*skaa.

Vierailija
11/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Amway-verkostomarkkinointiporukka on todella kuin uskonlahko. Yksi pitkään työttömänä ollut tuttava hurahti siihen, minkä jälkeen hänen ystävänsä ovat kaikonneet. Tämän ihmisen puolisokin on touhusta ihan hajalla, aina tavatessamme tilittää asiaa.

Vierailija
12/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysyä visusti erossa noista virityksistä. Niissä ansaitsee todella huonosti vaivannäköön nähden.

Zinzino on samaa paskaa.

Ja niitä passiivisia tuloja ei vaan missään kellään ikinä näy!!!

Vierailija
13/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, en koskaan käyttäisi/söisi tuotetta jossa ei ole tuoteselostetta :/

Vierailija
14/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverini isosisko liittyi tohon, ja yritti myydä meille (alaikäisille) niitä tuotteita, enimmäkseen meikkejä. Ei ostettu. Samana päivänä kun jompi kumpi täytti 18, alko se värvääminen että alettaisiin jälleenmyyjiksi itsekin. Ystäväni sai siskoltaan synttärilahjaksikin jonkun paketin, missä oli amwayn tuotteita...

Mentiin jopa yhteen seminaariin tän isosiskon mieliksi, kun oltiin nuoria ja tyhmiä eikä kehdattu sanoa ei :D olo oli kuin jossain kultissa...

Myöhemmin selvisi että se ois saanut hyvät rahat siitä, jos me oltaisiin ystäväni kanssa liitytty myyjiksi. Ja ainiin jos olisi halunnu ryhtyä myyjäksi ois pitänyt ostaa n. 1500€ maksava jonkinnäkönen 'aloituspakkaus', ja kaikki omat tuotteet ihan saippuasta makarooneihin ois pitänyt vaihtaa amwayn omaksi, että kun asiakkaita tulisi OMAAN KOTIIN, se olis uskottavampaa jos ite käyttäis samoja tuotteita. Itse asuin 19v asti kotona vanhempien kanssa, mitenhän tällänen ois onnistunu...

Nykyään olen 21 ja tää isosisko edelleen myy näitä ja mullekkin näiden vuosien aikana MONTA KERTAA yrittänyt myydä tai saada myyjäksi. Naurettavaa sanon minä. Pysykää joka ikinen kaukana. Ihan sekasin toi kaverini sisko on, ei hirveesti oma perhekään pidä yhteyttä. Joskus hänen äitinsä saattaa häneltä jotain ostaa säälistä varmaan, eihän se muuten pärjää.

Vierailija
15/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sitä vaan sokeasti uskoi hyvän ystävän höpötyksiin näistä... Nyt kun lukee tätä ketjua, on itselläkin typerä olo.

Ap

Vierailija
16/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sitä vaan sokeasti uskoi hyvän ystävän höpötyksiin näistä... Nyt kun lukee tätä ketjua, on itselläkin typerä olo.

Ap

Olet kuitenkin itse tajunnut että tuo ei kannata.

Propsit siitä!

Vierailija
17/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Lähipiirissä oli useita näitä "pakkomyyjiä." Huom. OLI.

OLI? Loppuiko tuotteet kun olivat niin mahtavat😆

Kannattaa lukea Muron Zinzino-ketju.

Vierailija
18/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin valitettavasti vuoden verran Amwayn jälleenmyyjänä, minut houkutteli mukaan mieheni sisko.

Tosiaan mistä edes alottaisi? 😂 Olen onnellinen et pääsin eroon.

Aloitaakseen myymisen, siihen meni paljon rahaa.. useampi tuhat. Aloituspakkaus, ja lisäksi kaikki omat tuotteet tuli vaihtaa Amwayn tuotteiksi, ja tutustua niihin.

Jokaisella myyjällä oli ison pomon laatima tavoite joka kuukaudelle, ja siitä ahdisteltiin ihan koko ajan. Koko ajan soiteltiin ja laitettiin viestiä, että muistappa se tavoite... Tämä painostus sieltä "yläkerrasta" sai minutkin tuputtamaan just perheelle ja ystäville niitä tuotteita. Itse möin kosmetiikkaa, ja pesuaineita ja juurikin sitä hammastahnaa, josta minulla on ihan samat kokemukset kuin AP:lla... Ja myynninhän tuli näyttää rennolta, ja viestit tuttaville oli luokkaa 'Hei mitäs sä tykkäsit siitä saippuasta, ihan mun lemppari. Haluaisitkos ostaa? ;) lupaan ettet pety."

Luennoilla neuvottiin että kaikki lahjat mitä lähipiirilleen antaa, tuli olla Amwayn tuotteita. Melkein hävetti antaa jotain meikkejä omille siskoilleni lahjaksi; eiväthän ne niitä käyttäneet koska olivat fiksumpia kuin minä.

Asiakkaita tuli käymään mun kotona, tai itse ajelin heidän luokseen tuputtamaan näitä. Harjoitin myös puhelinmyyntiä. Heti tuli sanomista jos oli vaikka nivean rasvaa kaapissa.

Olo oli kuin lahkon osallisena.

Vierailija
19/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välttänyt kyseistä verkostomyyntiä. Vuosi sitten ystävättäreni kutsui minut meikkikutsuille. Menin. Kutsut olivat rennot ja kivat, mutta aika pian hoksasin, että kysymys on Amwaysta, jonka tunsin entuudestaan. Yksi ystävyyssuhde kariutunut kyseisen homman vuoksi. Osallistujille tarjottiin alennusprosenttia meikeistä, mikäli itsekn järjestävät kutsut. Minä olin ainut, joka ilmoitin ostavani tuotteet niiden normaalihinnalla enkä suostunut kutsujen järjestämiseen. Mielestäni kutsujen järjestäjät huijattiin hommaan mukaan. Ostin ripsivärin ja puuterin. Puuteri oli kauniissa täytettävässä rasiassa. Ostokseni maksoivat 68 euroa. Kaupasta en ehkä noin kalliita olisi ostanut, mutta koin olevani emännälle sen velkaa. Tuotteisiin olin kyllä tosi tyytyväinen, aion hankkia puuteria lisää, kun se loppuu. Olen käyttänyt puuteria säännöllisesti jo vuoden, eikä se ole vielä puoliksikaan käytetty. Itse en huomannut tuota tuoteselostuksen puutetta, kun en ole allerginen millekään.

Vierailija
20/61 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten on mahdollista, ettei kosmetiikkatuotteissa ole tuoteselostetta mukana? Lain mukaan pitäämolla, se on ihan ehdotonta ja yksiselitteistä. Nyt joku käräyttään noi verkostomarkkinointipellet edes tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän