Kaanko olisit valmis tapailemaan miestä joka ei osoita lainkaan kiinnostusta päästä pöksyihisi?
Kommentit (31)
Vaikka loppuelämän. Osaan hyväillä itseäni. Aina saan.
Eikö ne epätoivoiset vonkaajat ole suurempi ongelma?
Jotkut ovat naimisissa sellaisen kanssa.
Eipä tuo kerro miehestä juurikaan mitään. Ihan hyvä, ettei halua päästä pöksyihin ollenkaan koskaan, mutta ei kerro luonteesta mitään. Voi olla väkivaltainen narsisti, alkoholisti, huonon hygienian omaava, miesvauva yms.....
Miehetkö ne alapeukuttaa? 🤔
Vai kenelle ongelma, jos miestä ei kiinnosta ja nainenkin olisi sujut asian kanssa?
Jos kahvien jälkeen ei pöksyt valahda niin vaihtoon.
Missähän ne naiset on olleet joista tuo olisi hyvä, kyllä ne on närkästyneet jos en ole pöksyissä ollut kun eivät koe itseään kauniina ja haluttavana ja mitä kaikkea. Vaikka kyse olisi seksuaalisesti estoisemmastakin tapauksesta, tuo seksin kiinnostamattomuus kun näyttäisi tulevan vasta myöhemmin suhteessa kiihkeän alun jälkeen.
Niin siis pitääkö meidämmiesten vetää naisten housut nilkoihin heti? Kyse ei nimitäin ole YRITTÄÄ ASIASTA. ANTAKAA SELVÄT MERKIT, KUN MIES TEKEE puolialoiteen. Ja rintojen hyväilyllä se kai korrektisti aloitetaan?
Neanderthalensis kirjoitti:
Niin siis pitääkö meidämmiesten vetää naisten housut nilkoihin heti? Kyse ei nimitäin ole YRITTÄÄ ASIASTA. ANTAKAA SELVÄT MERKIT, KUN MIES TEKEE puolialoiteen. Ja rintojen hyväilyllä se kai korrektisti aloitetaan?
Selvä, sovitaan että sana Moi tarkoittaa anaaliseksiä ja Hei vaginaalista.
Minusta olisi sivistynyttä vaihtaa tuhmia ajatuksia ihan sähköpostilla tai viestitellä. Yllätävän moni nainen sitää tai tykkää ihan BDSM henkisestä keskustelusta.
Se riippuu kauanko jaksaa odottaa. Joskus miehet on vähän ujoja. Jos on ihan tohelo niin ei kannata ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
*nauraa!* ...no esimerkiksi, mut anaali out kun ei oo lyijykynää.
Vierailija kirjoitti:
*nauraa!* ...no esimerkiksi, mut anaali out kun ei oo lyijykynää.
No huh huh tuskin iukaan nainen nyt muutenkaan haluaa lyijykynää peppuunsa!! Olet tosi outo!!
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu kauanko jaksaa odottaa. Joskus miehet on vähän ujoja. Jos on ihan tohelo niin ei kannata ollenkaan.
Mulla kesti nuoruudessa kauan ymmärtää, että pitää olla SIKA tietyssä tilanteessa ja korektius on out.
Laadukas mies. Ottaa rauhallisesti.
Minä olen jo vuosia koittanut päästä vaimoni pöksyihin mutta vaimo on kieltänyt sen ja sanonut että ne pöksyt venyy jos minä niihin tungen.
Treiffailtiin yli puoli vuotta. Oltiin saunottu ja yövyttykin yhdessä. Pusuja ja hellyyttä. Muutaman kerran tein aloitetta, mies torjui.
Mulle se oli ihan ok. Torjuminenkaan ei tuntunut pahalta.
Sitten rohkistuin kysymään. Juttelimme aiheesta pitkään. Häntä pelotti/jännitti... Eksänsä oli ollut ainoa kumppani ja hänen kanssaan olivat olleet 11 vuotta. Heidän suhteensa loppui miehen haluttomuuden takia.
Tutkimuksissa oli käynyt, mitään ns vikaa ei löytynyt. Oli hän haluttomampi ollut aina, mutta vaimon takia suoritti.
Kaikinpuolin kiva ja hyvä mies, että kyllä mä katson mihin suuntaan suhde lähtee.
Nyt olen katsellut kuutisen vuotta. Mukavaahan meillä on ollut. Seksiä satunnaisesti ja se on ollut ihan kivaa. Orgasmin saan joka kerta, oon silleen helppo.
Mä pärjään kyllä. En ole itsekään hurjastelija ollut oikein koskaan. Nuorenakaan istunut siihen median suoltamaan 2-3 kertaa viikossa. Ei kiitos.
Jatketaan näin.
juuri tällainen olisi hyvä. seksi ei kiinnosta.