Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amway(?) tuotteet... Kokemuksia, kertokaa! Apua!

Vierailija
05.05.2018 |

Ystäväni on alkanut jälleenmyymään jotain tuotteita joiden merkki on Amway. Hän kehui niitä maasta taivaisiin, ja ostinkin muutamia tuotteita, kun kuulostivat tosi hyviltä. Esim. hammastahnaa, pesuaineita, shampoota, parranajoaineita miehelle sekä muutamia meikkejä tuli ostettua. Halusin tukea ystävääni alkavassa työssään, mutta nyt on alkanut epäilyttämään.

Missään tuotteissa ei ole tuoteselostetta. Itselläni on esimerkiksi herkkä iho ja allergioita ja tuotteiden sisällöt olisi tärkeää saada tietää. Mieheni sai parranajogeelistä pistelevän tunteen kasvoilleen ja jonkinlaista ihottumaa.
Kun tällä hammastahnalla pesee hampaat, hengitys haisee aivan kamalalle ja tuntuu että hampaat eivät puhdistu. Voiko olla mahdollista että nämä tuotteet on jotain huuhaata eikä aidosti turvallisia&toimivia??

Toinen ystäväni sanoi että pestyään Amwayn shampoolla hiuksensa hänen päänahka kuivui todella paljon, kutisi&hilseili eikä tätä ole hänelle ikinä tapahtunut.
Näiden perusteella en taida meikkejä uskaltaa edes kokeilla.
Yritin varovasti kysellä ystävältäni tuotteista mutta hän vakuutti niiden turvallisuutta ja "mahtavuutta", mutta tuoteselosteista ei osannut sanoa muuta kuin ympäripyöreästi jotain.. Ystäväni on fiksu, mutta työnhaussa hänellä on vähäisen koulutuksen takia ollut ongelmia. En silti haluaisi uskoa että hän myisi tuotteita tietäen, että niistä tulee ongelmia?

Haluaisin nyt REHELLISIÄ kokemuksia, faktoja ja tietoa näistä tuotteista! Jälleenmyyjätkin voisi tunnustaa näistä tuotteista jotain anonyymisti, tehdäänkö tätä rahan takia? Miksi näitä edes saa vain jälleenmyyjiltä? En halua enää ostaa mitään, mutta haluaisin kuulla muidenkin kokemuksia! Tuntuu että asiakkaat eivät näistä tykkää mutta jälleenmyyjät puhuvat ympäri. Itsestäni tuntuu melkein jopa töykeältä sanoa ei ystäväni jatkuviin kyselyihin josko me ostettaisiin lisää.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidin kiinnostuneille aikanaan näitä Amway-ouppeneita, joissa sanoin että 2-5 vuoden kuluttua voitte tienata jopa 120 000 euroa vuodessa. Mitä pitempään olin mukana, sitä enemmän aloin pelätä jonkun kysyvän, että kauankos olet itse ollut mukana ja paljonko tienaat nyt. Kukaan ei kysellyt kuitenkaan. Laitoin bisnekseeni likoon aivan kaiken, meni talous ja meni terveys ja miltei työpaikkakin. Ylälinja vaan kannusti että "what ever it takes, you'll get it back". Saavutin platinatason, mutta bisnes laahasi koko ajan miinuksella. Vuosia hakkasin päätä seinään ja sitten lopetin. Käyttäkää hyvät ihmiset järkeänne, jos tällaiseen lähdette mukaan. Sitkeys muuttuu yllättävän helposti tyhmyydeksi. Kaikki eivät menesty. Mutta huom! Minua ei kukaan huijannut, tein sen ihan itse.

Meidät värvättiin aikoinaan mukaan. Värvääjä kertoi kuinka tekevät rahaa ja muuttavat Espanjaan. Puoli vuotta ja lähdettiin veke koko hommasta. Rahaa menetettiin koko ajan. Valmistuin ammattiini. Ostimme osakehuoneiston, myytiin ja ostettiin okt. Nämä saavutettiin ammatinharjoittajina työssä. Ei, amwaylle! Nämä värvääjät asuvat Suomessa vuokralla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi