Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun masennus, miehen sairaus ja neljä lasta alle 7v! Repikää siitä!

Vierailija
04.05.2018 |

Et se siitä Hyvinvointi Suomesta!

Rahat aina loppu ja ei edes ruokajonoon pääse kun ei oo autoa.

Ja nuoria ollaan vasta 28 ja 26.

Mies olisi taiteellinen ja musikaalinen mut selkä ihan paskana. Ei pystynyt edes kouluja käymään.

Mulla alkoi 2 kk sitten masennus, ja just sopivasti kunta päätti lopettaa meidän kotiavun.

Sitten meidän ihana sosiaalityöntekijä vaihdettiin (tiätty meiltä kysymättä) ja tää uusi nuori mimmi tykkää kiusata ja kyykyttää. Sano ihan ekaks et nyt tuli toinen ääni kelloon.

Arvauskeskuksessa sanottiin et aika pskykologille on kesäkuussa. Miten pärjätään siihen saakka?

Vinkkejä ja tsemppiä pliis!!!!

Kommentit (214)

Vierailija
161/214 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha.Että lykätään maailmaan kersa vuodessa ilman että on mitään käsitystä millä elätetään?? Sitten kun lepsu sossu vaihtuu napakampaan aloitetaan ulina.

Olen kotoisin köyhästä perheestä.Käynyt itse kouluni velaksi ja nyt hyväpalkkaisessa työssä.Ei olis tullut mieleenikään tehdä lapsia ennenkuin elämä oli vakaata ja pystyin tarjoamaan paremmat lähtökohdat kuin itselläni oli.

Näitä surkimuksia ymmärretään ja kaikki kannetaan äärelle, mitään ei tarvitse itse edes yrittää tehdä (paitsi haaveilla pää pilvissä).

Ääni kokoomukselle, on lähtenyt aina ja lähtee vastakin.Tälle pelille on onneksi tulossa loppu...ja turha uhota köyhälistön väkivallalla,miten sitä noin heikko ihminen mitään saisi aikaan silläkään rintamalla!

Vierailija
162/214 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä joskus saattaa puolivahingossakin tulla lapsia enemmän kuin oli tarkoitus.

Oma tarina:

1. Lapsi suunniteltu.

2. Raskaus myös, tulikin kaksoset.

3. raskaus, pilleri petti.

Sitten kun mukaan tuli niin lasten kuin omaa sairautta, hajosikin elämänhallinta vähäksi aikaa totaalisesti.

Ei kyllä tulisi mieleenkään syyttää yhteiskuntaa.

Mainoosti olemme tukea saaneet.

Veikkaan aloitusta provoksi, mutta ei sitä koskaan tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/214 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ois lisää älliä teille kummallekkin päähän?

Taidatte olla kumpikin hieman vajaa älyisiä, tuollaiseen tilanteeseen ei vain ajauduta vahingossa....

Tarkoituksella tehty 4 lasta....

ompa törkypuhettä, alapeukkuja täynnä vaikka vauvantekopalstalla ollaan. ihme sakkia.

Vierailija
164/214 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette tehneet noin monta lasta??????!!!!!!

mitä se lasten määrä siihen liittyy. vauvantekopalstalla ollaan. pelkkää seksiäkö elämä pitäs olla. vai 1 tai 2 lapsen vanhemmatko on joku in?

Vierailija
165/214 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi heräsi kysymys: Minkä ihmeen takia olette lisääntyneet noin holtittomasti jos teillä on kaikki asiat perseellään? Vastuulliset ihmiset eivät tee lapsia tuohon tilanteseen.

Vierailija
166/214 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ!!!!! kaltaisenne perheet kyykkyyn!!!!!! v*tuttaa kaltaisenne pönttöpäät jotka vaan sikiää ilman mitään he*esweedun vastuuta/vastuuntuntoa tai ajatusta voiko sitten supporttaa ne 20000 lasta. 

Ei jeesus. Vai että HiP HoP kaikki kaikessa... no miten olis miehelles taitelijanimeks Lastentekokone. Aika originelli ja osuva. 

Vierailija
167/214 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas rankkoja kommentteja. Kaikkia ei jaksa/pysty lukea. Paljon onnea tulevaisuuteen perheellenne. Yrittäkää jaksaa huolimatta huonosta tilanteesta.

Vierailija
168/214 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yhteiskunnan kannattaisi tukea teidän perhettä, että lapsista kasvaisi tulevaisuuden veronmaksajia. Varmaan tarvitsette kotiapua. Hullua on, että lasten syntyvyydestä valitetaan ja kehotetaan tekemään lapsia, mutta sitten tukea ei tule perheelle, joka näin tekee. Hyvä kun tavalliset suomalaiset perheet tekee lapsia, kuten sotien jälkeen! Tsemppiä teille, ehditte opiskella vielä molemmat, kun olette nuoria. Vaadi teille apua, teet vaikka itse lasu-ilmoituksen perheestäsi (ihan jo masennuksesi ja miehen sairauden perusteella tähän perusteet).

Vierailija
169/214 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et se siitä Hyvinvointi Suomesta!

Rahat aina loppu ja ei edes ruokajonoon pääse kun ei oo autoa.

Ja nuoria ollaan vasta 28 ja 26.

Mies olisi taiteellinen ja musikaalinen mut selkä ihan paskana. Ei pystynyt edes kouluja käymään.

Mulla alkoi 2 kk sitten masennus, ja just sopivasti kunta päätti lopettaa meidän kotiavun.

Sitten meidän ihana sosiaalityöntekijä vaihdettiin (tiätty meiltä kysymättä) ja tää uusi nuori mimmi tykkää kiusata ja kyykyttää. Sano ihan ekaks et nyt tuli toinen ääni kelloon.

Arvauskeskuksessa sanottiin et aika pskykologille on kesäkuussa. Miten pärjätään siihen saakka?

Vinkkejä ja tsemppiä pliis!!!!

Oisit jättänyt lapsiluvun yhteen ja hommannut ammatin ja työtä.

Todella typerää multipoikia kun eväät elämään ovat tuota luokkaa, olette täysin vastuuttomia ihmisiä. Ihan oma valintanne, nyt eläkää asian kanssa. Taiteilijarenttujen kanssa ei kannata lisääntyä ja elämänhallinta näyttää molemmilla olevan ihan olematon jos sossua on tarvinnut avuksi  jo  tuossa vaiheessa.Ehkäisyneuvolassa käyminen ois ollut todella fiksua.

Vierailija
170/214 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette tehneet noin monta lasta??????!!!!!!

Oon aina halunnu suuren perheen. Mulla on ihana suuren perheen malli kotoa <3 Ja kyllä köyhälläkin on oikeus tehdä lapsia, vai?!

Ap

Ei ole oikeutta tehdä lapsia jos niitä ei  kykene elättämään. Laita ne adoptoitaviksi, ihan jokaikinen.

Vierailija
171/214 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kuvittelee, että sossusta saisi rahaa helpolla. Ei saa. Meidän perhe ainakaan. Mies potkaistiin laittomasti vakkariduunista yksi kaunis pv pihalle. Lakimieskään ei tässä tilanteessa auttanut, koska ketä kiinnostaa ulkomaalaisten asiat. 3kk ei tuloja ja sossusta ei euroakaan. Kaksi lasta ja itse äitiysrahalla.

Vierailija
172/214 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on törkeitä kommentteja. Katsokaa peiliin kirjoittajat.

Vierailija
173/214 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai siihen hiphopin harrastamiseen tarvi ku löysät housut. Sitten vaan kadunkulmaan räpättään ja uhoon. Ehkä jonkun kasettimankan vois ottaa mukaan, siitä saa mukavasti biitin siihen hommaan. Selkäkin tykkää kun ei tarvi istua, saa raitista ilmaa ja kolehtia tulee mukavasti.

Tähän väliin on pakko kertoa, kun meidän naapuritaloon muutti oikeasti perhe, jonka isä ulkoiluttaa lapsiaan (n. 3- ja 2-vuotiaat) tuomalla heidät pihalle, istumalla itse penkille, laittamalla hiphopin soimaan jonkinlaisesta boomboxista, ja näpläämällä kännykkäänsä reagoimatta mitenkään lapsiinsa, ja tyypillä on muiden valkoisten miesten hiphop -releitten kukkuraksi KULTAINEN LIPPIS PÄÄSSÄ. Istui viime kesän siinä joka ikinen päivä ainakin silloin kun itse olin kotona.

:D :D Hyvä kun isä vei lapsensa ulos. Kultainen lippishän on lastenkin mielestä hieno.

Vierailija
174/214 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin "juttuihin" sulla ei ole varaa? Valtio tukee ilmeisesti teidän asumista ja ruoansaantia, eikö niin? Tiedoksi sitten, että suurin osa ihmisistä joutuu elämään ilman tekokynsiä ja etelän matkoja. Niitä ei meille muillekaan tarjota ja ne ketkä niitä harrastavat joutuvat yleensä säästämään vuosikausia.

T: 15 vuotta edellisestä matkasta

Siis musavehkeitä miehelle tarkoitin :)

Kunnon mikit, vahvarit, kajarit, mäcci ja musaohjelma, syntsa/keyboardit ainakin et mues pystyis tekee musaa

Ap

Just. Taidoista tai lahjakkuudesta ei niin väliä, mutta vehkeiden pitää olla viimeisen päälle. Arvatekin miehesi makaa sohvalla, valittelee selkäänsä ja sitä ettei ole parin tonnin mäcciä musantekoon.

Oikeasti jos on paloa, halua ja lahjakkuutta niin musiikkia kyllä voi tehdä vaikka viiden kympin kännykällä...

Vierailija
175/214 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on surullisinta:

-ap:n kirjoittama sysisurkea provo

-se, että ihmiset vastaa tosissaan vai

-se, että näitäkin tarinoita on oikeasti?

Vierailija
176/214 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten sanoisin että trolli, mutta mä taidan tuntea tämän perheen :(. Jotenkin tää äiti on nyt stressissä, sillä on live-elämässä todella fiksun ja järkevän tuntuinen.

Vierailija
177/214 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ois lisää älliä teille kummallekkin päähän?

Taidatte olla kumpikin hieman vajaa älyisiä, tuollaiseen tilanteeseen ei vain ajauduta vahingossa....

Tarkoituksella tehty 4 lasta....

Ei olla vajaaälysiä. Mä olen esim käynyt lukion. Ja lapset on meille tosi tärkeitä.

Ap

Joskus suurinta rakkautta omaa lasta kohtaan on olla hankkimatta sitä lasta. Älkää nyt enää ainakaan lisää lapsia hankkiko, ennen kuin talous ja terveys on kunnossa!

Ei kun ilman muuta lisää lapsia tulemaan, saa vähä enemmän lapsilisiä ja isä saa harjoitella niit hiphop liikkeitä vaikka lapsia tehdessä. Winwin :D

Vierailija
178/214 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on surullisinta:

-ap:n kirjoittama sysisurkea provo

-se, että ihmiset vastaa tosissaan vai

-se, että näitäkin tarinoita on oikeasti?

Se, että ihmiset vastaavat aivan törkeästi, vaikka ihan varmasti on olemassa nelilapsisia perheitä, joissa molemmat vanhemmat ovat sairastuneet ja se ei ole ollut "oma valinta".

Vierailija
179/214 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoripari vantaa kirjoitti:

Omistusasunto, ihana vauva, sporttinen vaimo, auto ja moottoripyörä, loistoduunit molemmilla, hassu koira, korkeakoulutettuja molemmat, hyvät palkat, rahaa tilillä, matkustellaan pari kertaa vuodessa, kaikki terveitä niin henkisesti kuin fyysisesti...

Mitä me voitettiin?

teillä ollut onni matkassa...ylimielinen paska..! Kehtaatki. Tyyppillistä Suomi vittumaisuutta, niitä kohtaan jotka kärsii. Törkeä, toivottavasti menetät kaiken ja joku ivailee sulle omalla onnellaan..

Vierailija
180/214 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ilkeitä kommentteja. Jos teillä muilla menee hyvin, niin onneksi olkoon. Miten toisen ongelmat on teidän hyvinvoinnista pois? Pelkäättekö kolahtavan omalle kohdalle?

Eihän tämän perheen asiat olleet pielessä, kun lapset hankittiin. Kuka on sellainen oraakkeli, että tietää tulevat sairaudet ym?

Koska me työssäkäyvät ja asiamme hoitavat maksamme toisten edesvastuuttoman käytöksen ja tukien hyväksikäytön. Jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi tietää ja ottaa vastuuta tulevaisuudesta sen verran, että ammatti ja työ hankitaan ennen lapsia ja lapsia hankitaan vain sen verran kuin on varaa.