Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Juhosta tulee mieleen Sampo Kaulanen 😁
Jarno Laasala.
Just muuten oli uutinen et Atso oli Duudsonit tuli taloon -ohjelmassa, ihmettelinkin kun näytti niin tutulta ennestään.
Rehellinen kysymys: tykkäävätkö nykyajan nuoret miehet naisilla tuollaisesta lookista? Siis naama täynnä pistoksia jo parikymppisenä, tussilla piirretyt karvamadon näköiset kulmakarvat ja valtaisat hämähäkkiripset? Vaatteet noilla mimmeillä on sentään ihan kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen kysymys: tykkäävätkö nykyajan nuoret miehet naisilla tuollaisesta lookista? Siis naama täynnä pistoksia jo parikymppisenä, tussilla piirretyt karvamadon näköiset kulmakarvat ja valtaisat hämähäkkiripset? Vaatteet noilla mimmeillä on sentään ihan kivoja.
No nuohan ovat tuolla sinkkuina. Eivätkä nuo parisuhteissakaan olevat ole kovin kauaa yhdessä olleet. Kannattaa katsoa nuoria naisia, jotka ovat löytäneet itselleen pysyvämmän parisuhteen. Eivät yleensä ole ihan tuon näköisiä. 😅
Pitäähän niiden kuitenkin olla jotenkin viehättäviä, jotta varatuille syntyisi mitään kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yks sinkkutyttö oli "gillette" GEELLÄ.. Voi huutonauru, täällä ollaan kyllä saatu nauraa vatsat kippurassa monta päivää noille sinkkujen esittelyille. Onnea kaikille tulevaisuuteen.
Nauroin samaa, että olisi nyt edes opetellut ääntämään tuon.
Tosin niin surkeata wt-kamaa ne esittelyt ovat, että tuliskohan ne tuotannolta valmiina? Ei siellä kuitenkaan ihan kaikki NIIN tyhjäpäiltä vaikuta sen alun jälkeen. Erityisesti tänä vuonna taso oli säälittävä, aiemmin on sentään löytynyt jokunen, joka on sanonut vain iän, ammatin ja kotipaikkakunnan.
Mun mielestä nämä esittely-iskulainit ovat hauskoja juuri siksi kun ne ovat niin korneja ja huonoja. Luulen, että jokaisen on ollut pakko keksiä joku tai sitten tuotantoyhtiö on keksinyt jokaiselle jonkun. Ja mitä mauttomampaa aina sen parempaa.
Yhdessä tuotannon väen kanssa kehitellään esittelylainit. T. Eräällä kaudella sinkkujengissä
Onko jokaisen pakko sanoa jotain mautonta? Siis oikeasti, jos vain haluaisi sanoa jotain "olen Laura Vantaalta, 23-vuotias, toivottavasti meillä on hauskaa yhdessä!". Antaako tuotanto tehdä niin? Tuollainen normaali ihminen olisi minusta paljon suurempi uhka parisuhteelle kuin joku janskubansku tms.
Onkohan Sinkku-Anders ja Kalle Lamberg jotain sukua kun on aika paljon samaa näköä
Jotenkin näkisin, ettei Iiron Olet mitä syöt-kuntokuuri ole ollut pysyvä elämäntapa...
Ihankun tota Janskua kiinnostaisi mikää Iiro, Iiro on liian vanha hänelle
Kuka meistä miehistä kokee viettelystä/viehätystä tollasiin nuoriin tyttöihin, joilla näkyy naamassa ja vartalossa tuo juominen jo noin nuorena? Miettikää jos vuodessa otetaan 5kg lisää painoa, niin miltä nää mimmit näyttää kun ovat 35v? Tähän meikkaamiseen jo täällä otettiinkin hyvin kantaa, ja olen aivan samoilla linjoilla että aivan hirveitä virityksiä, vähempi parempi. Kaksi tuntia päivässä kannattaa käyttää ennemmin lenkkeilyyn raittiissa ulkoilmassa, kun naaman pakkelointiin, sillon olemus näyttää paljon paremmalta ja freesimmältä. Itse koen viehätystä, jos ihminen osaa kantaa itseään hyvällä itsetunnolla tyylikkäästi ja arvokkaasti, ei nainen saa tehdä itsestään "halvan" oloista.
Miten toi Tiia-raukka selviää tuollaisesta? Saman tien Janne petti.
Mä en kyllä ymmärrä, mitä kukaan näkee tuossa Jannessa. Vielä kun on ikävä pettäjä eikä nyt mitenkään erityisen hyvännäköinenkään. Hyvä vain, että Tiia pääsi hänestä, jos näin oikeasti on.
Jännä miten paljo muuttuu mielikuva jo muutamassa jaksossa...
En oikeesti oo tienny et on olemassa noin vässyköitä miehiä ku Janne. Onkohan sillä omia ajatuksia ja ideoita ollenkaan, ihan täysi muiden vietävissä. Selkärangaton siis suomeksi.
Yllättäen Atso vaikuttaakin näistä varatuista miehistä kaikista suoraselkäisimmältä ja fiksuimmalta. Toki tämäkin voi tästä vielä muuttua. Jotenki erikoista et Lotan mielestä pettäminen on jossain tapauksessa jopa ihan ok, ja Atso oli taas että ei oo hyväksyttyä missään tapauksessa. Siis erikoista et pariskunnan osapuolilla noinkin eriävät näkemykset.
Kuinkas moni täällä on seurannut somesta meneillään olevaa draamaa Jonnan, Jannen ja Tian välillä? Siis asunto, lattiaremontti, pesukone, avaimet, kissat, "ei ole mun lähettämiä viestejä", Vuitton, 14v... 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas moni täällä on seurannut somesta meneillään olevaa draamaa Jonnan, Jannen ja Tian välillä? Siis asunto, lattiaremontti, pesukone, avaimet, kissat, "ei ole mun lähettämiä viestejä", Vuitton, 14v... 😂😂
Mistä tätä voi seurailla? Jonnalla oli ainakin yksityinen ig kun viimeeksi yritin katsoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tätä voi seurailla? Jonnalla oli ainakin yksityinen ig kun viimeeksi yritin katsoa
Facebookissa ryhmä naistenhuone (sensuroimaton) ja jodelin tempparikanavallakin ilmeisesti kiertää viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebookissa ryhmä naistenhuone (sensuroimaton) ja jodelin tempparikanavallakin ilmeisesti kiertää viestit.
https://m.facebook.com/groups/582756545265388?view=permalink&id=9948223…
Tässä suora linkki siihen facekeskusteluun, jos on jo kyseisessä ryhmässä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yks sinkkutyttö oli "gillette" GEELLÄ.. Voi huutonauru, täällä ollaan kyllä saatu nauraa vatsat kippurassa monta päivää noille sinkkujen esittelyille. Onnea kaikille tulevaisuuteen.
Nauroin samaa, että olisi nyt edes opetellut ääntämään tuon.
Tosin niin surkeata wt-kamaa ne esittelyt ovat, että tuliskohan ne tuotannolta valmiina? Ei siellä kuitenkaan ihan kaikki NIIN tyhjäpäiltä vaikuta sen alun jälkeen. Erityisesti tänä vuonna taso oli säälittävä, aiemmin on sentään löytynyt jokunen, joka on sanonut vain iän, ammatin ja kotipaikkakunnan.
Mun mielestä nämä esittely-iskulainit ovat hauskoja juuri siksi kun ne ovat niin korneja ja huonoja. Luulen, että jokaisen on ollut pakko keksiä joku tai sitten tuotantoyhtiö on keksinyt jokaiselle jonkun. Ja mitä mauttomampaa aina sen parempaa.
Yhdessä tuotannon väen kanssa kehitellään esittelylainit. T. Eräällä kaudella sinkkujengissä
Jos oot oikeesti niin kuinka paljon ohjelman tapahtumista on käsikirjoitettu?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Jorkku ja tykkään Orkuista. T. Sinkku-Joonas Bangkokista.
Ps. Milloin Pauliina ja Joonas tulee viettelee varattuja tänne?
Joonaksen iskulause on "tulin vähän panee"
Ja tulevat kuulemma jaksossa 5Ei tule vielä silloin. Juuso ja Vilma tulee kyllä 5. jaksossa.
Mikä pari keskeyttää? Vai keskeyttääkö jotkut? Aika monta potentiaalista vaihtoehtoa olis kyllä :-D Mä en tajua miksi toi meterileuka-Juuso tytsyineen otettiin tällekin kaudelle???