Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Olen Jorkku ja tykkään Orkuista. T. Sinkku-Joonas Bangkokista.
Ps. Milloin Pauliina ja Joonas tulee viettelee varattuja tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin itse joskus 18 v- parikymppisenä kauhea kännikala. Ensimmäisenä ja viimeisenä bilettämässä. Harvinaisen huono harkinta- ja arviointikyky silloin mutta silti en ikimaailmassa olisi hakenut tällaiseen ohjelmaan tai mihinkään muuhunkaan tosi tv:hen mukaan. Ihmettelen näitä ihmisiä, jotka vapaaehtoisesti hakeutuvat tällaisiin ohjelmiin, joissa jo edelliset tuotantokaudet ovat tehneet selväksi mikä ohjelman tarkoitus on. Tarkoituksena on löytää sellaisia ihmisiä mukaan, jotka ovat jollakin tapaa erikoisia tai outoja ja helppoja naureskelun kohteita. Ihmettelen siis näitä tyyppejä, eikö yhtään tule havahtumista, kun pääsevät mukaan ohjelmaan. Vai kuvittelevatko, että ehkä tällä kertaa onkin eri tyyppinen ohjelma ja haettu fiksuja tyyppejä mukaan.
Nuoria houkuttelee kuukauden ilmainen kaukomatka, maksetut ruuat ja juomat ja ohjelmaa seuraava julkisuus.
Ehkä he ajattelevat lähtiessään olevansa jotenkin formaatin yläpuolella, parempia ja vahvempia kuin muut ja "kusettavansa" itselleen helpon ilmaisen reissun.Ihmiset ovat kuitenkin yllättävän heikkoja houkutusten edessä. Nopeasti parisuhde ja maine on myyty halvalla.
Todella erikoinen ajatusmaailma vain. Itsellä ei tulisi mieleen mikään "ilmainen loma", koska toi on kaukana ilmaisesta. Aika paljon saa maksaa siitä, että menettää julkisesti maineensa.
Katoin just MTV3:sta sen Iiron Olet mitä syöt-jakson. Kelluva kakka 🤮
Kaikista kamalin lempinimi on kyllä Jöbis. Ikinään kuullut yhtä noloa ja ällöä nimeä. Tulee vaan mieleen terhakka kikkeli, jöpötys, jöpöttää.. :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikista kamalin lempinimi on kyllä Jöbis. Ikinään kuullut yhtä noloa ja ällöä nimeä. Tulee vaan mieleen terhakka kikkeli, jöpötys, jöpöttää.. :D
Niin tulee xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia noiden sinkkujen esittelylauseet ovat aina niin huonoja? Kenen mielestä on oikeasti hauskaa joku "olen jansku ja tykkään banskusta" tai "olen baarimikko joten minulla on kosteat illat aina" (tämä täysin sama muuten kuultiin muistaakseni viime kaudellakin)
Musta ne on just osa viehätystä! Mitä tyhmemmän ja röyhkeemmän kuuloinen mainoslause, sitä paremmin se herättää varattujenkin huomion. Sanoihan Iirokin, että banskujuttu sai sen kiinnostumaan.
Aattelet oikeesti, että Iiro sanoi sen tosissaan? Okei, jos sanoi, niin kertonee sitten Iirosta jotain. Tosin siis Iirohan muistaakseni sanoi, että "oli ihan hauska" eikä kiinnostumisesta puhunut. Sehän tykästyi Janinan ulkonäköön eikä verbaaliseen ulosantiin.
Enpä kyllä usko, että varatut tai ylipäänsä yhtään ketkään muutkaan kiinnostuvat mistään nu*simisjutuista, takaapäin-hölinöistä, banskuista, kosteuksista tai muista vastaavista myötähäpeää aiheuttavista jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä ihmettelen, miks se on Jöbis eikä Jebis, kun nimi on kuitenkin Jenina. Erikoinen etunimikin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Joonaksen iskulause on "tulin vähän panee"
Ja tulevat kuulemma jaksossa 5
Juhosta tulee mieleen Sampo Kaulanen 😁
Jakson 4 bileissä nukkuva koira 😂 itse ainakin ryyppäämisen sijaan viettäisin aikaa sen seurassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonaksen iskulause on "tulin vähän panee"
Ja tulevat kuulemma jaksossa 5
Ei tule vielä silloin. Juuso ja Vilma tulee kyllä 5. jaksossa.
Juttu luistaa poikkeuksellisen paljon
Siis onko muka aiemmin tullut sinkkuja kesken kauden? Miksi Pauliina ja Joonas ei tullu alussa niin kuin muutkin sinkut?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko muka aiemmin tullut sinkkuja kesken kauden? Miksi Pauliina ja Joonas ei tullu alussa niin kuin muutkin sinkut?
Viime kaudella Amanda ja Kurhinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kaudella Amanda ja Kurhinen.
Ai niin tietysti, unohdin ne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yks sinkkutyttö oli "gillette" GEELLÄ.. Voi huutonauru, täällä ollaan kyllä saatu nauraa vatsat kippurassa monta päivää noille sinkkujen esittelyille. Onnea kaikille tulevaisuuteen.
Nauroin samaa, että olisi nyt edes opetellut ääntämään tuon.
Tosin niin surkeata wt-kamaa ne esittelyt ovat, että tuliskohan ne tuotannolta valmiina? Ei siellä kuitenkaan ihan kaikki NIIN tyhjäpäiltä vaikuta sen alun jälkeen. Erityisesti tänä vuonna taso oli säälittävä, aiemmin on sentään löytynyt jokunen, joka on sanonut vain iän, ammatin ja kotipaikkakunnan.
Mun mielestä nämä esittely-iskulainit ovat hauskoja juuri siksi kun ne ovat niin korneja ja huonoja. Luulen, että jokaisen on ollut pakko keksiä joku tai sitten tuotantoyhtiö on keksinyt jokaiselle jonkun. Ja mitä mauttomampaa aina sen parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas jotain 6-12kk yhdessäolleita pareja. Nojoo, eihän tonne nyt todellakaan mitkään lapsiperheiden vanhemmat, avioliitossa olijat ja 10-20v yhdessä olevat lähdekään.😂
Eivät niin. Koska he ovat aikuisia ja fiksuja ja osaavat setviä ongelmansa joko keskenään suljettujen ovien takana, tai ammattiauttajalla. Ei kukaan täysijärkinen tuonne lähde tekemään itsestään ja muista naurunalaisia. Naurettavaa roskaviihdettä, melkein sääli käy heitä, jotka oikeasti hakevat tuonne. Onneksi omassa suhteessa ongelmat osataan asiallisesti selvittää, eikä hauskanpitoon tarvita överikännejä. Tuo yksikin sinkkuneiti näytti siltä kuin olisi jatkuvasti pikkusievässä 😵🙈 Oikein myötähävetti!
Vierailija kirjoitti:
Jakson 4 bileissä nukkuva koira 😂 itse ainakin ryyppäämisen sijaan viettäisin aikaa sen seurassa
Mä oon kattonu muutenkin, että tänä vuonna on näytetty tosi paljon koiria! Treffeillä keskittyisin koiran rapsutteluun.
Käy kyllä vähän säälikskin varsinkin noita naissinkkuja, kun nykyään kuitenkin nuoriso on useimmiten ihan jotain muuta eli fiksuja, käyttävät alkoholia kohtuudella ja meikkaamisessakin alkaa vähemmän olla enemmän. Ei noita nyt kovin moni ikätoveri voi ainakaan ylöspäin katsoa.
Tuntuu että toi kosteat illat-juttu on lähes joka kaudella jollain sinkulla, millon miehillä, milloin naisilla.