Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaadoin vahingossa tuplamäärän ruokakermaa valkosipuliperunoihin

Vierailija
17.01.2026 |

Perunat pinnalta tummanruskeita, mutta muu laatikko "lillinkiä". Onnistuukohan tämä jos myllään pintaperunat sisään sinne lillinkiin ja yritän ajan kanssa haihduttaa kosteutta pois? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaan sekottelet sitä sun keitosta ja haudutat miedolla lämmöllä niin ylimääräinen neste kuivuu pois.

Vierailija
2/11 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä vinkkinä jatkoa ajatellen, oikeasta kermasta tulee paljon parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas🤔säähän tunari oot.

Vierailija
4/11 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli pakko alkaa itse kokkailemaan. Homma on muutenkin vähän hakusessa, köksän numero oli 7 ja sekin annettiin joskus 1980. Pitäisi varmaan hankkia nainen. -ap 

Vierailija
5/11 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lientä pois ja käytä se johonkin muuhun ruokaan

Paista laatikkoa vielä jonkun aikaa 

Vierailija
6/11 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi muka laittaa ruoka"kermaa" ylipäätään. kannattaa käyttää aitoja raaka-aineita, kuten kermaa, eikä mitään korvikkeita.

Vierailija
7/11 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli pakko alkaa itse kokkailemaan. Homma on muutenkin vähän hakusessa, köksän numero oli 7 ja sekin annettiin joskus 1980. Pitäisi varmaan hankkia nainen. -ap 

Sen naisen hankkimisessa auttaa se, että opit itse kokkaamaan. Liika määrä kermaa ei ole mikään ongelma, hauduttelet sitä ruokaa pidempään, niin saat ylimääräisen nesteen pois, ja ruoasta tulee vain parempaa kuin alkuperäisellä reseptillä.

Vierailija
8/11 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekoita. Laita folio pinnalle ja uuniin alalämpö päälle ja kypsennä lisää, kunnes ei ole niin lilluvaa. 

Voit kuitenkin ottaa uunista pois vaikka olisikin vähän liikaa nestettä vielä, koska asettuu kyllä hetken seisottuaan.

Vierailija
9/11 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen muuttamaan takaisin äidin helmoihin

Vierailija
10/11 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen muuttamaan takaisin äidin helmoihin

Miksi kukaan kommentoisi jotain näin typerää ja ilkeää? 

Vierailija
11/11 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten voi muka laittaa ruoka"kermaa" ylipäätään. kannattaa käyttää aitoja raaka-aineita, kuten kermaa, eikä mitään korvikkeita.

Maitokolmio

Laktoositon ja lisäaineeton ruokakerma 

Valmistusaineet : kerma. Kerman alkuperämaa Suomi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme