Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Mä en ymmärrä tota Lottaa.. sillähän ei mun mielestä ollut mitään varaa olla mustasukkanen niistä bileistä joissa Atso vähän sekoili.. itse kuitenkin joka jaksossa kiehnäs Paavon kanssa ja pussaili.
Atso on liian hyvä Lotalle, niin ulkonäöllisesti kuin sisäisesti :D
Siinä mielessä toi Jöbis-Juhis-fiasko ei ehkä ollu kovin kamala että kumpikaan ei näytä sitä suhdetta/toista osapuolta kauheasti kaipaavan. Varmaan oli hirveetä tuolla saarella kun kaikki tapahtui mutta molemmat siirtyivät äkkiä eteenpäin ja Jöbis vaikutti ihan hyväntuuliselta extrassa. Eniten mietityttää Venlan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohon Lotta/Paavo-caseen. Tän ketjun jossain aika alkupään viesteissä joku kertoi näiden Lotan,Paavon ja Atson tunteneen jo ennen ohjelmaa..? Onko tästä jotain faktaa? Sehän ois Lotalle turvallista valkata just Paavo ”ihastuksekseen” ja Paavo pelais mukana?
Sattuuko nää kaikki olemaan esimerkiks Lahesta? 😂
ovat käyneet samaa koulua
No se selittääkin paljon. Atso onkin Paavon kaveri ja koko kuvio oli viihdettä.
Mun mielestä Lotta ei oo kyllä ollut erityisemmin kiinnostunut Paavosta missään vaiheessa. Enemmän se on ollut Paavo joka niitä pilvilinnoja maalaili, mutta ehkei hänkään niin tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä alkaa uusi ja uudistunut ohjelma temppareista.
Uusiutuminen tarkoittaa, että joka toisen dokauspäivän sijaan viinaa vedetään joka päivä ja Kuroselta leikataan se inhottava luomi poskesta ja ehkä hiukset. Muuta mainittavaa muutosta ei tule tapahtumaan
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä väärin? Olen 40-vuotias nainen, ja olen ehkä ihan pikkuisen ihastunut Atsoon. :o
Ei ole. Itse olen viiskymppinen mies ja koen samoin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo juntit AINA täyttää viinilasin lähes reunoja myöten?
Kertoo junttien sivistys- ja koulutustasosta olennaisimman. Paras oli kun yksillä treffeillä eivät saaneet valkkaripulloa auki kun eivät osanneet käyttää korkkiruuvia oikein. Ruuvi oli pystyssä korkissa ja pullo siirretty pöydänreunaan pois tieltä. Ohjaaja näyttikin pulloa pari kertaa kuin korostaakseen millaisten ihmisten kanssa he joutuvat tekemään töitä.
TomitusTom kirjoitti:
Kyllä tuo Juho on niin nuori vielä, että varmasti käytös voi muuttua paljonkin. Enkä lähtis vertaamaan Juhoa Iiroon. Heillä on Iiron kanssa 10v ikäeroakin, vai enemmänkin.
Itse nyt 35-vuotiaana perheenisänä voin sanoa, että olin juuri 20-vuotiaana melko samantyylinen mitä Juho. Taisin pettää tuossa iässä, mutta kun oikea rakkaus sattui kohdalle, niin meininki oli ihan eri. Nyt isänä ja aviomiehenä ei tulis pettäminen mieleenkään ja samanlainen elämäntyyli mitä parikymppisenä.
Kyllä Iirokin voi tuosta muuttua. Hän näkee jaksot telkkarista. Varmasti kyllä pistää mietityttämään.Ja negatiivista peukkua pukkaa...
Miten kehtaatte peukuttaa tätä? Mies saa aina elää jotain kaksoiselämää. Jos nainen mokaa, hänen maineensa on mennyttä KOKO LOPPUELÄMÄKSI. Aggressiivinen, h-sanaa viljelevä, useasti pettävä mies saa anteeksi ja sekomiehet puolustaa.
Nainen ei IKINÄ saisi vastaavalle käytöksellä puolustelijoita. Tämän takia on ties mitä perheväkivaltaa, kun mies saa vetää miten haluaa. Ja tällaiset saa sukunimen jatkumaan. Huoh.
Miehellä ei ole MITÄÄN vastuuta. Nainen saisi leiman koko iäkseen vastaavasta. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Meiju on aina väsähtäneen näköinen ja oloinen. Vetelä ja kulahtanut olemus.
Kolmikymppisenä pubiruusun ajat alkavat olemaan ohitse, ihmettelen kuinka tuolla taannoin joku sanoi, että Meiju näyttää niin raikkaalle :-) SIis Meiju + kolmen viikon dokausputki = Freesi habitus!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohon Lotta/Paavo-caseen. Tän ketjun jossain aika alkupään viesteissä joku kertoi näiden Lotan,Paavon ja Atson tunteneen jo ennen ohjelmaa..? Onko tästä jotain faktaa? Sehän ois Lotalle turvallista valkata just Paavo ”ihastuksekseen” ja Paavo pelais mukana?
Sattuuko nää kaikki olemaan esimerkiks Lahesta? 😂
ovat käyneet samaa koulua
No se selittääkin paljon. Atso onkin Paavon kaveri ja koko kuvio oli viihdettä.
Mun mielestä Lotta ei oo kyllä ollut erityisemmin kiinnostunut Paavosta missään vaiheessa. Enemmän se on ollut Paavo joka niitä pilvilinnoja maalaili, mutta ehkei hänkään niin tosissaan.
Tää kaveri kuvio mullaki tuli mieleen, mut en niinku nää yhtään mitään järkeä jos suunnitellusti lähtee tollasta kuviota rakentamaan. Kuka siitä hyötyy? Loppupeleissä aika raskasta vetää 3 vkoa tollasta roolipeliä...
Mut toki ovat saattaneet tietää toisensa, mut vaikee uskoa et ois iha ennalta suunniteltu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tota Lottaa.. sillähän ei mun mielestä ollut mitään varaa olla mustasukkanen niistä bileistä joissa Atso vähän sekoili.. itse kuitenkin joka jaksossa kiehnäs Paavon kanssa ja pussaili.
Atso on liian hyvä Lotalle, niin ulkonäöllisesti kuin sisäisesti :D
Unohdat ne Paavon hipsuttelut Lottaa kohden, jotka Paavo kertoi kaikille katsojille. Tilannetta ei ole näytetty, mutta aikaisemmista hipsutteluista, niin tillanne on kumpienkin osalta mennyt rajojen ylitse. Sormi Lotan haarojen välissä ei mielestäni ole kovinkaan soveliasta. Tuskin Atso on edes tästä asiasta mitenkään tietoinen.
Atsohan oli extrassa jo ihan miehen näkönen :D Komee sälli!
Puoli vuotta tuossa iässä vaikutta paljo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Bx0l47LlH1g/?igshid=onm57uong4jy
Siis onko noi nyt oikeesti pari vai mitä tää on?? Uskomaton kausi kun kaikki on kaikkien kanssa
jöbiksellä on poikaystävä muttei paavo. kertoi eilen instalivessä, samoin kertoi että oli iltanotskin jälkeen halunut santerin tuekseen, tuotanto oli soittanut s:lle mutta tämä oli kieltäytynyt
Tuskin on Paavokaan tää poikaystävä.
Iiro on ehkä täysin läpinäkyvä huijari, mutta itse en tuohon Santeriin luottanut yhtään. No, toki voi olla, että oli esim. ryyppäämäässä Thaimaan yössä, eikä hirveästi kiinnostanut itkuvirret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atso on liian hyvä Lotalle, niin ulkonäöllisesti kuin sisäisesti :DUnohdat ne Paavon hipsuttelut Lottaa kohden, jotka Paavo kertoi kaikille katsojille. Tilannetta ei ole näytetty, mutta aikaisemmista hipsutteluista, niin tillanne on kumpienkin osalta mennyt rajojen ylitse. Sormi Lotan haarojen välissä ei mielestäni ole kovinkaan soveliasta. Tuskin Atso on edes tästä asiasta mitenkään tietoinen.
En oo kyllä minäkään katsojana tietoinen mistään haarahipsuttelusta.
Kyllä mulla tuossa PaavoLotta-casessa vähä epäilyttää tuo et muutkin Resortin tyypit sanoi tuosta että Lotta käyttäytyy kameroiden edessä eritavalla kuin sillon kuin kamerat ei kuvaa. Paavohan tätä toitotti kokoajan, ja siinä asiassa on vaan sit Lotan ja Paavon sanat vastakkain. Mutta kun muutkin on sanonut sitä. Kyllä musta vähä tuntuu et Lotta nyt koittaa vähä silotella totuutta. En usko että mitään isompaa on tapahtunut kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kolmikymppisenä pubiruusun ajat alkavat olemaan ohitse, ihmettelen kuinka tuolla taannoin joku sanoi, että Meiju näyttää niin raikkaalle :-) SIis Meiju + kolmen viikon dokausputki = Freesi habitus!?!
Kyse oli Meijun lookista extrassa, ei vikallq iltanuotiolla. Kyllä alkoholipöhötys puolessa vuodessa laskee.
Kaikkihan nuo näyttää 100×freesimmiltä tuolla extrassa, eikä siihen kyl paljo vaadita et näyttää freesimmmältä ku kolmen viikon ryyppyputke jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli Meijun lookista extrassa, ei vikallq iltanuotiolla. Kyllä alkoholipöhötys puolessa vuodessa laskee.
Kyllä, olet oikeassa ja kiinnitin huomiota itsekin samaan. Tosin veikkaan että Meiju on saanut ihonhoitoainetta iholleen, luomuna, kun sitä Iirokin mainosti. Pitää paikat kunnossa.
Täällä avaudutaan Iirosta, joten avaudun minäkin.
Olen samanlainen itserakas ja itsekeskeinen narsisti. Olen koulutettu, hyvässä työssä ja menestyn taloudellisesti, sosiaalisesti ja taannoin myös urheilullisesti.
Iiron toiminta herättää närkästystä ja osittain aiheesta. Mielestäni ainoan virheen Ipa teki siinä, että tuli kameroiden eteen näyttämään omaa toimintaansa. Mielestäni ei ole mitään väärää käyttää "tyhmiä" ihmisiä hyväkseen, se on eräänlaista nykyajan darwinismia. Jos alallani on joku perinnön tai muun kautta vaurastunut henkilö, jolla ei ole käsitystä taloudesta tms. on minulla asenne että rahat pitää ottaa lain rajoissa pois sillä jossain vaiheessa joku muu ne kuitenkin ottaa.
Sama pätee naisiin. Jos seksiä on saatavana pienillä korulauseilla ja hyvällä käytöksellä niin mikä ettei, mitä pahaa siinä on? Ja kuten ihmisluontoon kuuluu, Ipa toimi kuten minäkin: koko ajan etsitään kauniimpaa, varakkaampaa ja vaapaamielisempää naista, parempaa autoa, asuntoa jne. Kyllä elintason pitää näkyä.
Erilainen menestyjä kirjoitti:
Täällä avaudutaan Iirosta, joten avaudun minäkin.
Olen samanlainen itserakas ja itsekeskeinen narsisti. Olen koulutettu, hyvässä työssä ja menestyn taloudellisesti, sosiaalisesti ja taannoin myös urheilullisesti.
Iiron toiminta herättää närkästystä ja osittain aiheesta. Mielestäni ainoan virheen Ipa teki siinä, että tuli kameroiden eteen näyttämään omaa toimintaansa. Mielestäni ei ole mitään väärää käyttää "tyhmiä" ihmisiä hyväkseen, se on eräänlaista nykyajan darwinismia. Jos alallani on joku perinnön tai muun kautta vaurastunut henkilö, jolla ei ole käsitystä taloudesta tms. on minulla asenne että rahat pitää ottaa lain rajoissa pois sillä jossain vaiheessa joku muu ne kuitenkin ottaa.
Sama pätee naisiin. Jos seksiä on saatavana pienillä korulauseilla ja hyvällä käytöksellä niin mikä ettei, mitä pahaa siinä on? Ja kuten ihmisluontoon kuuluu, Ipa toimi kuten minäkin: koko ajan etsitään kauniimpaa, varakkaampaa ja vaapaamielisempää naista, parempaa autoa, asuntoa jne. Kyllä elintason pitää näkyä.
Ainoa vaan, että "Ipa", joka täälläpäin tarkottaa Ilvestä, ei suinkaan etsi koko ajan kauniimpaa ja varakkaampaa. Johan sen näkee naisten kuviakin katsomalla. Samaten sanoi, että Meijulla rahnuskaa vähemmän kuin eksällä.
Iirohan taas ei ole menestynyt eikä kouluttautunut, vaan kaupparatsu, joka yrittää menestyä tai oikeastaan varmaan edes selvitä jotenkin hengissä.
Mut ei siinä mitään pahaa ole hänen kannaltaan, jos elämältä ei muuta halua kuin seksiä ja hauskanpitoa. Kohtuullisen varmaa on se, että perhettä hän ei tule saamaan tuolla menolla. Sit taas toki siinä sikäli on paljonkin pahaa, että hyvä ihminen ajattelee asioita ja tekoja myös toisten kannalta.
jöbiksellä on poikaystävä muttei paavo. kertoi eilen instalivessä, samoin kertoi että oli iltanotskin jälkeen halunut santerin tuekseen, tuotanto oli soittanut s:lle mutta tämä oli kieltäytynyt