Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Kertokaahan nyt joku, että MITÄ naiset näkevät Iirossa? Miksi hän koko ajan saa naisia? En voi mitenkään ymmärtää!
1. Puheet on valheita ja mielistelyä
2. Veloissa korviaan myöten (lehtijuttujen ja oman kertomansa mukaan)
3. Ulkonäkö ei ole komea
Onko hei se se imartelu, joka saa naiset kaatumaan?
Miksei kukaan sano Juholle, että virheistään pitäis jo tossa iässä oppia? Rasittavaa katsoa tota kaavaa, joka toistuu kerta toisensa jälkeen. Vituiks meni, hölömöilin, emmä tiiä. Ja sitte "katuu" ja "pahoittelee", mutta ei aikomustakaan oppia tai muuttaa käytöstä. Eli ei siis aidosti pahoillaan. Tottunut, että nämä kelpaavat selitykseksi, eikä mistään tarvitse ottaa vastuuta. Ja sitte paiskotaan, ku vituttaa oma sekoilu. Voisko kenties tunteitaan opetella käsittelemään ja harjottaa itsehillintää? Rajottaa juomista, kun huomaa että sen vaikutuksesta karkaa mopo käsistä? Ihmettelen ettei iltanuotiolla käsitelty näitä Juhon ongelmia sen kummemmin.
Vierailija kirjoitti:
Onko naiset tosiaan niin typeriä, että lankeavat Iiron puheisiin? Mulla nousee defenssit heti pystyyn kun edes näen miehen, niin lipevän näköinenkin. Ja asia varmistuu síinä vaiheessa kun mies avaa suunsa ja alkaa puhumaan shampanjatilavierailuista Italiassa. Jep, jep.
Ei ole. Mutta voisin kyllä pitää hauskaa kys. hlön kanssa. Negatiivisena puolena tosin vaan tuo jonkinlainen äkkipikainen käytös. Ja jos tilipussi on pahasti miinuksella, niin sellasen kanssa ei ole hauska juhlia, vaikka toisen rahoja ovatkin.
Tuo asia korjattiin jo eli välissä oli ja-sana.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaahan nyt joku, että MITÄ naiset näkevät Iirossa? Miksi hän koko ajan saa naisia? En voi mitenkään ymmärtää!
3. Ulkonäkö ei ole komeaOnko hei se se imartelu, joka saa naiset kaatumaan?
Hauskanpito, jonkinlaiset puhetaidot ja tietty röyhkeys (myötähäpeää ei saa silti aiheuttaa) kelpais mulle. Mutta ei toki aviomiesmatskua.
Eikö kauden alussa epäilty Juhon ja Jöbiksen parisuhteen laatua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meiju oli todella raikkaan ja hyvinvoivan näköisenä extrassa, kaikkea hyvää hänelle<3
Katselitko sä kännissä ohjelmaa? Meijusta ei saa raikasta edes hieromalla siemennestettä iholle. Niin väsynyt ja kulahtanut.
Keskity Iiro nyt siihen omaan erinomaiseen elämääsi ja jätä Meiju rauhaan myös keskustelupalstoilla.
Luuletko sä ihan oikeasti, että Iiro kirjottelee täällä noita edellä olevia sanoja? Tuskinpa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotta tulee jossain vaiheessa tulevaisuudessa pettämään Atsoa.
Mulla vähä samoja ajatuksia, vaikka en haluakaan kenestäkään sanoa että tulee pettämään tms.
Mutta ei tuo ihan täysin tasapainoinen suhde ole minunkaan mielestä, jotenki aika erikoista Lotalta kiistään täysin kaikki tunteet ja fiilikset Paavoa kohtaan..
Jos kyseessä olisi ollut tv:n ulkopuolinen loma ja asuminen samassa resortissa kolmen viikon ajan, olisi Lotta antanut sitä kauneinta Paavolle. Tilanne on aivan toinen jos olet varma, että puoliso ei saa tietää romanssista yhtään mitään verrattuna siihen että olet tietoisesti tv-kameroiden ympäröimä.
Kyllä tuo Juho on niin nuori vielä, että varmasti käytös voi muuttua paljonkin. Enkä lähtis vertaamaan Juhoa Iiroon. Heillä on Iiron kanssa 10v ikäeroakin, vai enemmänkin.
Itse nyt 35-vuotiaana perheenisänä voin sanoa, että olin juuri 20-vuotiaana melko samantyylinen mitä Juho. Taisin pettää tuossa iässä, mutta kun oikea rakkaus sattui kohdalle, niin meininki oli ihan eri. Nyt isänä ja aviomiehenä ei tulis pettäminen mieleenkään ja samanlainen elämäntyyli mitä parikymppisenä.
Kyllä Iirokin voi tuosta muuttua. Hän näkee jaksot telkkarista. Varmasti kyllä pistää mietityttämään.
Ja negatiivista peukkua pukkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meiju oli todella raikkaan ja hyvinvoivan näköisenä extrassa, kaikkea hyvää hänelle<3
Katselitko sä kännissä ohjelmaa? Meijusta ei saa raikasta edes hieromalla siemennestettä iholle. Niin väsynyt ja kulahtanut.
Keskity Iiro nyt siihen omaan erinomaiseen elämääsi ja jätä Meiju rauhaan myös keskustelupalstoilla.
Luuletko sä ihan oikeasti, että Iiro kirjottelee täällä noita edellä olevia sanoja? Tuskinpa vaan.
No en ihmettelis vaikka kirjottelisikin. Iiro on just semmonen ihminen, joka varmasti seuraa silmä kovana näitä keskusteluja, että mitä siitä puhutaan, siitä on hyvin pieni askel kommentointiinkin.
Syksyllä alkaa uusi ja uudistunut ohjelma temppareista.
Vierailija kirjoitti:
3. Ulkonäkö ei ole komeaOnko hei se se imartelu, joka saa naiset kaatumaan?
1. Jos miestä ei tunne tai tiedä ennestään, ei tiedä puheiden olevan valheita ja mielistelyä.
2. Ks. yllä oleva.
3. Ei ole komea, mutta saahan muutkin tavallisen näköiset miehet naisia.
Onko tämä väärin? Olen 40-vuotias nainen, ja olen ehkä ihan pikkuisen ihastunut Atsoon. :o
Mä en ymmärrä tuota hemmetin läheisyyden kaipuuta. Ihan täyttää p...kaa. Mun mies on töiden puolesta paljon poissa kotoa, pisimmillään 8 vkoa erossa ja joo, niin pitkässä ajassa sitä jo kaipaa toista, mutta ei kävisi mielessäkään että ottaisin jonkun muun miehen siihen korvaamaan omani, jotta saisin läheisyyttä. Todella moni varattu temppareissa aina perustelee halailua, vieressä nukkumista tms sillä että on kova läheisyyden kaipuu. 3 viikko ei oo mitään, en usko pätkääkään sitä että tuota aikaa ei vaan pysty olemaan ilman läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla toinen mies voi olla parisuhteella uhka jollei ole edes vähän ihastunut/kiinnostunut tästä? Lotan mielestä voi silti olla
Sanoiko Lotta, että _voisi olla_ uhka, vai ihan että _on_ uhka?
No kuitenkin, mun mielestä voisi sanoa noin mukavan oloisesta miehestä ja varsinkin noissa olosuhteissa missä sitä uhkaa ollaan nimenomaan lähdetty hakemaan ja testaamaan miten siihen reagoi. Jos kysytään, ja varmasti tuolla kysytäänkin, että kuka näistä sinkuista on miellyttävin niin ajattelisin, että se on sitten se uhka. Ei kuitenkaan niin, että parisuhteessa nyt olisi mitään vikaa tai muuta, mutta että jos jonkun kanssa voisi jotain tapahtua niin kuka se olisi. Jos. Uhka on ehkä liian voimakas sana..?
Liityn kuoroon, Atso on ihana, unelmavävy. Mutta tuo jatkuva v-tun hokeminen, pitkä miinus.
Tää Iiron nykyinen naikkonen on myöskin kohtuu öö... muovisen näkönen. Rumaa kai arvostella toisten ulkonäköä, mutta suoraan sanottuna aika jäätävän näkönen.
Voi ei noita Iiron ja Janinan "unelmatreffejä"....🙈
Huikka joka kerta kun Lotta sanoo "tavallaan".
Ois hauska jutella Atson kans ku oon ite samanlainen analysoija :D
Pohdin aina et miksi joku käyttäytyy niin kuin käyttäytyy yms.