Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Meiju on aina väsähtäneen näköinen ja oloinen. Vetelä ja kulahtanut olemus.
Toivottavasti tuotanto on kustantanut Janinalle samppanjapullon tuo koettelemuksen päätteeksi.
tätä sarjaa kattoessa sekoaa noihin jatkuviin mainoskatkoihin.. ei huoh..
KASVA VILLI LAPSI!!-DII-DI-DII-DII-DII-DII KASVAT VAHVEMMAKSI
tuntee olevansa mielisairaalassa aina kun kuulee ton kappaleen
Oonko Ainoa joka on sitä mieltä, että Lotta ei oikeasti ollu ihastunut Paavoon? Ehkä alussa kun ei vielä tuntenut Paavoa juuri ollenkaan, saattoi ajatella hänestä jotain toisin, ehkä vähän jännityksen vuoksi lähentyi häntä mutta kun tutustui Paavoon paremmin, tajusi ettei oikeasti pidä tästä? Mun silmään ainakin näytti siltä että häntä vaan ärsytti/ ahdisti Paavo, muttei vaan kehdannut sitä hänelle ehkä sanoa
Katselin juuri tuon unelmatreffijakson ja siis toi Iiro..... voi hyvää päivää.... Janina nauroi sille sen loppusäädölle, ei olisi voinut uskoa, että 32-vuotias aikuinen ihminen on noin hirrrveen lapsellinen... huhhuh... aikamala...
Vierailija kirjoitti:
Tää Iiron nykyinen naikkonen on myöskin kohtuu öö... muovisen näkönen. Rumaa kai arvostella toisten ulkonäköä, mutta suoraan sanottuna aika jäätävän näkönen.
Mistä sen näkee?
Iltalehdessä oli haastista Venlasta, joka kertoi, että hän vei Juhon nukkumaan hotelliin uutena vuotena. Juho oli ollut ihan naamat (eli sama meno jatkui Suomessa). Seurustelemaan he alkoivat maaliskuussa ja yhteen muutettiin jo vappuna. Siis mitä, onko tää normia nykyään, että heti pitää päästä saman katon alle. Venla ei jaksa treffailla, vaan arki se on parasta. En nyt kuitenkaan hääkirkkoa vielä varaisi, Juhon mukaan Venla kiukutellut aina keskiviikkoisin Temppareiden takia. Eiköhän se arki todellakin ole tämän parin kohdalla jo menossa, jos jo nyt on kränää...
Oli kyllä vähän tylyä Jöbikselle tuossa extrassa, kun Juho selitti, miten onnellinen nyt on ja on ymmärtänyt, ettei parisuhteessa saa toista loukata. Tosi reilua, menit sitten loukkaamaan todella pahasti Jöbistä, että osaat nyt olla sitten uskollinen ja hyvä mies Venlalle.
Ihmettelen kyllä vähän tuotakin, kun sanottiin, miten murtunut mies Juho oli iltanuotiolla, kun minusta hän ei ollut kyllä yhtään murtunut. Moisiokin sanoi, että painoi kädet kasvoihin, mutta en kyllä nähnyt hänen kasvoillaan mitään katumusta, pettymystä, surua tms, vaan pelkästään jokin pieni häpeä ja ehkä helpotus. Koko ajan jankkasi samaa "emmäätiä", mutta ei missään vaiheessa sanonut, että haluaisi korjata asiat Jöbiksen kanssa tai olisi oikeasti pahoillaan. Sanoi vaan, että "paskastihan minä tein, ei siinä nyt auta ja näillä mennään". Ei edes pyytänyt Jöbikseltä kunnolla anteeksi tai halunnut jutella tai kysyä, miltä Jöbiksestä tuntuu, vaan kuittasi koko homman vain "et varmaankaan halua enää jatkaa". Tuli ainakin minulle sellainen vaikutelma, että ei aikonutkaan jatkaa Jöbiksen kanssa ja antoi muka Jöbiksen päättää. Samanlainen luuseri minusta kuin Janne, joka ei itse osaa sanoa, kenen kanssa on parisuhteessa ja kenen ei. Ja sitten kuitenkin ohjelman lopuksi nousevat muka joinakin sankareina niiden vaikeuksien yli.
Niin Juho kovasti vakuutti, että nyt hän on uskollinen ja muuta liiba laabaa. Mutta minuun ei uponnut, tuntuu viinaan menevältä ja silloin homma lähtee lapasesta. Ja eiköhän kesällä tule käytyä vähän viihteellä ja eiköhän sieltä joku suttura löydy. Ja sitten aamulla ihmetellään, että miten tässä näin kävi. Siinä voi sitten kotona kömpiä Venlan viereen katuvana.
Eilisessä extrassa Santeri oli vähän allapäin. Oli tavannut jonkun tytön, mutta homma kuivui kasaan. Syyksi Santeri sanoi, että hän stressasi jaksoja niin paljon. Ei kai se tyttö ole voinut olla mustis, Tempparit kuvattiin viime vuoden puolella ja Santeri oli mielestäni todella symppiksen olonen koko ajan, pieni lomaromanssi Jöbiksen kanssa, mutta sekin vedettiin kunnialla läpi.
Mietiskelijämiettii kirjoitti:
Oonko Ainoa joka on sitä mieltä, että Lotta ei oikeasti ollu ihastunut Paavoon? Ehkä alussa kun ei vielä tuntenut Paavoa juuri ollenkaan, saattoi ajatella hänestä jotain toisin, ehkä vähän jännityksen vuoksi lähentyi häntä mutta kun tutustui Paavoon paremmin, tajusi ettei oikeasti pidä tästä? Mun silmään ainakin näytti siltä että häntä vaan ärsytti/ ahdisti Paavo, muttei vaan kehdannut sitä hänelle ehkä sanoa
Joo en mäkään usko et Lotta oli mitenkään kummemmin ihastunut Paavoon. Aluksi ehkä jotain just -alkuihastusta- tms. tunteilua saatto ollakki. Mut loppua kohden seki näytti hälvenevän. Ja ehkä ennemminki Lottaki ihastu siihen huomioon ja ihailuun mitä Paavo tarjos, ei niinkään Paavoon.
Mut sanotaanko näin et kyllä Lotta anto suuren syyn epäillä hengailemalla niin tiiviisti Paavon kanssa ja kiehnäämällä, vaikka se ei mihinkään olisi johtanut eikä mitään isompia tunteita ollut pelissä.
Mietiskelijämiettii kirjoitti:
Enpä usko tähän. Olisihan voinut ihan helposti ottaa etäisyyttä Paavoon ja valita treffeille muita sinkkuja. Itse luulen, että tuo sinun saamasi vaikutelma on juuri se, minkä Lotta itse halusi antaa kameroille. Jos häntä olisi ärsyttänyt ja ahdistanut, olisi hän varmaankin ollut paljon rennompi sellaisella hälläväliä-asenteella, mutta nyt jännitti koko ajan ja tuntui antavan koko ajan signaaleja kiinnostuksestaan.
Kävi kyllä sääliksi Iiroa 24 treffeillä. Luuli varmasti saavansa pesää kuten Toni ja Juhis mutta ei. Kallis kellokin meni kenties palasiksi ja viinikin jäi pulloon kun ei ollut sitä avaajaa.
Tohon Lotta/Paavo-caseen. Tän ketjun jossain aika alkupään viesteissä joku kertoi näiden Lotan,Paavon ja Atson tunteneen jo ennen ohjelmaa..? Onko tästä jotain faktaa? Sehän ois Lotalle turvallista valkata just Paavo ”ihastuksekseen” ja Paavo pelais mukana?
Vierailija kirjoitti:
Tohon Lotta/Paavo-caseen. Tän ketjun jossain aika alkupään viesteissä joku kertoi näiden Lotan,Paavon ja Atson tunteneen jo ennen ohjelmaa..? Onko tästä jotain faktaa? Sehän ois Lotalle turvallista valkata just Paavo ”ihastuksekseen” ja Paavo pelais mukana?
Sattuuko nää kaikki olemaan esimerkiks Lahesta? 😂
Vierailija kirjoitti:
Mä.en jotenki jaksa uskoa tähän, ei musta jotenki yhtään vaikuttanu siltä että olisivat tunteneet ennestään.
Aika hyvin ne on kyl sit pelannu jos tuotannon selän takana pelleily, kyllä musta esim. Atson reaktiot vaikutti aidoilta.
Mua ärsytti Paavo kaksnelosilla ja muutenkin koko loppukauden, se jankutti koko ajan samanlaista ”läppää” hänestä ja Lotasta ja Lotta vastaili kuivasti tyyliin ”jaahas” ”ai silleen sit” kaikkeen.
Muutenkin kummallinen pari kun Paavo koko ajan vakuutti että näkee että Lotta haluaa enemmän ja on kameroiden sammuessa aivan erilainen kun taas Lotta väitti ettei siinä koskaan ollutkaan mitään. Liiottelevatko molemmat vai mikä lienee totuus.
Ja Iiro oli kaksnelosilla vastenmielinen. Kävi kyllä Janinaa sääliksi.
https://www.instagram.com/p/Bx0l47LlH1g/?igshid=onm57uong4jy
Siis onko noi nyt oikeesti pari vai mitä tää on?? Uskomaton kausi kun kaikki on kaikkien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko nää kaikki olemaan esimerkiks Lahesta? 😂
ovat käyneet samaa koulua
Miksi nuo juntit AINA täyttää viinilasin lähes reunoja myöten?