Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
https://www.seiska.fi/Uutiset/Romanssi-Temptation-Island-Iiron-kaunis-s…
Itse olen mielestäni urheilullinen, rehellinen ja luotettava suomalainen mies ja en mitenkään ymmärrä, että miten tämä Iiro voi saada itselleen Meijun ja nyt tämän Rebecan näköisiä naisia?!? Lihava, narsistinen ja huonot käytöstavat omaava mulkku vaihtaa naisia kuin sukkia! Myönnän, että alkaa kateus nostamaan päätään!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mielestäni urheilullinen, rehellinen ja luotettava suomalainen mies ja en mitenkään ymmärrä, että miten tämä Iiro voi saada itselleen Meijun ja nyt tämän Rebecan näköisiä naisia?!? Lihava, narsistinen ja huonot käytöstavat omaava mulkku vaihtaa naisia kuin sukkia! Myönnän, että alkaa kateus nostamaan päätään!
Hei, ehkä ulkonäöllisesti ihan jees naisia, mutta ehkä sä ansaitsisit myös korvien väliin enemmän tavaraa. Ihmiset hakee älyllisesti oman tasoisiaan kumppaneita. Laske sä ulkonäkörimaa ja keskity enemmän persoonaan.
Mun kuva Juhosta parani Ekstran jälkeen. Jätkä oli komistunut, ja sai sanottua muutakin kuin en tiiä. Jenina oli taas tosi tylsä ja mitäänsanomaton. Ehkä eivät sitten sopineet toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mun kuva Juhosta parani Ekstran jälkeen. Jätkä oli komistunut, ja sai sanottua muutakin kuin en tiiä. Jenina oli taas tosi tylsä ja mitäänsanomaton. Ehkä eivät sitten sopineet toisilleen.
Jenina jäi extrassa vähän ulkopuoliseksi, kun äijäkööri kilpaa hehkutti Juhon sankarillista matkaa temppareissa. Mitäpä siihen petetty ex-puoliso sanomaan, kun Juhon toiminta kuulosti olevan läsnäolijoiden mukaan niin hassunhauskaa, että oikein joukolla sitä hihiteltiin ja ihmeteltiin. Noloa Sami ja Harri, todella noloa!
Joo Jöbis itsekin sanoi instalivessä, että ei tuntunut hyvältä Juhon naisseikkailuilla mässäily siinä extran kuvauksissa
Jöbishän sanoi kauden alussa, että Juho raivomököttää. Löytyi sillekin termille selitys kauden edetessä...
Vierailija kirjoitti:
Onko Fannilla ja Ina Mikkolalla joku sama nutturasyndrooma?
Varmaan sit sama kuin mullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenina jäi extrassa vähän ulkopuoliseksi, kun äijäkööri kilpaa hehkutti Juhon sankarillista matkaa temppareissa. Mitäpä siihen petetty ex-puoliso sanomaan, kun Juhon toiminta kuulosti olevan läsnäolijoiden mukaan niin hassunhauskaa, että oikein joukolla sitä hihiteltiin ja ihmeteltiin. Noloa Sami ja Harri, todella noloa!
Joo! Siinä käytiin kilvan läpi erinäisiä naisia, ja vieressä oleva nainen joutui tätä kuuntelemaan. No ootteko paljon vielä tekemisissä... no mitäpä luulet Kuronen. Todella nöyryyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan tuo tosiaan vähän sellainen "sulla oli neljä naista samassa ohjelmassa, temppariennätys, oot kyllä äijä". Kiva petetyn puolison kuunnella siinä vieressä. Entä, jos roolit olisivat olleet toisin? Jos Jöbis olisi harrastellut käsipuuhia yhden miehen kanssa ja lisäksi pannut kahden miehen kanssa, olisiko se ollut hyvä läppä vai olisiko hän ollut h-ora ja Juhoa säälitty oikein porukalla?
Ei löydy sanoja kun samassa lauseessa valitetaan miten ruma feikki Meiju on, mutta sitten haukutaan riipputissiseks. Silleen, noin se painovoima toimii, ihmisellä on oikeus olla käyttämättä rintsikoita. Vähän kateellisuus haisee. 😅 Onhan Meiju luonnollisesti ihan kaunis, hoikka, pitkät jalat ym, mutta sitten huulitäytteet yms vähän miinustaa mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy sanoja kun samassa lauseessa valitetaan miten ruma feikki Meiju on, mutta sitten haukutaan riipputissiseks. Silleen, noin se painovoima toimii, ihmisellä on oikeus olla käyttämättä rintsikoita. Vähän kateellisuus haisee. 😅 Onhan Meiju luonnollisesti ihan kaunis, hoikka, pitkät jalat ym, mutta sitten huulitäytteet yms vähän miinustaa mun mielestä.
Meijun tissit on kieltämättä jotenkin "liian alhaalla" siihen nähden, että on leikkauttanut ne.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja olin satavarma, että Temppareiden jälkeen yksikään nainen Suomessa ei haluaisi olla Iiroon tekemisissä. Ei voi kuin ihmetellä. Ehkä samanlaisuus yhdistää sitten näitä kahta, ken tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, ehkä ulkonäöllisesti ihan jees naisia, mutta ehkä sä ansaitsisit myös korvien väliin enemmän tavaraa. Ihmiset hakee älyllisesti oman tasoisiaan kumppaneita. Laske sä ulkonäkörimaa ja keskity enemmän persoonaan.
No en nyt tiedä kuulostaako tämä kommentoija, jolle vastasit itsekään järjen jättiläiseltä. Toisin kun ainakaan minusta esim. Meiju ei vaikuta miltään tyhjäpäältä, vaan ihan suht. fiksun ja ajattelevaisen oloinen.
Iirolla on kyllä aika tynnyrin mallinen löysä vartalo, ihme ettei ole panostanut ulkoiseen olemukseensa ja käynyt edes kääntymässä salilla. Ehkä tottunut pärjäämään vain hyvillä puhelahjoilla. Tai entä jos näkeekin itsensä timminä hunksina, koska mitään vikaahan tuonkaltaisissa ihmisissähän ei koskaan ole.
Ja koska Iiro on avoimesti ja rumasti kommentoinut naisten ulkonäköä, ajattelen minullakin olevan oikeus kommentoida hänen ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja olin satavarma, että Temppareiden jälkeen yksikään nainen Suomessa ei haluaisi olla Iiroon tekemisissä. Ei voi kuin ihmetellä. Ehkä samanlaisuus yhdistää sitten näitä kahta, ken tietää.
Jos pitäisi veikata, julkisuus. Jos Iiron kaltainen mies vetää puoleensa senkin jälkeen, mitä on hänestä todistetusti omin silmin nähnyt, ei voi olla muuta syytä. Onhan näitä hännystelijöitä, jotka kärkkyy omaa osuuttaan (kyseenalaisestakin) julkisuudesta. Ja eikös tuossa sitä julkisuutta ole yritetty hakea jo ominkin voimin (missikisat).
Tai sitten on niin sinisilmäinen, että Iiron heittäytyminen uhrin rooliin menee täydestä. Koska sitä hän varmasti tekee, kuvaa itseään uhrina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto sanelee Kuroselle miten suhtautua asioihin, kuuluu formaattiin ja mitä näitä meriselityksiä nyt olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Joutuko Toni taas vankilaa? Kattokaa ig stoori
En tunne Tonia henkilökohtaisesti, joten vaikeata katsoa.
Parasta Extrassa olleessa Iiron ja Meijun haastiksessa oli minusta se, kun Meijulta kysyttiin onko ne Tonin kanssa vielä yhdessä ja hän vastasi kieltävästi :) Löytäisipä jonkun järkevän miehen vaihteeksi tai opettelisi vaikka olemaan yksin jonkin aikaa. Tulee sellainen kuva, että M on kuullut paljon negatiivisia kommentteja ulkonäöstään (ehkä noilta miesystäviltäänkin) kun suunnittelee innokkaasti uusia "kauneus"operaatioita :(
Onko Fannilla ja Ina Mikkolalla joku sama nutturasyndrooma?