Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
5981/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen menestyjä kirjoitti:

Täällä avaudutaan Iirosta, joten avaudun minäkin.

Olen samanlainen itserakas ja itsekeskeinen narsisti. Olen koulutettu, hyvässä työssä ja menestyn taloudellisesti, sosiaalisesti ja taannoin myös urheilullisesti.

Iiron toiminta herättää närkästystä ja osittain aiheesta. Mielestäni ainoan virheen Ipa teki siinä, että tuli kameroiden eteen näyttämään omaa toimintaansa. Mielestäni ei ole mitään väärää käyttää "tyhmiä" ihmisiä hyväkseen, se on eräänlaista nykyajan darwinismia. Jos alallani on joku perinnön tai muun kautta vaurastunut henkilö, jolla ei ole käsitystä taloudesta tms. on minulla asenne että rahat pitää ottaa lain rajoissa pois sillä jossain vaiheessa joku muu ne kuitenkin ottaa.

Sama pätee naisiin. Jos seksiä on saatavana pienillä korulauseilla ja hyvällä käytöksellä niin mikä ettei, mitä pahaa siinä on? Ja kuten ihmisluontoon kuuluu, Ipa toimi kuten minäkin: koko ajan etsitään kauniimpaa, varakkaampaa ja vaapaamielisempää naista, parempaa autoa, asuntoa jne. Kyllä elintason pitää näkyä.

Ei siinä ole mitään pahaa, mutta sitten on turha nillittää, kun "ymmärtävää" naista ei löydy ja sana todellisesta luonteesta leviää. Ei kovin fiksua ja pitkänäköistä halveksia muita ihmisiä, jos ei halua kuolla yksin ilman ystäviä.

Vierailija
5982/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut ei siinä mitään pahaa ole hänen kannaltaan, jos elämältä ei muuta halua kuin seksiä ja hauskanpitoa.  

Tuota... Mitä muuta elämän pitäisi olla kuin hauskaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5983/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samanlainen itserakas ja itsekeskeinen narsisti. Olen koulutettu, hyvässä työssä ja menestyn taloudellisesti, sosiaalisesti ja taannoin myös urheilullisesti.

Iiron toiminta herättää närkästystä ja osittain aiheesta. Mielestäni ainoan virheen Ipa teki siinä, että tuli kameroiden eteen näyttämään omaa toimintaansa. Mielestäni ei ole mitään väärää käyttää "tyhmiä" ihmisiä hyväkseen, se on eräänlaista nykyajan darwinismia. Jos alallani on joku perinnön tai muun kautta vaurastunut henkilö, jolla ei ole käsitystä taloudesta tms. on minulla asenne että rahat pitää ottaa lain rajoissa pois sillä jossain vaiheessa joku muu ne kuitenkin ottaa.

Sama pätee naisiin. Jos seksiä on saatavana pienillä korulauseilla ja hyvällä käytöksellä niin mikä ettei, mitä pahaa siinä on? Ja kuten ihmisluontoon kuuluu, Ipa toimi kuten minäkin: koko ajan etsitään kauniimpaa, varakkaampaa ja vaapaamielisempää naista, parempaa autoa, asuntoa jne. Kyllä elintason pitää näkyä.

Ei siinä ole mitään pahaa, mutta sitten on turha nillittää, kun "ymmärtävää" naista ei löydy ja sana todellisesta luonteesta leviää. Ei kovin fiksua ja pitkänäköistä halveksia muita ihmisiä, jos ei halua kuolla yksin ilman ystäviä.

Olet oikeassa, siksi mainitsi että oli Iirolta vika tikki mennä julkisuuteen.

Vierailija
5984/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämättömän innokas paskanpuhuja tämä Iiro. Ensin lirkuttelee Janinalle että on rakastumassa ja hetki sen jälkeen kiukkuaa ettei kiinnosta vatun vertaa Janinan tunteet eikä koskaan halua enää nähdä yms. Ja samaa showta ollut koko kausi resortilla. Sen jälkeen kun on huutonauranut aikansa herran jutuille voikin vakavoitua ja todeta, että tämä kaveri tarvitsee ihan todella ammattiapua.

Vierailija
5985/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Iiron äiti on katsellut poikansa typeryyttä telkusta niin tuli varmaan mieleen muutaman kerran siinä katsellessa että mikä kohta meni kasvatuksessa pieleen.

Vierailija
5986/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut ei siinä mitään pahaa ole hänen kannaltaan, jos elämältä ei muuta halua kuin seksiä ja hauskanpitoa.  

No ehkä ymmärrät tämän vähän vanhempana. Katsos kun baarissa velaksi mellastaminen ei ole enää hauskaa, kun rahat on loppu ja olet muuta baarikansaa 30 vuotta vanhempi. Vai, mitä sinä ajattelet viisikymppisestä ukosta, joka kännissä lääppii nuoria naisia ja kertoo, että hänellä oli joskus rahaa, hyvä työ ja ystäviä, mutta ei ole enää? Onko hänen elämänsä kadehdittavan hauskaa?

Vierailija
5987/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan, mun on pakko ottaa sanoja vähän takaisin. Tiedän narsistisia mulk*uja, jotka ovat saaneet perheen seksin ja hauskanpidon kylkeen, mutta jatkaneet myös perseilyään. 

Aika monelle pelkkä hauskanpito ei riitä. Itse asiassa se oiskin hyvä, jos riittäis, jolloin henkilö ei nimenomaan loukkaisi ihmisiä parisuhteissa ja avioliitoissa, vaan säätäisi toisten samanlaisten kanssa. Mutta se ei tosiaan riitä, vaan pakko sotkea viattomia ihmisyksilöitä kuvioihin. 

Vierailija
5988/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulinko oikein, että Jöbis sanoo tuossa eilisen instaliven lopussa että "en ole pannut Santeria ja öö, mä tulin jossain kohti"? 😂

Vierailija
5989/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tuota hemmetin läheisyyden kaipuuta. Ihan täyttää p...kaa. Mun mies on töiden puolesta paljon poissa kotoa, pisimmillään 8 vkoa erossa ja joo, niin pitkässä ajassa sitä jo kaipaa toista, mutta ei kävisi mielessäkään että ottaisin jonkun muun miehen siihen korvaamaan omani, jotta saisin läheisyyttä. Todella moni varattu temppareissa aina perustelee halailua, vieressä nukkumista tms sillä että on kova läheisyyden kaipuu. 3 viikko ei oo mitään, en usko pätkääkään sitä että tuota aikaa ei vaan pysty olemaan ilman läheisyyttä.

En ymmärrä minäkään, etenkin kun nuo eivät joudu nysväämään yksin kotona sitä kolmea viikkoa, vaan koko ajan on ihmisiä ympärillä ja kaikenlaista ohjelmaa, treffejä, bileitä, iltanuotioita. Luulisi, ettei tuolla edes ehdi niin paljon miettiä mitään läheisyydenkaipuuta, kun ollaan uudessa ympäristössä ja kamerat kuvaavat koko ajan jne. 

Vierailija
5990/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki jotka haette seuraavalle kaudelle pariskuntana! Muistakaa, etteivät sinkut välttämättä ole kiinnostuneita teistä, vaikka niin antavat ymmärtää. Ei siis kannata mennä ihastumaan kehenkään tuolla, koska siinä voi käydä niin, että menee sekä parisuhde että uusi orastava suhde sen siliän tien! Johan se on nähty useammalla kaudella, esim. Simo ja Janita, Jasmiina ja Benjamin, Juuso ja Jasmin, Juho ja Fanni, Jöbis ja Santeri. 

Aikamoinen sika tuo Santerikin, jos ei sitten tosipaikan tullen halunnutkaan olla Jöbiksen tukena. Hirveää leikkimistä toisen tunteilla! Kamalaa, että jotkut sinkut antavat ymmärtää olevansa ihastuneita, mutta kertovat kameralle, ettei toinen kiinnosta lainkaan tai hyvin vähän. No, se on heidän tehtävänsä tuolla, mutta minusta se on julmaa. 

Vierailija
5991/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tuota hemmetin läheisyyden kaipuuta. Ihan täyttää p...kaa. Mun mies on töiden puolesta paljon poissa kotoa, pisimmillään 8 vkoa erossa ja joo, niin pitkässä ajassa sitä jo kaipaa toista, mutta ei kävisi mielessäkään että ottaisin jonkun muun miehen siihen korvaamaan omani, jotta saisin läheisyyttä. Todella moni varattu temppareissa aina perustelee halailua, vieressä nukkumista tms sillä että on kova läheisyyden kaipuu. 3 viikko ei oo mitään, en usko pätkääkään sitä että tuota aikaa ei vaan pysty olemaan ilman läheisyyttä.

En ymmärrä minäkään, etenkin kun nuo eivät joudu nysväämään yksin kotona sitä kolmea viikkoa, vaan koko ajan on ihmisiä ympärillä ja kaikenlaista ohjelmaa, treffejä, bileitä, iltanuotioita. Luulisi, ettei tuolla edes ehdi niin paljon miettiä mitään läheisyydenkaipuuta, kun ollaan uudessa ympäristössä ja kamerat kuvaavat koko ajan jne. 

Niinpä. Itse olen etäsuhteessa ja näemme kahden viikon välein. Olisi kyllä hankala parisuhde, jos aina tälle välille pitäisi löytää joku, jonka lähellä pitää olla ja jonka kanssa pitää päästä puhumaan. En ymmärrä tuotakaan, kun jankutetaan tuota "on hyvä, että on löytänyt tuolta läheisen ihmisen, jolle pystyy puhumaan". Mitä ihmettä? Ovatko nämä ihmiset jotenkin traumatisoituneita, vai miksi olisi kamalaa, jos ei pääse puhumaan jollekin syvällisesti parin viikon aikana? Mitenköhän nuo sinkut tuolla pärjäävät, kun he eivät löydä tuolta ketään, kenen kanssa voi olla lähekkäin ja kenelle voivat puhua asioistaan? 

Vierailija
5992/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on se ongelma, että elintaso on ulkoa päin määritelty eikä sinun oma makusi. Etsit naista, jota mahdollisimman moni mies kadehtii kainalostasi, mutta ei se ole sinulle sopivin nainen. Ja auto ja asunto on toisten määrittelemää myös.

Oletko hukassa itseltäsi ja tuolla tavalla täytät elämäsi tyhjiötä?

Vierailija
5993/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanni sanoi, että hän on ennenkin harrastanut seksiä kaveripohjalla, niin miksei nytkin. Ehkä se on nykynuorten tapa, mutta itse en olisi herkässä iässä kyennyt siihen, en varmaan vielä näin nelikymppisenäkään.

Ymmärrän paremmin yhden yön jutut, jolloin kumppani on ennestään tuntematon henkilö, jota ei välttämättä enää koskaan kohtaa. Mutta että ensin hengailisin jonkun miehen kanssa kaverina ja sitten päätyisimme vällyjen väliin ja sitten jatkaisimme kavereina taas, kunnes pian taas sänkyyn jne. Kertokaa minulle onko tällainen kovinkin yleistä? 

Fannin käytöshän on sellaisen tyypillisen pleijerin (yleensä yhdistetään miehiin) käytöstä, joka saattaa naiselle esittää ihastunutta, nainen on aivan myyty, ja oikeasti mies on vain seksin perässä. Mites se nyt noin paljon kummeksuntaa aiheuttaa, kun pleijeri onkin nainen? Ehkä Fanni halusi vain panon. Juho sitten typeryksenä meni antamaan.

Olen eri, mutta minusta Fannin kaltainen mies on aivan ku*ipää, mutta niin on myös nainen. Fanni-käytös ei liity fb-kuvioihin, jotka ovat sovittuja. 

Mielestäni sellainen mies tai nainen on ääliö, joka väittää olevansa kiinnostunut, mutta ei oikeasti olekaan. Fanni ei taida olla missään vaiheessa sanonut olevansa kiinnostunut Juhosta enempää kuin kaverina, alussa oli innokas tutustumaan, mutta ne vähäisetkin tunteet laantuivat Juhon käytöksen myötä. Eikä Juho ole tainnut tajuta kysyä/uskaltanut kysyä Fannin kiinnostusta edes.

Ja eiköhän Juho ole tehnyt aloitteet seksiinkin, joten voi olla lähinnä kiitollinen, että pääsi Fannin kanssa sänkyyn 😄

Vierailija
5994/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Iiron äiti on katsellut poikansa typeryyttä telkusta niin tuli varmaan mieleen muutaman kerran siinä katsellessa että mikä kohta meni kasvatuksessa pieleen.

Ellei kyseessä ole joku curling-vanhempi joka on syvästi loukkaantunut nyt miten väärinymmärretty Iiro on ;D

Vierailija
5995/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen koulutettu, hyvässä työssä ja menestyn taloudellisesti, sosiaalisesti ja taannoin myös urheilullisesti." Kiitos samoin, kuvaus sopii täydellisesti myös itseeni (joskin menestyn edelleen urheilullisesti). Enkä ole narsisti. Miten tämä kuvauksesi siis liittyi mihinkään? 

Jos olisit oikeasti sosiaalisesti lahjakas, ymmärtäisit, että valehtelu ja toisten ihmisten satuttaminen on yksinkertaisesti väärin. Eli kyllä, siinä on "jotain pahaa". Lapsikin sen ymmärtää. En tajua, mitä kehuskelemista on leuhkia olevansa sen tason alapuolella.

Vierailija
5996/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin typeriä tyhjät, pinnalliset ja materialistiset ihmiset ovat. Jahtaavat aina parempaa, eivätkä koskaan saavuta onnellisuutta ja tyytyväisyyttä elämään ja itseensä.

Vierailija
5997/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vilma on v. osallisuuko jonna ja janne ensikaudelle kestäisi enemän kuin 8 tuntia,.... #  truelove

näytti vain sen kun jonna kettuili takaisin

Opettele kirjoittamaan.

Vierailija
5998/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meiju on aina väsähtäneen näköinen ja oloinen. Vetelä ja kulahtanut olemus.

Kolmikymppisenä pubiruusun ajat alkavat olemaan ohitse, ihmettelen kuinka tuolla taannoin joku sanoi, että Meiju näyttää niin raikkaalle :-) SIis Meiju + kolmen viikon dokausputki = Freesi habitus!?!

Kyse oli Meijun lookista extrassa, ei vikallq iltanuotiolla. Kyllä alkoholipöhötys puolessa vuodessa laskee.

Kyllä, olet oikeassa ja kiinnitin huomiota itsekin samaan. Tosin veikkaan että Meiju on saanut ihonhoitoainetta iholleen, luomuna, kun sitä Iirokin mainosti. Pitää paikat kunnossa.

Lopeta jo.

Vierailija
5999/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tia sanoi kuukausia sitten et juo tosi harvoin nyt joka päivä jotain juonti kuvia snäpissä näkyvillä 🤔

Jos se treenas eilisiin tempparibileisiin. Oli kuulemma käyttäytyny siellä ihan euroopan omistajan elkein kun oltiinhan sentään LaPpEeNrAnNaSsA :DD

Ollu kanssa pari kertaa samaa aikaa baarissa😂 Ohittelee jonoissa ja kerran ku olin siinä just tilaamas nii hän huutaa iha siin niskan takana hevletin kovaa baarimikolle et ”se mun suosikki ja muista tempparimitta”. Jotenki on olevinaa joku bff sen baarimikon kans yms. Oikeesti meni melkee kuulo ku yks tulee rääkyy siihe taakse. Ärsyttävää, noussu kansan sympatiat päähä. Toivottavasti ei pääse BB taloon.

Tia on kans nii tuhti tyttö, et meinaa kaatuu ku hän tunkee jonon ohi tuupaten muita siin kropalla pois tieltä. Pitäskö ite hakee johonki formaattiin, että sais juomatilauksen tehä rauhassa ilman et joku tempparisankari tulee siihe sellasel ”kattoka mua” meiningil huutaa.

Siis d44 kyl se ny saa ohitella! Onha se ny aikamoinen superjulkkis ku iha 2 jaksoo oli telkkaris! 😂😂😂😂😂 Ei vaa siis oon kuullu samaa, et baarissa hän omistaa kaiken ja muut väistää, ainakin hänen mielestään.

Alussa minunkin sympatiat oli hänen puolellaan, mutta nyttemmin on tullut sellainen kuva, että on vähän semmonen baareissa riehuva "väistäkää mua"-tyyppi! :/

Vierailija
6000/6337 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanni sanoi, että hän on ennenkin harrastanut seksiä kaveripohjalla, niin miksei nytkin. Ehkä se on nykynuorten tapa, mutta itse en olisi herkässä iässä kyennyt siihen, en varmaan vielä näin nelikymppisenäkään.

Ymmärrän paremmin yhden yön jutut, jolloin kumppani on ennestään tuntematon henkilö, jota ei välttämättä enää koskaan kohtaa. Mutta että ensin hengailisin jonkun miehen kanssa kaverina ja sitten päätyisimme vällyjen väliin ja sitten jatkaisimme kavereina taas, kunnes pian taas sänkyyn jne. Kertokaa minulle onko tällainen kovinkin yleistä? 

Fannin käytöshän on sellaisen tyypillisen pleijerin (yleensä yhdistetään miehiin) käytöstä, joka saattaa naiselle esittää ihastunutta, nainen on aivan myyty, ja oikeasti mies on vain seksin perässä. Mites se nyt noin paljon kummeksuntaa aiheuttaa, kun pleijeri onkin nainen? Ehkä Fanni halusi vain panon. Juho sitten typeryksenä meni antamaan.

Olen eri, mutta minusta Fannin kaltainen mies on aivan ku*ipää, mutta niin on myös nainen. Fanni-käytös ei liity fb-kuvioihin, jotka ovat sovittuja. 

Mielestäni sellainen mies tai nainen on ääliö, joka väittää olevansa kiinnostunut, mutta ei oikeasti olekaan. Fanni ei taida olla missään vaiheessa sanonut olevansa kiinnostunut Juhosta enempää kuin kaverina, alussa oli innokas tutustumaan, mutta ne vähäisetkin tunteet laantuivat Juhon käytöksen myötä. Eikä Juho ole tainnut tajuta kysyä/uskaltanut kysyä Fannin kiinnostusta edes.

Ja eiköhän Juho ole tehnyt aloitteet seksiinkin, joten voi olla lähinnä kiitollinen, että pääsi Fannin kanssa sänkyyn 😄

No eipä se Fanni sen enempää oo tehnyt selväksi myöskään kuinka häntä ei todellakaan kiinnosta, ei ole puhunut Juholle nii kuin puhuu kameroille yksin. Fanni vois vaikuttaa ihastuneelta naiselta käytöksensä perusteella, eihän sitä tuu muutenkaan heti kerrottua ja julistettua omia tunteitaan kun mikään ei ole varmaa.

Mutta Fanni vain esittää kiinnostunutta, IRL olisi ihan jonkun muun kanssa eikä varmasti edes juttelisi niin välittävästi Juholle.