Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää kuuluisa Juhon Venla on instassa?
@soutuvene
Vierailija kirjoitti:
Igssä pauliinapriscilla on söpöjä kuvia hänestä ja Samulista, käsitin että he seurustelevat. Vilman puheet on vain hämäystä
Eihän se edes ole Samuli, vaan Jesse.....
Mystinen kyllä toi Venlan ja Juhon kuvio, eihän kumpikaan kiinnittäny toiseen mitään huomiota saarella..
Mutta ei muuta kuin onnea heille, mutta sitä en ymmärrä että miks aina pitää muuttaa heti yhteen!
Taisi Juholla ja Venlalla käydä klassiset "panosta parisuhteeseen" :D
Venla oli täysin näkymätön ainakin minulle ohjelmassa ja yllätyinkin, kun Atso valitsi hänet 24-treffeille. Se, miten on Juhon kanssa päätyny yhteen, on kyllä mysteeri. Ja jos asutaan jo saman katon alla, niin vauhti on melkoinen. Kunhan Juho muistas pysyä selvinpäin ettei taas poikien reissuilla mopo lähtis keulimaan. Tuntuu olevan aika viinan vietävissä ja sitten hölmöillään..
Jaksaisko joku kertoo mitä ruutu+ jaksoissa tapahtui? Kiitos :)
Iiro harrastaa viinejä ja on käynyt shampanjatiloilla... Italiassa :D aika vip-menoa.
Miksi siitä ei puhuttu mitään että Vilma tanssi vieraan miehen käsi perseellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanni herättää kummeksuntaa, koska yleensä tuolla on loppuun asti menneet vain sellaiset, jotka ovat jotenkin olleet kiinnostuneitakin toisesta (eli eivät ole olleet täysin huijareita). Viime vuonna se Eliaksen Jonnakin taatusti oli oikeasti kiinnostunut, vaikka yrittikin Danin porukalle antaa kuvaa, että tässä vaan coolisti hoidetaan homma.
Välillä joku heittää aina panettaa-teorian. Enpä usko, että 3 viikkoa oli niin tuskallista Fannille, että hänen oli vain pakko valita joku kameroiden edessä.
Niin, Fannin sukupuolella ei varmasti ole asia kanssa tekemistä. Ei nainen voi panna vaan huvin vuoksi, Juho on uhri ja Yhyy. Voi luo ja tätä naiviuuden/naisvihan määrää.
Fannin sukupuoli määrittää tässä asenteessa paljon. Ja siitä on kyse. Jos mies toimii samalla tavalla, niin se on vain normaali mies ja hyvä jätkä.
En tiedä muista, mutta ei ainakaan minusta olisi. Kusipäitähän kaikki huijarit ovat.
Jotain kertoo ehkä sekin, että jopa Iiro hämmästeli Fannin peliä. Aina voi tietysti tämänkin kuitata niin, että Iiro ei huomaa silti omaa meininkiään.
Iiro on tyypillinen sika, joka sallii pettämisen miehille mutta ei naisille. Iiro on juuri niitä tyypillisiä miehiä, joiden mielestä mies panee ja nainen antaa. Naisen kroppa on vain miehen omaisuutta. Jos nainen käyttäytyy kuin mies, niin se on Iiron kaltaisten miesten mielestä järkyttävää, mutta jos mies käyttäytyy samalla tavalla, nauretaan räkäisesti päälle, isketään kättä yhteen ja pieraistaan päälle. Että on se niin kova jätkä.
Sinällään en pistäisi kauheasti arvoa Iiron ”mielipiteille” koska on oikea tyyppi esimerkki kaksoisstandardeista.
Tjaa. Saarella uskoisin, että Iiro on kyllä oikeasti viihtynyt Janinan ja Pauliinan kanssa. Ehkä sitten vaikka sen Sallankin, joka tosin omiin silmiini on auttamatta pyrkyri.
Mutta se on jännä, että ihmiset takertuvat siihen, kun on Iiro on muutaman kerran sanonut, että "voISIn ihastua" ja tulkitsevat sen siten, että "olen ihastunut". Ei, hänhän itse asiassa käyttää nimenomaan tuossa kohdin rehellistä konditionaalia eli jättää epävarmuutta ja ehdollisuutta ilmaan, minkä takia lausetta onkin ihan kätevää sanoa käytännössä katsottuna kenelle tahansa. Voisi ihastua, mutta ei silti ole just nyt ihastunut. Teoriassahan kaikki on mahdollista.
Onko sinulta mennyt kaikki muu Iiron sanomiset ohi. Hekumoi törkeillä sanoilla seksistä sinkkujen kanssa, haukkuu Meijua ja retostelee pettämisillään.
Ei ole mennyt. Mutta miten se liittyy siihen, etteikö oikeasti olisi viihtynyt resortissa Janinan ja Pauliinan kanssa? Kumoavatko nämä siis jotenkin toisensa?
En ymmärrä. Sinähän tässä nyt yritit kumota Iiron ällöttävyyttä sillä, että hän puhuu ihastumisesta konditionaalissa. Ei häntä kukaan pelkästään tuon takia tässä hauku.
Täällä on aika paljon mustavalkoisuutta ja yksioikoistamista.
Viestissäni oli kaksi asiaa: havainto siitä, että Iiro on ymmärtääkseni viihtynyt oikeasti Janinan ja Pauliinan kanssa.
Lisäksi kielitieteilijänä olen kiinnittänyt huomiota tuohon kielenkäyttöön eli havainto siitä, miten hän käyttää toistuvasti konditionaalia, joka mahdollistaa paljon käytännössä paskanpuhumista, koska se ei sisällä mitään lupausta tai tosiasiallista tunteista puhumista, vaan perustuu jossittelulle.
Kumpikaan näistä ei pyri millään tavalla ottamaan kantaa Iiron ällöyteen tai vähemmän ällöyteen. Sen sijaan sinä tulit jostain ja aloit puhua Iiron rumista puheista, jotka mielestäni eivät liity kumpaankaan asiaan - tai sitten en ymmärtänyt, kumpaan asiaan liittyivät.
Sä et oo kyllä kielitieteilijää nähnytkään. T. Oikea kielitieteilijä, joka ei ikinä brassailisi alakoulun oppimäärään kuuluvan konditionaalin tunnistamisella. 🤦♀️
Anteeksi vaan, mutta millä oikeudella arvostelet toisen henkilön kielitietämystä, kun itse et edes ymmärtänyt hänen pointtiaan Iiron konditionaalin käytöstä, jolla hän vapauttaa itsensä vastuusta?
Joku tuolla aiemmin mainitsi, että Lotta alkanut jo kaljuuntua. Minun silmään kyllä näyttää vaan siltä, että vaalea juurikasvu alkanut puskea tummaksi värjätyissä hiuksissa esiin kolmen viikon värjäämättömyyden ja auringon vaikutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi kaudella olisi pariskuntia, jotka ovat olleet yhdessä vähintään 2 vuotta.
Kun Suomen versio on brändännyt itsensä jo muutamana kautena kouluttamattomien lähiöteinien ryyppyloma-paneskelu -formaatiksi ja castingissä on piinkova televisioalan ammattilainen, ei ole toivoakaan että ohjelmaan hakee tai saadaan ketään terveessä parisuhteessa elävää, kehitystasoltaan aikuista paria.
Mutta kuka sitä silloin katsoisi?
Onko muita, keiden mielestä 24h-deittijaksot on kaikista tylsimpiä? :D (tosin Iiron&Janinan deitit oli kyl timanttia)
Juuson ja Vilman iltanuotio oli ihan hauska, vaikka siinäkin oli aika paljon toistoa, mutta toi Juhon ja jöbiksen iltanuotio oli vaan yhtä jankkausta. Jöbis koitti saada Juhoa kertomaan miks, mutta kun ei Juho tiedä. Ois kysyny, vaikka että mitä sä ajattelit tuolla saarella, mitä sä tunsit fannia kohtaan, mitä sä tunnet mua kohtaan yms tai Kuronen vois ottaa koppia ja tehdä keskustelusta mielenkiintosempaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita, keiden mielestä 24h-deittijaksot on kaikista tylsimpiä? :D (tosin Iiron&Janinan deitit oli kyl timanttia)
En tiedä, minusta kaikki deitit ovat supertylsiä. Paikat ja aktiviteetit on nähty jo sataan kertaan. Yleensä nykyään kelailen deitit ohi suosiolla.
Mustakin treffit yms. on tylsää katsottavaa. Mua ei itseasiassa enää kiinnosta katsoa koko sarjaa mutta haluan kuitenkin tietää mitä tapahtuu niin luen täältä :p
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt että mitä nää ohjelmassa esiintyvät tyypit saa tosta elämäänsä? Tietty ilmaisen matkan, mut tarkoitan hyvässä mielessä. Se on hiton pieni hinta ilmaisesta matkasta, jos olet menny noloilemaan ja pilannut maineesi, esim. työelämässä voi asiat vaikeutua jos joku googlettelee ja huomaa että toi on se raivari juho tai "jako jaana".. En usko et paskalehdet ketään elättää, ellet ole jo joku urallasi ansioitunut tyyppi, ja aiheutat nyt järisyttäviä uutisia. Ketään ei kiinnosta jos joku tavan tallaaja on jotain tehnyt. Miettikää hetki ennenkuin lähdette mukaan, tai jos lähdette niin kunnioittakaa itseänne, ja mainettanne edes vähän, ja olkaa eduksenne siellä.
ei äläs nyt, kaikki hakemaan ensi kaudelle!!
Vierailija kirjoitti:
Mustakin treffit yms. on tylsää katsottavaa. Mua ei itseasiassa enää kiinnosta katsoa koko sarjaa mutta haluan kuitenkin tietää mitä tapahtuu niin luen täältä :p
Treffien konsepti on jotenkin niin outo, ettei niitä jaksa seurata. Tuotanto valitsee ympäristön, missä juodaan viiniä ja jauhetaan toisen parisuhteesta. Ja sitten lopuksi joku onnellinen pääsee jauhamaan koko vuorokaudeksi treffikumppanin parisuhteesta.
Onneksi kaksnelosilla oli kartingajelua, pääsi Juhokin edes kerran tällä reissulla maaliin asti.
Siis minkä ikäinen tuo Meiju on? Hieman on kulahtanut ulkonäkö saarella. Onko jo lähempänä 40v?
No se sinkku Venla, asuvat ilmeisesti yhdessä nyt. Että tällästä settiä tällä kertaa.