Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin turvakodissa. Mies vannoi muuttuvansa mutta ei muuttunut. Miksi kohtelee näin?

Vierailija
11.10.2024 |

Turvakotiin piti päästä hetkeksi pois selvittämään ajatuksia. Mies on ollut hyvin ilkeä ja alistava. Se on vaikuttanut minuun syvästi se arvaamaton käytös. Kun juo niin käy välillä käsiksi (josta syyttää minua). 

Kun menin turvakotiin niin mies laittoi paljon viestejä. Lupasi muuttua. Aneli vuolaasti ja pyysi että antaisin vielä mahdollisuuden. Sanoi että rakastaa minua eikä halua ketään muuta. Sanoi ettei juo enää ja lupaa todella nyt kaiken muuttuvan. 

Kun haki minut turvakodista niin ensimmäisenä ilkkui mitä ihmettä siellä edes tein ja väheksyi tunteitani. Myöhemmin jopa nauroi ja kavereiden kesken selitti miten naurettavan tempauksen minä tein ja vääristeli asiaa miksi sinne menin. Haukkui lisäksi miten nyt muutkin ovat joutuneet kärsimään tuosta ja että minun pitää ansaita hänen tunteensa takaisin minua kohtaan. 

Kohta taas joi, haukkui ja myöhemmin jälleen kävi käsiksi. Romahdin.

Miksi hän kohtelee noin? Miksi lupasi ja aneli mutta teki minusta lopulta syntipukin ja naurettavan. 

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kohtelee sinua noin, koska annat hänen kohdella itseäsi noin.

Vierailija
2/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se narsisti paremmaksi muutu, pahenee vaan.

Tee viisaasti ja eroa.

Vierailija
4/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on kusipää. Lopuksi ottaa kännipäissään sulta hengen. Lähde äläkä ikinä palaa.

Vierailija
5/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde uudestaan sinne turvakotiin ja ota ero. Osa miehistä ei ansaitse perhettä tai vaimoa lainkaan. 

Vierailija
6/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen muutu. Hän on tuollainen aina. Sopeudu tai eroa. Itse eroaisin heti.

Vierailija
7/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee viisaasti ja eroa.

Narsisti sydän läheisriippa. 

Vierailija
8/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies, sanooko mitään?

Vierailija
9/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee noin, ja tulee tekemään noin ihan loppuun asti. Koska hän ei rakasta sinua, ei ole koskaan rakastanut, eikä tule koskaan rakastamaan. Mitä enemmän alistut ja miellytät, sen kovempaa kyytiä saat. 

Täytyy olla aika tyhmä ettei tätä tajua. Kun maailman on täynnä just näitä ihan samanlaisia tarinoita tismalleen samalla kaavalla. 

Mutta sanotaan se nyt vielä kerran. Ei, mies ei  muutu. ei ensi kerralla eikä sitä seuraavallakaan. Älä ole tyhmä, ja usko puheita, usko tekoja. 

Vierailija
10/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä ei tapahtunut

Vierailija
11/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tekee noin, koska on väkivaltainen paska. Usko pois, miehesi käytös on täydellinen oppikirjaesimerkki siitä miten väkivaltainen ihminen käyttäytyy. Jos et usko, soita vaikka sinne turvakotiin ja kysy.

Vierailija
12/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännis on aina jännis. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
13/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on? Hän kohtelee sinua huonosti ja syyllistyy rikokseen. Sinun tehtäväsi on pitää huolta itsestäsi.

Vierailija
14/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi SINÄ kohtelet itseäsi noin ja palaat väkivaltaisen mulkun luokse? Oma asunto, oma elämä. Hyväksyt siihen vain ihmisiä, jotka kohtelevat sinua hyvin

Vierailija
15/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee viisaasti ja eroa.

Ei läheisriippuvaiset eroa. Tuollaisessa suhteessa on kaksi aikuista lasta joiden säröt osuu yhteen. Toinen oikeuttaa ja toinen alistuu. 

Vierailija
16/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sille luvan pahoinpitelyyn kun palaat sen luo. Se oikea aika jättää mies on heti, ei vasta kun sinut on hakattu ja haukuttu pysyvästi invalidiksi.

Vierailija
17/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kohtelee sinua noin, koska annat hänen kohdella itseäsi noin.

Ai mitä ihanaa uhrin syyllistämistä. Raiskatulle sanot varmaan, että miksi pukeuduti minihameeseen tai shortseihin. Tai miksi meikkasit.

Vierailija
18/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte varmaankin Porvoossa !!

Vierailija
19/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain ymmärtää miksi tosiaan anelee ja sanoo rakastavansa. Itkee kun lähden ja tekee kaikkensa että palaan. Miksi nähdä kaikki se vaiva kun kuitenkin tuntuu inhoavan minua ja huutaa taas sekä nöyryyttää? Miksi niin suuri show jos ei sitten kuitenkaan halua minua oikeasti tai elää sovussa kuten aina sanoo? Sanoo haluavansa lapsen, rakastaa, vakaan suhteen mutta sitten käyttäytyy noin? Sen haluan ymmärtää. 

En halua lasta hänen kanssaan enkä olla yhdessä mutta olen todella rikki. Ap

Vierailija
20/89 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Jos tämä on trolli niin sitten on sairas trolli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan