Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
KOSH kirjoitti:
...toinen mikä kiinnostaa:
1) Paneskeleeko Jöbis? (viime viikon jaksossa oli tiiserina lyhyt pätkä josta voisi näin päätellä)
2) Paneskeleeko Juhis vielä kerran?
1. Todennäköisyys sekupuoliaktille on suuri, Jöbis lähiötyttönä on tottunut käyttämään naisellisuuttaan pönkittääkseen itsetuntoaan. Lisäksi vaakakupissa painaa Juhon hölmöilyt saarella, potenssiongelmat se fakta, että Jöbö pystyy vaihtamaan miestä ns. lennosta ilman mitään tunnontuskia. Juhokin tuli kaverinsa tilalle tyyliin läpsystä vaihtoon.
2. Juho yrittää paneskella vielä kerran, mutta potenssiongelmat estävät. Juho toivoo viimeisenä yönä antavansa hyvät kyydit, mutta henkinen paine onnistumiselle on suuri, joten tulemme näkemään jälleen kerran kuinka hevonen kieltäytyy esteellä ja siten Juhon maine on sinetöity. On muuten karua että parikymppinen jamppa jää tv-historiaan potenssiongelmistaan. E mielestäni kovin hyvä meriitti.
Näin itsekin uumoilen, hyvä että edes joku uskaltautui vastaamaan.
Jostain syystä tämä Ruutu+ poppoo panttaa tietoa aiheesta, saa nähdä suostuuko kukaan raottamaan salaisuuden verhoa, ennenkuin nuo viimeiset jaksot tulee ilmaisjakelussa ulos... :(
Minkä ihmeen takia kukaan haluaisi lempinimensä olevan Jöbis? Jos joku sanoisi minulle, että "kävin Jöbiksen kanssa uimahallissa aamulla" niin olettaisin, että tyyppi on käynyt siellä seisokkinsa kanssa.
KOSH kirjoitti:
Näin itsekin uumoilen, hyvä että edes joku uskaltautui vastaamaan.
Jostain syystä tämä Ruutu+ poppoo panttaa tietoa aiheesta, saa nähdä suostuuko kukaan raottamaan salaisuuden verhoa, ennenkuin nuo viimeiset jaksot tulee ilmaisjakelussa ulos... :(
No häh, ainahan täällä plussan tapahtumat käydään läpi heti. Mutta kuten tuossa ylempänä mainittiin, tapahtumat joista kysyit eivät ole plussassakaan vielä. Ei kukaan mitään tietoja panttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelin mukaan Jonnan ja Jannen välillä on ollut taas jotain draamaa. Eilen olivat siis ilmeisesti viettäneet Jonnan 23v-synttäreitä Helsingin Heidi's Bier Barissa, ja Janne on kuulemma itkenyt siellä niin kuin viimeistä päivää ym.
Tästä mitään lisätietoja?!
Jumalauta miten noloa, jos tää on totta. Nää kaks on kyllä kiusallisimpia ja säälittävimpiä ihmisiä, joita tv-viihde on nähnyt. Ja vielä säälittävämmäksi homman tekee se, ettei nää edes vedä mitään roolia :D
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia kukaan haluaisi lempinimensä olevan Jöbis? Jos joku sanoisi minulle, että "kävin Jöbiksen kanssa uimahallissa aamulla" niin olettaisin, että tyyppi on käynyt siellä seisokkinsa kanssa.
Mulle on taas koko ajan tullu mieleen tostaa jöbiksestä partasuinen lihava rekkakuski, jolla kauhtunut lippis päässä, ja käsivarret täynnä haalistuneita taskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelin mukaan Jonnan ja Jannen välillä on ollut taas jotain draamaa. Eilen olivat siis ilmeisesti viettäneet Jonnan 23v-synttäreitä Helsingin Heidi's Bier Barissa, ja Janne on kuulemma itkenyt siellä niin kuin viimeistä päivää ym.
Tästä mitään lisätietoja?!
Jumalauta miten noloa, jos tää on totta. Nää kaks on kyllä kiusallisimpia ja säälittävimpiä ihmisiä, joita tv-viihde on nähnyt. Ja vielä säälittävämmäksi homman tekee se, ettei nää edes vedä mitään roolia :D
Myötähäpeä on suuri..
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin miehen kanssa tuli kummallakin seisokki mieleen. Omasta mielestäni kyseessä on ihan kunnon seisokki, mutta mies väittää että jöbis tarkoittaa että seisoo vain puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin miehen kanssa tuli kummallakin seisokki mieleen. Omasta mielestäni kyseessä on ihan kunnon seisokki, mutta mies väittää että jöbis tarkoittaa että seisoo vain puoliksi.
Miehesi kanssa samaa mieltä, Jöbis antaa kuvan osittaisesta erektiosta jota leikkisästi myös lentopallotermillä "puoli-volley" kutsutaan.
Janinalla on ihmeellinen kurkkuääni.
Sanooko Juuso oikeasti iltanuotiolla Vilmalle, että sä tanssit siellä hitaita, miks mä en riitä?
Mä olen miettinyt mistä tämä Juuson mustasukkaisuus ja omistushaluisuus kumpuaa ja olen tullut siihen tulokseen, että kotikasvatuksessa on mennyt jotain vikaan eikä mies kykene muodostamaan luottamuksellista suhdetta. Kaikki normaalit sosiaaliset ilmeet, eleet ja käytöstavat ovat Juusolle merkki seksuaalisesta kiinnostuksesta tai flirtistä, joiden ainoana tehtävänä on tiedustella onko vastapuoli halukas seksiin.
Lisäksi Vilma on Juuson ensimmäinen suhde, joten näitä parisuhteen pelisääntöjäkään ei ole tullut harjoiteltua aiemmin eikä kotona ole ollut ns. normaalia elävää mallia aiheesta.
Mutta rohkea jamppa, mies ei kykene luottamaan kihlattuunsa yhtään, mutta silti änkee väkisin kihloihin. Ja Vilma meni julkisuuden paineessa suostumaan vaikka oli juuri ahdistanut Juuson nurkkaan tämän omistushaluisuudesta ja mustasukkaisuudesta. Nyt kun kissa oli nostettu pöydälle ja asioista puhuttu niiden oikeilla nimillä, olisi tuota dialogia ja käytöksen muutosta tullut jatkaa kotimaassa ainakin vuoden verran ja sitten vasta tehdä päätös kihlauksesta. Tulemme vielä Seiskasta lukemaan kihlauksen purkautumisesta, eikä siihen mene vuosi edes loppuun.
No, Juusolle vinkiksi että hänen tulisi luottaa kihlattuunsa ja olla ylpeä jos joku yrittää iskeä häntä. Silloin sulla on nainen jota muutkin haluavat, mutta sinä tiedät että hän haluaa olla vain sinun. Ellet tätä kykene omaksumaan, älä h€lvetissä mene kihloihin.
Mitäs mieltä muut ovat?
Noh? Voikos tää joku nyt kertoa et mitä siellä TT:n ig storys oli? 😂 miksi vaikeni?
Mä olen miettinyt mistä tämä Juuson mustasukkaisuus ja omistushaluisuus kumpuaa ja olen tullut siihen tulokseen, että kotikasvatuksessa on mennyt jotain vikaan eikä mies kykene muodostamaan luottamuksellista suhdetta. Kaikki normaalit sosiaaliset ilmeet, eleet ja käytöstavat ovat Juusolle merkki seksuaalisesta kiinnostuksesta tai flirtistä, joiden ainoana tehtävänä on tiedustella onko vastapuoli halukas seksiin.
Lisäksi Vilma on Juuson ensimmäinen suhde, joten näitä parisuhteen pelisääntöjäkään ei ole tullut harjoiteltua aiemmin eikä kotona ole ollut ns. normaalia elävää mallia aiheesta.
Mutta rohkea jamppa, mies ei kykene luottamaan kihlattuunsa yhtään, mutta silti änkee väkisin kihloihin. Ja Vilma meni julkisuuden paineessa suostumaan vaikka oli juuri ahdistanut Juuson nurkkaan tämän omistushaluisuudesta ja mustasukkaisuudesta. Nyt kun kissa oli nostettu pöydälle ja asioista puhuttu niiden oikeilla nimillä, olisi tuota dialogia ja käytöksen muutosta tullut jatkaa kotimaassa ainakin vuoden verran ja sitten vasta tehdä päätös kihlauksesta. Tulemme vielä Seiskasta lukemaan kihlauksen purkautumisesta, eikä siihen mene vuosi edes loppuun.
No, Juusolle vinkiksi että hänen tulisi luottaa kihlattuunsa ja olla ylpeä jos joku yrittää iskeä häntä. Silloin sulla on nainen jota muutkin haluavat, mutta sinä tiedät että hän haluaa olla vain sinun. Ellet tätä kykene omaksumaan, älä h€lvetissä mene kihloihin.
Mitäs mieltä muut ovat?
Kosinta ja kihlaus oli selvästikin sovittu jo etukäteen. Vai ihan sattumaltako Vilma oli valinnut valkoisen mekon?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ottaisi aviomiehen nimen? Kun nainen ilmaisee minulle sukunimensä vaihtuneen, oletan heti että hän on omaisuutta jota ei saa kohdella kuin ihmistä. Nimenvaihto kun symboloi omaisuutena oloa, ja tämän takia kaikkia tyttöjä on syrjitty yhteiskunnassa.
Kumpikohan on esilletuomisen arvoinen ongelma, yksittäinen lempinimi (ei edes virallinen nimi), vai se että naiset tuhoavat kaikkien naisten asemaa typerillä valinnoillaan? :D
Oho, avioakoilla meni taas tunteisiin. Teidän valintojenne takia KAIKKI naiset ovat huonossa asemassa. Se ei ole oma asiasi, kun maksatat alistumisesi muilla ja vielä vaikeutat muiden elämää.
Kuka muisti et tuolla oli sinkuissa loppuun asti Aleksi? Eihän siitä oo laitettu ohjelmaan juuri mitään materiaalia, nyt vasta jostain uusintajaksosta tajusin et siellä on sellainenkin mies ollut :D
Häiritsee Tonin kaulatatuointi. Saa näyttämään siltä kuin sillä olisi jotenkin tukala olla
Ei Ruutu+ näytä kaikkia jaksoja eteenpäin. Lotan ja Paavon kaksnelosia ei pysty sieltä vielä katsomaan.