Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
5141/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho ei ole kenenkään uhri. Hän on mennyt tuonne tietoisesti lopettamaan suhteensa Jöbikseen. Hän on sekoillut useamman sinkkunaisen kanssa. Se,että Jöbis on lähentynyt Santerin kanssa on Juholle muka syy käytökseen,vaikka pusuja kummempaa ei liene tapahtunu.

Vierailija
5142/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee noissa treffiosuuksissa aina se kun osallistujat hihittelee ja kihertelee kaksistaan puuhalle, yleensä tyyliin ''yhyy onpa tyhmää tää tanssi en mä osaa'' ja käyttäytyy muutenkin tökerösti niitä vetäjiä kohtaan. Tuollaista vois odottaa ehkä 14-vuotiailta, mutta aikuiset ihmiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5143/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei luoja, jos se Meiju nyt oikeesti otti Tonin kanssa yhteistatskan ja vielä sen nimen 😂 tyhmä muija niiin idiootti

Vierailija
5144/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiju on fiksu nuori nainen. Miten sillä on noin kamala miesmaku? Ensin Iiro, sitten Toni...

Rankaiseeko itseään jostain ja ei koe ansaitsevansa hyvää?

Päättääkö mielestäsi fiksu nainen suhteen omalla päätöksellä, ja hyppää samantien toisen miehen kanssa naimaan? Minä näkisin että fiksu nainen päättää suhteen niin että molemmat ovat läsnä ja keskustelevat asiat pois päiväjärjestyksestä, ja vasta sit on vapaa olemaan sinkku. Ja en myöskään näe fiksuna käytöksenä sitä että harrastaa seksiä julkisesti tv:ssä. Fiksu ihminen kykenee analysoimaan käytöstään, hillitsemään tunteitaan ja käyttäytymään korrektisti tiukassakin paikassa.

Vierailija
5145/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruutu+

Ai kamala toi Juhon tatuointi.

Fanni oli itsensä jo muutenkin töhrinyt, joten tuo nyt oli vain yksi suttu lisää ja ihan hillitty.

Sitä ihmettelen miten nämä nuoret ihmiset menevät näin psykoosiin tästä, että haluavat tatuoida tämän tärkeänä osana elämäänsä ihoonsa. Luulisi, että Juhokin haluaisi lähinnä unohtaa tämän jakson elämästään.

Tuota ”tissi” tatuointia on varmaan kiva katsella joskus 20v kuluttua, ja koko lopun elämänsä. Nyt voi tuntua hauskalta, mutta tuskin enää myöhemmin. Siis hirveen hauska vitsi todellakin.

Vierailija
5146/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinällään olen alkanut pohtia onko enää eettistä kuvata Sammyn, Eliaksen, Juhon, Tonin jne kaltaisia ihmisiä jotka tarvitsisivat apua. Ja Jöbis myös tarvitsee tukea tuollaisesta suhteesta irtautumiseen, Meiju ehkä myös.

Nuo ovat kuitenkin jokainen itse hakeneet ohjelmaan ja näin monen kauden jälkeen aivan tasan tarkkaan tienneet, mitä tuolla tapahtuu.

Vierailija
5147/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei luoja, jos se Meiju nyt oikeesti otti Tonin kanssa yhteistatskan ja vielä sen nimen 😂 tyhmä muija niiin idiootti

Älä nyt tollasia sano meijusta, täällä on aku ankka faneja ylistämässä naista maasta taivaaseen :)

Vierailija
5148/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruutu+

Ai kamala toi Juhon tatuointi.

Fanni oli itsensä jo muutenkin töhrinyt, joten tuo nyt oli vain yksi suttu lisää ja ihan hillitty.

Sitä ihmettelen miten nämä nuoret ihmiset menevät näin psykoosiin tästä, että haluavat tatuoida tämän tärkeänä osana elämäänsä ihoonsa. Luulisi, että Juhokin haluaisi lähinnä unohtaa tämän jakson elämästään.

Tuota ”tissi” tatuointia on varmaan kiva katsella joskus 20v kuluttua, ja koko lopun elämänsä. Nyt voi tuntua hauskalta, mutta tuskin enää myöhemmin. Siis hirveen hauska vitsi todellakin.

No eiköhän se puhu lopun elämäänsä Koskin pubeissa "siitä kun oli telekkarissa vähän hölömöilemässä".

Vierailija
5149/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko miettineet että näitä samankaltaisia tyyppejä kuin ohjelmassa, on täällä keskuudessamme todella paljon, en väitä että ohjelma antaa täysin oikeaa kuvaa koko kansakunnasta, mut valitettavasti ei myöskään kovin väärää kuvaa. Jokainen varmaan tuntee jonkun vähän erikoisen tyypin, ja on törmännyt erikoisiin suhdekiemuroihin jossain vaiheessa elämää. Nuorena sitä sattuu ja tapahtuu, se kuuluu elämään. Mut nää huumehommat on sellaisia mitä jollain on, et niistä ei välttämättä selviä koskaan täysipäisenä, se on pelottavaa.

Vierailija
5150/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on mennyt Meijun ja Tonin petipuuhat ihan ohi, oliko ne viime jaksossa?

Vierailija
5151/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee noissa treffiosuuksissa aina se kun osallistujat hihittelee ja kihertelee kaksistaan puuhalle, yleensä tyyliin ''yhyy onpa tyhmää tää tanssi en mä osaa'' ja käyttäytyy muutenkin tökerösti niitä vetäjiä kohtaan. Tuollaista vois odottaa ehkä 14-vuotiailta, mutta aikuiset ihmiset?

Mä oon kans kelvannu tätä :D

Ite ainaki ajattelee et ku ihan normi käytöstapoihin käyttäytyä kunnioitustavasti niitä vetäjiä kohtaan ja olla kiinostunut siitä mitä ne näyttää/tekee.

Vaikka tietysti tuossa tilanteessa osa voi mennä jännityksen piikkiin ja kielimuuri voi ahistaa hoitako ihmisiä.

Vierailija
5152/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhosta Fannin uhrina jankkaajat: odottakaa vaan seuraavia jaksoja, niin näette että asia ei ole ihan niin vaan Juho ei vaan osaa kontrolloida itseään. Ruutu+ katsoneena.

Sinällään olen alkanut pohtia onko enää eettistä kuvata Sammyn, Eliaksen, Juhon, Tonin jne kaltaisia ihmisiä jotka tarvitsisivat apua. Ja Jöbis myös tarvitsee tukea tuollaisesta suhteesta irtautumiseen, Meiju ehkä myös.

En näe Juhoa uhrina, mutta mielestäni sekä Fannissa että Juhossa on vikaa - kuten myös Jöbiksessäkin, joskaan ei samassa määrin tietenkään. Niin tai näin, Ruutu+:n mukaan tässä mennäänkin koko ajan. 

Tosin siis tuskin koko suhdetta on edes ollut Juholla ja Jeninalla. Ehkä kaverisuhde? Jos olisi oikeasti ollut suhteessa, niin eihän tuolla voisi enää edes toimia, kun olisi katsellut noita videoita, vaan makaisi sängynpohjalla. Toki kaikilla ei ole samanlaisia tapoja käsitellä surua, mutta luulisi, että jossain tuntuisi.

Vierailija
5153/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä tiedä. Oma reaktioni on aina silloin, kun koen olevani heikoilla jäillä, niin "en mä osaa" -hokeminen ja yleinen hermostunut olemus. 

Vierailija
5154/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiempia kausia seurannut, onko noi treffit olleet aina yhtä tyhmiä? Siis ihan ääliömäisiä. Mennään hääpukukauppaan kokeilemaan haapukuja tai tekemään hiekkakakkuja rannalle jne.

Vierailija
5155/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat kuitenkin jokainen itse hakeneet ohjelmaan ja näin monen kauden jälkeen aivan tasan tarkkaan tienneet, mitä tuolla tapahtuu.

Olen kyllä eri, mutta tuotannon valitseminen = kuvaaminen ja osallistujien oma tieto siitä, mitä tuolla tapahtuuu, ovat kaksi täysin eri asiaa. Ei tuotannon ole mikään pakko valita henkisesti epätasapainoisia ihmisiä ohjelmaan hausta huolimatta, vaikka kandidaatit vakuuttelisivat kuinka tietävänsä, mitä siellä tapahtuu. En nyt tosin ehkä koko listaa eliminoisi mainituista henkilöistä, mutta se on taas toinen juttu.

Mutta sama ilmiö oli aikoinaan nähtävissä BB:ssä: toki sinne valittiin juurikin niitä, joiden sinne ei olisi pitänyt mennä. 

Vierailija
5156/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aiempia kausia seurannut, onko noi treffit olleet aina yhtä tyhmiä? Siis ihan ääliömäisiä. Mennään hääpukukauppaan kokeilemaan haapukuja tai tekemään hiekkakakkuja rannalle jne.

On! Tota hääpukujuttua ei muistaakseni ole ollut ihan aina, mutta viime vuonnakin oli. Se on mielestäni aivan urpoin juttu noista, jotenkin rikotaan jo jotain "pyhää". Ei ole erityisen hyvä vitsi pukea päälle häätamineet jonkun random-tyypin kanssa. Minna onneksi viime vuonna ymmärsi vetää tuon osuuden aivan läskiksi. 

Vierailija
5157/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä ainakin pidin tätä ihan täysin vitsinä ja pelkkänä vittuiluna Iirolle, jonka kanssa ne yhteistatskat oli suunnitelmissa, ei tullut mieleenkään että ois tosissaan tollasta tekemässä. 

Vierailija
5158/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on mennyt Meijun ja Tonin petipuuhat ihan ohi, oliko ne viime jaksossa?

En mäkään kyllä näitä ole nähnyt, mutta toki nukkuminen jättää arvailun varaan asioita. Kumpikaan ei mielestäni ole ainakaan tunnustanut. 

Vierailija
5159/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhosta Fannin uhrina jankkaajat: odottakaa vaan seuraavia jaksoja, niin näette että asia ei ole ihan niin vaan Juho ei vaan osaa kontrolloida itseään. Ruutu+ katsoneena.

En näe Juhoa uhrina, mutta mielestäni sekä Fannissa että Juhossa on vikaa - kuten myös Jöbiksessäkin, joskaan ei samassa määrin tietenkään. Niin tai näin, Ruutu+:n mukaan tässä mennäänkin koko ajan. 

Tosin siis tuskin koko suhdetta on edes ollut Juholla ja Jeninalla. Ehkä kaverisuhde? Jos olisi oikeasti ollut suhteessa, niin eihän tuolla voisi enää edes toimia, kun olisi katsellut noita videoita, vaan makaisi sängynpohjalla. Toki kaikilla ei ole samanlaisia tapoja käsitellä surua, mutta luulisi, että jossain tuntuisi.

Tuo aika on tosi lyhyt, eli voi olla, että Jöbiksellä on vielä jonkinlainen shokkitila päällä. Samaan tyyliin, kuin jos lyö oikein kovaa vasaralla sormeen, kipua ei heti tunnu.

Vierailija
5160/6337 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä eri, mutta tuotannon valitseminen = kuvaaminen ja osallistujien oma tieto siitä, mitä tuolla tapahtuuu, ovat kaksi täysin eri asiaa. Ei tuotannon ole mikään pakko valita henkisesti epätasapainoisia ihmisiä ohjelmaan hausta huolimatta, vaikka kandidaatit vakuuttelisivat kuinka tietävänsä, mitä siellä tapahtuu. En nyt tosin ehkä koko listaa eliminoisi mainituista henkilöistä, mutta se on taas toinen juttu.

Mutta sama ilmiö oli aikoinaan nähtävissä BB:ssä: toki sinne valittiin juurikin niitä, joiden sinne ei olisi pitänyt mennä. 

Tyhjännauraja eve ollut mukana valitsemassa tyyppejä tonne, eli ei siis mikään ruudinkeksijä ole tää hihittelijä.. Mieti jos menisit viisaudenhampaan poistoon, ja hammaslääkäri hihittelis koko ajan tollee, ni meikä ottais hatkat hyvin nopee.

Ketju on lukittu.