Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai toi joskus lähtee lapasesta -Niina lähetetään pian kotiin? Se ei oo käyny treffeillä, ei saa ollenkaan ruutuaikaa eikä muutenkaan ota mitään roolia. Mitä nyt heilu tissit paljaana jossain alkujaksossa.
Miten toi Niina ees on päässy tonne🤦🏼♀️Jotenki vaikuttaa nii tyhjäpäiseltä nii ulkosesti ku sisäsesti
Eiks kaikki sinkkunaiset oo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen niin valtavan myötähäpeän piston rinnassa aina kun Juuso iltanuotiolla dramaattisesti vetää nenäliinansa taskusta ja pussaa sitä. :D
"Joo, katotaan video, mut oota, ensin mun pitää... Piti suudella Vilmaa."
Kuronenkin katsoi vähän että mitähän helvettiä.
Ja Harrin reaktio Extrassa :-D
Itsekin kyll ääneen huudahdin että "ei j-lauta mitä toi NYT touhuu", vaikka ihan yksikseni katselin.
Minäkin olin eilen koko illan yksin enkä muutenkaan juttele itsekseni, mutta eilen oikeasti huusin kaksi kertaa telkkarille Juuson takia. :D
🚽🧻 Vieläkö joku ihmettelee, voi miksi nää tosi-tv`issä kiertävät on otettu taas mukaan. Voihan olla, ettei muuta paria saatu pika, pikaa paikalle, mutta saattaa se syy olla myös siinä, että tämä pari ei jätä "kylmäksi". Tuskin tuotannossa piitataan, minkälaista mielipidettä pukkaa, kunhan herättää tunteita. Itse hyväuskoisena oletin, että Juuso pyyhkäisi nenäänsä, joten en sitä kohtausta tarkemmin katsonut. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Jotenki tuli hyvä fiilis Kurosesta kun se iltanuotiolla vastasi Atson kommenttiin pettämisestä että ”ymmärrän täydellisesti” tms. Varmaan tuntuu hyvältä molemmille osapuolille että on joku fiksu ympärillä, kauheesti ei oo muut miehet ansainnu sympatioita ja ymmärrystä...
Mullaki tuli joku syvemmän ymmärryksen fiilis tuosta kohdasta, joku edes vähän ymmärtää mitä itse ajattelee. Ja Samillekin varmaan vaihtelua kuulla Atson pohdintoja välillä Juuson skitsoamisem sijaan :D
Tietääks tääl kukaan miks toi ranneke on nii tärkee Juusolle? Ku ei oo ittelle auennu et onks siit ollu jotai puhettaki joskus? Koska tossa sen tubevideolla aiin taustalla oli sama ranneke ku Vilmalla niitten ekalla kaudella.
Atso on kyl jotenki nii symppis, ettei ees temppikseen meno romuta mun käsitystä tosta ihmisestä 😍 En kestä! Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Eijuma toi juuso näyttää idiootilt ku pussaa jotai paperia? Cmoon se ei oo vilma vaan paperi😂tota voi jo miltein verrata pikkuhousujen haisteluun
No rohkenisin väittää et se pikkareiden haistelu näyttäis jopa normaalimmalta ku jonku helvetin räkäpaperin imuttelu. Vaikka ällöttävää oliski, varsinki jos Juuso kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota Eeliksen hiemaan omituiseen tapaan muljauttaa silmiä aina kun puhuu kameralle? Jätkä sanoo jotain ja sitten ikään kuin pullistaa silmiään suuremmaksi...
Oon miettiny ihan samaa. Liekkö jotain lääkkeiden aiheuttamia pakkoliikkeitä? Voisin kuvitella, että tuolla resortilla käydyt syvällisemmät keskustelut koskee sitä, mitä mielialalääkkeitä kenelläkin on käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Juomapeli-idea:
Hörppy joka kerta kun TT sanoo: " Mä en tullu tänne ihastuu enkä rakastuu mut mä oon kuses Atsoon"
Yörgh toi "kusessa"... näin puhuttiin max. 15-vuotiaina. Ja joo, todella kusessa varmaan Atsoon. Ennemminkin Juhon kusessa, mikäli teltan pystytys -jutut olivat totta (en vielä katsonut jaksoa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on menny rikki. Yhtäkkiä tänne tuli toistamiseen kaikki vanhat jutut. Joo, telkkaritahdilla, mutta pitäis vissiin olla kaks ketjua.
Perusta ihmeessä. Ekaa kertaa kuulen että ruutuplussalaista ärsyttää että ”vanhoista jutuista” edelleen keskustellaan. Mua ei haittaa spoilaukset mutta haluan keskustella myös asioista jotka just näin.
Ja mua taas haittaa lähtökohtaisesti spoilaukset, enkä itekään oo plussalainen tällä hetkellä. Mutta tässä ketjussa ne on niin sääntö, että tuntuu oudolta palata vanhoihin juttuihin uudestaan.
Siis niin nolo toi Vilmaki, joka on kysellyt moneen otteeseen Eelikseltä ja Andersiltaki, että "voisitko rakastua mun laiseen naiseen", "oonko kaunein nainen, jonka oot koskaan nähnyt" ja "haluaisitko panna mua". Niinku molempien miesten ilmeistä ja äänestä huokuu, että "Ei/en tod", mutta tottakai ne koittaa esittää muuta, onhan se sinkkujen tehtävä.
Anders taitaa olla vanhaa aatelissukua, sillä Gyllenbögel on aatelisnimi.
Vierailija kirjoitti:
Siis niin nolo toi Vilmaki, joka on kysellyt moneen otteeseen Eelikseltä ja Andersiltaki, että "voisitko rakastua mun laiseen naiseen", "oonko kaunein nainen, jonka oot koskaan nähnyt" ja "haluaisitko panna mua". Niinku molempien miesten ilmeistä ja äänestä huokuu, että "Ei/en tod", mutta tottakai ne koittaa esittää muuta, onhan se sinkkujen tehtävä.
Mietin tossa kohdassa, että hauskaa ois ollut, kun joku ois just vastannut, että "en". :D Koska tyhmäähän se on kysyä, jos vain yksi vastaus on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenki tuli hyvä fiilis Kurosesta kun se iltanuotiolla vastasi Atson kommenttiin pettämisestä että ”ymmärrän täydellisesti” tms. Varmaan tuntuu hyvältä molemmille osapuolille että on joku fiksu ympärillä, kauheesti ei oo muut miehet ansainnu sympatioita ja ymmärrystä...
Mullaki tuli joku syvemmän ymmärryksen fiilis tuosta kohdasta, joku edes vähän ymmärtää mitä itse ajattelee. Ja Samillekin varmaan vaihtelua kuulla Atson pohdintoja välillä Juuson skitsoamisem sijaan :D
Atsolla tuntuu olevan muutenkin niin erilainen ajatusmaailma kuin muilla varatuilla miehillä. Jossakin jaksossa pohti mm. sitä et Lotta ei varmaan itsekään tiedä miten hän tekisi. Eli siis osaa ajatella tilannetta sen toisenkin osapuolen silmin, mikä on jo aika paljon temppariosallistujalta :D
Mahtaa olla rankkaa omien fiilisten kanssa kun Juuso skitsoaa tolppagatesta surupuvussaan.
Siis toi Juuso, ai että miten nauroin iltanuotion aikana ja kun extrassa näytettiin iltanuotion jälkeisiä tunnelmia 😂 en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa 🤣
Nimike on aivan yleisesti käytössä yksityisissä ambulanssifirmoissa työntekijöillä koulutustaustasta riippumatta. Ei mikään eikä kukaan sitä estä käyttämästä, toki ei se näiden työntekijöiden koulutus yleensä ole.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo Atso mikään ensihoitaja ole vaan perustason ensihoitoon suuntautunut LÄHIHOITAJA. Ensihoitaja on amk-tutkinto, eikä sitä ammattinimikettä saa muut käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppukauden suurimmat kysymykset:
Onnistuuko Juho olla jossain bileissä vielä niin selvin päin että paneminen onnistuis?
Lentääkö metsään Juuson stetsoni, nenäliina vai surupuku?
Onnistuuko TT yrityksessään saada Atso tekemään jotain?1. Onnistuis, mut siinä vaiheessa ketään sinkuista ei nappaa intiimit hetken Juhon kans
2. Räkärätti lentää branburin metsään jaksossa n. 14
3. Ei onnistu, TT pilas viimeisenki mahdollisuuden pelleilessään Juhon kanssaRäkäliina lentää nuotioon, ei metsään!
Muttaheittääkö sen sinne Juuso itse, vai palaako Kurosella käpy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuko Juho olla jossain bileissä vielä niin selvin päin että paneminen onnistuis?
Onnistuuko TT yrityksessään saada Atso tekemään jotain?1. Onnistuis, mut siinä vaiheessa ketään sinkuista ei nappaa intiimit hetken Juhon kans
3. Ei onnistu, TT pilas viimeisenki mahdollisuuden pelleilessään Juhon kanssaRäkäliina lentää nuotioon, ei metsään!
Ei helvetti😂😂😂huutonaurua😂se ois kyl koko temppis historian paras kohtaus, kun Samilla palaa hermot ja viskois sen räkäkiinan notskiin😂Siis pelkkä mielikuva tilanteesta😂
Niina oli eilen jodelissa ja sanoi että se "en haluais nussia telkkarissa mut joskus lähtee lapasesta" oli leikattu kahdesta eri pätkästä. Oli kuulemma yhteen kysymykseen vastannut että ei haluais nussia telkkarissa, ja toiseen että joskus juominen lähtee lapasesta. Aika inhottava leikkaus jos näin oikeesti on.. Niinaa kuitenkin paljon dissattu ton lausahduksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti😂😂😂huutonaurua😂se ois kyl koko temppis historian paras kohtaus, kun Samilla palaa hermot ja viskois sen räkäkiinan notskiin😂Siis pelkkä mielikuva tilanteesta😂
Toivottavasti samaa kyytiä menee se hattukin.
Miten toi Niina ees on päässy tonne🤦🏼♀️Jotenki vaikuttaa nii tyhjäpäiseltä nii ulkosesti ku sisäsesti