Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Okei mä oon helpottunu et se oli pikane pusu paavolta ja lotalta!
Vierailija kirjoitti:
Jos tää finninaamojen juotto-ohjelma jatkuu, niin toivottavasti juontaja vaihdetaan nuorempaan. Jotenkin härskiä kun Kuronen ja se toinen pappa ruotivat lasten seksileikkejä. Kunhan ei Jennaa oteta juontajaksi tai muutenkaan osallistumaan tuotantoon, koska hän menettää reppana maineensa, kun yrittää olla hauska vaikka onkin vain yksinkertainen.
Kuronen on loistava juontaja ohjelmaan, koska on aikuinen ja tajuaa mitä elämä oikeesti on, ja se "pappa" myös loistava koska saa näkökulmaa vielä kokeneemmalta härältä. Ei siellä mitään seksileikkejä kommentoida, vaan lähinnä tunne elämän käänteitä. Kuronen kyllä yrittää vähän ohjata näitä lapsia, mut ei ne ota neuvosta vaarin. Se että käski juuson olla puristamasta liikaa mailaa oli hyvä heitto, osu ja uppos.
Vierailija kirjoitti:
Jos tää finninaamojen juotto-ohjelma jatkuu, niin toivottavasti juontaja vaihdetaan nuorempaan. Jotenkin härskiä kun Kuronen ja se toinen pappa ruotivat lasten seksileikkejä. Kunhan ei Jennaa oteta juontajaksi tai muutenkaan osallistumaan tuotantoon, koska hän menettää reppana maineensa, kun yrittää olla hauska vaikka onkin vain yksinkertainen.
No eiköhän Roope Salmisella oo syksyllä aikaa lähteä tähänkin.
Mun mielestä Kuronen on hyvä hommassaan, osallistujat nyt on lähtökohtaisesti ihan liian nuoria tähän ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on menny rikki. Yhtäkkiä tänne tuli toistamiseen kaikki vanhat jutut. Joo, telkkaritahdilla, mutta pitäis vissiin olla kaks ketjua.
Perusta ihmeessä. Ekaa kertaa kuulen että ruutuplussalaista ärsyttää että ”vanhoista jutuista” edelleen keskustellaan. Mua ei haittaa spoilaukset mutta haluan keskustella myös asioista jotka just näin.
Ja mua taas haittaa lähtökohtaisesti spoilaukset, enkä itekään oo plussalainen tällä hetkellä. Mutta tässä ketjussa ne on niin sääntö, että tuntuu oudolta palata vanhoihin juttuihin uudestaan.
Musta on kiva että tää keskustelu on niin eläväistä, että jokainen kommentoi aina sitä jaksoa mitä milloinkin on katsonut. Ei haittaa vanhat jutut, eikä sen puoleen spoileritkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän Roope Salmisella oo syksyllä aikaa lähteä tähänkin.
Mun mielestä Kuronen on hyvä hommassaan, osallistujat nyt on lähtökohtaisesti ihan liian nuoria tähän ohjelmaan.
Totta, että Kuronen on hyvä hommassaan. Ehkä tosiaan osallistujat saisivat olla vanhempia ja tyylikkäämpiä. Luulen, että moni alaikäinen valitettavasti haaveilee pääsevänsä Temppari-”julkkikseksi” joku päivä. Varmaan alkaa hengaamaan jonkun toisen pöntön kanssa puoli vuotta ennen hakua sinne, et vois sit parina mennä.
Ja esikuvanahan tuo tyypillinen rääväsuinen Temppari-hahmo on kammottava.
Vierailija kirjoitti:
Kai toi joskus lähtee lapasesta -Niina lähetetään pian kotiin? Se ei oo käyny treffeillä, ei saa ollenkaan ruutuaikaa eikä muutenkaan ota mitään roolia. Mitä nyt heilu tissit paljaana jossain alkujaksossa.
Mulla tulee tosta Niinasta mieleen, että yrittää kovasti olla viime kauden "strippari-Milja".
Hei tein toisenlaisen temppari keskustelun! Jos joku haluu sinne tulla rupattelee temppareista!
https://www.vauva.fi/keskustelu/3434321/tempparit-temptation-island-suo…
Tos olis linkkiii
Vierailija kirjoitti:
Hei tein toisenlaisen temppari keskustelun! Jos joku haluu sinne tulla rupattelee temppareista!
https://www.vauva.fi/keskustelu/3434321/tempparit-temptation-island-suo…Tos olis linkkiii
Ja teit uuden keskustelun, koska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3434321/tempparit-temptation-island-suo…Tos olis linkkiii
Ja teit uuden keskustelun, koska?
Koska halusin?
Vierailija kirjoitti:
Toi TT:n ihastuminen Atsoon on ihan varmasti täysin feikkiä. Tuli ihan puskista ja toitottaa sitä koko ajan kaikille. Yrittää vaan saada jotain emotionaalista yhteyttä Atson kanssa ja siten hänet sortumaan kun kiinni lihaan -meininki ei toiminutkaan.
Niin on. Olisihan se varmaan ollut ihan hyvä tavoite saada uskollinen Atso koukkuun tätä kautta, mut ei näyttäny sekään tehoavan Atsoon. Ja nyt ainakin on viimeistään tuo ihastumiskortti pelattu, ku meni Juhoa runkuttelemaan...
Nuo Juuson maneerit on kyllä tekemällä tehtyjä että voisi luulla että ne on palkattu sinne. Tai ainakin toivon niin. Ei kukaan voi oikeasti muuten olla noin...nolo.
Onkohan Janina oikeasti kiinnostunut Iirosta..?
Vierailija kirjoitti:
Musta ainaki tuntuu että on!
Vierailija kirjoitti:
Rahasta vain. Iirollahan on pätäkkää enemmänkin ;)
Vierailija kirjoitti:
Nuo Juuson maneerit on kyllä tekemällä tehtyjä että voisi luulla että ne on palkattu sinne. Tai ainakin toivon niin. Ei kukaan voi oikeasti muuten olla noin...nolo.
Toisaalta surullista aatella että joku maksais tollasesta näyttelijäsuorituksesta... no kirvoittaahan se keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Siis Juusosta tulee sen hattunsa kanssa mieleen se Toy Story - elokuvan cowboy-lelu.
Haha niil on lähes samanlaiset leuatki.
Juuso yrittää olla Aki, huonoin menestyksin. Täys pelle. Kurosen kans on olevinaan best friend ja avautuu jostain pikahalista ja tolpasta. Vilma, oikeesti, haluatko tuommoista sketsihahmoa itsellesi 🙄
Vierailija kirjoitti:
Sitten täytyy kyllä kehua myös Kurosen näyttelijän lahjoja, jos Juuso on tuotannon palkkaama näyttelijä. Ne Kurosen reaktiot Juuson touhuihin on kyllä tosi aidonoloisia.
Vierailija kirjoitti:
Tietääks tääl kukaan miks toi ranneke on nii tärkee Juusolle? Ku ei oo ittelle auennu et onks siit ollu jotai puhettaki joskus? Koska tossa sen tubevideolla aiin taustalla oli sama ranneke ku Vilmalla niitten ekalla kaudella.
Kuulemma jotain tunnearvoa liittyen Vilmaan yms jos oikein muistan. Ei toi muuten rahallisesti arvokkaalta näytä vaa just joltai pääsiäismunasta saadulta🤔
Juuso varmaan jatkossa katsoo tarkasti, ettei mene itse tolpan taakse edes itsensä kanssa.