Soukan metroasemalla ei ole lainkaan rullaportaita vaan hissit =D
Kommentit (21)
Kuulostaa kammottavalta. Jo turvallisuussyistä pitäisi kai olla tavalliset portaat? Sähkökatkon aikana tai savussa ei välttämättä hissi toimi, ellei sitten toimi.
Ihminen on siinä mielessä samanlainen eläimen kanssa ettei osaa perua jo päätettyä aikomusta liikkuessaan.
se on sitä kyltyyrin rikastamista, it's good for you.
Soukkahan on ruotsiksi Sökö. Tässä varmaan syy.
Yläkartanontielle on portaat, eli kaksi uloskäyntiä, joista toisessa vain hissit.
Soukka on hirveä lähiö. Täynnä m*muja.
Vierailija kirjoitti:
Yläkartanontielle on portaat, eli kaksi uloskäyntiä, joista toisessa vain hissit.
On muuten hyvin pitkät portaat, koska tarkoitettu juuri varauloskäynniksi.
Soukan metroasema on kaikkein syvin Espoon puolen metroasemista.
Vierailija kirjoitti:
No niin.
(y)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soukan metroasema on kaikkein syvin Espoon puolen metroasemista.
Kaitaan asemalla pisimmät portaat.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomen-pisimmat-ja-syvimmalle-menev…
Pakko kai ne portaat on jossain olla hätätilanteiden varalle, jolloin ei saa käyttää hissiä.
ne yhdisti ennakoidusti piikitys huoneet ja hissit
Vierailija kirjoitti:
Soukka on hirveä lähiö. Täynnä m*muja.
Katoin Google Mapsistä. Aika paljon 70-luvun neukkukuutioita 😳
Sinne astuessa saa varoa piikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole :D Kuten yleensä, metroaseman molemmissa päissä on uloskäynti, tässä tapauksessa toisessa on hissit ja toisessa portaat. Oletko edes käynyt tutustumassa Soukan metroasemaan? Minä olen. Turha mutuilla.
Ja ne joita pelkkä hissi metroasemalla kauhistuttaa, ei kannata matkustaa Lontoon metrolla Covent Gardenin asemalle. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole :D Kuten yleensä, metroaseman molemmissa päissä on uloskäynti, tässä tapauksessa toisessa on hissit ja toisessa portaat. Oletko edes käynyt tutustumassa Soukan metroasemaan? Minä olen. Turha mutuilla.
Ja ne joita pelkkä hissi metroasemalla kauhistuttaa, ei kannata matkustaa Lontoon metrolla Covent Gardenin asemalle. ;)
Ei varmaan kannata eikä ole aikomustakaan matkustaa Covent Gardenin metrolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Lontoossa törmäsin tähän ekan kerran, mutten tuolla asemalla vaan Kensingtonissa, missä mun hotelli oli. Jumalattoman iso hissi, joka tuli aina ihan täyteen ihmisiä. En oikeastaan tiedä onko tuossa nyt ongelmaa, kyllä siihen tottuu, mutta kyllä mäkin mielummin ottaisin ne liukuportaat.
Millainen paikka Soukka