Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Anders taitaa olla vanhaa aatelissukua, sillä Gyllenbögel on aatelisnimi.
Gyllenbögel :D ei hemmetti, voiko tyylikkäämpää aatelisnimeä enää olla.. kai se on tätä nykypäivää, että kaiken maailman gyllenbögelitkin pyörivät arvokkaasti temppareissa edustamassa :)
Juusolla ovat nuo symboliset eleet hienosti hallussa, kuten sen nenäliinan suutelun kanssa. Jotenkin ritarillista ja urheaa.
Siis Juusosta tulee sen hattunsa kanssa mieleen se Toy Story - elokuvan cowboy-lelu.
Vierailija kirjoitti:
Anders taitaa olla vanhaa aatelissukua, sillä Gyllenbögel on aatelisnimi.
Mitähän sukulaiset tykkää? Onko Anders suomenruotsalainen?
Juuso on liian epäuskottava jopa Putouksen sketsihahmokisaan.
Vierailija kirjoitti:
Juusolla ovat nuo symboliset eleet hienosti hallussa, kuten sen nenäliinan suutelun kanssa. Jotenkin ritarillista ja urheaa.
Kai toi oli läppä? Vai onko Juuso eksyny tänne😂
Vierailija kirjoitti:
Juomapeli-idea:
Hörppy joka kerta kun TT sanoo: " Mä en tullu tänne ihastuu enkä rakastuu mut mä oon kuses Atsoon"
Myös "hölmöily" sanan kuullen hörppy
Surullista kattoo kuinka Juuso yrittää saada Samin huomioo nii kipeesti🤦🏼♀️ Just noilla suruvaate ja itsesääli jutuillaan. Onneks Sami ei kauheesti niihi jumitu 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juomapeli-idea:
Hörppy joka kerta kun TT sanoo: " Mä en tullu tänne ihastuu enkä rakastuu mut mä oon kuses Atsoon"
Myös "hölmöily" sanan kuullen hörppy
Siitä seuraa kyllä next level Juhiskänni.
Vierailija kirjoitti:
Surullista kattoo kuinka Juuso yrittää saada Samin huomioo nii kipeesti🤦🏼♀️ Just noilla suruvaate ja itsesääli jutuillaan. Onneks Sami ei kauheesti niihi jumitu 😂
Ehkä juuso kaipaa jonkinlaista isähahmoa.
Se surupuku juttu oli ihanasti mietitty sympoolinen ele. Viesti voimakkaasti Juuson surua.
Tota Iltarovioo ois kiva kattoo ja ideana hyvä, jos siin ois joku muu ku toi Jenna. Jennaan meni sen Jonna videon jälkee maku, kun lähti lapsellisesti mukaan siihe kiusaamiseen ja naureskeluun. Hyi helvetti. Mun mielest ton ns haastattelijan pitäis pysyä asiallisena ja puoluettomana mut voiko mitää älykkyyttä odottaa, jos on ollu bb:ssä ja tempparisinkkuna 😑
Vierailija kirjoitti:
Se surupuku juttu oli ihanasti mietitty sympoolinen ele. Viesti voimakkaasti Juuson surua.
mee ny juuso helvettii :D
Tuolla sinkkumiehissä on musta useempi tyyppi jonka kanssa vois olla ihan hauska hengailla, toki erilaisessa ympäristössä ilman mitään viettelytouhuja. Musta Anders on hauska ja rento, hyvä houstaaja tuolla, ja esim. Samuli, Santeri, Jegu mukavia eikä Aleksissakaan mitään vikaa.
Tytöistä Venla ja Emmi vaikuttaa kivoilta ja miksei Candi ja Salla myös.
Jos tää finninaamojen juotto-ohjelma jatkuu, niin toivottavasti juontaja vaihdetaan nuorempaan. Jotenkin härskiä kun Kuronen ja se toinen pappa ruotivat lasten seksileikkejä. Kunhan ei Jennaa oteta juontajaksi tai muutenkaan osallistumaan tuotantoon, koska hän menettää reppana maineensa, kun yrittää olla hauska vaikka onkin vain yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan mietitty, viimeistään matkalaukkua pakatessa.
Vierailija kirjoitti:
Ai luoja, hauskuus sen kun jatkuu. XD
Muutama sivu takaperin pohdittiin et oliko Juho sammunut ku TT (ja Fanni) sitä runkkaa. Mut eihä se ollu, ku ihan innossaanhan se oli lähdössä "nukkuun" ja ihan täysin tolpillaan siinä vaiheessa ku huoneeseen menivät. Atsoa vielä sano ihme nössöksi, ku A kieltäytyi tulemasta nukkuun sinne.
Ainiin muute siihe maanantain atso stooryn ni olis atso voiny vaikka sanoo et ”meen auttaa frendii/perheenjäsentä muutos” mut se vaa sano ”’muuttohommii” ni mun mielestä se voi tarkottaa mitä vaaa
Toi lotta on todella rasittava tyyppi, äärimmäisen mustasukkainen, omistushaluinen ja petollinen. Luulen että johtuu siitä että on epävarma itsestään ja pelkää pettävänsä, jotenkin suhtautuu elämään tiukkapipoisesti, eikä ole avoin elämälle muuta kuin humalassa. Voin kertoa teille arvon naispuoleiset palstalla olijat, se että nainen haukkuu toisia naisia ja yrittää kertoa miehelleen vain vikoja muista naisista, ikkään kuin korostaen omaa paremmuuttaan, niin se ei todellakaan nosta pisteitä miesten silmissä, päinvastoin, siinä nainen juuri nolaa itsensä ja laskee omia pisteitään. Mies ei voi ymmärtää miksi naiset lähtökohtaisesti vihaavat toisiaan jos eivät tunne, kun taas vieraat miehet alkavat puhua "esim" lätkästä ja tulevat useimmiten hyvin toimeen keskenään. Maailma ei kuitenkaan ole pilalla, paljon löytyy ihania ja huumorintajuisia naisia, ei eletä elämää liian vakavasti niin kaikki tulee keskenään juttuun.